24 GODINE BASTION JE SRPSTVA! Evo kako je na SRPSKI BOŽIĆ i Svetog Stefana nastala Republika Srpska (FOTO) (VIDEO)

Komentari

  • castan Srbin !!!

    13. januar 2016 | 19:44

    I samo jos ovo da kazem...svi se vadite na to da su Srbi u Hrvatskoj imali status konstitutivnog naroda i to im navodno daje pravo da se odcepljuju.Kao paralelu uzimate otcepljenje Hr iz SFRJ.Cekajte...Srbi su u Hr bili 12%stanovnistva.Albanci su u Srbiji bili skoro 20% stanovnistva...sto im ne dadosmo konstitutivnost???Naprotiv uvek smo ih tretirali kao,sto rece otac nacije,genetski talog balkana,koji i ne treba da ima neka posebna prava u Srbiji.Avnojevske granice,kojima je Srbija bila nezadovoljna,sto je potpuno irelevantno,mozda su i Albanci bili nezadovoljni granicom na Prokletijama,su granice drzava.Ustav 74 je kofederalizovao SFRJ,a to znaci da je to savez drzava,a ne vise savezna drzava.Zato je rat tretiran kao medjunarodni.

    • 14. januar 2016 | 01:43

      Алекса

      @castan Srbin !!!

      Зато што су у Југославији конститутивни народи Словени! Остало твоје лапрдање пада з воду!

  • arhivista

    11. januar 2016 | 21:59

    Citat koji sam naveo iz knjige Stanoja Stanojevića, samo je jedan od brojnih primera, da se prećutkuje sve ono što je u istoriji bilo pozitivno u odnosima između naroda na ovim prostorima (u ovom slučaju Srba i Hrvata), a uporno se potiču samo negativne stvari, kako bi se stvorilo uverenje kod mladih generacija da smo oduvek bili u neprijateljstvu, što je jako štetno i loše. Moja namera nije hvaliti ili kuditi bilo koga, nego samo iznosim činjenice iz pisanih izvora i to najcenjenijih srpskih istoričara, i to je sve.

  • arhivista

    11. januar 2016 | 17:03

    ZA HERCEGA, NADAM SE DA ĆE GA INTERESOVATI - KAKO SU HRVATI SPASAVALI SRPSKI NAROD. Piše u svojoj knjizi "Svi srpski vladari" (Beograd, 1927.) najveći srpski istoričar Stanoje Stanojević (str.7.) "Али, када су Бугари, при другом нападу на Захарију,повели собом Часлава, они нису имали намеру да њега заиста поставе на престо, изгледа да су, после искуства што су га стекли, изгубили били сваку веру у српске претенденте и у њихову искрену оданост, него су се њиме само послужили као мамцем и варком, да лакше покоре Србију. Кад је Захарија видео да се неће моћи са успехом одупрети Бугарима, па оставио земљу и престо и побегао, Бугари су позвали српске жупане, да дођу и да приме Часлава за владаоца. Бојећи се са разлогом преваре, српски су жупани тражили од Бугара заклетву да им неће ништа учинити. Бугари су им наравно дали тражену заклетву, и жупани су дошли у бугарски логор. Међутим, кад су стигли код првог села, Бугари их похватају, окују и пошаљу у Бугарску. Том страшном чину и вероломству присуствовао је и Часлав. Али, тек после тога настале су праве страхоте. Бугарска је војска ударила на обезглављену Србију, похватала све што је могла и одвела у Бугарску. Силан су свет Бугари том приликом побили, а што је остало живо и што је могло измаћи бугарском мачу и коњу, разбегло се на све стране, особито у Хрватску. Србија је била сва опустошена и опљачкана, и у њој је завладала гробна тишина. Српске избеглице биле су у Хрватској без сумње добро примљене, те бугарска војска, преко погажене Србије, нападне на Хрватску; али, Хрвати је сатру. То су били страшни часови, чија се успомена морала дубоко урезати у Чаславову душу. Ну, и сам је онда био роб, и није могао ништа учинити. Тек после дугих седам година настале су повољне прилике, које су дале могућности да се поробљена и опустошена Србија ослободи и поново подигне. Силан цар Симеон био је умро (927. године), и бугарска је моћ почела опадати и малаксати. Кад је већ било јасно да Бугарска нема више ону снагу коју је имала за Симеоновог живота, Часлав побегне из Бугарске и дође у Србију. Стање у каквом је он затекао своју отаџбину било је страшно. Земља је била опустошена и готово без становника. За седам година бугарске власти нес тало је било и оно мало живота што је још било остало после бекства Захаријева. За то време извођено је систематско пустошење и истребљење у земљи. Уништено је било све, и Часлав је, тако се причало, кад је дошао у Србију, једва нашао педесет људи, и то без жена и деце, који су живели од лова."

    • 11. januar 2016 | 19:24

      istoričar

      @arhivista

      Odavno sam pročitao tu knjigu, a može da se skine i sa interneta. Tačno si sve citirao, samo istina baš kod nas u Srbiji nema prođu. Mi se držimo samo onoga što nam paše, i nastojimo istoriju podesiti prema svojim političkim interesima, u tome je problem. Vidiš da niko živ od njih neće priznati da je časni i pošteni istoričar Sima Ćirković (koji je nedavno umro, Bog mu dao mir duši) zastupao tezu da su Vlasi bili poseban narod koji se najvećim delom pretopio u Srbe i Hrvate, kako u Bosni i Hercegovini, tako i u Srbiji i Hrvatskoj.

    • 11. januar 2016 | 20:04

      Dragomir, Glina

      @arhivista

      Za ovu knjigu ne zna 99% Srba, garantujem. Ja sam je evo maloprije skinuo sa interneta, i u mnogim stvarima sam iznenađen, jer već na prvi pogled vidim koliko je Stanoje drugačije prikazivao mnoge prilike nego što danas uči naša istorija. Samo, ne znam zašto se ove stvari kriju od dece u školama, kao da je nekome stalo da samo ono što nas razdvaja stavi u udžbenike. Ja ću ovu knjigu sa zadovoljstvom pročitati. Hvala na citatu. Pozdrav od Srbina demokrate koji nikoga ne mrzi, i želi da svaki narod živi slobodno i u miru.

  • Sonja

    11. januar 2016 | 13:46

    Izvinjavam se ako sam bilo koga uvredila, juče sam malo preterala, nadam se da mi nećete zameriti.

    • 11. januar 2016 | 17:08

      ANTE BAN

      @Sonja

      Poštovana; ne bih rekao da ste bilo koga uvrijedili! Ipak- dobro je kad osoba tako razmišlja. Drago mi je da ste se pridružili raspravama! Jer- u ovih par dana, primjećujem da ste intelektualka, po svemu sudeći iz beogradskog intelektualnog miljea. Primjećujem da u ovoj temi nekoliko objektivnih komentatora,npr. SREĆKO,ČASTAN SRBIN,Vi,itd. To pokazuje da istina o ratnim zbivanjima prodire do tamošnjih ljudi- istina- zasad presporo.No- kako već pisah- istinsko pomirenje dogodit će se puno kasnije baš zbog ove činjenice! POZDRAV iz Dalmacije!

  • Herceg

    10. januar 2016 | 23:57

    Aman ljudi ja nisam istoricar,samo volim da citam.Svjestan sam da postoje razliciti izvori za iste periode istorije,neki su osporavani manje neki vise.Od ove ili one strane ali je cinjenica da su svi osporavni. Mozda zato nikad i necemo saznati prave cinjenice. Ja sam naveo izvor koji postoji neki ga osporavaju neki podrzavaju. Ne shvatam zasto se odmah lozite,tako pise nisam ja pisao te dokumente. Ja sam ovo napisao u kontekstu toga da muslimani u komentarima vidim tvrde da su u BIH bili od kada i srbi.Oni su cak i na barjak stavili ljiljane,a uzeli ih sa Stjepana Kosace barjaka i tvrde da je to njihovo vijekovno obiljezje. Sad opet Hrvati tvrde da je Kosaca bio Hrvat,jednostavno prepiranje nema kraja jer postoji ogroman broj knjiga koje su sa danasnjeg gledista,blago je rec nepouzdane. Ali je cinjenica ako je npr 1100 god. spomenut neki Miroslav,Dusan,Savo itd. niko me nece ubijediti da je on bio musliman.Hriscanin,katolik, pravoslavac mozda pa zna se kad se crkva podjelila.

  • castan Srbin !!!

    10. januar 2016 | 23:46

    Odmah nakon Titove smrti pojavila se elita u Srbiji,ljudi oko Dobrice Cosica,koja je iznela tezu da su Srbi ugrozeni u Jugoslaviji i da granice treba urediti po etnickom principu(memorandum SANU).Po tom principu bi granice Srbije bile negde kod Karlovca i Virovitice.Narocito je vazno da je to planirano jos dok je SSSR postojao,zato sto su znali da ono sto su hteli neminovno vodi u rat,pa je bilo predvidjeno da SSSR bude na srpskoj strani u buducem ratu.Na taj nacin bi vrlo brzo,uz pomoc JNA,bila zaokruzena drzava u kojoj bi svi Srbi ziveli.Milosevic je bio pragmatican i priklonio se nacionalizmu kako bi ostao na vlast,ali ratni program je skrojen pre njega i pridobijena javnost.

  • Lale

    10. januar 2016 | 22:34

    Herceg, slabo ti radi kliker, nemam ja vremena čekati na tvoje pisanije, a i nemaš argumenata, odoh spavat.

  • istoričar

    10. januar 2016 | 21:45

    Herceg, ja sam siguran da su Sima Ćirković, Stanoje Stanojević i Vladimir Ćorović veći istoričari nego ti i ja. Zato, pročitaj šta ti ljudi pišu, a nemoj pronalaziti toplu vodu tamo gde je nema.

    • 11. januar 2016 | 23:57

      Алекса

      @istoričar

      Ја сам сигуран да је др Срђан Рудић већи историчар од тебе и да он боље познаје вредност и Станојевића и Ћоровића, а нарочито академика Ћирковића, јер је он човек који је скупио све радове др Симе. Твоје писаније није познавање историје, већ писанија разноразних псеудо историчара што пишу социолошке расправе, а не историјка дела.

  • istoričar

    10. januar 2016 | 21:28

    Srpska pravoslavna crkva je od svoga postanka (1219. godine), uvek bila prethodnica srpskog širenja, najprije na jug, pa zatim na sever i zapad Balkana. Vezana uz državu i vlast (ona je postavljala vladare i obezbeđivala podršku naroda, a vladari je materijalno pomagali i davali episkopima pored duhovne i verske i svetovnu moć), ONA JE IZRASLA U MOĆNO SREDSTVO DRŽAVNE EKSPANZIJE - OD STEFANA NEMANJE NADALJE. Zato, kad danas govorimo o rasprostranjenosti srpskog naroda, moramo uzeti u obzir da je SPC i asimilirala deo pravoslavaca u srpsku nacije, jer je oduvek bila INSTRUMENT NACIONALNE POLITIKE. To bi i Herceg trebao da zna, pa bi mu mnoge stvari bile jasnije.

    • 11. januar 2016 | 15:47

      Алекса

      @istoričar

      Укратко Стефан Немања умро 1199. године, самостална СПЦ постоји од 1219. године. Далеко си ти од историчара, кад ја свињар са средњом школом знам више од тебе!

  • Алекса

    10. januar 2016 | 21:16

    Знао сам да су потурице продале веру за вечеру, да су им потомци издали нацију, али да су променили расу, е то је већ научна фантастика! Чуј расна основа!?

    • 11. januar 2016 | 17:55

      Geneticar

      @Алекса

      Sta mislis kojoj Haplo grupi ti i takvi pripadate nakon 400 i kusur godina pod Turcima?

  • Lale

    10. januar 2016 | 21:04

    Moj Herceg, da nije Žitija svetoga Save (Rastka Nemanjića), pomaknuo bi ti i osnivanje Srpske pravoslavne crkve unazad za 300-400 godina. E, jesi natrabunjo brate u ovoj litaniji, da pas sa maslom pojeo ne bi. Da nije i ovaj STJEPAN koga spominješ bio Srbin?

    • 10. januar 2016 | 21:19

      Алекса

      @Lale

      Ако ти је Херцег брат што се дописујеш са њим? Што то код куће не расправите? Иначе Стјепан којег помиње је Србин? Зашто ти то смета?

    • 10. januar 2016 | 22:15

      Herceg

      @Lale

      Ja ne trabunjam nego prepisijem tekst iz zvanicne arhive tadasnje republike.Koji mozes provijeriti licno. Године 1219. Свети Сава одлази у Никеју и од тадашњег патријарха и цара добија дозволу да Српску Цркву учини самосталном и независном од охридског архиепископа. Никејски патријарх је Саву произвео у епископа српског и одлучио да друге српске архиепископе у будуће не посвећује патријарх у Никеји нити охридски архиепископ, већ да то чине епископи српски на своме сабору. Znaci Sv. Sava je nasu crkvu napravio nezavisnom od Ohridskog arhiepiskopa i patrijaha Nikeje.Sto ne govori da u BIH nije postojala pravoslavna vijera i Srbi sto mnogi tvrde.Ovi dokazi govore da je postojala i prije Sv. Save ali je pripadala drugim episkopijama,sto je i navedeno u tekstu koji sam dao. Samo sam htio da dokazem da je pravoslavlje postojalo i prije XI vijeka u BIH. A ti mlatis i brkas pojmove.Isto kao sto danas postoje npr. Poljaci ali duhovno pripadaju katolickoj crkvi u Rimu tako su u BIH postojali Srbi pravoslavci ali nisu imali svoje crkve do 1219.

  • Herceg

    10. januar 2016 | 20:51

    Puno se prepirete u svom neznanju,molim da objavite ovo radi nekih koji sumljaju ili su ubjedjeni da Srbi kao narod nisu postojali u BiH do XIV vijeka.Svi podaci su dostupni danas kao orginal ili u digitalnoj formi u Dubrovackim spisima. Za pocetak manastir Petropavlov kod Trebinja je osnovan u VI vijeku,uzimam cisto kao primjer mada se ne tice Bosne.Postoje pisani tragovi o njemu sa kraja VII vijeka. Povelje bosanskih vladalaca i vlastele bosanske i humske pisane su stilom i u duhu povelje srpskih kraljeva i careva. Obično i bosanske povelje imaju krst na početku i redovno ove riječi: v' ime ot'ca i svetoga duha amin' ili U ime oca i sina i svetoga douha. Kulin ban izdaje Dubrovčanima povelju 1189. godine, 29. avgusta na Usjekovanje, dakle prije nego što se odrekao Jeresi", i baš na pravoslavni praznik! Matej Ninoslav u poveljama od 22. marta 1240. g. i 1249. g. (u martu) spominje: Sv. Trojicu, volju "višnjega našega Gospoda Boga Isusa Hrista", sv. Bogorodicu, životvorešči krst, jevanđelije i sve svete, zaklinje se u ime svoje i svojih Bogom, Bogorodicom i svim svetima, da će se držati svega, što je kazao. bosanski episkopi (djedovi i gosti): Teodor, 1068. g., Vladislav, 1141. g., Milovan 1150. g., (u Kreševu, za vlade bana Borića), Radigost, 1171- 1197. g, Danilo, 1191. g., Dragohna ili Dragiša, 1203-1209. g., Dragoslav i Vladimir u XIII stoljeću, djed Radoslav i gost Radoslav, djed Radomir, 1404. g. u Hvalovu rukopisu, djed Miloje spominje se u povelji kralja Stjepana Tomaša 1446. g., gost Radoslav Bradijević, 1454. g., djed Ratko, oko 1460. g.[36] i gost Velimir Vladimirović, između 1446-1463. g. Gost Radin potpisan je zajedno s mileševskim mitropolitom Davidom na testamentu hercega Stjepana Vukčića, 1466. g. Osim toga još su bili "gosti" u XV vijeku: nećak gosta Radina, Radin gost Seoničanin (u testamentu gosta Radina) i gost Mišlen sačuvao mu se nadgrobni spomenik kod Puhovca, srez zenički). 2) Od episkopa kraljem Dragutinom u severoistočnoj Bosni ustanovljene eparhije, od koje je za Turaka postala zvornička mitropolija spominje se samo prvi episkop Vasilije. Dalja istorija te episkopije nije poznata. 3) Dabarski episkopi (većinom po rukopisnom troičkopljevaljsnskom trebniku) bili su: Hristifor,1220. g. (postavio ga Sv. Sava), Joanikije Isaije I, 1286-1291. g., Jovan I, 1291-1309. g. Metodije, 1322. g., Nikola, 1329. g., Jovan II Spriridon, Jovan III i Jovan IV. Uopće od 1329. g. nema tačnih podataka (sve do 1532. g.) o debarskim episkopima. 4) Humski episkopi: Ilarije, 1219. g., prvi episkop sa sjedištem u Stonu, Metodije, Teodosije, Nikola, Sava (1252-1263. g.). Jevstatije, (1302 g.), Jovan (1307-1316. g.), Danilo (1316-1319. g.) i Stevan (1320-1333. g.) koji je prenio svoju stolicu iz Stona u limski Miroslavljev manastir sv. Petra i sv. Pavla[39] (za vrijeme srpskog kralja Stevana Uroša III Dečanskoga); stoga se kao petrovski ili limski episkop spominje Filetej (1442. g.), a od 1466 do 1470. g. stanovao je u Mileševu mitropolit David

    • 10. januar 2016 | 20:58

      Ilija, Kupres

      @Herceg

      Jedino što ste vi PRAVOSLAVCE ZAMENILI SRBIMA, A KOLIKO ZNAM, NIKADA SVI PRAVOSLAVCI NISU BILI SRBI, KAO ŠTO NI DANAS NISU. Dakle, to je prazna priča. Ja ću ti sad tu ispisati 10 stranica od srpskog istoričara Sime Ćirkovića, gde čovek tvrdi upravo to što ti negiraš. Dakle, Herceg, ostavi se ćoravog posla, ponavljam: NISU SVI PRAVOSLAVCI SRBI, NITI SU IKAD BILI, I TAČNO SE ZNA KAD SU SRBI POČELI DOSELJAVATI U BOSNU I HERSEGOVINU A KAD U HRVATSKU. I na kraju, kakve to veze ima sa ljudskim pravima i slobodama? Svi ljudi imaju pravo na svoju naciju, države, veru, i to je to.

    • 10. januar 2016 | 21:08

      Bane

      @Herceg

      kad se tvoj tekst malo bolje pročita, on ne govori ništa. Šta na primer znači da su "povelje bosanskih i zahumskih vladara pisane u stilu srpskih kraljeva"? VALJDA SU ONDA BILE SRPSKE, ZBOG "DUHA" KOJIM SU PISANE? Moj zemljak, ako se već hoćeš praviti pametan, moraš biti bolje potkovan. To ti je moj prijateljski savet.

    • 10. januar 2016 | 21:17

      hroničar

      @Herceg

      Pošto vidim da voliš istoriju, evo nekih crtica, pa ih komentariši: 1. Stefan Nemanja (otac svetoga Save) kršten kao katolik 2. Stefana Prvovenčanog okrunio brata Rastko (Sava) vencem pape Honorija III 3.Nemanjići se ženili Latinkama (Ana Dandolo) i dobijali potomstvo 4.Najveći deo pravoslavaca (Vlaha, Cincara, Aromunja) došao u BiH sa Turcima, i ostao tu, SPC ih posrbila tokom XIX i XX veka današnjih Srba 5.Ni 10% današnjih Srba u B i H i Hrvatskoj ne potiče iz Srbije - ako nije tako, da čujem iz kojih krajeva su došli Eto za sada samo toliko. Na potezu si.

  • Zeko

    10. januar 2016 | 20:24

    Ja namjerno došo na srpski portal, i šta mi možeš!

  • Đole, Bečej

    10. januar 2016 | 19:50

    Ma, daj, miči se, šta imaš ti da tražiš ovde na srpskom portalu!

    • 10. januar 2016 | 20:23

      ANTE BAN

      @Đole, Bečej

      Najprvo- nauči se kulturi! Završi osnovnu školu! Kada je završiš, naučit ćeš da se nepoznate osobe oslovljavaju sa VI! Nakon toga naučit ćeš da treba biti tolerantan i gostoljubiv, a ne arogantan i balkanski odbojan!

  • Antonov

    10. januar 2016 | 16:49

    Za Jugoslava Petrušića, Rekoh ja tebi sve, ali ti nisi odgovorio na pitanje! Kako da znam da si onaj pravi? Koje slovo latinice, reci!

    • 10. januar 2016 | 17:04

      Sremac

      @Antonov

      Hahahaha !!!!!!!! Ć mozda?

    • 10. januar 2016 | 17:11

      Jugoslav Petrušić Dominik

      @Antonov

      Za Antonova. Ako ti to nešto znači, evo: DŽ (cela reč: Džakarta). A sad prekidam, rekao sam ti sve, javi se i to je to.

  • Jugoslav Petrušić Dominik

    10. januar 2016 | 16:34

    Odgovor za Antonova. Sve ok, buraz, bio sam 90% siguran odmah (jer si upotrebio nadimak našeg malog nigera, kurira - "Pepi"). Ali, molim te, nećemo preko portala, znaš kako možeš da mi se javiš. vozdra

  • Ratko Mladić

    10. januar 2016 | 16:18

    Svi ste nekad Srbi bili dok se niste poturčili !!!

    • 10. januar 2016 | 16:29

      lala

      @Ratko Mladić

      I vi ste Turci, Srbiju su držali više od 500 godina.

  • lala

    10. januar 2016 | 15:37

    Ja bih pitao Srbe iz Srbije, kao i one iz Bosne i Hercegovine, kako misle da bi mogli da žive u jednoj državi kad se slažu kao jelenski rogovi u džaku? Gledam ove naše koloniste koji su došli prije 70 godina, još postoje ozbiljne razlike i neslaganja između njih i nas starosedelaca, bez obzira što smo Srbi i jedni i drugi, pa se pitam kako bi to tek bilo da nam se priključi deo Bosne.

    • 10. januar 2016 | 16:05

      Sremac

      @lala

      Nedaj boze da se to desi. Mi i oni smo potpuno razliciti mentaliteti. Mozemo da se volimo ali svako iz svoje kuce.

    • 11. januar 2016 | 21:31

      Bosna

      @lala

      Dio Bosne ti se nikad ne moze prikljuciti!! Pokupi koga hoces iz nje, vodi ga sebi, al rijeke, brda, polja, ne diraj!!!

  • đakon

    10. januar 2016 | 15:32

    Kosti koje se i danas iskopavaju traže oproštenje i mir, a ne mržnju i svađu. Neka se Gospod smiluje svima čija su srca otvrdnula i ogrezla u mržnji.

  • Jugoslav Petrušić Dominik

    10. januar 2016 | 15:28

    Odgovor za Antonova. Kad mi kažeš koliko si visok, jesi li nosio tada brkove ili ne, i iz kog dela Srbije si poreklom(samo regiju), onda ću ti reći i to što tražiš. Prije ne.

    • 10. januar 2016 | 15:55

      Antonov

      @Jugoslav Petrušić Dominik

      184, bez brkova, centralna Šumadija

  • Kiro

    10. januar 2016 | 15:21

    Nikada ne bih živeo u državi u kojoj su moji sunarodnjaci ubili druge ljude i proterali ih.

  • Fazlija

    10. januar 2016 | 15:18

    Na ovoj tabli gore ("Dobro došli u Republiku Srpsku"), sve je na svome mjestu, osim što nije poprskana ljudskom krvlju, a trebala bi biti.

    • 10. januar 2016 | 15:31

      Sin

      @Fazlija

      Kao i tabla "Tarčin"!

    • 10. januar 2016 | 16:07

      Mercedes AMG

      @Fazlija

      Uf Fazlija...Fazlijice ti ga baš prećera Fazlijano...kako bi trebala izgledati tabla na ulasku u Bosnu ili još bolje u Hrvatsku????

  • istina oslobađa

    10. januar 2016 | 15:12

    Takozvana republika srpska bastion je zločina, krvi i zla na Balkanu i zametak novih neprijateljstava i ratova. Bez njenog ukidanja nema mira i stabilnosti.

    • 10. januar 2016 | 15:32

      Sin

      @istina oslobađa

      A Sarajevo prepuno Srba koji uživaju sva prava!

    • 10. januar 2016 | 16:08

      Mercedes AMG

      @istina oslobađa

      Jooooj a Srbi u Bosnici i u Kurvatskoj imaju sva prava ovog sveta...a tek na Kosovu...

  • Jugoslav Petrušić Dominik

    10. januar 2016 | 14:56

    Pošto nemam nameru da se pojedinačno raspravljam preko ovog portala, mogu samo da kažem, da mi ni jedan od komentatora ovde ni cipele ne može da odreši po pitanju rasprave o globalnoj situaciji i događajima na Balkanu, u Evropi, pa i šire. Tu sam na svom terenu, i nema pitanja na koje ne mogu da odgovorim. Sitne duše me ne interesuju, oni imaju svoj svet, jasvoj.

    • 10. januar 2016 | 15:15

      Sonja

      @Jugoslav Petrušić Dominik

      Nemoj da si odmah nakraj srca. Ljudi su takvi kad je u pitanju neko poznat, Da budem iskrena, pomalo mi se sviđaš, samo da skineš jedno 20-30 kila.

    • 10. januar 2016 | 15:17

      SPS-ovac

      @Jugoslav Petrušić Dominik

      Jesi ti bre onaj što je hteo da našeg Slobu ubije?

    • 10. januar 2016 | 15:33

      Sonja

      @Jugoslav Petrušić Dominik

      Covece obrati se Psihijatru. Koliko si samo identiteta promenio na ovoj temi to je strasno. Ti sam sebe kritikujes pa odgovaras,predstavljas se kao Madjar. Covece literalna matrica ti je plitka i pravis stalno iste greske na kojima se otkrivas. Saberi se uzmi jedno ime pa se nadmudruj do mile volje,niko ti ne brani.

    • 11. januar 2016 | 20:29

      Bosanac a Boga mi i Hercegovac

      @Jugoslav Petrušić Dominik

      Postovanje gospodine Petrusicu! Rado pratim sve emisije na YT u kojima ste bili gost.Mudro i ispravno zborite i molim se za vase zdravlje,jer u svojim izlaganjima ponekad dotaknete i u poneko "osinje gnijezdo". Puno zdravlja i srece u buducem radu!!!

  • Geza

    10. januar 2016 | 14:52

    Informacija za komntatora koji se predstavlja kao "Rade" i sve one koji misle kao on. Vasilije Krestić (veliki srpski nacionalista) u svojim književnim radovima priznaje da Srba u Bosni i Hercegovini nije bilo do polovine XIX i početka XX veka. On govori o "pravoslavcima" ili "pravoslavnim šizmaticima", a ne o Srbima. Jedan od najvećih srpskih istoričara Sima Ćirković takođe priznaje da su u Bosni živeli Vlasi i drugi pravoslavni narodi i etničke grupe, ali ne povezuje Srbe sa njima i piše kako su Srbi u Bosni doseljenički element. Inače, na Balkanu ćemo retko naći područje gde u nekom periodu nije bilo pripadnika bilo kog naroda, pa po istom sistemu na Bosni imaju pravo i svi drugi. Jel tako, Rade, pobratime moj?

  • nesvrstani

    10. januar 2016 | 14:46

    Ne želim da me se povezuje sa kojekakvim mutnim tipovima koji puštaju maglu. Ja sam pristalica nesvrstanih još od vremena Josipa Broza Tita, kad je naša draga, jedina i mila Jugoslavija bila živa i zdrava i cenjenea u celom svetu. Toliko da se zna.

  • Jugoslav Petrušić Dominik

    10. januar 2016 | 13:53

    Molim Sonju i sve druge koji imaju nameru moje ime kompromitovati, da to ne pokušavaju, jer neće uspeti. JA DO DANAS IMAM PREKO 10 HILJADA ČASOVA RAZNIH INTERVJUA (ŠTO DOMAĆIH ŠTO STRANIH AGENCIJA) I UVEK SAM JASAN I ODREĐEN. Ono što sam govorio prije 20 godina, govorim i danas, tako da nema potrebe da mi podmećete neke tipove poput "nesvrstanog" i sličnih likova.

    • 10. januar 2016 | 14:17

      niko i ništa

      @Jugoslav Petrušić Dominik

      Ti si "slavni" Jugoslav Petrušić, a ja niko i ništa, pa da te pitam: KAKO TO DA NISI ODBRANIO SRPSKI NAROD KAD SI TAKO PAMETAN? Čitamo o tebi lovačke priče, slušamo šta sve govoriš, uvek si bio tamo, bio ovde onde, borio se, znaš sve, a naša Srbija sve manja i sve jadnija. Hajde, molim te, ostavi se mašte i kojekakvih naklapanja. Dosta je ovom narodu onih koji prodaju maglu i muda umesto bubrega.

    • 10. januar 2016 | 14:21

      Žare

      @Jugoslav Petrušić Dominik

      I kakva vajda od tvojih "preko 10 hiljada časova intervjua", osim što si dobro naplatio honorare za to?

    • 10. januar 2016 | 14:32

      nesvrstani

      @Jugoslav Petrušić Dominik

      Nisam ja nikakav "lik", i nemoj da me podcenjuješ. Nisi ti popio svu pamet ovoga sveta da svakome deliš lekcije. Jesam ja manje vredan nego ti, samo zato što ti laprdaš po TV i novinama stalno, a ja ne?

    • 10. januar 2016 | 15:07

      Pepi

      @Jugoslav Petrušić Dominik

      Želim samo da proverim jesi stvarno Dominik, nemoj da se ljutiš, ako jesi znaćeš odgovor. Reci mi samo, molim te, koje latinično slovo smo koristili kao šifru raspoznavanja Ti i ja kad smo slali jedan drugome poruke u zapečaćenim kofertama u Nigeriji, kad smo se dopisivali sa položaja na položaj? Pozdrav od Antonova (da budeš siguran u moj identitet).

  • Geza

    10. januar 2016 | 12:54

    Ako mi je dozvoljeno da se i ja kao Mađar iz Vojvodine uključim u diskusiju. Celi svoj život učim srpsku istoriju, i govorim srpski, i ne mislim da sam zato uskraćen, jer i dalje se osećam kao Mađar. Samo mi nešto nije jasno. Srpski narod je zbog svoje teške sudbine i iz opravdanih razloga morao seliti iz svojih južnih krajeva (Makedonija, Kosovo) bežeći od Turaka, i naselio je Srem, Bačku, Banat, Bosnu, Ali, kako da sad zadrži i one krajevi koje je napustio, i one koje je naselio, i od njih napravi 3 države na području Balkana? Jel to pravedno? Molim nekoga da mi odgovori.

    • 10. januar 2016 | 13:39

      Раде

      @Geza

      Гезо!Срби нису населили Босну они су тамо од када постоје Срби као што су и на Косову.Албанци су населили масовно косово после 1945 год и већ га својатају као своје а Срби су на северу србије у Банату, Срему, бачкој и Барањи већ око 500 год. Мислиш и да све територије у мађарској припадају мађарима?Шта је са пограничним делом поред Словачке где живе словаци?

  • Jugoslav Petrušić Dominik

    10. januar 2016 | 12:44

    Gledam kako ljudi pišu svašta, i dođe mi da se smejem. Kako im nije jasno da smo svi mi samo zečevi u kavezu, na kojima se vrše ispitivanja? Ova naša Republika Srpska stvorena je voljom stranih sila i njihovih obaveštajnih službi, i kad im više ne bude trebala oni će da je ukinu. Prvi korak ka ukidanju Republike Srpske je primanje Srbije u Evropsku uniju, tako da će se pokidati veze između Srbije i Republike Srpske, a onda sledi "demontiranje". VOLEO BIH DA NISAM U PRAVU. NERADO SE JAVLJAM NA PORTALE, I NE VOLIM PRAZNE PRIČE, ALI OVO SAM MORAO DA KAŽEM.

    • 10. januar 2016 | 13:01

      Sonja

      @Jugoslav Petrušić Dominik

      Naravno da nisi u pravu,ali niko se ne ljuti da i dalje pises. Najveca opasnost za RS su oni koji hoce da je pripoje Srbiji. To je jedini razlog zasto moze biti ukinuta.

  • nesvrstani

    10. januar 2016 | 12:38

    Čitam komentare, i moram da primetim da se konačno i u Srbiji nešto pomera sa mrtve tačke, što mi je izuzetno drago. Dobro je da se shvati kako istorija nije crno-bela, i da isključivost i mržnja vode samo u nove podele i sukobe. U ovom slučaju, ČESTITKE TELEGRAFU, JER OMOGUĆUJE SLOBODU IZRAŽAVANJA, ZA KOJU SAM SE JA U BEOGRADU BORIO OD 1968 GODINE, I ZBOG TOGA BIO U ZATVORU. Da nije bilo pokojnog advokata Srđe Popovića, ko zna kad bih izašao iz komunističkog zatvora.Ipak dokazujem da kod nas ima snage da se suočimo i sa onim tamnim stranicama nedavne istorije, i hvala Bogu da je tako. POZDRAV SVIMA, POSEBNO HUMANISTIMA I DEMOKRATAMA IZ MOJE SRBIJE.

    • 10. januar 2016 | 13:02

      Sonja

      @nesvrstani

      Sta si sada Nesvrstani ili Dominik? Odluci se.

  • Zakon

    10. januar 2016 | 12:14

    Znamo svi sta su njeni temelji

    • 10. januar 2016 | 13:07

      Krajina

      @Zakon

      Naravno da znamo!Taj temelj je od armiranog betona za sve vas koji mrzite RS.I zapamtite NIKAD je necete srusiti!!!

    • 10. januar 2016 | 13:28

      Mercedes AMG

      @Zakon

      Ali ipak ne znate...

  • pokajnik

    10. januar 2016 | 12:09

    Jedan sam od onih koji je kao dobrovoljac branio srpski narod od 1992. godine, na području Goražda i Višegrada, sve dok posle ulaska u Vojsku Republike Srpske nisam video o čemu se tu radi. Sve direktive dolazile su iz Beograda, kao i kadrovi, sve dok je to Miloševiću odgovaralo Kad je Srbija uvela sankcije Srbima u B i H, napustio sam sve i otišao u Austriju. O tome šta su radili Lazarević, Beara, Mišo Pelemiš i drugi, neželim da pričam, jer i danas, posle toliko godina me je sramota toga. FVALA DRAGOME BOGU, NISAM SE OGREŠIO NI O JEDNOGA ČOVEKA, NISAM ČINIO ZLOČINE, ALI SE ZBOG ONIH KOJI SU TO RADILI NIKAD NEĆU VRATITI U REPUBLIKU SRPSKU.

    • 10. januar 2016 | 15:24

      MM.

      @pokajnik

      I ne trebas da se vracas dezerteru. Da si bio pravi Srbin nikad ne bi ni otisao.Branio bi avoj narod a ne makeo svoje dupe i sad pricas ko je posten a ko ne.Sram te bilo sto se uopste i javljas.

    • 10. januar 2016 | 17:36

      MarkoPA

      @pokajnik

      U Gorazdu I Visegradu su mnogi ostavili zivote... Nisu pobegli u Austriji...

    • 11. januar 2016 | 21:34

      Bosna

      @pokajnik

      Veliki plus!

  • xyz

    10. januar 2016 | 12:01

    Draga moja braćo Srbi i sestre Srpkinje, narode moj! Mi se kad-tad moramo suočiti sa istinom. Ne možemo večito od našega naroda da pravimo žrtvu, jer to nije putikaz za nove generacije, nego laž i sejanje zle krvi. U ratu u B i H, PREMA NALAZIMA NEZAVISNIH TELA OUN, BILO JE UKUPNO 120.000 ŽRTAVA, A OD TOGA 96.000 BOŠNJAČKIH (MUSLIMANSKIH), OSTALO SU SRBI, HRVATI I PRIPADNICI DRUGIH NARODA. ZAR SE TO NESME REĆI? AKO NE VERUJEMO OUN, HAŠKOM SUDU, NAŠEM SPECIJALNOM SUDU ZA RATNE ZLOČINE, SUDU B i H, KOME VERUJEMO, I JESMO LI MI JEDINO MERILO ISTINE?

    • 10. januar 2016 | 14:04

      Bojan

      @xyz

      Ti si jedan obican lazov.Prema kojem izvoru iznosis te cifre?Nezavisni institut koji se bavi istrazivanjem zrtava rata na celu sa Mirsadom Tokacom,utvrdio je imenom i prezimenom 96000 ubijenih,preko 60000 Bosnjaka,25000 hiljada Srba,i ostalo Hrvati,mislum 8000,kao i nacionalne manjine.I ti,lazov pozivas na odgovornost,moral...Stidi se.

    • 10. januar 2016 | 21:53

      Алекса

      @xyz

      Стандер мало, ник иксипсилонзед до сад бејаше муслиман! Откада си ти Србин? ПС Да си Србин знао би да су ти извештају лажни.

  • kralj

    10. januar 2016 | 11:25

    Srecan ti rodzendan krvava tvorevino.

    • 10. januar 2016 | 13:04

      hrišćanin

      @kralj

      Brate moj, ja Te molim da ne vređaš, jer narod koji živi tamo to shvata kao uvredu. Nije nam valda cilj širiti mržnju? Ja se nadam da to nije Tvoj cilj, i verujem u to. Istinu treba da se kaže, ali bez vređenja drugih. Ne zameri na iskrenosti. Pozdrav.

    • 10. januar 2016 | 14:05

      Mercedes AMG

      @kralj

      Ti si kralj kanalizacije

  • demokrata

    10. januar 2016 | 10:44

    Onoga dana kada predstavnici naroda koji su bili učesnici i žrtve ratova 90-ih godina, u Sarajevu, Banja Luci, Beogradu i Prištini otkriju spomenike na kojima će pisati: "NE PONOVILO SE NIKADA I NIKOME", i posle toga odu na zajedničku komemoraciju SVIM ŽRTVAMA, MOĆI ĆEMO REĆI DA JE NA BALKANU ZAPOČELO NOVO VREME I DA JE LANAC ZLA I MRŽNJE PREKINUT. DAJ BOŽE DA TO DOŽIVE MOJI UNUCI.

  • hrišćanin

    10. januar 2016 | 10:34

    Kad je prije 7-8 godina tadašnji predsednik Narodne skupštine Srbije Oliver Dulić u Holandiji (na jednom okruglom stolu) izjavio da su Srbi u ratovima devedesetih godina na području bivše SFRJ počinili najviše zločina, skoro da ga nisu razapeli u Srbiji. A rekao je istinu. ZAR JE TO TAKO TEŠKO DA SE PRIZNA, DA SU ZLOČINCI UBIJALI U NAŠE IME, ALI DA NISU IMALI PRAVO NA TO? I UMESTO DA IZ ISTORIJE UČIMO, I DA SE OGRADIMO OD ONIH KOJI SU TO ČINILI, MI IH SLAVIMO!? KUDA NAS TO VODI? RAZMIŠLJAJU LI O TOME NAŠI "PATRIOTI"? KAKVE ĆE POSLEDICE TRPETI NAŠA DECA AKO NAM ZLOČINCI BUDU UZORI I JUNACI?

    • 10. januar 2016 | 11:03

      ANTE BAN

      @hrišćanin

      Poštovani; radi takovih kao Vi, ja sam na ovome portalu! Iako je prošlo 20 godina od završetka rata, uočavam da istina medju tamošnje ljude jako sporo prodire! Krivaca ima dosta i znamo ih. To su redom; političari,javnost, novinari,mediji,itd.! Meni osobno ova spoznaja je tim teža, jer me je rat dobro okrznuo, a životna sudbina bila odredila kontakte sa vašim ljudima i krajevima. Ali- radi ove nepobitne stvarnosti odgodjeno je srpsko-hrvatsko pomirenje i poboljšanje odnosa običnih ljudi na jedan naredni period. A oni koji su tome pridonijeli, nisu svijesni da su protuuslugu napravili baš svome narodu! Jer- bez spoznaje ISTINE nema pravoga pomirenja! Vama POZDRAV!

    • 10. januar 2016 | 11:03

      MarkoPA

      @hrišćanin

      Najveci zlocin??? Proterivanje 250000 ljudi iz svojih domova I najmanje jos 2500 ubijenih u istoj akciji. Sta je to? A jos u toj zemlji je to drzavni praznik!

    • 10. januar 2016 | 11:57

      Srpska Republika

      @hrišćanin

      Srecan ti rodjendan otadzbino

  • xyz

    10. januar 2016 | 10:18

    IZVINJAVAM SE CENJENIM MODERATORIMA, NOVINARIMA I UREDNICIMA TELEGRAFA ŠTO I NJIH NISAM SPOMENUO, I OD SRCA IM ZAHVALJUJEM NA MOGUĆNOSTI IZRAŽAVANJA RAZLIČITIH MIŠLJENJA NA OVOM PORTALU, ČIME SU DOKAZALI DA I U SRBIJI IMA OBJEKTIVNIH MEDIJA. NA SRETNO VAM DOŠLO NOVO LETO, UZ NADU DA ĆE I ZA SRBIJU POČETI NOVO VREME.

  • Gulag

    10. januar 2016 | 09:53

    A šta e Srbija napraviti kada ukinu RS? Vojno intervenirati...haha

    • 10. januar 2016 | 10:34

      MarkoPA

      @Gulag

      Nece. Vojno se intervenise kad nepostoji druga mogucnost. A lepo kao to je Dodik rekao, ne priznajemo ustavni sud BIH, referendum o nezavisnosti, I nama lepo. Postujte dejton ako mislite da nam svima bude dobro I da svi zivimo lepo kao prave komsije.

    • 10. januar 2016 | 10:55

      Tutor

      @Gulag

      Poješćemo vas.

    • 10. januar 2016 | 15:31

      MM.

      @Gulag

      A ko kaze da ce je ukinuti ,ti? Mislim da si se debelo za....o!

  • xyz

    10. januar 2016 | 09:29

    Dragi moji komentatori, izuzetno mi je drago što smo mi koji smo razumni u većini. HVALA SVIMA KOJI SU MI DALI PLUSEVE. TO ZNAČI DA SMO U STANJU POGLEDATI ISTINI U LICE I DA NISU SVBI SRBI BOLESNI. HVALA!!!

  • Čučuk Stanoje

    10. januar 2016 | 08:31

    Živela Republika Srpska! Živela Srbija! Živela Srpska Crna Gora!

    • 10. januar 2016 | 10:27

      Stanoje

      @Čučuk Stanoje

      ŽIVEO MOJ KOMŠIJA MUHAREM, I DAO BOG DA SE VRATI U BANJA LUKU, GDE JE ROĐEN I ODRASTAO!

  • Aristotel

    10. januar 2016 | 07:12

    Poštovani srbijanci. Pojedinci.Vi,koji ovde ostavljate komentare kako je RS,moja matica,i matica još 1400000 duša, genocidna tvorevina. Vi koji se busate da ste veliki Srbi. E pa,da vam kažem nešto. Vi pojedinci,koji nas ne smatrate Srbima,i koji nipodaštavate samu činjenicu da smo i mi Srbi. Vama želim da kažem da nas,kao prvo zaboli ku*ac šta vi mislite. Jer mi znamo ko smo i šta smo. A drugo. Vi našu RS poredite sa olujom. Pa ja ne mogu da vjerujem. Ako to mislite,sa vama nešto nije u redu. Mi smo Srpsku izgradili časno. I u najgorim situacijama i trenucima sa ponosom smo pjevali"Bože pravde". I takvi pojedinci su nas oduvijek smatrali manjom rasom. Dok je kod nas slava dan kada smo sa porodicom i kada nam je sveti dan,pojedinci iz Srbije slave u kafani,ni ne znaju da je slava. Ponovo kažem,ja znam da u Srbiji ima puno naše prave braće koja nas vole i koju mi volimo. Ovo je bilo obraćanje pojedincima. ŽIVJELA REPUBLIKA SRPSKA!!!

    • 10. januar 2016 | 09:56

      Mercedes AMG

      @Aristotel

      Svaka čast na komentaru!

    • 10. januar 2016 | 10:26

      srbijanac - pojedinac

      @Aristotel

      Brate moj, ti koji sebe nazivaš časnim imenom velikog grčkog filozofa, bilo bi dobro da pročitaš šta je on govorio o LJUDSKOJ PRIRODI, BITKU, DOBRU I ZLU, DRUŠTVU, I ODNOSIMA DRUŠTVO-POJEDINAC. Da si išta od toga pročitao, ne bi tako zborio. SVAKO DRUŠTVO I SVAKI NAROD SASTOJI SE OD POJEDINACA (DAKLE, NEMA TU KOLEKTIVNOG TELA, OSIM U APSTRAKTNOM SMISLU), I SVAKI POJEDINAC IMA SVOJU SAVEST I PROSUĐUJE NA SVOJ NAČIN. Ti mene nikada nećeš uveriti da je u ime nacije, države ili bilo kog cilja opravdano nekoga ubiti, srušiti mu kuću, opljačkati ga, silovati. NI JEDNA IDEJA NITI CILJ NISU VREDNI KAPI LJUDSKE KRVI, I JEDNE DEČJE SUZE. Eto, to je moja stav, i ja sam siguran da je to humani i hrišćanski pogled na stvarnost. A na tebi je da razmisliš o svojim rečima i uverenjima. ŽIV I ZDRAV MI BIO. NE MRZE SRBIJANCI SRBE PREČANE, MI SMO BRAĆA, ALI NE MOŽETE OD NAS OČEKIVATI DA UVEK MISLIMO ISTO ŠTO I VI.

    • 10. januar 2016 | 10:42

      MarkoPA

      @Aristotel

      Ne opterecuj se pojedincima. U teksti imas snketu sta srbija misli, pa pogledaj. A sto je govorio Karadjordje, "tih sto kunu, nema puno, samo su jako bucni jer me znaju sta ce od muke" Ja sam srbijanac, zena mi je iz Srpskog Visegrada, Da li bio u svom Pancevu, ili isao u tazbinu u VIsegrad, ja sam u Srbiji. I dok vecina nas srba ovako razmislja (anketa teksta pokazuje preko 90%) granica na Drini ne postoji!

    • 10. januar 2016 | 11:36

      Nebuloze

      @Aristotel

      Časno?A ja odrapi 14 mjeseci po vašim logorima uz vaše poznato srBsko gostoprimstvo.

  • srpski patriota!

    10. januar 2016 | 03:01

    Svi oni koji sebe nazivaju srbima a govore protiv Republike Srpske i nazivaju je genocidnom treba da se stide! U toj Republici Srpskoj zivi moja rodbina i niko nikada me nece ubediti da su to ljudi koji su hteli ili ucinili genocid! Republiko Srpska oprosti na ovim ludostima pojedinih srba iz moje Srbije zemlje gde sam rodjen koji kazu da si genocidna tvorevin, oprosti u ime svih nas jos uvek nacionalno svesnih srba oprosti moli te hercegovac iz vojvodjanskog mesta Secnja!

    • 10. januar 2016 | 10:07

      xyz

      @srpski patriota!

      Brate moj, imaš pravo na svoje mišljenje, i ja ću se uvek boriti da ga imaš pravo izreći, a nadam se da po istom principu i ja mogu misliti ono što hoću. POGLEDAJ STRUKTURU ŽRTAVA, I TO GOVORI SVE. JA TI NEĆU SAD OVDE PISATI BROJKE, I BOLJE DA MRTVE OSTAVIMO NA MIRU, ALI GENOCID JE POČINJEN. NEKO JE U NAŠE IME TO UČINIO, A MNOGI OD NJIH SU VEĆ PRAVOMOĆNO OSUĐENI ZA GENOCID I DELA PROTIV ČOVEČNOSTI. ZAR SE MI SVI TREBAMO POISTOTEVITI SA ZLOČINCIMA, ILI SE OGRADITI OD NJIH I REĆI: NE. TO NISTE ČINILI U MOJE IME? NIJE LI TO NAJMANJE ŠTO MOŽEMO UČINITI ZA DESETINE HILJADA POBIJENIH U IME SRPSTVA? JESMO LI LJUDI I HRIŠĆANI AKO TO NE UČINIMO?

    • 10. januar 2016 | 10:22

      castan Srbin !!!

      @srpski patriota!

      Niko nikad nije reko da je srpski narod genocidan.Genocidni narodi ne postoje.Srbi,kao i svaki drugi narod,imaju i osobine i mane.Genocidna je bila politika i nekih stotinak ljudi,koji su bili kreatori te politike.

  • s0ne

    10. januar 2016 | 00:22

    San svih Srba u RS je da se jednoga dana priključe Srbiji, a ove svađalačke komentare zna se ko piše... nedajte se prevariti... Pozdrav iz Banjaluke

    • 10. januar 2016 | 01:39

      MarkoPA

      @s0ne

      Tako je druze. Pusti momentare, imas anketu u tekstu, a ona jasno pokazuje sta srbija misli. Preko 90% ljudi je uz RS!

    • 10. januar 2016 | 03:24

      Alex Banja Luka

      @s0ne

      Kako kazu, pametnom dosta !

    • 10. januar 2016 | 07:00

      orthodox

      @s0ne

      samo jedno pitanje: zar nije sramota sve nesrbe za stotine hiljada ubijenih srba od 1878 do 1945???? molio bi ove liberalne srbe i komsije za odgovor????

    • 10. januar 2016 | 08:32

      Д.....

      @s0ne

      Да,Арапине. Овога ми крста. А и ви ћете нам се придружити јер тако су велики одлучили. Тачно за две године. Поздрав свим Србима муслиманске вере.

    • 10. januar 2016 | 09:20

      hrišćanin

      @s0ne

      San svih ljudi koji su proterani sa svojih ognjišta (ma koje vere i nacije bili) jeste da se vrate kućama, a onih koji traže svoje nestale da ih dostojno pokopaju.JE LI LJUDSKI UBIJATI I PROTERIVATI, I KAKVE VEZE BOG I SLAVA IMAJU SA TIM?

    • 10. januar 2016 | 10:11

      Srbija

      @s0ne

      To nije i nas san jer je to nerealno i civilizacijski nespojivo. Svsjcarski Nemci su potpuno razliciti od onih nemackih i ne pada im napamet da ruse drzave da bi bili zahedno. Tako i vi bosanski Srbi i mi iz Srbije trebamo da shvatimo da mozemo biti braca ali to ne porazumeva da zivimo zajedno.

    • 10. januar 2016 | 10:16

      Jablan

      @s0ne

      ovi sto napisase dug clanak izgleda nisu cisti pa daj jednog iz Srbije koji ce reci nesto lose o RS mi smo jedno...

  • Khalid Ibn Al-Walid

    9. januar 2016 | 23:10

    Zat zaista mislite da ta tvorevina moze opstati????!

    • 9. januar 2016 | 23:43

      VAN

      @Khalid Ibn Al-Walid

      Da li imaš još pitanja da ti odgovorim u paketu.

    • 9. januar 2016 | 23:44

      топлистанадреалиста

      @Khalid Ibn Al-Walid

      Зар ти мислиш да у ваше лажи неко вјерује??? Хтјели сте рат и добили сте по носу!!! То су чињенице! Шта сада хоћеш? Поново?

    • 10. januar 2016 | 00:05

      zarla

      @Khalid Ibn Al-Walid

      Mozda je bolje pitanje da li je u skladu sa ustavom odluka da se jednostranom odlukom BiH odvoji od Jugoslavije?

    • 10. januar 2016 | 01:09

      KLUPODER

      @Khalid Ibn Al-Walid

      SJETI SE DA OGROMNA VECINA BOSNU NE ZELI...I KAKO BOSNA DA OPSTANE.OVAJ KOMENTAR TI SVEZI MACKU O REP....

    • 10. januar 2016 | 07:26

      Boro

      @Khalid Ibn Al-Walid

      Da ti iskreno kazem mislim da nemoze opstati...jer je sadasnja Bosna i Hercegovina zaista "vjestacka" tvorevina koju nevole i ne prihvataju ni Srbi ni Hrvati...pa ti iskreno kazem da nemoze opstati...mada si ti mislio na Republiku Srbsku...

    • 10. januar 2016 | 09:57

      Mercedes AMG

      @Khalid Ibn Al-Walid

      Da!!!!

  • Anoniman

    9. januar 2016 | 22:49

    Samo jedno pitanje za vas velike Srbe patrioete preko tastature.Zar vas nije sramota?

    • 9. januar 2016 | 23:02

      MarkoPA

      @Anoniman

      Cega?

    • 9. januar 2016 | 23:42

      топлистанадреалиста

      @Anoniman

      Кога?

    • 10. januar 2016 | 07:30

      Boro

      @Anoniman

      A ko si ti ako si anoniman,cega bise mi trebali stiditi...dase stidimo svojih predaka i svojih manastira i crkava koje su dokaz da smo postojali na toj terotitoriji prije nego sto su tvoji cukundedovi promenili veru i ostavili u nasledje takve kao sto si ti

  • MarkoPA

    9. januar 2016 | 21:37

    Ljudi nedajte se zavarati ovim nadimcima, "castan srbin" itd. Svaki srbin danas je ponosan na svoj narod. Mogu ja da napisem "Ivica Dacic" sto ne znaci da je Dacic ostavio komentar. Srbi iz zapadne Srbije, verujte, svi srbi su danas ponosni. To sto neki iskompeksirani pripadnik nekog drugog naroda, Ili neki nas domaci balavac napise glupost, neka vas to ne zavara. I sad ako na ovom mom komentaru vidite dosta minusa, opet budote svesni da oni koji se danas ponose, ne obilaze portale toliko, vec uzivaju. Portale najvise obilaze oni koji ne znaju sta ce od muke danas. :) A danas cela moja ekipa prica samo o proslavi naseg srpskog dana! Uzdravlje!

    • 9. januar 2016 | 22:39

      Gigi

      @MarkoPA

      I ti pises u ime svi Srba i svako ko ne misli kao ti nije Srbin? Jesi ti "Srbin"koji tuzi druge koje slave nezavisnost Kosova ili ubice koje slave dan Oluje a sam slavi dan RS'a ?

  • demokrata

    9. januar 2016 | 21:21

    Jedan od osnovnih demokratskih principa sastoji se u tome da čovek DRUGIM LJUDIMA PRIZNA SVA PRAVA KOJA TRAŽI ZA SEBE. ISTO VREDI I ZA NARODE. NAROD KOJI NIJE SPREMAN PRIZNATI DRUGIM NARODIMA PRAVA KOJA TRAŽI ZA SEBE U STALNOM JE SUKOBU SA OKRUŽENJEM I SVETOM U KOME ŽIVI.

    • 10. januar 2016 | 10:02

      Mercedes AMG

      @demokrata

      Jes...ovim našim komšijama i manjinama nikad dosta prava. Hrvatima, Bošnjacima, Mađarima, Albancima....nikad dosta...svi bi samo da nestane Srba...e pa neće moći...

  • jovan_miami

    9. januar 2016 | 17:01

    Pa dobro .... Isplatilo se 200 godina zatvora od čega će svi zajedno odlržati 100 za jednu republiku zvanu srpsku !

  • aha

    9. januar 2016 | 14:55

    Doakaćemo mi sami sebi, a tako i treba da bude.

  • Bozo

    9. januar 2016 | 14:13

    Jel zna mozda neko da ove karte nisu tacne?Da postoji brcko distrikt i da je rs podjeljena na dva djela?

    • 9. januar 2016 | 19:24

      Ogi

      @Bozo

      Tebi je mozak podijeljen na dva dijela,tacnije to sto je ostalo od njega.Brcko je distriht samo do univerzitetskih,ondosno tkz.skolskih ovlastenja.Nista vise od toga.Imaju svoje naljepnice koje su napravljene u Srpskoj.U Brckom koji je cijeli rat bio Srpski i koji je danas 83%Srba nema znaka pitanja.ne lupetaj

    • 9. januar 2016 | 21:23

      MarkoPA

      @Bozo

      Brcko je distrikt sa svojim ovlascenjima ali u okviru RS, ne federacije.

    • 9. januar 2016 | 21:24

      2.OK.BR.

      @Bozo

      Da,distrikt postoji skoro kao treci entitet,on je tzv kondominijum,sto znaci zejednicko vlasnistvo oba entiteta.

  • castan Srbin !!!

    9. januar 2016 | 13:47

    A kao ljuti smo mnogo na Hrvate kad slave Oluju...odmah su ustase,fasisti itd...Ok,prihvatam.A kako se onda mi zovemo kad proslavljamo genocid i tvorevine koje su na njemu nastale??? A samo mi nije jasno odakle nam pravo da se pitamo zasto je ceo svet protiv nas.

    • 9. januar 2016 | 14:11

      Srbin

      @castan Srbin !!!

      Sram te bilo ovoga što si napisao. Nisi ti Srbin. Republika Srpska je nastala 1992. godine., a da nije nastala danas ne bi bilo Srba na tim prostorima. Živela Republika Srpska i da Bog da uskoro slavimo njenu nezavisnost.

    • 9. januar 2016 | 14:27

      Xxx

      @castan Srbin !!!

      Nemas ti pojma o cemu pricas.

    • 9. januar 2016 | 19:24

      Sulejman Velicanstveni

      @castan Srbin !!!

      To se zove dvostruki standardi.

    • 9. januar 2016 | 22:06

      draleRS

      @castan Srbin !!!

      i da li hrvati prestali da slave oluju,nisu,o cemu ti onda pricas.ako se ti nazivas casnim srbinom,stidi se jadnice

    • 10. januar 2016 | 02:47

      Ako si ti cast onda je sramota biti castan

      @castan Srbin !!!

      da li se bavis i ti prostitucijom kao i vecina tvoje familije?

    • 10. januar 2016 | 10:04

      Mercedes AMG

      @castan Srbin !!!

      Balijaću mali

  • vremeplov

    9. januar 2016 | 13:40

    24 godine nas si ponos i nasa dika,nasa Srpska Republika.

    • 9. januar 2016 | 15:39

      Pera

      @vremeplov

      Zrtve terora I ubistava se jos uvek iskopavaju. Treba reci potpunu istinu.

  • Toni

    9. januar 2016 | 13:37

    Konta li iko ovde da rs postoji na dva dela a brcko distrikt ih deli? Ove karte su lazne. Zato mi nije jasno sto niko to ne napise nego samo vidi ono sto zeli!?!

  • Srbin

    9. januar 2016 | 13:20

    Bosanci sto ne slavite. Zar i na Slavu pisete po srpskim portalima. Posvetite bar jedan dan svojoj zemlji.

  • MikiGrobarRUSSIA

    9. januar 2016 | 13:19

    SRECAN RODJENDAN!!! ZIVJELA REPUBLIKA SRPSKA!!!

  • Rista

    9. januar 2016 | 13:14

    Koliko vidim prema nekim komentarima, ovde čovek može da dokaže da je Srbin samo ako je šovinista. A šta ćemo mi Srbi koji nismo šovinisti?

    • 9. januar 2016 | 15:38

      castan Srbin !!!

      @Rista

      Pa nista...bicemo proglaseni za placenike,izdajnike i to nam je.Bitno da su dobri Srbi oni sto gurnuse srpski narod u nesrecu,ratove i bedu.

  • Fiduka vidoviti

    9. januar 2016 | 12:27

    Srbi trebaju da imaju sva prava u BiH kao i ostali narodi a RS se najviše raduju foteljaši koji su tako našli način da zasednu u fotelje i tako bogate se prodajući narodu maglu. Magla se dobro plaća u RS.

  • Cetnik-Srbin ali iz RS-a

    9. januar 2016 | 12:26

    Sad kad mi praznujemo srbijanci dolaze u RS a inace nikad jih nema

    • 9. januar 2016 | 13:21

      Johan

      @Cetnik-Srbin ali iz RS-a

      Mi idemo kod Srba a ne kod četnika.

  • Остани Србин, пиши Ћирилицом!

    9. januar 2016 | 11:43

    Срећан рођендан Републико Српска.

  • Moja kuća

    9. januar 2016 | 11:15

    Šta komentarišu ovi koji nisu branili svoju kuću i rodbinu,Živjela R.Srpska i Srbija.

  • Bg-Serb

    9. januar 2016 | 11:14

    Srecan praznik Zapadna Srbijo!!!!

  • HERCEGOVINA RS

    9. januar 2016 | 10:57

    Срећан ти рођендан вољена земљо, Републико Српска!! И крв своју, за Српску моју!!

    • 10. januar 2016 | 12:34

      Fiduka vidoviti

      @HERCEGOVINA RS

      Daće takvi najpre tuđe krvi. Eno ko vedri i oblači u RS neko ko se u ratu bavio švrecom. Neko bi prolevao krv svoju a neko iz toga profitirao.

    • 10. januar 2016 | 20:30

      aha

      @HERCEGOVINA RS

      Ja sam siguran da bi ti poginuo za republiku srpsku - ako baš nikako ne bi mogao uteći.

  • jaćim

    9. januar 2016 | 10:55

    Pojest ce vas Siptari! Pozdrav iz Republike Srpske! Dace oni vama genocidnu tvorevinu! Uzivajte u danasnjem danu!

    • 9. januar 2016 | 13:47

      Bačka Palanka

      @jaćim

      Kakve imaju veze šiptari sa ovim i kome se obraćaš?!

  • Srki21

    9. januar 2016 | 10:55

    Srecna slava i dan Drzavnosti braco SRBI!!!

  • brcakrs

    9. januar 2016 | 10:48

    Uprkos svih ruznih i laznih komentara drugih naroda, koji su tolike genocide i zlocine cinili nad srpskom djecom mi i dalje postojimo i sve smo jaci! Zivjela Srpska, buduca Srbija sa lijeve strane Drine!

    • 9. januar 2016 | 11:56

      Srbin

      @brcakrs

      O tome ne mastaj jer i Srbi se nesto pitaju.

    • 9. januar 2016 | 15:00

      108.

      @brcakrs

      Samo maštaj.

    • 9. januar 2016 | 19:45

      топлистанадреалиста

      @brcakrs

      НИКАД!!!! НИКАД!!! НИКАД У ЕУ!!!! Радије Руска губернија, него у еу са Србијом!!!.....џаба вам је, већина тако мисли! Читава РС је била облепљена плакатама господина Путина прије посјете вучића сребреници!!! То је чињеница!! Радије губернија него подаништво, парадирање..... уосталом РС је признала и Крим и ДНР а Србија није и самим тим крши устав Русије!!! Само савез са Русијом!!! Срби у РС више цијене господина Лукашенка и господина Путина него комплетну Србијанску скупштину! Све су ово чињенице!!!

  • Drzava

    9. januar 2016 | 10:47

    ZIVELA REPUBLIKA SRPSKA! Onima kojima smeta neka im smeta jos 1000 i vise godina

  • Miki

    9. januar 2016 | 10:46

    Ово је срамота! У њој живе 90% Срба! Када погледамо Олуја као етничко чишћење, што Ондар да прославимо ово?

    • 10. januar 2016 | 05:08

      Stani

      @Miki

      Jesi ti stvarno toliko glup ili se samo cesljas tako? Ili si se rodio posle 2000te?

  • Johan

    9. januar 2016 | 10:42

    A balije danas na aparatima.

  • Mercedes AMG

    9. januar 2016 | 10:39

    Vidim po nekim komentarima da su se Srbi iz Republike Srpske trebali predati bez borbe. Izgleda da su trebali svi sačekati sudbinu Srba iz Kravica. Izgleda da su trebali promenuti veru i preći u islam da prežive devedeste. Trebali su se i hrvatima predati da ih pokolju kao npr. u Sijekovcu. Nisu trebali braniti svoju decu i ognjišta. Ma ne, oni su genocidan narod koji se branio od kame i sablje. A vi koji se stidite Srba, srpstva i Republike Srpske, niste dostojni da kažete da ste Srbi. Vi ste prazne glave...izdajice! ŽIVELA REPUBLIKA SRPSKA!!!!

    • 9. januar 2016 | 15:44

      Caki

      @Mercedes AMG

      Ne stidimo se entiteta RS vec zlocina i etnickog ciscenja koji ostaju ljaga na licu onih koji su ga pocinili I onih koji to sakrivaju I podrzavaju. Ziveli posteni ljudi RS.

  • Srbin

    9. januar 2016 | 10:38

    Ovo je snimak muslimanske televizije i netreba ga uzimati zdravo za gotovo.Pa je li trebalo da dozvolimo da nas kolju kao 41.Zivjela Republika Srpska.

  • vedran

    9. januar 2016 | 10:38

    Kako vas nije sramota da pišete takve komentare,pitao bi vas ja da ste bili ovdje 1992 god,i da vidite ko je prvi počeo rat u Bosni,kakva crni genocid,jest bio al sa strane Muslimana i Hrvata kod Bosanskog Broda u selu Sjekovac,gdje su pobijeni nedužni Srpski civili,tu je sve krenulo.BOG CUVA SRBE

  • M

    9. januar 2016 | 10:33

    Moj Miki Ti Si Glup koliko si Tezak vidis kako se Izrazavas toviji Padezi govore koliko si Pismen.Zivila Republika Srpska i Sretan Rodjendan Nasoj Drzavi za koje su Nasi Ocevi i nasa Familija Dala Zivote.

  • Miki

    9. januar 2016 | 10:19

    Neznam sta ima da se slavi u jednom delu bosne znaci okupiraj pola drzave paravojnim formacijama placenim ubicama i formiraj svoju drzavu sta bi onda bilo sa kosovom i vojvodinom one su bile autonimije u sastavu srbije ovo svaki srbin treba da se sramu a svi znamo kako se to desilo i sta prestavlja srpska zasnovana na krvlju i proterivanju stanovnistva druge vere

    • 9. januar 2016 | 10:34

      sale

      @Miki

      Ti

    • 9. januar 2016 | 10:44

      sale

      @Miki

      Ti Srbin nisi, i tu te jedino razumem. Sve ostalo je losa namera. Pa nece valjda Republika Srpska da slavi ramazan? Tada je osnovana i tada se slavi i obelezava, obicnom coveku vise nego jasno, problem je sto ta "drzava" ne prihvata postojanje Republike Srpske, pa zato vam i smeta obelezavanje..ako, smetace dok je sveta i veka.

    • 9. januar 2016 | 10:47

      Banja Luka

      @Miki

      Idi budalo danas navijaj za Nadala

    • 9. januar 2016 | 11:02

      топлистанадреалиста

      @Miki

      Из твог коментара, тачно се види разлика! У РС живе Срби, који су УВИЈЕК били СРБИ и који то хоће да остану за разлику од неких осталих! Само да кажем још и то да си неписмен!!

    • 9. januar 2016 | 11:56

      1389 patriota

      @Miki

      Druze ispo si iz koloseka. Vidi se da nemaš pojma o ničemu, srećno ti lečenje.

  • oficir

    9. januar 2016 | 09:51

    Ko god se imalo razume u strategiju, dovoljan mu je jedan pogled na prostorni raspored "republike srpske" i "federacije" pa da zaključi kako srpski entitet nema nikakve šanse za opstanak. Kome milo, kome drago, to je tako, i to je naš Sloba potpisao.

    • 9. januar 2016 | 11:00

      HERCEGOVINA RS

      @oficir

      Што се ти секираш болан, и рватска ,,кифла,, је опстала, па ћемо и ми Срби,бери ти бриге свога ,,народа,,.

  • Hn

    9. januar 2016 | 09:47

    Srećan praznik i srećna slava

  • Apokalipsa

    9. januar 2016 | 09:45

    Zivjela Republika Srpska i Srbija !!!

  • zemunac

    9. januar 2016 | 09:43

    Tako mi Gospoda Boga Svemogućega, svetoga Save, svete Petke, svetoga Vasilija Ostroškog i svih svetaca, ODRIČEM SE SRPSKOGA RODA I POREKLA, JER NEĆU DA PRIPADAM NARODU KOJI SLAVI GENOCID I ZLOČIN.

    • 9. januar 2016 | 11:57

      Moja republika

      @zemunac

      Dugo si i bio Srbin! Dok smo mi 92 krvarili ustajali na nasu himnu Boze pravde, slavili slavu, imali grb Nemanjica na zastavi; ti i slicni tebi ste slusali Hej sloveni, petokraku niste skidali ubijali se po tom tvom Zemunu slusali drigija, uvodili sankcije RS, itd. Ne mozes se neceg odreci sto nikad nisi ni bio! Srecan rodjendan voljena zemljo!

    • 9. januar 2016 | 20:42

      Moja republika

      @zemunac

      Čišćenje. To jednog Srbina treba da boli i da se tim pozabavi a ne da nasjeda na propagandu LDPa. Danas Srbin krvari ali ga vise boli zulj njegovog komsije. Znas li ti da je u RS izgradjen grad Srpsko Sarajevo na ledini i naseljavaju ga protjerani Srbi iz Sarajeva i drugih krajeva. Danas taj grad ima 70.000 stanovnika. Nadji slican primjer u Federaciji. Nema oni su svoje izbjeglice smjestili u Srpsku imovinu. Moj Srbine....

    • 10. januar 2016 | 05:28

      Srbinator

      @zemunac

      Da ti kazem nesto brate Srbine kao neko ciji je otac ostao bez glave u ovom ratu i godinu dana lezao u masovnoj grobnici, koji se odrices svega sto nam je najsvetije, kako te nije sramota??? Kako te nije stid zemlje po kojoj hodas koja je natopljena srpskom krvlju nasih djedova? Kako te nije stid placa majki i supruga sestara oceva nasih? Bolje bi ti bilo da malo procitas nesto i iz blize i dalje proslosti da odes da obidjes spomenike poginulih boraca RS koji u svakom selu mozes da nadjes da obidjes grobove poginulih civila u masovnim grobnicama i da im upalis svjecu za vecni pokoj. Al jedno nesmijes da zaboravis da upalis svijecu rukom svojom desnom za svoju poganu dusu da ti Gospod oprosti jer jedino sto znas je vjerovatno da zabijes iglu u nju p... ti... narkomanska. Zivio dan nase Republike Srpske i sretna slava Sv. Stefan svima koji slave. BOŽE PRAVDE

    • 11. januar 2016 | 16:37

      Алекса

      @zemunac

      Земунац се куне Светим Василијем Острошким:). Ниси ти дечко Земунац! Ти си од оних из Првомајске и околине што су дошли на Мозерово седамдесетих година прошлог века. Нити ти је тата Земунац, нити си ти, него погледај мало ка Милогорији.

  • xyz

    9. januar 2016 | 09:39

    Od nas je i Bog digao ruke. SLAVIMO ZLOČIN I GENOCID!!! FUJ!!!

  • Gile

    9. januar 2016 | 09:30

    Genocidna tvorevina i sramota za srpski narod.

  • Batko

    9. januar 2016 | 09:29

    Šta je ovo, bre?! Ne videh u životu državu sa takvim granicama! Koga vi zamajavate?

    • 9. januar 2016 | 10:49

      Johan

      @Batko

      Tu žive Srbi,kakvu bi ti drugu granicu izmislio pa nećemo valjda da se mešamo sa balijama a bogami dobro smo ih opkolili a tek će biti lepa granica kad RS uđe u sastav Srbije.

    • 9. januar 2016 | 10:49

      Banja Luka

      @Batko

      Zato sto tako razmisljas ostao si i bez Kosova, ostaces i bez Vojvodine. Jel i ti danas za Nadala navijas

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA