DA LI SRBIJI TREBA SPOMENIK DRAŽI MIHAILOVIĆU? Srbi nisu podigli ČIČI spomenik, dok je Amerika to učinila!

Komentari

  • Vladan

    12. februar 2016 | 11:02

    Kada ima spomenike u svetu treba da ima i u srbiji njegov i titov spomenik.

  • aleksey

    12. februar 2016 | 10:32

    Ja sam iz Ivanjice,i postoi prelep ,,Dragoljuba-Draze"spomenik koim se moj grad ponosi.

  • Djordje

    28. januar 2016 | 01:12

    Kakav spomenik pa cela srbija je sahranjena. PA MI SAMO DIZEMO SPOMENIKE I PROGLASAVAMO SVETITELJE JEDNI NAS VIDE KAO BOLESNE JUGOSLOVENE KOMUNISTE A MI MISLIMO DA SMO IZABRANI KAO SVETI NAROD. PA MISLITE DA CEMO NA ONAJ SVET DA SEDIMO U LOZI KAO PRIVILEGOVANI. A DRAZI NISMO SMELI SRBI DA MU PODIZU SPOMENIK SAD MU I NE TREBA. NIJEDNOG NECETE DA DIGNETE IZ GROBA NE BACAJTE PARE NA KAMENJE VEC RAZLUPAJTE KUCU CVECA I ZIVITE NORMALNO KAO OSTALI SVET. NJEMU CE PALMA DA PODIGNE ODMAH PORED AKVA PARKA KAO I KRANI IZ SEKURICA I VITI MARJANOVCU

  • Човекфока

    27. januar 2016 | 21:20

    ДААААА ЖИВ ЈЕ ДРАЖА, УМРО НИЈЕ!!! СЛАВИЈА, ИЛИ ТРГ!

  • Dragana

    26. januar 2016 | 23:08

    Spomenik Drazi treba u Beogradu napraviti.A Titov treba srusiti gde god postoji..On je nas urnisao.

  • Република Српска

    26. januar 2016 | 01:55

    Дража Миxаиловић добија споменик у центру Београда а србомрзитељи могу само да се изнутра изједају од мржње,злобе и пакости

    • 27. januar 2016 | 12:25

      lune

      @Република Српска

      Hm,hmm..taman posla,pa da se oko njega okupljaju bosanci,opijaju,pisaju i serljaju oko njega ko sto rade na Ravnoj Gori kada dodju na " hodocasce" !!!

  • Mladjo

    26. januar 2016 | 00:40

    У Бањалуци постоје разни споменици.Споменик муслиманим који су пали 1878. у борби са Аустроугарима за очување Османског царства, затим споменик Аустроугарским војницима који изгинуше највише у рату са Србијом и осталим ратиштима у Великом рату,затим комунистима који створише републике, данас државе, а између осталог и Републику БиХ. Сад долази најзанимљиви дио приче. У граду не постоји нити један споменик ЈВуО, као регуларној војсци Краљевине Југославије међународно признате у то вријеме од савезника, а који су на простору НДХ водили огорчене борбе са усташама на очувању биолошког опстанка српског народа и са комунистима због не слагања око будућег уређења државе.Са јединицама Вермахта реално озбиљне борбе нису водили нити комунисти нити ројалисти, сем изолованих инцидената,комунисти су од тих инцидената направили бајке, стварно је било страдање српског становништва, док су се комунисти извлачили и бјежали, а Нијемци народ препуштали усташама..У граду не постоји споменик јунацима отаџбинског рата 91/5 који су крвљу испрвљали тековине АВНОЈ-а и борбом успјели оборити комунистичку Р. БиХ За ове јунаке и ствараоце Српске постоји један мали споменик унутар гробља. На дан Српске, власти полажу вијенац на тај споменик јунацима отџбинско рата, а онда иду и полажу вијенце комунистима који створише Р.БиХ, против које се боришмо и доста крви просушмо да Српску створимо, и остале републике које су данас државе а ми Срби углавном националне мањине, и то тамо гдје смо се успјели одржати.Луда ли народа мили боже...

  • Република Српска

    25. januar 2016 | 20:38

    Живео Дража Миxаиловић и Велика Србија

    • 25. januar 2016 | 22:24

      eskobar

      @Република Српска

      A ko je taj Titin???

    • 27. januar 2016 | 12:20

      lune

      @Република Српска

      Hm,hmm..da li je Srbija velika ili mala, Srbija je tolika kolika je..hm,hmm i ne treba joj " olovo na kantaru" jasno ?

  • Mladjo

    25. januar 2016 | 20:06

    Припадници ЈВуО који су се борили на простору Босне,Херцеговине,Крајине заслужују не само споменике него велику захвалност од данашњег потомства.Тамо гдје су они били уз српски народ, усташе нису успјели биолошки уништити српско становништво.На простору гдје је народ пришао комунистима, на том простору усташе су избрисали са лица земље српско становништво.Д.Михаиловић као командант регуларне војске једне државе не само да залужује споменику у сваком граду Српске, него по њему и његовим командантима требају се звати многе јавне установе Р.Српске.

    • 25. januar 2016 | 20:37

      Република Српска

      @Mladjo

      Наравно па тако и јесте у Републици Српској а ускоро ће тако бити у Србији и Црној Гори а србомрзитељи могу само да се ждеру од мржње

    • 25. januar 2016 | 20:39

      Република Српска

      @Mladjo

      Србија+Република Српска+Црна Гора=Велика Србија

    • 25. januar 2016 | 23:05

      Rade

      @Mladjo

      Mladjo brate,nasedaš na Vatikansku izmišljotinu,to je Srbija u nacionalnim granicama gde je 90% Srpski narod,velika Srbija je carstvo Dušanovo,od Egejsdkog i Jonskog mora,do Splita.Mi ne želimo veliki Srbiju želimo Srbiju gde je 90% Srpski narod,a to je ono šta ti smatraš da je velika Srbija.Živ mi bio sokole!

  • Rale

    25. januar 2016 | 17:02

    Titine spomenike ukloniti obavezno!

  • Jeretik

    25. januar 2016 | 11:01

    Predlazem kompromis , cetnici da podignu spomenik usled Beograda , a partizani da ispisu tekst na njemu , ha .

  • Bosna

    25. januar 2016 | 10:55

    Najbolje bi bilo da vi njemu napravite jednu zemunicu neka lici na spomenik. Ipak je doticni citav rat provodio u zemunicama.

    • 25. januar 2016 | 15:58

      Pera

      @Bosna

      Hahahahahahaha, nemoj tako, on je bio "junačina" nad junačinama, hahahahahahahahaha, iz zemunice.

  • Jovan

    25. januar 2016 | 09:31

    Protiv srba su stalne zavere. A ko srbe danas uništava.

    • 25. januar 2016 | 11:57

      Dr Lune

      @Jovan

      zlatousti...Srbe i dalje, unistavaju tradicionalni neprijatelji ustase i cetnici..poput salmonele i hijena...

  • XXX

    25. januar 2016 | 08:58

    Cici Drazi je podignut spomenik u njegovom rodnom mestu Ivanjica, jos pre 12-13 godina...

  • Željko

    25. januar 2016 | 08:44

    Voleo bih da znam da li se on borio u nekoj biti protiv Nemaca i kada. Koliko je Nemaca stradalo od strane njegovog pokreta a koliko Srba bez obzira na političko opredeljenje. Za spomenik Draži, treba pitati one čija je familija stradala od strane četnika. Toma Nikolić i ovaj put pravi gluposti i forsira ovu priču ne bi li ostao upamćen po još jednoj gluposti u svojoj karijeri.

    • 25. januar 2016 | 16:00

      Pera

      @Željko

      Hmmm, protiv Nemaca, pa oni su bili saveznici.

    • 25. januar 2016 | 23:12

      Rade

      @Željko

      Želimo brate,Loznicu su oslobodili Dražini četnici,pre zvaničnog početka ustanka,na Neretvi Dražini četnici vode teške borbe sa Nemcima i partizanima,Foču 1942oslobadjaju četnici,i niz primerak junačke borbe,posle nsredbe 100 Srba za jednog Nemca,operacije u Srbiji prestaju po Dražinom naredjenja,streljanje u Kragujevcu isprovocirali su komunisti!

    • 25. januar 2016 | 23:15

      Rade

      @Željko

      Željko,moji su bili u partizanima ali veruj sve vojske streljaju,žao mi je tvoje porodice,Srbi nas Srbe,nema gore i čemernije.

  • милан

    25. januar 2016 | 08:30

    Ako je SAD podigao spomenik onda je jasno da mi to ne treba nikako da uradimo

    • 27. januar 2016 | 21:26

      Човекфока

      @милан

      Није САД него Срби из САД.ух.брееее

  • SteRed

    25. januar 2016 | 07:37

    U Ivanjici u centru grada ispred rodne kuce djenerala nalazi se spomenik legendi. I Beograd mora da se izvini ovom junaku i podigne mu spomenik. Jedan od velikih Srpskih mucenika. Ziv je Draza dok je Sprstva i Srbije!

  • Pera

    25. januar 2016 | 07:28

    Nista prece a ni pametnije od toga Srbija nema u ovom trenutku, sve smo resili, zivimo u blagostanju, I samo nam to fali.

  • Firga

    25. januar 2016 | 06:49

    Kad su oslobodioci zaboravljeni, zasto on. Uostalom, mi ne znamo sta se dogadjalo pre 70 godina...

  • Tesla

    25. januar 2016 | 05:43

    Vecna slava generalu Drazi Mihajlovicu!

  • Nina Jerković

    25. januar 2016 | 05:38

    Не треба да му се подиже споменик. Михаиловић је направио кобну антидржавну грешку што није ликвидирао хрватског бандита Тита, предводника забрањене терористичке комунистичке партије Југославије која је још на Дрезденског конгресу, донела планове за уништење Српског народа (које је финализовано 90тих) и склопила споразум са усташама 1935 године о уништењу Српског народа и православља. Михаиловићева прва дужност је била да ликвидира све комунистичке терористе, који су намерно изазивали немце да стрељају стотине хиљада Срба у знак одмазде за комунистичке терористичке антисрпске акције. Грешка Михаиловића је постала још већа после рата, када је терористичка комунистичка опкупациона банда хрватског бандита тита, поништила резултат другог светског рата и сараднике нациста: словенце, усташе, турке, шиптаре, бугаре, мађаре наградила државама, са Српским народом као мањином за убијање и протеривање, забраном повратка Срба на Косово, убијањем и одузимањем земље Српском народу. Нацистичку окупацију зе заменила окупација комунистичке терористичке банде, који су од 1999 године предвођени комунистичким терористима у скоро у потпуности испунили план са Дрезденског конгреса, и свели Српски народ на београдски пашалук, (остала је још војводина). Према томе највећа историјска грешка Михаиловића је што није ликвидирао припаднике терористичке забрањене комунистичке партије, која од свог настанка је главни непријатељ Српског народа.

    • 25. januar 2016 | 10:45

      Lune

      @Nina Jerković

      Hm,hmm..poceli su izgradnjom niza logora po uzoru na Italijanske i Nemacke fasiste, kraljevskim ediktom..hm,hmm sestojanuarske diktature, i sopstvenim slomom u vrtlogu izdaje,kukavicluka,klanju sugradjana,pljacki i

    • 25. januar 2016 | 10:47

      Draškić

      @Nina Jerković

      Nemci nam došli malo u goste a mi ih onda izazivali? Pu sram nas bilo kakvi smo mi to bili domaćini kada se tako odnosimo prema gostima.

    • 25. januar 2016 | 10:48

      Савица

      @Nina Jerković

      ОПЕТ ТИ. НИЈЕ ДОБРО. ПОЈАЧАЈ ТЕРАПИЈУ.

    • 25. januar 2016 | 10:51

      Pera

      @Nina Jerković

      Oprde, ti nalupa nekih budalastina I osta ziv

    • 25. januar 2016 | 10:55

      Pera

      @Nina Jerković

      "Srpskim", pises velikim slovom, a narode malim, eto koliko ti znas I koliko si pismen, idi pogledaj sta ti rade svinje, radi nesto sto umes, mani se politike I drustvenih mreza, nije to za tebe.

    • 25. januar 2016 | 11:09

      Lune

      @Nina Jerković

      Hm,hmm..poceli su izgradnjom niza logora po uzoru na Italijanske i Nemacke fasiste, kraljevskim ediktom..hm,hmm sestojanuarske diktature, i sopstvenim slomom u vrtlogu izdaje,kukavicluka,klanju sugradjana,pljacki i konacno ih je sustigla pravda...kazna za zlocine !!

    • 25. januar 2016 | 11:14

      lune

      @Nina Jerković

      Hm,hmm...,,cim se naroljas, vatas comp, pa ko onaj bosanac,sta bi bilo da je bilo, nego koliko si donirala love za Drazin spomenik a ? aj da vidimo patriotizam na delu ???

    • 27. januar 2016 | 21:31

      Човекфока

      @Nina Jerković

      Свака част, жива истина, ко има очи видеће, ко има уши чуће.

  • SMOKI

    25. januar 2016 | 05:03

    Treba u inat susedima,neka crknu.

    • 25. januar 2016 | 10:56

      Pera

      @SMOKI

      Taj inat nas je I priterao uz zid, pa su zato svi u boljem stanju od Srbije.

  • Srbin

    25. januar 2016 | 04:58

    Možemo komentarisati koliko hoćemo o Draži, ali pravu istinu možda nikada nećemo saznati. Neko govori on je junak a neko da je ubica. TITO je mnogo toga sakrio o našem narodu da se prava istina ne sazna, pisano je mnogo toga šta je on naređivao. Samo BOG zna pravu istinu

  • daka

    25. januar 2016 | 02:55

    Ziveo nas Cica!

  • Dr Lune

    25. januar 2016 | 02:21

    Hm,hmm..le leee, koliko je sati,bosanci popadali na glavu,jurcajuci za gaulajterom da mu udaraju pljuseve, da pobedi Luneta...

  • Crna trojka

    25. januar 2016 | 01:55

    ZIV JE DRAZA, UMRO NIJE, DOK JE SRBA I SRBIJE !!!!!!!

    • 25. januar 2016 | 10:06

      Zevs

      @Crna trojka

      Niste tako govorili za vreme tita,cutali ste svi veliko srbi,bilo vam je lepo a sad tito ne valja,uvlakace

    • 25. januar 2016 | 11:19

      lune

      @Crna trojka

      Hm,hmm..sto ga ne odvedete malo kod nine jerkovic, da se malo okrepi,popije rakijicu,pojede parce domace gibanice pravljenu sa oklagijom,...pa, malo xe,xe..red je ratnik je..da prilegne.

    • 27. januar 2016 | 15:18

      lune

      @Crna trojka

      Hm,hmm.,sedi i lajkuje za vas,al mu stigla poruka.." drazo,prestani da chethujes-walter".

  • sfrj

    25. januar 2016 | 00:47

    Nema ni Titov spomenik nigde, ne mora ni Drazin!

  • mex

    25. januar 2016 | 00:27

    Ne treba mu ni ime više pomenut tom zločincu

  • zoca

    24. januar 2016 | 23:40

    Ajde da sacekamo jos desetak godina bar, kada smo već cekali ovoliko. Ja mislim da bi to bilo bolje za sve nas.

    • 25. januar 2016 | 02:04

      Dr Lune

      @zoca

      Zasto ? spomenik odmah,sa prikladnim obelezjem zlocinac !

  • Maka6

    24. januar 2016 | 23:22

    Sto se mene tice ja bi postavio spomenik u centru beograda na vodi da se vidi sa svih strana

    • 25. januar 2016 | 00:00

      Draškić

      @Maka6

      A možda je bolje umesto spomenika oslobodiocima Beograda??? Prvi jurišao kada je Beograd trebalo oslobađati???

    • 25. januar 2016 | 00:59

      Fiduka vidoviti

      @Maka6

      E malo je to Bracuka, ako se ne bude video sa meseca kao i Kineski zid a ono barem da se vidi iz Nemačku jer bilo bi i Nemaca koji bi svome kolaborantu mahnuli u znak pozdrava.

  • Nele

    24. januar 2016 | 23:12

    Ako mogu spomenici komunistima ond moze i cetnicima koji se bar nisu stideli svog rodaa a i meni su miliji

    • 25. januar 2016 | 00:17

      Božo

      @Nele

      Zašto su onda skinuli Titov spomenik u Užicu...nek' dižu Draži ali neka vrate ono što je decenijama bio spomenik kulture i jedne epohe

  • Zevs

    24. januar 2016 | 22:38

    Isto kao da se u nemackoj podigne spomenik hitleru,pa bili su na istoj strani

  • Sudija

    24. januar 2016 | 22:10

    Vise su ustase i partizani pobili ljudi nego cetnici. To je istina i prestanite vise polemisati vi zaludjeni.

  • SRB IN

    24. januar 2016 | 22:08

    Naravno da ce biti spomenik Drazi jer o tome odlucujemo mi Srbi a ne ovi komentatori iz komsiluka. Mogu da nam pljunu pod prozor.

  • Velislav

    24. januar 2016 | 21:52

    Naravno da treba i nema tu mnogo polemisanja. Ako neko ne zna, bio je junak kome nisu mogla da stanu sva odlikovanja na uniformu.

    • 24. januar 2016 | 22:15

      Draškić

      @Velislav

      Oni koji su mu delili odlikovanja nisu hteli da ga spasu na kraju rata a spašavali čak ustaškoga poglavnika. Eto koliko su ga cenili.

    • 24. januar 2016 | 22:43

      Zevs

      @Velislav

      Koji bre junak slepci jedni,moga dedu koji nije bio komunista su ubili drazo i njegovi cetnici,nego sada se narod povampirio,gde ste bili pre 3o i kusur godina vi veliko srbi,zasto niste sacuvali kosovo.za vreme tita cutali ste i uvlacili se istim tim komunistima kojima sada nesto zamerate uvlakace

  • Major

    24. januar 2016 | 20:52

    Kada ima tito spomenik koje je bio naj veci neprijatelj pravoslavlja i srpskoga naroda zasto onda nebi i cica koji se do kraja borijo za srbe dobijo spomenik,. .

  • Mito

    24. januar 2016 | 20:47

    Poništavanje presude Draži Mihajloviću je izvršeno pošto je sud došao do zaključka da nije imao pravedno suđenje 1945. godine. Prema presudi sud nije ulazio u detalje da li je ili nije Draža Mihajlović sarađivao sa fašistima.

  • Miloje

    24. januar 2016 | 20:41

    Ne busajte se dzabe i ne trazite nemoguce. Draza nije rehabilitovan zato sto je nevin, vec zato sto je po misljenju suda proces sudjenja bio ne regularan. Sud se nije upustao u njegovu krivicu po optuznici. Vi koji ga velicate ne zaboravite da narod ima dugacko pamcenje i da dugove kad tad namiri.

    • 24. januar 2016 | 22:45

      Zevs

      @Miloje

      Naravno bio je ubica kao i svi cetnici

    • 25. januar 2016 | 06:56

      SlavaDjeneralu

      @Miloje

      Sad su draza i tito na istom. Ni titu se sud nije upustao u to da li je nevin ili ne. Jedan deo naroda hvali tita drugi ga prokliinje, a sud nije doneo nikakvu odluku. Isto je sada i sa drazom.

  • Pravda

    24. januar 2016 | 20:37

    Ne netreba nam uopste to

  • vuk

    24. januar 2016 | 20:27

    treba..kad srbi ni su slozni...hravti da mogu stavili bi svkom cosku pavelic..ali zato se sva drugi zove ante..

  • Miki

    24. januar 2016 | 20:21

    Srbija treba da zivi sada i danas jer tu je zivot a ne juce i sutra,srbiji treba proslost da bi uvidela stvari koje razdvajaju i buducnost koja moze da spoji ono sto imamo najvise zajednickog jer toga vise imamo. Statue biste i gluposti ostavimo udzbenicima istorije i onima koji zive za juce. Spomenik mudrosti bi vise odgovarao a i to bi ukrasili puskama i zastavama koje blede. Tito i ekipa su rekli svoje a sutra ce dici spomenike nekom od sadasnjih politicara lopova i samoljubljenih budala. A narod ce se i tada klanjati i slaviti vecinsku ili manjinsku privrzenost doticnih idola.. Idealan spomenik koji bi trebao da nikne je Soraja ili tako neka licnost koja oslikava sadasnje stanje drustva verujem da bi podrzala vecina... Tesko nama za nas

    • 24. januar 2016 | 21:19

      Fiduka vidoviti

      @Miki

      Svaka čast na komentaru. Forisirajmo ono i one što nas ujedinjuje a ne što nas međusobno deli i razdvaja. Imali su likovi iz prošlosti svoju šansu na istorijskoj pozornici a sada je red da šansu damo novim pokoljenima i da ih ne opterećujemo sa podelama iz prošlosti.

  • Stefan

    24. januar 2016 | 20:19

    Naravno da treba.Prvi gerilac okupirane Evrope treba da ima spomenike u svim evropskim gradovima.Onima koji zele da izjednace Drzau i pavelica da pogledaju sta i o jednom i o drugom misle Amerikanci,Francuzi,koji su se borili u 2.svetskom ratu,i bice im jasno.Pogledajte na youtube kako su americki borci dosli u Bg da svedoce u korist generala Mihajlovica.I cinjenica govore svoje...Ne mogu se izjednacavati oni kojima koji su osnovani i delovali u jedniom cilju koji je bio genocid i ''pobiti sve Srbe'' i oni koji su branili goloruki narod o toga.

    • 24. januar 2016 | 20:59

      Lune

      @Stefan

      Hm,hmm..prvi gerilac ? koncno da saznamo,zbog koga mje uvedeno streljanje 100 srba za 1 frica !

    • 24. januar 2016 | 22:46

      Zevs

      @Stefan

      Protiv koga se taj gerilac borio....

  • Deda Grande

    24. januar 2016 | 20:18

    Halooooo Srbijo, ne pise se istorija podizanjem spomenika cetnickom vojvodi Drazi, ne voli se Srbija oprastajuci sve zlocine koje su uradili cetnici, mozete koliko god hocete da prekrajate istoriju, zna se ko se borio protiv okupatora ko je klao svoj narod kad nije htio ici za njim, i zna se ko je saradjivao i ljubio ruke fasistima, zna se i gotovo, a vi uzalud pokusavate, pa ja bas zato sto mu amerikanci dizu spomenik ne bi dizao, jer koga oni velicaju taj nije za nas. Ja toliko.

  • Tigar

    24. januar 2016 | 20:15

    Draza se nije uklapao u program SFRJ i CCCP zato je i uklonjen.Draza je branio samo Srpske interese dok je Tito mason dobijao naredjenja sa zapada i istoka. Neko moje strucno misljenje je da nije bilo Tita bili bi svi pregazeni.Nebi postojala ni Srbija a ni SFRJ. Imamo slicnu situaciju i danas.Ako bi danas ovde na Balkanskim prostorima gledali samo Srpske interese bili bi 1000% unisteni. Jedno su puste zelje a realnost je drugacija.

    • 24. januar 2016 | 22:47

      Zevs

      @Tigar

      A zasto vi koji ste za drazu niste i ne branite srpske interese

    • 24. januar 2016 | 23:00

      Fiduka vidoviti

      @Tigar

      Branio srpske interese tako što je ponudio svoju saradnju nemačkim okupatorima zbog čije okupacije su srpski-jugoslovenski kralj i vlada utekli iz svoje zemlje. E jes ih odbranio svaka mu čast, svaki bi ga okupator takvoga poželeo.

  • Invi

    24. januar 2016 | 20:10

    Na dan kad budete Dragoljubu dizali spomenik dignite ga i Adolfu.ako nije kriv Dragoljub onda nije ni Adolf.smesna vam je ta nova izmisljena istorija u kojoj je Draza nesto sto nikad nije ni bio a to je heroj Srba.za sta se pa on borio?za one iz Engleske?ubijali su svoj narod zbog ideologije.pa zato su i propali kao vojska.i niko kod takvih nije hteo da predje da se bori sa kime? Ali nisu se svi cetnici obrukali ali Dragoljub Mihajilovic jeste!izdao je sve vise puta,narod,Kralja,vojsku.a onda su svi izdali njega.A na kraju neka svako veruje u sta hoce.ima spomenika zrtava i jednih i drugih ne treba dizati spomenike i njihovim ubicama

  • Ljubo Nikaljevic

    24. januar 2016 | 19:51

    Treba naravno! Zato sto je Draza bio najodlikovaniji oficir u istoriji moderne srpske vojske, prvi borac protiv fasizma, i veliki covjek i srbin! A na ove prodane komunisticke duse neka se zapitaju, koliko je Srbiji i Srbima valjala njihova borba i ideja?

    • 24. januar 2016 | 20:20

      brko

      @Ljubo Nikaljevic

      Sa vama nesto nije kako treba!

    • 24. januar 2016 | 20:32

      Gile

      @Ljubo Nikaljevic

      Ama, ne lupetaj gluposti!

    • 24. januar 2016 | 20:46

      Lune

      @Ljubo Nikaljevic

      Hm,hmm..pa ona, tri cetiri odrana katolicka svestenika, nam sigurno nisu trebala,dala su "inspiraciju"..Vuku Draskovicu da pise golubnjacu.

    • 24. januar 2016 | 22:48

      Zevs

      @Ljubo Nikaljevic

      Koliko je fasista ubio

  • ljubomir Petkovic

    24. januar 2016 | 19:50

    Srbija jes komunisticka zemlja ustav je od 1945 restitucija zato ne fukcionise jer komunjare su sve pokrale i zive po kucama i stanovima koje su pokrali a to je isto kao i Albanci u Kosovo a da je vojska Drazina izandarmerija to bi sredili za mesec dana pohapsili sve ove seljacke djilkose i quazi politicare skoro sve do jednog kao i sudije,glave policajca sve tajkune,i otvorili bi dosije a to trazi EU i svet a narod to nezna jer je nepismen nazalost a kraljevina bih nas vratila u zivot normalnih !

    • 24. januar 2016 | 20:33

      Lune

      @ljubomir Petkovic

      Hm,hmmm...odredjene aktivnosti su ucinjene,i red je da se ovenca slava Draze, zasluge su navedene u telegraf/24 decembra 2O14 godine..pa da mu se podigne spomenik...navedeni su,citirani telegrami sa terena..o uspesima cetnicke NOB,

    • 24. januar 2016 | 20:34

      Kibo

      @ljubomir Petkovic

      E neka BIH nas vratila...

    • 24. januar 2016 | 20:36

      Gile

      @ljubomir Petkovic

      Nas ne vade ni kozne gace!

  • sve u gulag

    24. januar 2016 | 19:43

    sad meni nesto nije jsano...Kad Hrvati spoemnu stepinca , pavelica i druge zlocince i kad oni hoce da ih posvete i da im dizu spomenike onda Beograd / srbi / vriste...e sad--ovaj drazic je nas pa nam ne smeta..kao sto ni hrvatima ne smeta Pavelic...i tako cemo cijeli zivot da se prepucavamo o njima...treba dozvoli da se dize spomenik svakom koga ko pozeli...i tako ce nestati vise prepucavanja...licno me zaboli ku.a i za drazom i za antom i za titom i za bilo kojom drzavom...ko ih je.e

    • 24. januar 2016 | 19:59

      Dr Lune

      @sve u gulag

      Hm,hmm...regularnu vojsku,tada,nakon kapitulacije 1941, kralj i vlada,odobrili su slanje do 400.000 vojnika stocnim vagonima u nemacke logore,Draza, je izbegao tu sudbinu " dezertirao".. ratovao,saplitao se,ustajao i zabrljao,iskusan vojskovodja,obavestajac, a pobedili ga i na kraju uhapsili, neki tinejdzer sa petokrakom..SKOJ evci.

    • 24. januar 2016 | 20:02

      Dr Lune

      @sve u gulag

      Naravno, Aganliji, Kucuk Aliji, Muli Jusufu, Focic Mehmed agi,Drazi, Dragom Jovanovicu, Kosmajcu...

    • 24. januar 2016 | 23:11

      Draškić

      @sve u gulag

      Nemoj tako, i ustaše će da se obraduju Draškićevom spomeniku pa će da ga obilaze kao onomad kada je čitav ustaški zdrug mu obišao spomenik na Ravnoj gori. I to su uradili pre nego što su nameravali da podignu spomenik paveliću u Zagrebu.

    • 25. januar 2016 | 10:01

      beduin

      @sve u gulag

      ispravak netocnog navoda. meni kao Hrvatu, domoljubu i nacionalisti itekako smeta snte pavelic i njegova izdajnicks ostavstina koja sad buja. ante pavelic je najveci izdajnik Hrvatskog naroda od stoljeca 7. samo nepismeni i maloumni to ne mogu zakljuciti jer im se serviraju frizirane i nepotpune informacije. ista stvar je s tim vasim....nist koristi herojem koji je nista doli izdajica roda svoga. sve ovo sto se danas servira, sva prekrajanja proslosti....to je cisti kriminal u izvedbi glupih ljudi. Tito i partizanski pokret...on je bio domoljubni olitigs 'patriotski' jer se znal tko mu je neprijatelj bio. i nemojte zaboraviti, da je Tito sprovodio i socijalisticku revoluciju.....zna se kojim strujama je nagazio na zulj. Tito je sagradio sve drzave bivse yuge, sve narode bivse yuge izvukao iz neminovnog staljinova zagrljaja..... to je cinjenica. da li je eliminirao svoje politicke protivnike? naravno da jeste, i to mu je za osudu...al ne brkajte jabuke i kupus.

  • Micki

    24. januar 2016 | 19:34

    Naravno da treba!Coveku koji je bio komandant jedine regularne vojne formacije u tadasnjoj Jugoslaviji i coveku koji je sigurne smrti spasao na hiljade nevinih ljudi,narocito po Bosni i Hrvatskoj,bar na takav nacin se oduziti!

    • 24. januar 2016 | 20:21

      Савица

      @Micki

      РЕЦИМИ КАД ЈЕ ОН И ЧЕТНИЦИ ПРЕШЛИ ДРИНУ? ОСИМ КАД СУ ПРЕКО САРАЈЕВА БЕЖАЛИ ЗА БЛАЈБУРГ И АУСТРИЈУ.

    • 24. januar 2016 | 20:22

      Савица

      @Micki

      ШТО НЕ ОСЛОБОДИ ЈАСЕНОВАЦ КАД ЈЕ БИО У ХРВАТСКОЈ? ДАЈ НЕ ЛУПАЈ. НИЈЕ МАКНУО ИЗ СРБИЈЕ.

    • 24. januar 2016 | 20:38

      Toni

      @Micki

      Mnogo gledas americke filmove!

    • 24. januar 2016 | 20:56

      Lune

      @Micki

      Hm,hmm..e, pa, nije lako biti pravi srbin pravoslavac i ispostovati "kanone" svetog Nikolaja Velimirovica o neupotrebljavati bogohulni sapun za kupanje.

    • 24. januar 2016 | 22:51

      Draškić

      @Micki

      Da ti nisi Draškića pomešao sa nekim drugim kada govoriš o spašavanju? Spasio je skoro više zapadnih pilota nego Srba. Mnoge su Srbe partizane on u njemu podređeni predali pravu u ruke nemačkim zverima.

  • UNITEDSTATESOFSERBIA

    24. januar 2016 | 19:31

    SRBIJI nisu potrebni spomenici--SRBIJI je potrebna istina--ISTINA o tome KO je angažovao BROZA@

    • 24. januar 2016 | 20:04

      Dr Lune

      @UNITEDSTATESOFSERBIA

      Komunisticka partija Jugoslavije,treca po snazi u parlamentu kraljevine Jugoslavije.

    • 24. januar 2016 | 20:39

      Toni

      @UNITEDSTATESOFSERBIA

      Pa to nije tajna, masoni naravno.

  • Алекса

    24. januar 2016 | 19:19

    Хоћемо споменик !!!

    • 24. januar 2016 | 20:26

      Ja

      @Алекса

      Evo ti spomenik!!! Dvoje vise on gore i ima glavu! Draža!!!!

    • 24. januar 2016 | 20:36

      Lune

      @Алекса

      Hm,hmm..strpi se malo,Uzicani ga vracaju na mesto !!

    • 24. januar 2016 | 21:08

      Крк-мрк

      @Алекса

      Еве вам га.

  • Mile23

    24. januar 2016 | 19:17

    Smesni ste. Jedan dan mrzite Amerikance I ne verujete im, a drugi dan im verujete I volite. Necete daleko sa tom zbrkom u glavi. Rusofili su za Drazu, a Rusi su za Titove partizane sto je Putin pokazao dva puta prilikom posete Beogradu. Logika se nekad ucila u skoli. Treba ponoviti lekcije.

    • 25. januar 2016 | 01:34

      Dr Lune

      @Mile23

      Hm,hmmm...pa Rusa za Srbiju ima dve vrste.. Vrangelovci, ljublju kralja i cetnike, Crveno armejci ljublju one druge crvene, pa sta im upali u njihovim interesima na balkanu, malo votka, malo sumadijski caj pa kako se uvale !,

  • Gorcilo

    24. januar 2016 | 19:09

    Apsolutno. Druge drzave dizu zlocincima zasto mi ne bi nasem djeneralu.

  • MS

    24. januar 2016 | 19:03

    Ne treba!!!

  • Mladjo

    24. januar 2016 | 19:02

    Данас у Бањалуци усправно стоје споменици комунистима и Аустроугарским војницима. За оне који су бранили Србе од усташког геноцида нема споменика.Ваљда су се Аустроугари у Првом и комунисти у Другом рату борили за опстанак српског народа, не знам који би други разлог могао бити за њихово постојање.Хвала им што СРБЕ сачуваше од Равних Котара, преко Лике, Баније, Кордуна, Крајине... па све до КиМ.Хвала им што данас имамо српску државу!Луда ли народа мили боже...

  • milos

    24. januar 2016 | 18:55

    Koliko sam odusevljen njegovom biografijom iz prvog svetskog rata , toliko nisam ovom iz drugog.Ali spomenik definitivno da.

    • 25. januar 2016 | 00:19

      Lune

      @milos

      Hm,hmmm..kazesw, i tada je pobednik pisao istoriju...a ?izginulo i pomrlo trecina Srba..hm,hmm doduse, malo vise nago na Sremskom frontu,ali nema veze ...

  • Mladjo

    24. januar 2016 | 18:54

    Оног тренутка када Србија исправи неправду нанесену регуларној војсци ЈВуО,заштитницима српства, вјере и свега оног што нас је красило кроз историју и бог ће је погледати.Док се год буду уздизали комунисти, они који су све снаге усмјеравали да се наша свеопшта култура затре, Србија неће угледати свјетлост дана.

    • 24. januar 2016 | 20:42

      Kika

      @Mladjo

      Po meni, i jedni i drugi su djubre. Kad bi ih na kantar stavili, ne znas ko bi pretego.

    • 25. januar 2016 | 11:39

      lune

      @Mladjo

      Hm,hmm..koliko vidim,krunskom savetu. i djeneralstabu Bogoljuba Pejcicu, sr B skom komandantu Liju, ne pada na pamet,da se javno izvinu Srpskom narodu, sto su im, pohapsili vojsku,decu,roditelje i kao stoku,oterali u nemacke logore, da bi Nemci, sa manje zrtava porobili Srbiju. Mnogo je boraca iz prvog sv rata poslato u zarobljenistvo...cak, nece ni Nina Jerkovic ni onaj bosanceros da ih pomenu, jednostavno su ih otpisali, u produzetku sluzenja i kolaboracije ..i zamajavaju narod, skrecu kao paznju na komuniste,partizane...ali, istina ima samo jedno lice !!!!

  • AD

    24. januar 2016 | 18:53

    Naravno da treba.Da imaju gdje golubovi i vrapci da slijecu kako bi obavili nuzdu.

  • Савица

    24. januar 2016 | 18:50

    КАКАВ СПОМЕНИК? ПА ЧОВЕК ЈЕ ЖИВ, РЕХАБИЛИТОВАН У БАЊИ, ЈОШ МАЛО ПА ПРОХОДАО.

  • Nikolas

    24. januar 2016 | 18:50

    DJENERAL DRAZA -SOLUNAC -NETREBA DA IMA SPOMENIK U BEOGRADU DOK JE TAMO KUCA CVECA JOSKE AUSTRIJSKOG KAPLARA I MASOVNOG UBICE SRBA!! !! !!!

    • 24. januar 2016 | 19:18

      Jela

      @Nikolas

      Mislis Tita oslobodioca I Draze koji to nije.

    • 25. januar 2016 | 00:01

      Lune

      @Nikolas

      Hm,hmm..bidni strpljiv,ipoliticki korektan prema zrtvama komunista, cim se okonca "rehabilitacija Aleksandra Lera"..komunisticka zrtva,sagradice se mauzolej za njega i Drazu, za Nedica tu nema mesta,on ide u Dom vazduhoplovstva u Zemun u Zemunskom parku, na svoje imanje, nedaleko od Starog Sajmista..mesta gde je "yudenfrejisao",avi,predlazite,licitirajte i dalje..

  • Drasko

    24. januar 2016 | 18:49

    Sve je laz sa komunjarama , dosli da opljackaju bogate srbe , odvoje ih od svojih obicaja i istorije , sve su upropastili eto kakvu su drzavu tulavci napravili da se rasula u krvi do kolena, bratstvo i jrdinstvo je bilo nasilu kao i sve u partijskoj trulezi i Josipa koji Jovanu nikad nije mislio dobro.

    • 24. januar 2016 | 22:12

      Dr Lune

      @Drasko

      hm,hmm...sumnjiv si mi xe,xe Jovanu ( pavlu).. a ?

  • Ja pa ja pa ja

    24. januar 2016 | 18:41

    Njet!

    • 24. januar 2016 | 19:19

      Jela23

      @Ja pa ja pa ja

      Putin postuje Tita I partizane, a ne Drazu. Mi rusofili smo za Tita.

  • Жељко

    24. januar 2016 | 18:39

    "Дража Михаиловић је једини "издајник и сарадник окупатора" кога је окупатор ловио као звер и давао стотине хиљада Рајхс марака за његову главу."-Матија Бећковић.

    • 24. januar 2016 | 20:53

      Lune

      @Жељко

      Hm,hmm...a doturao mu naoruzanje i organizovao zajeenicke nastupe rijaliti sou ??

  • BosnaE

    24. januar 2016 | 18:36

    Moj spomenik kad god treba uvijek je dignut za Djen. Drazu! I opet evo dignut!!!!!

  • Sasa

    24. januar 2016 | 18:35

    Treba u inat hrvatima i titu vise je Draza zasluzio od njih bilo sta,treba ne radi provokacije nego radi svesti ko je napadao Srbiju a ko je branio.

  • miki

    24. januar 2016 | 18:35

    U Ivanjici postoji spomenik Drazi vec duzi niz godina!!!

  • Nbg

    24. januar 2016 | 18:32

    Normalno daaaa

  • eskobar

    24. januar 2016 | 18:31

    Draza je velika sramota srbije.

    • 25. januar 2016 | 16:14

      Dr Lune

      @eskobar

      Hm,hmm..jos su veca sramota,danasnji cetnici pocetnici,restaureteri nacizma,fasizma prema sopstvenom narodu !!!

  • Dordjevic Sasa

    24. januar 2016 | 18:29

    normalno da treba ....jedan je cica draza ...

  • Coa

    24. januar 2016 | 18:23

    Treba mu podici spomenik u zagrebu i tirani!

  • beduin

    24. januar 2016 | 18:22

    citajuci naslove po srpskim portalima, zamjecujem kako netko planski radi po planu zavadi pa vladaj medju srbima.

    • 24. januar 2016 | 18:44

      Fiduka vidoviti

      @beduin

      Tačno. Iako se dobro zna da je Draža izneverio mnoge Srbe, da je odgovoran za stradanje mnogih Srba, za bratoubilačke sukobe između četnika i partizana u kojima su bili većinom Srbi...

    • 24. januar 2016 | 21:50

      Bačka Palanka

      @beduin

      Ali ti si uvek tu da nam ukažeš gde grešimo.Divan si,pravi srpski hrvat.

  • Јасмина

    24. januar 2016 | 18:22

    Изгледа да ће нови нараштаји имати увид у другачију историју...Зар је могуће тако нешто писати!?

  • Čika Sima

    24. januar 2016 | 18:21

    Sramota je da još uvek nema spomenik njegov

  • Mica

    24. januar 2016 | 18:19

    Treba podici spomenik cici usred beograda

  • Poletarac/70

    24. januar 2016 | 18:19

    Prvo treba da podignemo spomenike i znamenja našim kraljevima,carevima i istorijskim junacima pre drugog svetskog rata,naravno da Draža treba da dobije spomenik i ulicu ne zaboravite komunisti su ti koji su rušili našu istoriju,spaljivali crkve i brisali imena sa ulica učili decu drugačijom istorijom pa opet nisu uspeli,naši preci su nam ostavili ono što mnogi u svetu nemaju treba da budemo ponosni, pravu istinu u istoriji ispisati i biće svima jasno šta je bilo onda.

    • 24. januar 2016 | 20:46

      Leka

      @Poletarac/70

      A tada vam je sve to odgovaralo i niste se zalili. Ajde, tisina, licemeri!

  • Nebojsa

    24. januar 2016 | 18:17

    Koliko god se neki ljutili,kad tad ce biti spomenik u Beogradu.Vreme radi za Dragoljuba.

    • 24. januar 2016 | 18:34

      Milica

      @Nebojsa

      Pitaj zemljace obican narod koji je jos ostao sta je dozivljavao od Drazinih a kasnije od komunista opet zbog njih .

  • Željko

    24. januar 2016 | 18:16

    Pa ako dizemo spomenike Rokiju Balboi i Brus Liu zašto ne bi i Dragoljubu Mihajloviću !

  • Luka

    24. januar 2016 | 18:08

    Ima Srbija spomenik Drazi. Ako mi ne verujete pitajte u njegovoj rodnoj Ivanjici.

  • Goran

    24. januar 2016 | 18:03

    Treba nam posla i hleba

    • 24. januar 2016 | 23:49

      Јеретик

      @Goran

      Posla i hleba je bilo dok se nisu " povampirili" ustase, cetnici, i ostali fasisti podrzani od strane zapadnih kapitalista , sad smo kolonije .

    • 25. januar 2016 | 00:29

      Lune

      @Goran

      Hm,hmm...bravo ! trenutno stanje je, da je sve manje para za hleb,vekne su sve krace,mleveni zir prisutan u njemu, a evropska preporuka je, ko nema hleba, da jede kolace, bice ga, za dve godine, i produzetkom od 20,dok nas ne prime u EU, posle toga, ima sve da biju ko nece da jed labac i ruski kvijar, sa francuskim sampanjcem.."svetsko a nase".

    • 25. januar 2016 | 00:51

      Draškić

      @Goran

      A leti ladovine u podnožju njegovih spomenika? A finih turističkih fotki njegova spomenika? Znaš ti koliko bi ustaša iz celoga sveta došlo da obiđe njegove spomenike? Turizam bi nam procvetao.

  • Република Српска

    24. januar 2016 | 18:01

    Ако у Београду може да буде Титов (Аустро-Угарски каплар) споменик и она кућа смећа па зашто Дража Миxајловић доказани српски xерој и патриота као учесник балканскиx ратова,првог светског рата и врxовни командант ЈВуО током другог дветског рата неможе да добије споменик у центру Београда?Јели Србија држава српског народа или није?Кога се ми то устручавамо?

    • 24. januar 2016 | 19:21

      Mare

      @Република Српска

      Zasto pljujes Srbe partizane oslobodioce.

    • 24. januar 2016 | 19:22

      Идемооо

      @Република Српска

      Браво !!!

    • 24. januar 2016 | 19:31

      Dr Lune

      @Република Српска

      Hm,hmm..mani se ti Srbije i Beograda,dizi ga u TRS,a,mozes l Aliji Izmetbegovicu,istorije radi !

  • Sumadinac

    24. januar 2016 | 18:00

    Morem plovi jedna mala barka ...

  • Messi

    24. januar 2016 | 17:57

    Naravno da ne, o tome ne treba ni da se razmislja.

  • Република Српска

    24. januar 2016 | 17:55

    У Републици Српској сваки град има једну улицу која носи име Драгољуба Миxајловића а подигнути су многи споменици српском Чичи широм РС.Незнам зашто је у Србије све тако компликовано и зашто је толики проблем да се у Београду,Новом Саду,Крагујевцу,Нишу,Краљеву или неком другом граду подигне споменик или одређеним улицама додели име по Ђенералу Дражи Миxајловићу?

    • 24. januar 2016 | 18:14

      HR

      @Република Српска

      Pa dobro, vi ste nastavili njegov rad i zivotni cilj :-)

    • 24. januar 2016 | 18:37

      Nele

      @Република Српска

      Jako si pametan.Jesi u skoli bio tako pametan?

    • 24. januar 2016 | 18:50

      BosnaE

      @Република Српска

      Hajde jednom covjek da pogrijesi,ali dva puta to je malo teze! Moj mazlume ne preziva se "MIHAJLOVIĆ" vec " MIHAILOVIĆ"

    • 24. januar 2016 | 19:04

      Крк-мрк

      @Република Српска

      Па да ви сте супер-турбо Срби а не као ми Срби из С Р Б И Ј Е.

    • 24. januar 2016 | 19:42

      Fiduka vidoviti

      @Република Српска

      Šta je Draża učino za Srbe preko Drine? Je li se suprostavio i sukobio sa NDH kada su ustaśe napravile genocid nad srpskim narodom?

    • 24. januar 2016 | 20:07

      Dr Lune

      @Република Српска

      Hm,hmm..zato sto ti nisi " vlastan" da se bavis ulicama po Srbiji,da se mesas u unutrasnje poslove susedne drzave...ukjlucujuci, sakrivanje ubica i kriminalaca,sverca i ostalo !!!

    • 24. januar 2016 | 20:49

      Leka

      @Република Српска

      Mi u Nisu nemamo Drazin spomenik , ali zato imamo spomenik Sabanu Bajramovicu. Ne znam kakve su to njegove velike zasluge narodu sa njegove strane.

    • 25. januar 2016 | 16:20

      Dr Lune

      @Република Српска

      Hm,hmm..problem je u razlici mentalitetu. Bosanaca i Srba u Srbiji...sa sve 40 minusa koje tefteris uz pitanje !!

  • Oliver

    24. januar 2016 | 17:54

    Naravno da treba i to u centru Beograda. Djeneral Dragoljub Draza Mihailovic je prvi evropski gerilac koji podigao ustanak u porobljenoj Evropi. da je bio izdajnik on bi uzivao u rezidenciji u Beogradu, pijuci konjak i puseci cigarete. Stab mu je bio na Ravnoj Gori, toj Svetoj planini. Cesto je nocio u pecinama, krvavih zavoja, bez hrane i lekova. Zato pokrenimo peticiju da muse podigne spomenik u centru Beograda, kada mu se grob ne zna. Svima je dobro poznato da su najveci svetski diktatorii zlocinci imali pravo na grobno mesto, jer je to jedno od osnovnih ljudskih prava.

    • 24. januar 2016 | 18:12

      Aca

      @Oliver

      Oliver podigni ga ti u tvom dvoristu,

    • 24. januar 2016 | 18:15

      HR

      @Oliver

      Bas se napatio jadnik ... Ccccc

    • 24. januar 2016 | 21:55

      Dr Lune

      @Oliver

      Hm,hmm...ratni zlocinci,nemaju to " ljudsko pravo" zbog neljudskih dela,prema odluci svih saveznika !!

  • Dr Lune

    24. januar 2016 | 17:49

    Hm,hmm..lukava tema,kao Draza nema spomenik,a ima ga u svom " epicentru" na Ravnoj Gori, pored rodne kuce..i jos po negde, Amerikanci " srbskog podrijetla", a ne amerikanci se bave Drazom, Republjik Srpska takodje...ali " treba slomiti beogradzane".. sas sve farmom i rijalti budalastinam!pa zakititi Drazinim spomenikom,moze,ali sa plocom " ratni zlocinac"... A, zasto ne u selu Vranic,da se potkrepi lik i delo velokog patriote ?

  • Pravoslavac

    24. januar 2016 | 17:41

    Mnogi gradovi bi trebali da imaju Dražin spomenik i tamo gde je postavljen, da se zove: Trg Draže Mihajlovića. A što ne bi i... Ulica Vojvode Đujića i sl. Vratimo se srpstvu i nemojmo ga sakrivati.

    • 24. januar 2016 | 18:34

      joe

      @Pravoslavac

      Ne cudim se tvome razmisljanju cim se predstavljas kao pravoslavac ..

    • 24. januar 2016 | 19:24

      Mare22

      @Pravoslavac

      Vrati se srpstvu, a ne zlocincima.

    • 24. januar 2016 | 20:07

      Boro

      @Pravoslavac

      Vratimo se radu i poslu,da nam drzava obezbedi posao i solidan zivot,pa vi sto se zalazete za spomenike pravite ih gde god pozelite

    • 24. januar 2016 | 20:10

      Dr Lune

      @Pravoslavac

      Hm,hmm..Draza je bio oficir JVuO, prema tome u svim glavnim gradovima,repuljik bivse YU,podici spomenik. ?

  • nesa

    24. januar 2016 | 17:40

    Zasto Nemci ne podignu spomenik Hitleru,e kukala nam majka nikad od nas DRZAVE. uvek ce mo biti ispljuvak u pokusaju nastanka drzave..

  • Утеривач

    24. januar 2016 | 17:38

    Објективно, американцима је помагао, кад је било могућњ, али и доста Срба партизанских симпатизера је приклао (додуше можда не лично) онако "у слободно време" . А можда Србин - партизан није Србин?

  • Toni Amsterdam

    24. januar 2016 | 17:37

    Samo da bude spomenik u obliku wc-solje. Bice koristan onda.

    • 24. januar 2016 | 18:29

      eskobar

      @Toni Amsterdam

      Moze i pisoar

    • 24. januar 2016 | 18:29

      TNT

      @Toni Amsterdam

      Ja ne znam zašto ste dopustili ovaj komentar??? Koga Toni interesuje tvoje kompleksaško,konjušarsko mišljenje?

  • Her Žika

    24. januar 2016 | 17:35

    Nemoj da se palite ljudi... samo traze da se razdvajamo. Realno čiča Draža je bio srbin e sad sto njegova politika nije pobedila tokom rata to je druga stvar. Pobednici ispisuju istoriju i ako nisu bili na srpskoj strani nego na jugoslovenskoj.

  • Obavesten

    24. januar 2016 | 17:34

    Draza Mihajlovic ima spomenik u Srbiji u Ivanjici .

    • 24. januar 2016 | 23:32

      Dr Lune

      @Obavesten

      Hm,hmm..najveci spomenik, Drazi, podignut je na Novom Beogradu...oko 400.000 ljudi zivi tamo, u stanovima otetim od " domacina"...

  • Jova

    24. januar 2016 | 17:34

    Cica ima spomenik u svojoj Ivanjici

  • Fiduka vidoviti

    24. januar 2016 | 17:32

    Imaju Srbi i Srbija kroz svoju bogatu istoriju znatno većih junaka i znamenitih ličnosti od Draže koje možemo isticati i njima se ponositi. Draża je i suviše kompromitovan pri čemu ne mislim na sliku o njemu iz doba YU i komunizma niti stavove Hrvata već pre svega njegovu kolaboraciju sa nemačkim okupatorima srpske zemlje i naroda...

    • 24. januar 2016 | 17:39

      SlavaDjeneralu

      @Fiduka vidoviti

      Vidi se da nista ne znas i da si nagledan komunistickih filmova o partizanima. Zao mi te je..

    • 24. januar 2016 | 17:53

      Kizo

      @Fiduka vidoviti

      Naravno da ne!

  • Dadoredstar

    24. januar 2016 | 17:30

    Anti Paveliću Adolfu Hitleru ma svima ukljućujući i Angelu Merkel??!!!

    • 24. januar 2016 | 17:52

      Boro

      @Dadoredstar

      Haha u pravu si

    • 24. januar 2016 | 17:58

      SlavaDjeneralu

      @Dadoredstar

      Neznalice, moras vise da citas pa ces nauciti da se istorija ne uci iz serviranih kuhinja

    • 24. januar 2016 | 18:00

      Савица

      @Dadoredstar

      МОЖЕ И КЛИНТОНУ, ДА НЕ ЗАОСТАЈЕМО ЗА ШИПТАРИМА.

    • 24. januar 2016 | 18:09

      Nebojsa

      @Dadoredstar

      Ubaci Tita u tu ekipicu.

  • TALICNI TOM

    24. januar 2016 | 17:29

    Pa naravno da treba podici spomenik djeneralu Dragoljubu Drazi Mihajlovicu.Ali to ne odgovara potomcima KOMUNISTA koji su i sada na vlasti.Ljudi komuniza u Srbiji nikad nije pao.Samo su komunjare promenile ime i boju.Dokaz,NIKAD NISU I NECE BITI OTVORENI TAJNI DOSIJEI UDBE.I TO JEDINO U SRBIJI. SVE DRUGE ZEMLJE SU GA OTVORILE.

    • 24. januar 2016 | 18:31

      Nele

      @TALICNI TOM

      Mozes ti da s..es koliko hoces,u ono vreme smo ziveli ko ljudi!

    • 24. januar 2016 | 18:59

      ??

      @TALICNI TOM

      Kako se taj vas Draza preziva?? Nemate pojma a nesto komentarisete!!!

    • 24. januar 2016 | 19:38

      Dr Lune

      @TALICNI TOM

      Hm,hmm..dosao sam do jednog dosijea.." partizani poklali selo Vranic".. " cetnici oslobodili Beograd".." gorska garda probila sremski front"..." cetnici,razbili partizane u Blajburgu"...

  • Вечна слава Чичи Дражи

    24. januar 2016 | 17:28

    Дај Боже да добије највећи Споменик, Вечна слава Чичи Дражи и његовој горској стражи

    • 24. januar 2016 | 17:55

      Sumadinac

      @Вечна слава Чичи Дражи

      Hvala brate !!!!!

    • 25. januar 2016 | 01:24

      Dr Lune

      @Вечна слава Чичи Дражи

      Hm,hmm..pa skupite 500.000 $, pa ko Kinezi Mao Ce Tandzi od zlata.. umesto one kule u Beogradu na vodi...

  • Aki

    24. januar 2016 | 17:25

    Ima ČIČA spomenik u Ivanjici, inače njegovom rodnom gradu.

  • Popovic r

    24. januar 2016 | 17:22

    Dosta sa izmisljavanja ostavite istoriju ostavite cetnike i drazu da spavaju

    • 24. januar 2016 | 17:40

      SlavaDjeneralu

      @Popovic r

      Vidi se da znas srpsku istoriju kao sto znas srpski pravopis.

  • Lemi

    24. januar 2016 | 17:19

    Nije tacno da Cica nema spomenik,u sred moje Ivanjice ponosno stoji apomenik Djeneralu Dragoljubu Mihailovicu i gleda pravo u spomenik partizanima cisto da se zna

  • ivanjicanin

    24. januar 2016 | 17:18

    U Centru Ivanjice ima Čičin spomenik...

    • 24. januar 2016 | 20:39

      ??

      @ivanjicanin

      Sto ta spomenik niste stavili kad Tito bi na vlasti? Bili ste gori od miševa mekinjaša!!

  • Orthodox boys Lj.

    24. januar 2016 | 17:18

    I te kako treba ... Treba usres beograda na vodi i to od 44 metara... Živ je čiča umro nije, dok je srba i Srbije!

    • 24. januar 2016 | 18:01

      Савица

      @Orthodox boys Lj.

      ЖИВ ЈЕ, АЛИ КРЕЧ ГА ПОЈЕО!

  • Vernik

    24. januar 2016 | 17:17

    Treba 100%

  • Жаре

    24. januar 2016 | 17:15

    Наравно да треба .

    • 24. januar 2016 | 17:36

      Ma ja

      @Жаре

      1000% da ne treba

    • 24. januar 2016 | 17:41

      debeli

      @Жаре

      Naravno!

    • 24. januar 2016 | 17:47

      SlavaDjeneralu

      @Жаре

      U svakom selu i u svakom gradu u Srbiji treba da bude po jedan spomenik. Toliko je bar zasluzio..sina su mu ubili u ratu..nosio ga je mrtvog..nije hteo da ode iz drzave na kraju rata iako je mogao- rekao je: " zemlja se ne nosi na cizmama". Ostao je i stradao...svirepo ubijen nakon svirepog sudjenja...ako je neko stradao za ovu zemlju onda je to sigurno on pored mnogih drugih..ali on je svakako jedan od najvecih stradalnika!!!!

    • 24. januar 2016 | 17:49

      Jeretik

      @Жаре

      Nazvati neku krecanu, njegovim imenom , bilo bi dovoljno .

    • 24. januar 2016 | 17:52

      Dr Lune

      @Жаре

      Hm,hmm..obavezno u Sumaricama kod Kragujevca i Kraljevu...

    • 24. januar 2016 | 20:11

      Dr Lune

      @Жаре

      Hm,hmm..mislis Nikoli Kalabicu...???

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA