SRBIJA BI BILA NAJJAČA DA SU SE TITO I DRAŽA UDRUŽILI! Evo šta tvrde Srbi. Slažete li se s njima?

Komentari

  • Dr Lune

    21. januar 2016 | 00:35

    Hm,hmm...i pored, ometanja Draze, sa oko do, 70.000 cetnika, Tito je obavio posao,bez Draze, sa njim i sa okupatorom....Danas ga pljuju,potomci i simpatizeri gubitnika,toboznji eUropejci,jajare i slicni,bagra sa buvljih pijaca..." biznismena- secikesa".

  • Krsta

    18. januar 2016 | 11:36

    Kralj nije smeo da napušta svoj narod i da ga ostavi na milost i nemilost nemcima.Ostavio je vojsku u rasturili. Narod je morao da se organizuje da se brani.Da im je lepo bilo u kraljevini ne bi se oformili narodno oslobodilacku vojsku.Trebali su prvo da se oslobode ludih nemaca,pa onda da narod glasa.

  • Dr Lune

    17. januar 2016 | 17:42

    Hm,hmm..." mozete poceti"..." a sad, svi na svoje radne zadatke"...nema mesta za kukanje ogovaranja Tite i Draze,vozikanje u skupim dzipovima,orgijanja na " Beogradskim splavovima na vodi"... alo bre ! nemate ni kore za gibanicu...mujo sam mesi,kad mu je prijatelj usao u kuhinju, da vidi sto ga dugo nema, a mujo curcem valja testo u kore, kaze izvini prijatelju,od kad odose komunisti nemam ni oklagiju da razvijam kore.

  • Pjer

    17. januar 2016 | 15:01

    Draža je bio smutljivac, neodlučni gibaničar. Gospodo, ako su vam dedovi bili četnici, znači da su bili na pogrešnoj strani. Nema više partizana, čudno je da ima četnika. Smrt fašizmu, sloboda narodu.

  • Na Istoku nista novo

    17. januar 2016 | 12:55

    Sto je vise klevete i lazi Tito nam je miliji i drazi.Smrt fasizmu!

  • Bosna

    17. januar 2016 | 11:55

    Dovoljno je pogledati i uporediti ove slike!! Dingospo i pecinski covjek!!

  • Papilon

    17. januar 2016 | 10:59

    Vidim ovde komunjare su kao korov,nema veze sto ga prskas nekoliko puta godisnje,on izbija ponovo,i tesko ce biti da se zatre.

    • 17. januar 2016 | 13:17

      Dr Lune

      @Papilon

      Hm,hmm..a ti si zaduzen za " zatiranje".." noz i zica".. pa, pocni, na " vlasti ste".. nije vam dovoljno ? hocete krv ???

    • 17. januar 2016 | 15:03

      Pjer

      @Papilon

      Jado, komunista više nema, na žalost. Dok su oni vladali bili smo ljudi, sad smo stoka.

  • dobrica

    17. januar 2016 | 09:50

    Ko moze da ujdini dobro i zlo.

  • Draško, Valjevo

    17. januar 2016 | 09:37

    Draža nikada nije bio nikakav faktor u ratu, i da nije bilo njegovih klanja, na njega niko ne bi obraćao pažnju. Bio je jedno vreme važan samo Engleskoj i Americi, dok su mislile da preko njega mogu uspostaviti monarhiju u Jugoslaviji kao protivtežu Staljinu - i to je sve. Ovo što kažem već su odavno utvrđene činjenice, kome drago kome ne, nije me nimalo briga.

    • 17. januar 2016 | 14:53

      SlavaDjeneralu

      @Draško, Valjevo

      Ti mora da si neki doseljenik u Valjevo. Zna se ko su pravi valjevci

  • Baluconi

    17. januar 2016 | 09:33

    Zemlju najvise unisti unutrasnji razdor.Na tu se loptu prvo igra,sve druge idu lako...

    • 17. januar 2016 | 13:20

      Dr Lune

      @Baluconi

      Hm,hmmm..to smo doziveli, povampirene ustase i cetnici su podivljali...satiru i upropastavaju,pljackaju,prete...SFRJ,SRJ,..na redu je.." kasapljenje zrtve"..

  • Pantelija

    17. januar 2016 | 09:32

    Srpski narod još uvek pamti krvave pohode Draže i njegovih koljača u Drugovcu, Boleču, Vraniću, Ćupriji, Paraćinu, Čačku, Užicu i mniogim drugim mestima u Srbiji. Dakle, NISU ONI KLALI SAMO HRVATE, MUSLIMANE I PRIPADNIKE DRUGIH NARODA, NEGO I SOPSTVENI NAROD. JEZIVA SVEDOČANSTVA O MASAKRIMA U SRBIJI, GDE SU OVI KOLJAČI UBIJALI I DECU U KOLEVKAMA, SILOVALI, KASTRIRALI LJUDE I NEMILOSRDNO ISTREBLJIVALI CELA SELA, OSTALA SU ZABELEŽENA I U KNJIGAMA I DOKUMENTARNIM FILMOVIMA ("CRNA NOĆ - CRNA BRAĆA", NAPRIMER). BRANITI ČETNIKE MOGU SAMO ZLOTVORI KOJI NEMAJU NI DUŠE, NI SAVESTI NI IČEGA LJUDSKOG U SEBI.

    • 17. januar 2016 | 14:56

      SlavaDjeneralu

      @Pantelija

      U pravu si..samo sto su to bili komunisti u cetnickim uniformama.nista novo..i ne zaboravi koliko je srba ubijeno od strane hrvata i muslimana..ako ti je tito toliki junak zasto nije oslobodio jasenovac npr?

  • Komita

    17. januar 2016 | 09:24

    Malo se o tome zna . Pa njih su poslali englezi a englezi nas unistavaju jos od ballkanskih ratova. Mismo im trn u oku . Stabilna srbija je opasnost za njih . Zato mrze i uvaljuju u gluposti. Sto se Draze tice. Procitajte knjgu ,kontrarevolucionarni pokret Draze Mihaljovica. Bice vam jasno da su poslati iz engleske.

  • srbo

    17. januar 2016 | 09:13

    ne poredite tog zlikovca sa dražom.

    • 17. januar 2016 | 13:22

      Dr Lune

      @srbo

      Hm,hmm..Draza je zvanicni,dokazani zlikovac,rehabilitovan od strane kupljenih diploma-pravnika,magistara i doktora nauka.

  • ANTE BAN

    17. januar 2016 | 08:54

    Zanimljivo mi je bilo čitati stavove komšija, pogotovo zastupanje maksimalističkih pozicija i planova. No- morate znati ono bitno; da su se Tito i Draža udružili, ne bi bilo Druge Jugoslavije! Oni kao ideološki neprijatelji to nisu mogli ni napraviti. U slučaju Dražine pobjede moguće da bi Srbija bila nešto veća, ali bi imala druge probleme; vjerojatni raniji pokušaj istjerivanja Albanaca i muslimana izazvao bi reakciju Zapada, i poput bumeranga vratio bi se Srbiji.

    • 17. januar 2016 | 09:22

      Sulejman Velicanstveni

      @ANTE BAN

      Da je tako bilo mozda Srbija danas ne bi ovolika ni bila jer zahvaljujuci Titu I odlukama AVNOJ-a Srbiji su date pokrajine, sto I nije Tito morao tako da uradi, mogle su I one biti republike.

  • mladen

    17. januar 2016 | 08:36

    Naravno da bi bila najaca sila bili bi smo nezaustavljivi i nebi nam niko nista mogo bilibi smo jedan narod jedna sila i jedna nacija tako da bi opet bila stara sfrj ili bi bila skfrj da smo bili pametni i da smo bili slozni ti nam sada dragi gospode pomozi

  • Cvorovic

    17. januar 2016 | 08:19

    Pa bili smo jaki i ovako.

    • 18. januar 2016 | 11:11

      Krsta

      @Cvorovic

      Najava sila na balkanu,evropi pa i u svetu Sila bi bili možda ne kao danas što smo postali.

  • iznogud

    17. januar 2016 | 08:13

    srbija i srpski narod na balkanu bili bi vodeca sila da je kralj poslusao predlog vojvode Misica i odmah posle oslobodjenja udario granice bez slovenije ,zagreba i katolickog dela dalmacije.time bi madjari i austrija izasli na toplo more,nebi rovarili protiv srbije,a hrvati bi i slovenci bili statisticka greska u popisu stanovnistva.srbi nebi imali ni tita,ni jasenovac,ni drazu,vec bi dosli do prave svoje drzave.

    • 17. januar 2016 | 10:49

      ANTE BAN

      @iznogud

      Naučite značenje pojma- STATISTIKA! Očito je da ga ne znate! Ali- bili biste- takvi kakvi ste- korisna osoba u agitpropu Slobina ili Šešeljeva političko-vojnog štaba!

    • 17. januar 2016 | 18:14

      Valjevac

      @iznogud

      Glavni problem Srbije i jeste što već 300 godina imitira Rusiju i želi pošto-poto da postane glavna sila na Balkanu, ali prije će Srba nestati nego što će se to ostvariti. Samo treba malo da se uključi razum. Naravno, ako ga neko nema, ne može ga ni uključiti.

  • sad_evropa

    17. januar 2016 | 08:07

    Kakve veze ima Tito sa Srbijom !?

    • 17. januar 2016 | 13:24

      Dr Lune

      @sad_evropa

      Hm,hmm..ima,upotrebljavaju ga cetnici i monarhisti kao razlog za haos koji spremaju " za proglasenje kralja koji ne valja".

  • Дадо РС Данило

    17. januar 2016 | 08:07

    Само се ви уједињујте,РС заобиђите.Доста смо ми своје дјеце дали за југо- ујединитеље да би нас опет Срби из Србијице називали Босанцима.Српска југо-похлепа нас је и довела на границу преживљавања.Доста је било ви нас каменом,ми вас хљебом.Док је Београд трпао хрватском сељаку,српски сељак из босне није имао шта да једе,о херцеговачком сељаку нећу ни писати пошто су готов сви побијени,а оно мало што је живјело бјежало је главом без обзира јер логично после свега нису могли бити титови пионири,а ко није био то био је највећа биједа.Економска сарадња да,али уједињење са југо-србијом НЕ! Уосталом о некаквим уједињењу се прича само још у Србији.

    • 17. januar 2016 | 09:41

      Goran iz rs

      @Дадо РС Данило

      Ti si odgojen na ideologiji Draže, Radovana i Voje Šešelja, i nemaš pojma ni o čemu. I ja sam iz "rs" (Trebinje), ali imam potpuno različito mišljenje od tebe, i nisam pristalica toga da Srbi nestanu u ime neostvarivog i nemogućeg cilja.

    • 17. januar 2016 | 16:45

      Dr Lune

      @Дадо РС Данило

      Hm,hmm..pa Sbi kazu " pesma nas je odrzala,njojzi hvala".. i pevali su " kad pjevaju veseli bosanci, tu se pjeva i peku se janjci"...el vam je mozda Tita dao tu pesmu ??? Kojoj ovci,njeno runo smeta,tamo nema ni ovce ni runa ! Radovanu Karadzicu, sinu Drazinog pratioca, zasmetalo je " crnogorsko runo"...ogrnuo je vase pa " vozi misko" u knezevinu Banja Luku, pa se, predomislio, Plavsicka tvrdi,da je hteo sebe da proglasi za kralja RS....sedi kec !!

    • 17. januar 2016 | 22:38

      Srbin iz Srbije

      @Дадо РС Данило

      Potpuno si u pravu mi smo dva razlicita mentaliteta i treba da se drzimo svako svoga sto ne znaci da ne mozemo bit u dobrim odnosima

    • 18. januar 2016 | 11:26

      ??

      @Дадо РС Данило

      Reče BOSANAC!!

  • Dragan

    17. januar 2016 | 07:48

    Tito je bio maestro , ne mogu biti 2 dirigenta .

  • Bob

    17. januar 2016 | 07:13

    Kamo sreće da je kralj poslušao Stepu i Mišića da naprave Srpsku kraljevinu a ne sa hrvatima i slovencima. Tad bi bili najjači.

    • 17. januar 2016 | 09:28

      Sulejman Velicanstveni

      @Bob

      A sta bi ste sa Bosnjacima? Pokazalo se da nisu bas zanemarljiv faktor.

  • Jovan

    17. januar 2016 | 03:27

    Da je Draza pobedio kao legitimni predvodnik Kraljeve Vojske u Otadzbini,ostali bi smo Kraljevina i bili u samom vrhu vodecih evropskih drzava,u svakom pogledu.Pritom Srbin na svome,ugledan,ponosan,jak...

    • 17. januar 2016 | 10:01

      Sofronije

      @Jovan

      Glupost je neizlečiva bolest, ali ne i smrtonosna, i sa njom možeš da doživiš 100 godina bez problema.

  • I ATIMUS

    17. januar 2016 | 02:09

    Opt kraiske provokacije

  • Sever

    17. januar 2016 | 01:43

    Druze Tito, druze Tito, Srbi tebe lazu, oni vole, oni vole djenerala Drazu!! Braco Srbi!! Braco cetnici! Pamet u glavu! Komunjare ponovo dizu glavu! Dobro pazite sta cete da zaokruzite na izborima!! SNS i Radikali NISU nasi!!! Oni su sa Dacicem i komunjarama!

    • 17. januar 2016 | 09:16

      Sulejman Velicanstveni

      @Sever

      Zalosno je da dobar deo Srba nikada nije znao sta je za njih dobro a sta ne, pa vidim da I dalje "vole" Drazu, coveka koji je pobio vise Srba mozda I od samih Nemaca, kada je trebao da se ukljuci u odbranu zemlje on je izabrao da vrsi zlocine I pljacke, silovanja sa njegovim banditima nad "svojim" narodima u zemlji. Ne mogu da verujem da se neki nisu opametili ni dan-danas, I pored tolikih stradanja I stanja u kojem se nalazimo, a sve krivicom takvih kao sto je Draza, Milosevic, Mladic, Karadzic, Arkan, Šešelj itd

  • Velika SRBIJA

    17. januar 2016 | 01:36

    Ma srbija bi bila najjaca da je ostala uz silu osovine

    • 17. januar 2016 | 09:30

      Sulejman Velicanstveni

      @Velika SRBIJA

      Pa I ostala je uz sile osovine, sa Drazom na celu, zatim Ljoticem, Nedicem itd.

    • 17. januar 2016 | 09:49

      ?

      @Velika SRBIJA

      O čemu pričaš? Nesreća je u tome što je ona do kraja bila uz Sile osovine, sve do bitke za Beograd. To što nije platila ceh za takvo savezništvo sa Hitlerom, može zahvaliti samo strateškom položaju, jer se o Srbiju otimao i Istok i Zapad, ne bi li je privoleo svojim ciljevima.

    • 17. januar 2016 | 13:41

      Dr Lune

      @Velika SRBIJA

      Hm,hmm...sa Zukovom,Zdanovom,Tolbuhinom...su ratovale sile " osovine" koju su podmazivali krvlju..gde bi bila Srbija 1945....?

  • Crna trojka

    17. januar 2016 | 01:36

    E, da! Zaboravismo!! ZIV JE DRAZA, UMRO NIJE, DOK JE SRBA I SRBIJE!!!!!!!!!!

    • 17. januar 2016 | 09:24

      Radoje

      @Crna trojka

      Blago nama sa takvima za koje su klanje ljudi i zločin ponos i dika. SRAM TE BILO (ako kao takav uopšte imaš stida).

    • 17. januar 2016 | 14:34

      Dr Lune

      @Crna trojka

      Hm,hmm...nek nam posalje jedan " selfi" uzeleli smo ga se .

    • 18. januar 2016 | 11:20

      Krsta

      @Crna trojka

      Da nije kralj pobegao,i da je vojska opstala,možda bi bila drugačija situacija .Ali srbi nikad složni ,prevrtljivi,pakosni jedni na druge....

  • radovan

    17. januar 2016 | 01:35

    Pricate gluposti.NI dans ne rayumjete politiku koju je odio Tito.

  • Crna trojka

    17. januar 2016 | 01:34

    Jel vidite Srbi , braco mila, koliko je komunisticka propaganda jaka !?? Taj sljam uporno, uporno, vec 70 godina laze i truje ovaj narod !!! I to im ide nekako zahvaljujuci lakovernim, povodljivim i glupim srbima!!! Ne koriste mozak a neki su namerno u njihovim redovima da bi izvukli sto vecu korist!! Banda crvena!!

    • 17. januar 2016 | 13:43

      Dr Lune

      @Crna trojka

      Hm,hmm..laze da Draza nije ziv...???

    • 18. januar 2016 | 11:22

      Krsta

      @Crna trojka

      Danas je kao bolje.Isto ti je to samo se prilagodiolo danasnjoj situaciji

  • Nijebitnoko

    17. januar 2016 | 00:53

    Druže Tito mi ti se kunemo!!

  • Domoljub

    17. januar 2016 | 00:33

    Draža bi verovatno pokušao da ga smakne kao i sve Stbi što su četnici poklali koji su imali drugačije mišljenje. Sa druge strane Tito je bio gigant dok je Draža bio jedno obično laprdalo!

    • 17. januar 2016 | 11:12

      Bosna

      @Domoljub

      Kad spojis sve cetnike i sve ustase ovog svijeta, obicne ckepi u odnosu na Tita i njegov pokret!!

  • Zakon

    17. januar 2016 | 00:32

    Ma kakav draza bre. Primitivac

    • 17. januar 2016 | 08:46

      Sulejman Velicanstveni

      @Zakon

      Šumski čovek, zapušten, kakav je to general?

  • Србо

    17. januar 2016 | 00:27

    Ма какав тито и уједињење. Људи дал заборављате која је војска била регуларна? Партизани су класични противници државе,страни плаћеници и осуђени криминалци,нешто као опозиционе снаге у Сирији,да их не поредим баш са исис-ом, иако су им можда приближнији. Првих година нису ратовали са швабама,него су нападали нашу војску,а послије тога по селима скупили неписмен народ са вилама у рукама и нахушкали их на своју,већ исцрпљену војску. Све су шепо и наши издајници смишљено урадили да нам је.у знање како ни ми сами нисмо умјели.

    • 17. januar 2016 | 06:29

      Spiridon

      @Србо

      Koliko laži u tvome komentaru. Kao partizani strani plaćenici a zapravo Draża podnosio raporte u London. I lagao. A kada je video da Švabe bolje plaćaju i da ima više materijalne koristi od njih postao njihov sluga. Kakav narod takve i vojske a po tvojim glupostima ispade da su četnici sve sama intelektualna elita.

    • 17. januar 2016 | 08:48

      Sulejman Velicanstveni

      @Србо

      Kako je uspeo Hrvat da nahuška Srbe? Ja mislim samo svojom pravednošću.

    • 17. januar 2016 | 13:47

      Dr Lune

      @Србо

      Hm,hmm...ti i dalje zivis u proslosti,podrzavas rehabilitaciju zla...krvoprolice, posredno-neposredno tako produzavas aktivnosti NATO o razaranju Srbije, zapoceto 1998 godine...i dalje trcis za dzipom wilus, dok ti ameri bacaju zvakace gume,cokoladice...najlon carape i suskavce...

    • 17. januar 2016 | 14:45

      Dr Lune

      @Србо

      Hm,hmm...cetnici su danas, protivnici republike srbije,organizuju rusenje republike,sas vojvodom na celu republike,koji nista ne radi,nego " precutno saradjuje" u organizovanom " plisanom pucu". Nelegalni,prica o proslosti,pravi se lud i trazi opravdanje.

    • 18. januar 2016 | 11:28

      Krsta

      @Србо

      Kralj nije smeo da napušta svoj narod i da dozvoli da se srpska vojska rasturi.Mozda ne bi ni došlo do ovakvog bratskog krvoprolica.Ali narod je tako odluci.Ja neznam kako se živelo u Kraljevo vreme,ali sam čuo da baš nije bilo sjajno.....

  • Draza

    17. januar 2016 | 00:15

    Tito bi sigurno pokusao da ga smakne,kao i sve srbe..

    • 17. januar 2016 | 00:27

      Neki Jovanovic

      @Draza

      Draza da li je ,, SRBIN, ,pitam se ? ? ?

    • 17. januar 2016 | 08:22

      zemunac

      @Draza

      Ne bi bilo na odmet ponekad govoriti i pisati istinu. To da je Tito uništavao Srbe čista je laž, a da je to tako potvrđuje i službena statistika popisa stanovništva Kraljevine Jugoslavije, odnosno, SFRJ. VOLEO BIH DA NEKO DEMANTIRA OVE PODATKE KOJE IZNOSIM. Naime, broj Srba na području Jugoslavije iznosio je 1921. godine 4.580.775, a 1991. godine 8.528.047, ŠTO JE POVEĆANJE U APSOLUTNOM BROJU OD 3.947.272, ILI 86,17%. ZAR NAROD KOJI JE IZLOŽEN UNIŠTENJU (KAKO DANAS NEKI TVRDE) MOŽE DA SKORO UDVOSTRUČI SVOJ BROJ ZA SAMO 70 GODINA?

    • 17. januar 2016 | 09:31

      Sulejman Velicanstveni

      @Draza

      Pa on ga je smaknuo.

    • 17. januar 2016 | 14:46

      Dr Lune

      @Draza

      Hm,hmm..imali su susret, razgovarali su,pobedio je bolji,hrabriji jaci uz podrsku naroda izborio se sa okupatorom i izrodima YU naroda !

    • 17. januar 2016 | 16:38

      dunja

      @Draza

      Bili su udruženi do Užičke republike, a onda je Draža zabio nož u leđa Titružili 1944, kad su četnici bacali kokarde, a prišivali zvijezde .Kokarde su sačuvali u srcu.

  • Nenad

    17. januar 2016 | 00:02

    Srbija bi bila najaca da je DRAZA pobedio... Titu nije bika bitna SRBIJA vec YUGOSLAVIJA

    • 17. januar 2016 | 09:52

      Vaske

      @Nenad

      Ćuti nesrećo, ušima se pokri, slaviš koljače koji su klali i srpski narod, pitaj ljude u Ćupriji, Paraćinu, Jagodini, Boleču, Drugovcu, Vraniću, Čačku, Užicu i drugim mestima gde su on i njegovi klali Srbe, šta misle o njemu. Za tebe i takve imam samo: FUJ!!! FUJ!!! FUJ!!!

  • Danilo

    17. januar 2016 | 00:00

    Da smo a nismo ujedinjeni, sada bi imali mnogo vece standarde od svih zemalja u svetu i bili bi vodeca sila kao jedna ogromna zajednica..Tako da, da, trebali su da se ujedine...

    • 17. januar 2016 | 08:36

      SlavaDjeneralu

      @Danilo

      Minus od mene. Draza se borio mozda za Jugoslaviju jer je to bila ragularna drzava i nije imao neki izbor..borio se ubustavnim okvirima..dok su se mnogi u hrvatskoj na kosovu i makedoniji bosni borili za svoje drzave..ali draza se borio i za prava Srba i za jaku Srbiju u Jugoslaviji. Dok se tito borio i partizani za jugoslavinu ali slabu Srbiju u Jugoslaviji. To se vidi kroz tu politiku. Ono sto je uvek cuvalo srbiju a to su srpska pravoslavna crkva i srpsko selo, to je bilo na najvecem udaru od strane komunista. Takodje srpske fabrike iz kraljevine prebacivane su u hrvatsku i sloveniju. Sa druge strane u hrvatskoj i sloveniji su sela razvijana..svalo selo je imalo put..sve ostale nacije u YU su regolarno isle u svoje crkve i dzamije. Nakon smrti Tito je podesio i Ustav da se jugoslavija raspadne na stetu Srbije. Tito, Dolanc, Kardelj, Mesic, Tudjman i komunizam su zakleti neprijatelji Srba i Srbije!

  • jelena

    16. januar 2016 | 23:44

    draza je pre drugog svetskog rata bio u makedoniji sa sluzbom.rodio mu se sin tamo.bradu poceo da nosi jer je dosta znao o krusevackoj republici prva na balkanu.vogje tkg ustanka su bili obrazovani ljudi iz kruseva koji su se skolovali u parizu.svi su nosili brade i u ustanak su isli u cetama.pesma sprem.te se sprem.fe se cefnici je pesma ispevana u gom ustanku protivu turaka samo su reci dodate odnosno izmenjenje.

    • 17. januar 2016 | 00:25

      Zoran

      @jelena

      Kruševska, a ne kruševačka republika.

    • 17. januar 2016 | 06:11

      beduin

      @jelena

      onda....za jednog vojnika, ako je bradu nosio, je premalo znao o bojnim otrovima. a trebao je znati jer su ih Njemci jos u 1.sv.ratu obilato koristili.

    • 17. januar 2016 | 08:36

      Jefta

      @jelena

      Znam to sve. Draža se nije ni kupao zbog tradicije "Kruševačke republike".

  • Orhideja

    16. januar 2016 | 23:43

    Satrule mi dunje u fioci, dragi mi je kod d .... u vojsci

  • Bro

    16. januar 2016 | 23:42

    Drazin plan je bio ono sto je regent Aleksandar Karadjordjevic mogao da uradi jos 1918 god, a to je da se tada u okviru kraljevine Jugoslavije pobodu granice izmedju Srba Hrvata i Slovenaca gde bi Srbija zauzimala 65-70% kraljevine. Gde bi nam bio kraj da komunisti nisu dobili gradjanski rat.

    • 17. januar 2016 | 00:22

      Spiridon

      @Bro

      I kolika je kao bila ta Dražina Srbija? A pored NDH i Nedićeve Srbije.

    • 17. januar 2016 | 00:33

      Zoran

      @Bro

      Petar Prvi Karadjordjevic nije bio nikakav osloboditelj, jedina greska napravio je Jugoslaviju umesto Veliku Srbiju . Ali nije on nju napravio, vec njegov sin kralj Aleksandar Karadjordjevic, zato mu je kralj Petar i zamerio jer je hteo biti veliki kralj... Petar Prvi nije bio "osloboditelj" vec mason, nelegalno je dosao na vlast umazan krvlju kraljevskog para Obrenovic..

    • 17. januar 2016 | 06:19

      beduin

      @Bro

      SBBKBB...sta bi bilo kad bi bilo no, opet se iz vida gubi cinjenica kako se revolucija proleterijata na prostorima bivse yuge odigravala u sjenci sireg sukoba znanog kao 2.sv.rat.

  • Issko

    16. januar 2016 | 23:40

    Nikad nebi to moglo da bude Tako kako vi kazete Tito je Bio jedan jedini kojeg je voleo ceo svet

    • 17. januar 2016 | 01:39

      Velika SRBIJA

      @Issko

      Jedan jedini austrougarin koji je zaboo mac duboko srbiji u kicmu

  • bojan

    16. januar 2016 | 23:38

    Svi uz Hrista, protiv komunista...

    • 17. januar 2016 | 00:24

      Spiridon

      @bojan

      Mnogi koji su se krili iza Hrista i Hrišćanstva su iza sebe ostavljali krvav trag.

    • 17. januar 2016 | 08:53

      Sulejman Velicanstveni

      @bojan

      Mnogo vise pravde beše kod komunista nego kod ovih "vernika", popova I hodza, a da ne pricam o ovim novim "vodjama" narodnim.

    • 17. januar 2016 | 13:58

      Dr Lune

      @bojan

      Hm,hmm...zasto ? terali vas da koristite sapun,perete ruke,koristite toalet papir, idete na posao i radite, neplacate ucitelje,lekare....?

  • Zoran

    16. januar 2016 | 23:25

    Trenutno nisam za kralja u Srbiji kad vidim sta je ostalo od nje. Dakle kralj bi jeo losos a mi obican narod i dalje bi jeli kacamak, poparu i cicvaru. Ne ne trenutno nisam za kralja. Samo za nekih 100 godina kada budemo povratili totalni suverenitet na celu drzavu odnosno na Kosovu. I kada budemo oslodili Srpsku Krajinu i Srpsku Crnu Goru ali do tada ja cu jesti kacamak uz Telegraf.

    • 17. januar 2016 | 06:21

      beduin

      @Zoran

      ti pricas o 'povracanju' necega sto nikad nije bilo pod srpskim administrativnim suverenitetom. niti ce ikad biti. dakle, nikada...pa cak ni tada.

    • 17. januar 2016 | 06:38

      SRB IN

      @Zoran

      E bas ti je jak razlog sto nisi za Kralja jer bi jeo losos. Idi u skupstinski restoran ili kod Cice u NBS pa da vidis sta je kraljevska klopa. Pa bolje jedan Kralj nego njih nekoliko hiljada koji zive kao kraljevi na teret naroda.

    • 17. januar 2016 | 06:45

      @

      @Zoran

      Zasto odmah ne krenes da oslobadjas Kosovo, Krajinu i Crnu Goru? Sta cekas? Da neko drugi oslobadja dok ti jedes kacamak? Nema toga.

    • 17. januar 2016 | 08:55

      Sulejman Velicanstveni

      @Zoran

      "Osloboditi" za jedne, znači "porobljavanje" za druge.

    • 20. januar 2016 | 07:52

      ??

      @Zoran

      Zorane zora je! Budi seeeee!!!

  • ana

    16. januar 2016 | 20:30

    bilo bi trvenja kao i sada mozda nas vec ne bi ni bilo.

  • DanyeelSRB

    16. januar 2016 | 20:14

    Ja mislim da je tito bio ok presednik! to je moje misljenje. Vidi te sad ovo kad bi se cela zemlja ili nacija ujedinila ne bi bili e ja verujem u ovog ili onog svi bi bili pod jednom zastavom. To bi Jo's jednom da napomenem moje instruktivno misljenje. :)

    • 16. januar 2016 | 22:41

      Snezana яяя

      @DanyeelSRB

      Sta ti ovde nalupa. Koja zemlja treba da se ujedini i pod kojom zastavom?

    • 17. januar 2016 | 06:22

      beduin

      @DanyeelSRB

      instruktivno misljenje???????????

  • Hehe

    16. januar 2016 | 19:50

    Jos bi bilo da su se udruzili Tito Draza i Pavelc Bili bi jos jaci

  • Peca

    16. januar 2016 | 19:42

    A tek da su sa nama:supermen,sismis bajro(betmen),cak noris,putin i rokfeler,gde bi nam bio kraj...

  • ДРАГАН ПОПОВИЋ

    16. januar 2016 | 19:40

    Идеја немогућа!Дража је био легална државна организација са патриотским програмом.Тито је био скуп "пролетера"-бескућника и авантуриста,једноставно речено ОПОРТУНИСТА који су хтели да искористе прилику и да отму што се отети може од оних који су радом и штедњом нешто скућили.ОПОРТУНИСТИ никад не држе реч нити поштују договор.

    • 16. januar 2016 | 23:57

      Na Istoku nista novo

      @ДРАГАН ПОПОВИЋ

      Nije bilo moguce,slazem se,ali iz razloga sto je Tito vodio antifasisticku borbu,dok je Draza bio domaci izdajnik i fasisticka sluga.

    • 17. januar 2016 | 00:36

      eskobar

      @ДРАГАН ПОПОВИЋ

      Citaj malo.draza je iz londona od kralja 1943 proglasen izdajnikom.ukratko

    • 17. januar 2016 | 06:46

      @

      @ДРАГАН ПОПОВИЋ

      Draza bio izdajnik koji je zajedno sa Nemcima i ustasama ratovao i ubijao. Partizani posten narod koji se borio protiv zlocinaca i lopova.

    • 17. januar 2016 | 09:00

      Sulejman Velicanstveni

      @ДРАГАН ПОПОВИЋ

      "Legalna drzavna organizacija" ne moze biti, jer je kapitulirala I raspustena, to su samo ostaci te "vojske" koja je iskoristila haos da bi ubijala sve one koji nisu hteli sa njima, a pogotovo druge narode, I kao takva je u napred bila osudjena na propast.

  • Dr Lune

    16. januar 2016 | 18:46

    Hm,hmm..chicha, verovatno nije odustao od boebe protiv komunista i prikljucio se socijalistickoj revoluciji, tako da sta bi bilo kad bi bilo...bilo je !

  • HRVAT

    16. januar 2016 | 18:39

    Bili oni zajedno ili ne Ustase bi srusile tu neprirodnu tvorevinu

    • 16. januar 2016 | 19:23

      Алекса

      @HRVAT

      Врло вероватно, кад су средили партизане у Блајбургу, ову неприродну творевину би срушили на Кружном путу, кај не, не?

    • 16. januar 2016 | 19:25

      Prokupcan

      @HRVAT

      Tako je, samo je greska sto mi nismo srusili vas a mogli smo odavno!!!

    • 16. januar 2016 | 19:40

      Boro

      @HRVAT

      Hahaha....

    • 17. januar 2016 | 09:04

      Musketar

      @HRVAT

      A zasto umesto HRVAT nisi napisao SRBIN KATOLIK???

    • 17. januar 2016 | 11:00

      Milos

      @HRVAT

      Sta ocekivati od ljudi koji zdusno tvrde da je 90- ih napadnuta " hrvatska teritorija" ? Znate, Srbija je drzava na Balkanu i njene granice su se pomerale ali su postojale i u srednjem veku i moderno doba i postoje mape koje to dokazuju. Francuska je takodje imala svoje granice u svim epohama kao i Italija, Spanija, Portugalija, Svedska i bilo koja evropska drzava ... ali Hrvatska nema niti jednu mapu iz ma kog perioda na kojoj pise " hrvstka kraljevina, carevina ili republika". Ako ih pitate za dokaz " hrvatske teritorije" uvek ignorisu pitanje, prave se blesavi ili poture mapu Hitlerve NDH. Neke saljivdzije su pokusale sa crtezom neke tribalne drzave iz praistorije ( trajala 6 - 7 godina ) sa " kraljem Tomislavom " na celu ali su cak i hrvatski istoricari priznali da Tomislav nikada nije bio kralj, ni krunisan niti je poznato da je imao svoju teritoriju kao i da li je uopste bio Hrvat. Imate na netu pa " guglajte" " Kralj Tomislav nije ni okrunjen ".

    • 17. januar 2016 | 11:06

      Dusko

      @HRVAT

      Boze sacuvaj nas gladi, kuge i Hrvata,( iznad ulaza u Nemacku katedralu ). Ovaj natpis nestao je za vreme tridesetgodisnjeg rata izmedju katolika i protestanata ( 1618- 1640 ) i nalazi se na protestanskoj katedrali u istocnemackom gradu Magdeburgu ).

    • 17. januar 2016 | 11:58

      Zeljko

      @HRVAT

      Ne mrzim nikoga, ali istorijska je cinjenica, da su stari Hrvati nestai u 16. veku, i da su se na njihovu praznu zemlju naselili Srbi. Deo ovih Srba ce preci na katolicku veru, i od njih ce se krajem 19 veka stvoriti " novi Hrvati" koju nemaju nikakve veze sa starim etnickim Hrvatima iz srednjeg veka. 80 % danasnjih Hrvata su Srbi katolici, a ostalih 20 % su krvatizovani Nemci, Austrijanci, Slovenci, Slovaci, Cesi, Jevreji, Italijani i Madjari.

    • 17. januar 2016 | 12:02

      Moj Druze Zagrebacki

      @HRVAT

      Ovek ste u istoriji, bili samo obicne sluge, zato vam i sada ne smeta da opet postanete svapska kolonija. A pored svega veze vas nacisticka proslost i neonacisticka sadasnjost " Evropske Unije".

    • 17. januar 2016 | 12:11

      Pavle

      @HRVAT

      Ko vam je kompovao melodiju Hrvatske melodije ?, Srbin Pravoslavac Josip Runjanin. Pa pola tima Hrvatske fudbalske reprezentacije i kosarkaske reprezentacije su Srbin.

    • 17. januar 2016 | 12:19

      Uros

      @HRVAT

      " Hrvati nikada u istoriji nisu imali vladara koji je govorio njihovim jezikom ". François - Joseph 1er d' Autriche ili ako vec zelis na "hrvatskom" Franjo Josip.

  • Savo

    16. januar 2016 | 18:30

    Kako da ne bilo bi nas 15 mili onda mozete misliti koliko bi bili jaci

  • Dag

    16. januar 2016 | 18:25

    Ne.Srbija ima ljude, velikog srca,ali je - mala zamlja...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA