DA LI SRBI MOGU BITI I MUSLIMANI I RIMOKATOLICI? Evo šta je Srbija rekla. Slažete li se sa ovim rečima?

Komentari

  • Elvir

    29. decembar 2018 | 09:51

    Mislim da je Papa isto Srbin

  • Buby

    15. decembar 2015 | 22:08

    Naravno da mogu i jesu se nekad vecina muslimana i pola katolika izjasnjavali kao Srbi ali propaganda iz Va×××××a i prelazak na jugoslovenstvo i Koxxxxzam su učinili svoja a i sami smo krivi zbog delimične nepismenosti i primitivizma iz prošlosti što nekog malo različitog od nas nemamo za svog, pa neki iz Srpskog naroda sad izbacuju i bos.srbe, crnogorce, neki dan sam čuo jednu babu ja sam po nacionalnosti vojvođanka a ne srpkinja a južno od save su cigani......no comment našem ludilu nikad kraja, svi pod jednu šljivu.....

  • Saša

    15. decembar 2015 | 14:46

    ...pa posle nekog vremena se odcepe.

  • Srbin

    15. decembar 2015 | 06:08

    Zasto se zamlacujete time srbi susamo srbi i nista drugo a ovi drugi neka budu sta hoce

  • Marinko

    15. decembar 2015 | 05:41

    Trebalo bi da mogu jer kao teritorijalni pojam Srbija podrazumjeva da ljudi drzavljni mogu biti samo Srbi a nacionalni ili vjerski predznak je nesto drugo so bi znacilo da musliman katolik ili neka druga vjerska grupacija sa srbskim drzavljanstvom moze da bude srbin

  • gradjanka

    14. decembar 2015 | 18:17

    Pa pitajte cujun cukun dede i babe sta su vam bili, sigurno ne turci vec Srbi , pa su prešli u islam. Sa nadom kada sve prodje da ćete se vratiti korenima.a sto se tice ku' rana on je mnogo kasnije pisan nego biblija i kada se citaju na početku identicni su imaju potpuno istih reci, a posto je biblija starija ko je od koga nesto uzeo.

  • Bosnjo

    14. decembar 2015 | 14:27

    Evo muslimanske sam vere i ne osecam se Srbinom jer to, nisam.

    • 15. decembar 2015 | 06:56

      Zoran B.

      @Bosnjo

      A šta si ? Ne znaš istoriju ili to nećeš !

    • 15. decembar 2015 | 22:15

      Buby

      @Bosnjo

      Normalno da nisi jer to ne osećaš,većina Srba smo krvi što Srbe drugih religija ne imamo za svoje, jbg uprskali smo stvar 2puta, 1918 i 1943 godine. Pozdrav genetski brate.

    • 15. decembar 2015 | 23:59

      Ljuba

      @Bosnjo

      A sta si rodjace, sem sto nemas nikakav osecaj ?

    • 17. decembar 2015 | 03:52

      топлистанадреалиста

      @Bosnjo

      Ти можеш да се "осјећаш" само на овце.....да просто кандишеш!

    • 19. septembar 2016 | 00:11

      Andrej

      @Bosnjo

      Буди шта хоћеш и како се најбоље осећаш-и веруј у Бога.Увек је добро веровати.Како год име му било.А искреност је божја особина.Свака част,Бођшњо.Али држављанство ти нећемо због тога мењати.Српско је,узми или остави.Поздрав,Андреј

  • Ass

    14. decembar 2015 | 11:38

    Mogu da budu Srbi,ali onda treba promeniti himnu,jer kako neki musliman moze da peva"boze pravde" kad on ne veruje u tog boga na koji se taj tekst odnosi.Jos bolji primer su ateisti,kako ateista moze da peva "boze pravde",kad ne veruje u boga??!!

    • 14. decembar 2015 | 19:09

      Алекса

      @Ass

      А могли су да певају Хеј Словени, они што нису били Сливени? Дај не једи овна. Мрзе Србе и то је то. Ајд мало да се пише као што мислимо.

    • 14. decembar 2015 | 20:07

      Laki

      @Ass

      A kakve gluposti,pa sta ima himna sa time,...a da promenimo himnu rekli bi da zastava nepase i.t.d.

    • 19. septembar 2016 | 00:17

      Андреј

      @Ass

      Pa ateisti mogu da zapevaju..Nema Bo-gaa-ne-maa-praa-vde, i-maa sa-mo biz-niis-klaas!Mo-lii-mo-see-no-vcuu-hraa-brom,u-veek-nam-je-bii-oo-spaas!(prigodan predlog..ateisti?Misljenja?)

  • beduin

    14. decembar 2015 | 09:40

    nekako sam oduvijek znao kako je vjera stvar izbora svakog pojedinca...to je njegovo neotudjivo pravo kao slobodnog covjeka.... isto tako znam kako vjera i crkva nisu 2 ista pojma. Pravoslavlje nije vjera, katolicizam nije vjera, muslimanstvo nije vjera (Islam je vjera) obrazujte se i ne brkajte pojmove. Srbi, upamtite, ne postoji nesto sto se zove 'nebeskim narodom', ne postoji nesto sto se zove 'ispravnijom vjerom', ne postoji nesto sto se zove 'boljom vjerom'. postoje samo nasa poimanja istih, a kako su ona relativna......tako je i vrednovanje 'kolicine' vjere odlika zatucanih ljudi osudjenih na propast. e sad, koliko se vas usudi biti i zivjeti slobodan zivot?

    • 14. decembar 2015 | 11:51

      VAN

      @beduin

      Berovatno da piješ meko od kamile kad si toliko pametan i samouveren da je islam jedina vera.

    • 18. decembar 2015 | 18:23

      Mlj1228

      @beduin

      Koliko ja vidim ,ti ne samo sto si neobrazovan , vec si potpuno zaludjen islamom. Zato takve komentare , u buduce , cuvaj samo za tebe, jer se ionako neces vise opismeniti.

    • 19. septembar 2016 | 00:25

      Андреј Ф.Попов

      @beduin

      Beduine,svaka ti čast!Lepo si rekao.Eh,kada bi trenutni islamski fundamentalisti,a ne vi ,dobri muslimani,po Londonu i Berlinu i Stokholmu razumeli tvoj ezan..pazi,ne sprdam se,nego mi je teško..tamo ljudi koji sa tobom dele veru,ne dele baš moral,već nevernice prevaspitavaju..na najsatanističkiji način---čuo si za silovanja ,masovna,samo zato što ne nose burke.Dobro je da mi ovde u ovoj zemlji svi još uvek možemo živeti lepo i u suštini,bez većih razmirica. Nadam se da razumeš da nisam imao ništa loše,žao mi je uvek nevinih ljudi.Pa makar to bili i nekadašnji nerijatelji,Nemci,tj.Nemice.A svi sad napadaju onu PEGIDU,kao nacisti..a u Londonu ne smeš ulicom proći sa pivom,jer dođu ti i kažu*-ovde je Šerijat,odbij!Pogledaj i sam ,ima dosta toga na internetu,i ,Boga mi,nije montaža. Bogu ekber!

  • Perishw

    14. decembar 2015 | 02:52

    Muslimani, pravoslavci i katolici su sve tri lažne religije. Vi svi zajedno niste svesni da nemate razloga da se mrzite! Bogu je muka od ove tri religije! Videćete kada Isus dodje na zemlju, šta ce reci za sve vas...!!!

    • 14. decembar 2015 | 09:28

      beduin

      @Perishw

      mjesas pojmove. Katolici i pravoslavci su ljudi iste vjere ali razlicite crkve. Krscanstvo je vjera.....katolicizam, pravoslavlje, protestantozam....to su crkve. Kontas?

  • Ismail

    14. decembar 2015 | 00:57

    Bog nije stvorio Adama (Adema) i Evu (Havu) vec Stevu i Zivadinku. Nojeva arka je isplovila s Ade Ciganlije (jbg, nemate more). I da, srbi su stariji i od amebe. P.S. Daleko vam LEPA kuca, vama Stevama, Zivadinkama, i ostalim srBskim praocima ameba.

    • 14. decembar 2015 | 04:02

      MS

      @Ismail

      Odmori Ismaile i ne mlati praznu slamu, zivota ti...

    • 14. decembar 2015 | 06:21

      Valentin

      @Ismail

      Znam mnogo Albanskih porodica na Kosovu koji su nekada bili Katolici i Pravoslavci koji su presli u Islam a danas zivimo normalno.

    • 14. decembar 2015 | 07:33

      Jeahh

      @Ismail

      Što se ljutiš? Pa nisu Srbi krivi što su najstariji

    • 14. decembar 2015 | 09:41

      Šahbaz

      @Ismail

      Vidimo se ;-)

    • 14. decembar 2015 | 12:04

      VAN

      @Ismail

      Ismail je bio sin Agare i Avrama. Agara je bila sluškinja Sare zvanične žene Avrama. Samo ime njeno kazuje da je bila jAko,GARAva, ili crna. ISMAIL je ISMevao, sILno Saru, zbog toga je bio kaznjen i proteran zajedno sa majkom Agarom. Kao što ti koji se javno potpisuješ kao Ismail ISMevas,sILno, sve druge.

    • 14. decembar 2015 | 14:19

      Ismail

      @Ismail

      @VAN Sve so ti to meni plaho&"lepo" objasnio osim jedne stvari a to je da li su Agara Avram & co. bili srbi?

    • 15. decembar 2015 | 17:45

      Boban

      @Ismail

      Ni tvoj sarkazam ti neće pomoći da prekriješ mrznju prema svojim precima Srbima. Dzabe si toliko kivan. Verujem ti da bi voleo da budeš Turčin. I sad bi čak imao šanse da pokazeš ljubav prema toj zemlji. Idi i pomozi svojo "braći" u ovim teškim trenucima protiv Rusije, Kurda, Iračana... I nemoj mi da se vraćaš.

    • 19. septembar 2016 | 00:41

      Andrej

      @Ismail

      Išmaile,Išmaile,pa nije arka,već barka.Ali dobro,ko zna,uradi DNK,možda se neki praded tvoj klanjao Perunu,ne moj to da zaboarviš.Eto,da nisam kršten,i ja bih sad razmotrio tu opciju. Al ajde,dok budeš putovao u Saudijsku Arabiju,gde verovatno i planiraš da živiš,pošto ovde ne voliš,prvo se razračunaj sa Avramovcima,jer oni proteraše Išmaila..a možeš da koristiš i dobar argument-U knjizi Zenona Kosidovskog ,"Biblijske legende",izgleda da se Mošeu,tj.Mojsiju,Bog i nije prikazao na Sinaju-to je judejska revizija,već baš na jednom ,tada aktivnom,vulkanu,u Saudijskoj Arabiji..eto poena. + imaš knjigu,"Jesus ,The Prophet Of Islam",i proislamska je. Pozdrav od sugrađanina Srbina,kome je ova kuća,kakva je da je,jedina za sada. Alahu egber.

  • Khalid Ibn Al-Walid

    14. decembar 2015 | 00:04

    Procitajte narcetanije ilije garasanina,pa cete vidjeti dali je u Bosni krajem 19 vijeka bilo srba i hrvata,ili samo Bosnjaka Muslimanske .pravoslavne i katolicke vjere...znaci ilija garasanin NARCETNIJE

    • 14. decembar 2015 | 01:45

      Risim

      @Khalid Ibn Al-Walid

      Pa za tebe " pobratime", istoriju picinje u 19 veku. Bolje pcni od 6-tog veka. Od Muhameda, mozda nesto I naucis.

    • 14. decembar 2015 | 04:14

      Vladimir

      @Khalid Ibn Al-Walid

      Prijatelju, da si stvarno procitao Garasanina, a ne da si slusao prepricavanja, znao bi da je to NAČERTANIJE , a ne tako kako si ti napisao. Hoce centrala da pogresi jednom, ali ne dva puta...

    • 14. decembar 2015 | 07:12

      Sale

      @Khalid Ibn Al-Walid

      Znamo mi to ali iz NACERTANIJA uzimamo samo ono sto nam odgovara, tj. plan stvaranja v. Srbije.

    • 14. decembar 2015 | 08:10

      Maki

      @Khalid Ibn Al-Walid

      E jesi uzeo štivo, alal ti vjera

    • 14. decembar 2015 | 08:52

      Hector

      @Khalid Ibn Al-Walid

      Pročitao #Nacertanije#...čovek pravo zbori! Međutim ...on kaže Srpske zemlje...Bosna...Hercegovina...Narod zove Bošnjacima kao što narod iz Šumadije zove Šumadincima

    • 14. decembar 2015 | 09:42

      Šahbaz

      @Khalid Ibn Al-Walid

      Odmori malo

  • posmatrač

    13. decembar 2015 | 23:36

    Već duže vrijeme znam da smo mi Srbi sami sebi krivi zbog tog što svi otpadaju od nas i ne gledaju nazad, ali kad pročitam komentare pojedinaca ovdje, onda je posve jasno. Ako je Srbin u 18 vijeku prešao na islam zato da sačuva djecu ili imanje, ostali Srbi su se okrenuli protiv njega! On sigurno svog sina nece odgojiti kao Srbina, nego kao bilo šta drugo. Isto tako u Slavoniji u 18 vijeku, ako bi neki Srbin pristao na unijaćenje da mu dijete ne umire od gladi, bio bi izopšten ne samo iz crkve nego i iz naroda. Onda on ide u crkvu sa Hrvatima i želi da postane Hrvat, čemu nauči i svoga sina! I tako, mi ostajemo "čisti" ali nas je sve manje, a sve nas više mrze! Glupo...

    • 14. decembar 2015 | 08:14

      Maki

      @posmatrač

      Pitanje jr zašto se niko od tih ljudi ne vraća nazad ako su nedaće prošle, zašto se muslimani koji su bili pravoslavci ili katolici nakon odlaska turskog carstva nisu vratili svojim korijenima, nego su ostali u islamu, zašto se nisu odrekli islama kad nisu u Jugoslaviji bili priznati kao narod do 74, zašto nisu se vratili pravoslavlju u ovom ratu kad su stradali da bi prezivjeli, nisu nego su ostali u islamu. Ko je koga tu tjerao samo da mi je znati.

  • Bosmen

    13. decembar 2015 | 23:26

    Brat je mio bez obzira koje vjere bio.Ili si čovek ili nisi.

  • laky

    13. decembar 2015 | 23:03

    Srbija

  • Nena

    13. decembar 2015 | 23:00

    Koje glupo pitanje za pravoslavce..

  • Firma Amsterdam

    13. decembar 2015 | 22:47

    Srbin je mio ma koje vere bio!

  • Maradona

    13. decembar 2015 | 22:42

    Sto bi rekao drug Tito: Svi smo mi Jugosloveni!

  • Maverick

    13. decembar 2015 | 22:37

    Samo pravoslavlje!

  • BD

    13. decembar 2015 | 22:36

    Ja sam srbin ali neverujem nešto u boga i nikad nebi bijo musliman ili katolik ni ništa

  • Marijana Hadzi Bakov

    13. decembar 2015 | 21:31

    Nasi stari bili pametniji od nas,vodili evidenciju o svemu.Skoro u svakoj mesnoj zajednici,postoje stare knjige gde je sve belezeno,ko je odakle dosao,ko je promenio veru,stvarno fascinatna stvar.Muslimani znaci mogu biti ili Srbi ili Hrvati tu dileme nema.Vera je jedno a nacija je drugo,e sad sto oni glume ono sto nisu ,to je druga stvar.Vreme je da se zakopaju sekire i da mnogo vise postujemo jedni druge.

    • 14. decembar 2015 | 07:15

      Sale

      @Marijana Hadzi Bakov

      Bosnjaci postoje I pominju se jos u 12-om veku ako nisi znao, b aravno tada nisu bilo muslimani.

  • Ortodox

    13. decembar 2015 | 21:27

    Eee cuj Tesla bio musliman...svasta lupate..Teslin ćale je bio svestenik pravoslavac!

    • 14. decembar 2015 | 07:17

      Sale

      @Ortodox

      Zasto sin ne moze biti musliman ako mu je "ćale" hriscanin? Primera za to imas na hiljade. samo u Velikoj Britaniji godisnje islam primi 5 000 ljudi, I svima je ćale hriscanin.

  • eastwood

    13. decembar 2015 | 21:00

    jel se to plasite muslimana ili katolika pa se pita srbe sta bi volili bit vise, mi sebi smo davno izgubili nase principe i sve ostalo sto nama srbima vazno bilo prodajemo se za svaki dinar

  • Aca

    13. decembar 2015 | 20:20

    Muslimanu su srbi muslimaneke veroispovwst

    • 13. decembar 2015 | 22:55

      Cuke

      @Aca

      Srbi su pobegli sa casova. Ubi nas neznanje.

    • 14. decembar 2015 | 07:19

      Sale

      @Aca

      Mi Srbi necemo da ucimo, samo pricamo sto nam je milo da cujemo.

  • MikaSRB

    13. decembar 2015 | 20:15

    Naravno da mogu, i tako nešto više ne treba da se dovodi u pitanje.

  • armagedon

    13. decembar 2015 | 19:34

    Dokle god stanovnik Srbije plaća porez može biti i marsovac u Srbiji totalno nebitno koje je religije...

    • 13. decembar 2015 | 21:47

      VAN

      @armagedon

      I marsovac i svi drugi mogu biti srbi samo u koliko prihvate kolektivni identitet zajednice srpskih naroda. Jedan od bitnih činilaca kolekrivnog identiteta zajednice srpskog naroda je krsna slava. Po čemu su srbi jedinstven narod u svetu. Isto tako važan činilac identireta je poštovanje univerzalnih principa svetlosti počev od svetog trojstva. Nakon prihvatanja hrišćanstva važan činilac kolektuvog identiteta zajednice srpskih naroda je Pravoslavno Hrišćanstvo. Dakle nije ni malo lako biti srbin i pored toga u koliko se ispune napred navedeni uslovi.

  • Савица

    13. decembar 2015 | 19:25

    МОЖЕ. АКО ПРОДА ВЕРУ ЗА КИЛО СОЛИ.

  • Losmi

    13. decembar 2015 | 18:58

    Pa normalno je da mogu, sta su Hrvati nego li Srbi katolici, sta su Bosanci nego li Poturceni Srbi, isto tako i Pazaru! Kako rece Seselj bilo je u 3 veku malo pleme Hrvata koje je vremenom izumrlo! NE PODRZAVAM GA ALI U STO SE TICE OVOGA VERUJEM, IPAK POSTATI DOKTOR NAUKA U 23 GODINI...

    • 13. decembar 2015 | 20:22

      Dule

      @Losmi

      Odavno nisam procitao gluplji komentar. Ubi nas neznanje.

    • 13. decembar 2015 | 23:15

      posmatrač

      @Losmi

      Losmi, sjedi, jedinica! Prvo, ne postoji nikakav narod koji se zove "Bosanci", tako da si zaribao žestoko. Drugo, u BiH postoje Srbi koji su Srbi barem isto toliko koliko i ti. Treće, Srbi iz BiH uglavnom nisu muslimani, pomiješao si nas sa Bošnjacima, što ćemo ti zamjeriti i jedni i drugi! Četvrto, od čega god da su Hrvati nastali, nikad neće priznati da su od nas, nego će nas mrziti još više radi same ideje, što je suprotno idejama autora ovog članka! Peto, toliko si nepismen da si sramota za sve koji prate ideje Vuka S. Karadžića!!!

    • 14. decembar 2015 | 07:21

      Sale

      @Losmi

      Lupas gluposti, I nije u 23 nego u 28 g.

  • Šahbaz

    13. decembar 2015 | 18:56

    Joooooj muka mi je više od ovakvih pitanja i od podela i vera i nacionalnosti i svi se više gonite u..... Postoje samo dobri i loši ljudi i aj zdraoooo!!!!

    • 13. decembar 2015 | 21:55

      VAN

      @Šahbaz

      U pitanju je razlika u kolektivnom identitetu ili osobenostima izmedju zajednica medju narodima, po kome se poistovecuju njihovi pripadnici. Nije ovde reč o dobrim i lošim ljudima. Dobrih i loših ljudi ima u svakoj zajednici naroda.

  • Dejan

    13. decembar 2015 | 18:55

    Ma može biti naravno i budista i ateista i šta ja znam ali Srbin je samo jedno a to je pravoslavac . Ono što proistekne iz originala je kopija !

    • 13. decembar 2015 | 21:35

      samoJa

      @Dejan

      Au imenjace bitno je da si ti nesto napisao i ostao ziv. A jesi li se nekada zapitao sta je bilo pre hriscanske odnosno pravoslavne vere? Pre nego su nam nametnuli hriscansku i islamsku veru smo isto bili vernici samo smo imali druge bogove a i onda smo bili srbi. Slava Rodu.

  • Šahbaz

    13. decembar 2015 | 18:52

    E aj dosadni ste sa tim pitanjima. Evo vam odgovor: MOGU!!!!!!!!

  • Ej

    13. decembar 2015 | 18:51

    A mozemo sve kakvi smo papci...

  • Sale71

    13. decembar 2015 | 18:51

    Neka bude ko šta hoće, samo neka prvo bude čovek!

  • Православка

    13. decembar 2015 | 18:23

    Боже, па може ли ово верско и национално препуцавање једном да престане. Свађе и рат ником ништа добро донеле нису. Ратове нису започели ни Срби, ни Хрвати, ни Бошњаци, већ чудовишта која су владала. Народи су гинули, комшије се замрзле без разлога. И док год заслепљен народ мрзи друге не може да види шта му власт прави од државе. А за неуке, вера је избор и нема никакве везе са националношћу. Срби могу бити свих вера од хиндуизма, до јудеизма и ислама. И ниједан прави православац неће мрзети друге само због вероисповести. А што се Рома тиче, и они су Срби, ако тако желе. Као што дете српских родитеља рођено у нпр. Немачкој може за себе да каже да је Немац српског порекла, тако и Ром који је рођен овде и чији преци генерацијама уназад живе овде може, са пуним правом рећи да је Србин.

    • 13. decembar 2015 | 19:54

      Алекса

      @Православка

      Никоме рат није донео добра? Што онда Турци нису у монголији, него су у Малој Азији? Што онда САД сваке године ратују? Србин може да буде Немац јер су то два блиска аријевска народа и добар део Немаца има српске корене, али Турчин не може да буде Србин па да је милион пута рођен у срцу Шумадије.

    • 13. decembar 2015 | 21:27

      Dr Lune

      @Православка

      Hm,hmm..jedino,rodjeni u Jugoslaviji ne mogu da budu Jugosloveni srpskog ili drugog porekla ?

  • alexa

    13. decembar 2015 | 18:02

    Srbin musliman ili katolik, moze samo imati srpski pasos jer je rodjen u Srbiji, ali nikad Srbiju nece dozivljati kao domovinu i biti patriota (ne nacionalista), niti ce ikad istinski dozivljati osecaj da je srbin.

    • 13. decembar 2015 | 18:54

      Šahbaz

      @alexa

      Nije istina. Eno Kolašinac je najbolji primer! Ljudina od čoveka. Amela Terzić! Ljudina od žene. I da ne nabrajam. Ima pravoslavaca koji su rođeni u Srbiji pa pljuju po svemu što je srpsko. Zato ne piši gluposti.

  • Miki-bgd

    13. decembar 2015 | 18:01

    Svi oni su srpski drzavljani muslimanske ili katolicke vere,ja bar tako razmisljam..

  • Marija

    13. decembar 2015 | 18:01

    Komentar u Boki Kotorskoj jos uvek postoje Srpske porodice katolicke veroispovesti. Npr, poznati muzicar Antonije Pusic (RAMBO AMADEUS), je potomak jedne takve porodice.

  • Gaša

    13. decembar 2015 | 17:58

    Nikad... !!! Mi Srbi pravoslavci smo to iskusili na sopstvenoj koži, ali bukvalno.

    • 13. decembar 2015 | 20:24

      Ziki

      @Gaša

      A sta si Gaso ti licno iskusio pa da budes ljut.

  • Lili

    13. decembar 2015 | 17:53

    Vekovima su Srbe terali da predju u katolike ili muslimane ali ko je rodjen kao pravoslavac treba da se drzi svog koncepta do kraja svog zivota!Po meni je najljepse biti Srbin na svijetu. Najljepsa pravoslavna vjera!Treba se vratiti prvobitnom korjenu -pravoslavnoj veri svi katolici i muslimani jer su oni srpskog porijekla kao sto su rekli Ivo Andric, M.Selimovic, i drugi!

    • 13. decembar 2015 | 18:43

      Samuell

      @Lili

      Jeste, evo bas Ronaldo prica ovih dana kako ce da se vrati svom pravoslavnom korenu.

    • 13. decembar 2015 | 22:55

      Jeretik

      @Lili

      A zasto uporno preskacete da su srbi silom naterani da prihvate hriscanstvo .

    • 14. decembar 2015 | 07:27

      Sale

      @Lili

      Nabroj one koji su Srbe terali da predju negde, Turci nisu, a da jesu nas Srba danas nebi ni bilo.

  • bre

    13. decembar 2015 | 17:52

    Srpski narod je stariji od hrišćanstva i od pravoslavlja. Nije ga pravoslavlje stvorilo, prema tome ako je nekome maternji jezik srpski srbin je bez obzira koje vere bio. znači i ateista je srbin.

    • 13. decembar 2015 | 22:22

      VAN

      @bre

      Slažem se samo sa prvom rečenicom, i to pozdravljam. Sve ostalo je glupost. Zbog toga si dobio veliki minus.

  • Еро са онога света

    13. decembar 2015 | 17:52

    Срби могу бити муслимани попут Меше Селимовића и могу бити римо-католици попут Иве Андрића и Руџера Бошковића али уколико се срби поxрвате примањем римо-католичанства или потурче примањем ислама они више немогу да буду срби јер су у том случају изгубили национални идентитет

  • NEMANJIC NP

    13. decembar 2015 | 17:45

    Albanija evo deset godina a Turska i vise bezuspesno ulaze velike trud pare i napor u Raskoj preko raznih nevladinih organizacija da Srbe tzv Bosnjake ubede kako su oni poreklom Iliri turci ali nista , Kao sve sto su oni Srbi poreklom i tog su svesni u potpunosti oni su inadzije i drze se svojeg od recimo 1000 njih nacices jednog ili ni jednog koji se prodao da kaze da je poreklom od albanaca ili turaka ovo resto re u potpunosti svesno svog porekla ali nasa drzava i crkva je sad 100god vodila tu samoubilacku politiku pa ih je dosta otudjila ja kao veliko Srbin svestan svega i nepravde koja je nanesena nama i njima a ustvari jefnom istom Srpskom narodu da se pitam gledao bi tu nepravdu da ispravim bez da pitam za cenu i ubacio bi ih u himnu pa da je vole na zastavu pa da je vole u sve i onda ovo vestacko Bosnjak bi otpalo vrlo brzo ali ovde ima politicara koji su placeni da Srbiju unistavaju vekovima

    • 13. decembar 2015 | 18:35

      Muslimanka

      @NEMANJIC NP

      Znasli sta pricas?

    • 13. decembar 2015 | 18:35

      Muslimanka

      @NEMANJIC NP

      Kazi to u Pazaru ako smes!!!

    • 13. decembar 2015 | 20:27

      Ziki2

      @NEMANJIC NP

      Da li si ti cuo za tacku I zapetu? A volis da bistris globalnu politiku. Svasta.

  • peacemaker

    13. decembar 2015 | 17:36

    Pa sta su ti Bosanci? Poturčeni Srbi !

    • 13. decembar 2015 | 17:53

      Sale

      @peacemaker

      Bosnjaci su islamizirani Bogumili.

    • 13. decembar 2015 | 18:34

      ??

      @peacemaker

      Ima i dosta posrbljenih Turcina!!!

    • 13. decembar 2015 | 18:36

      Muslimanka

      @peacemaker

      A ti si nacionalista!!!

    • 13. decembar 2015 | 23:02

      Braco

      @peacemaker

      Hahhahaha stavlupaš ti??? Moj pra pra pra deda Djuro, njegov sin Stevan, njegov sin Milorad, njegov sin Djuradj, njegov sin Lazar, njegov sin Mihajlo, Svetozar, Ljubinko i ja Branislav, jesmo li mi muslimani??? Šta lupaš ko Makso

  • Boban

    13. decembar 2015 | 17:33

    Srbi mogu da budu muslimani. Ali muslimani neće da budu Srbi nego izmišljaju neke nove nacije. Bošnjak. Ajde u Bosni pa da razumem ali u Srbiji i Crnoj Gori? Nekako neshvatljivo. Ali neka im. Ako se tako bolje osećaju nek in bude. Ko zna kako će se za 30 godina izjašnjavati. Ja znam da sam Srbin i to ostajem!

  • Patriot serb

    13. decembar 2015 | 17:26

    Ako postoje srbi Ateisti(jer i Ateizam je vera,)zasto nebih mogli i katolici pa i Muslimani biti srbi

    • 13. decembar 2015 | 17:46

      Еро са онога света

      @Patriot serb

      Атеизам није вера нити кривоверје већ безбожништво

    • 13. decembar 2015 | 18:36

      ??

      @Patriot serb

      Mogu biti SRBIJANCI ALI SRBI NIKAKO!!!

    • 13. decembar 2015 | 18:40

      Vuk

      @Patriot serb

      "Nebih"???

    • 13. decembar 2015 | 21:42

      brana

      @Patriot serb

      Joooooooojojojojojooooj,boli glava od ovoliko gluposti!!!Idi negde ididididi,nestaniiii,gluplji komentar nisam procitao 2 godine!

  • VAN

    13. decembar 2015 | 17:26

    Već postoje srbi koji su prihvatili islam, koji nose naziv muslimani. Kao što već postoje srbi koji su prešli u katolike i dobili naziv hrvati. Koji neće i ne žele da se nazivaju srbi, niti pravi srbi žele da ih nazivaju srbima, niti to mogu biti, jer ne ispunjavaju važne uslove. Biti srbin podrazumeva poštovatnje identiteta ili osobenosti predaka srpskog naroda. Jedna od ključnih osobenosti srba je poštovanje kulta mrtvih predaka što podrazumeva krsna slava, po čemu su srbi jedinstveni u svetu, zatim sveto trojstvo, i pravislavni obred, koji je zasnovan na kultu svetlosti sa Istoka, nikako sa zapada u skladu sa svim drugim postojećim univerzalnim principima koji samo pravi srbi znaju kolika je njihova vaznost i značaj.

    • 13. decembar 2015 | 23:03

      Milojko2

      @VAN

      Opet ista baljezganja.Znaci svi su postali od Srba, cak I Srbi.

  • gaga

    13. decembar 2015 | 17:10

    mozemo to da budemo.pocinjemo da slavimo noc vestica, svetog trifuna vise niko i ne spminje.omladina nam zna samo za dan zaljubljenih.polako nas medijinoblikuju da ne znamo ni ko smo ni sta smo.

  • HRVAT

    13. decembar 2015 | 17:09

    Ima i pravoslavnih Hrvata...

  • pARAĆINAc

    13. decembar 2015 | 17:08

    Gde pise da Srbi moraju da budu samo Pravoslavci...Poznajem dosta ljudi koji imaju drugu veru a ipak su Srbi ... Npr.. Dosta Goranaca kazu da su Srbi iako svi znamo da im je vera Muslimanska...Licno podrzavam

    • 13. decembar 2015 | 17:38

      Ww2

      @pARAĆINAc

      Malo morgen

    • 13. decembar 2015 | 19:46

      Beko

      @pARAĆINAc

      Pa i vama je vera Pravoslavska,nemora da nzaci da Srbin mora da bude samo Pravoslavac,Kakva glupost pravide od Srbina veru.Srbin moze da bude Musliman,Kao sto Nemac moze da bude Katolik ili bilo sta drugo Srbin,Nemac,Albanac,Rus,to je nacija Halo bugjenje.Avera je nesto sasvim drugo.

    • 13. decembar 2015 | 21:23

      Igor

      @pARAĆINAc

      To sto su Goranci lojalan narod prema drzavi Srbije , to ne znaci uopste da su Srbi. Za mene kad si Srbin onda si pravoslavac, isto vazi za Rusa, ako si Rus onda si pravoslavac, ako si Grk onda si pravoslavac. Toliko, Srbin ne moze biti katolik niti musliman kakve budalastine vi ovde izgovarate, aj laku noc.

  • Veca

    13. decembar 2015 | 17:01

    Srbi su narod ,a muslimani i katolici su vera, gluplje pitanja dosad nisam cula, svako ko ima srbsko drzavljanstvo je srbin ali ne znaci da je pravoslavac...

    • 13. decembar 2015 | 17:41

      renato

      @Veca

      bas tako, u SAD-u zive yugosloveni zvani sumadinci.

    • 13. decembar 2015 | 18:21

      Sale

      @Veca

      U pravu si sto po sto.

    • 13. decembar 2015 | 18:39

      ??

      @Veca

      Ako su Srbi narod de molim te mi reci sta su Bosanci,Makedonci itd.

  • Nebojsa

    13. decembar 2015 | 17:00

    Pa vec jesu,katolici-hrvati,muslimani-bosnjaci

  • Karlo

    13. decembar 2015 | 17:00

    Kasno ste se setili. Da ste se toga setili odavno danas bi situacija bila drugacija.

  • stvarno?

    13. decembar 2015 | 16:53

    Pa jedan pas moze da donese novine ako ga nauchish. Niko se ne radja sa verom vec bude nauchen od roditelja ili okoline. Ako su bosanci muslimani a poreklom srbi i hrvati veliki deo njih katolici a isto poreklom srbi , onda je moguce. Zalosno je samo da oni ne prihvataju chinjenice da su srbi. Shto se pak mene tiche ja sam u tome exstreman. Ili si srbin pravoslavac ili si NESHTO TAMO.

    • 13. decembar 2015 | 17:30

      U Libiji jedu papke

      @stvarno?

      E pa zato i ratujejemo svakih 20-50 godina.Više me nervira ta tvrdnja svi su Srbi i samo pravoslavac je Srbin.Mislim da dobar deo muslimana nema ništa protiv drzave Srbije ali ima prema ophodjenju nas pravoslavaca prema njima mada naravno ima i obrnutih situacija.Vera treba da zblizava a ne da razdvaja ako je tumačiš valjano i izvlačiš ono pozitivno iz nje.Sve što je ekstremno nije dobro bez obzira koja si vera!!Zato ljudi zivite normalno i poštujte svoje komšije,susede katolike,pravoslavce,muslimane..Jedan je zivot nemojmo ga otezavati već treba da se trudimo da ga olakšavamo jedni drugima!Pozdrav svim dobronamernim ljudima!;))

    • 13. decembar 2015 | 17:33

      Dag

      @stvarno?

      Ljudi nisu - psi!...

    • 13. decembar 2015 | 18:43

      V.Kačavenda

      @stvarno?

      Kako nadahnuto pišeš dečko,sav sam se naježio.

  • Nikola SRB

    13. decembar 2015 | 16:47

    Muslimani su Bosnjaci ili Arapi ili Turci Katolici Su Hrvati i Drugi. Zivela Srbija i Mists Drugo.

  • Rom

    13. decembar 2015 | 16:43

    Zàsto i romi ne mogu biti Srbi

    • 13. decembar 2015 | 16:55

      Dr Lune

      @Rom

      Zato sto su Romi, imaju nacionalnost.

    • 13. decembar 2015 | 17:00

      Ogi

      @Rom

      Romi koji su rodjeni i zive u Srbiji imaju Srpsko drzavljanstvo i oni su Srbi.Srpski Romi.Jer Romi su poseban narod koji je i UN postavljen tako da se u svakoj zemlji njima daje za pravo da se tako izjasnuju.Imas Roma koji odbijaju to i zovu sebe Srbima,Hrvatima,ili gdje vec zive.U Francuskoj npr.oni sami sebe zovu Putujuci Narod.I tako ih Francuzi zovu.

    • 13. decembar 2015 | 18:45

      Grobar

      @Rom

      Zar već nisu?Eno ti ih Zvezdaši.

  • Pravoslavni

    13. decembar 2015 | 16:32

    Kad mogu Ateisti/komunisti biti srbi zasto nebu mogli i Muslimani ili katolici biti srbi

    • 13. decembar 2015 | 16:57

      Dr Lune

      @Pravoslavni

      Ne mesaj komunisticku ideju sa nacionalnoscu i verskim opredeljenjima !

    • 14. decembar 2015 | 08:51

      Nina Jerković

      @Pravoslavni

      Комунисти нису Срби јер су се одрекли и вере и нације постајући "интернационалисти" што је Српски народ итекако осетио од ових антихриста, који су ради "братства и јединства" са сарадницима нациста у другом светском рату бугарима, усташама, турцима и шиптарима, поделили Српски народа у 5 држава да буду мањина за шиканирање, протеривање и убијање. Комунисти који су још 1935 године потписали споразум са усташама о уништењу Српског народа и православља, више него успешно су завршили посао немаца и усташа. Српски народ нестаје на Балкану, сатеран у београдски пашалук током комунистичке окупације, и издаје комуниста током 90тих који су предали Србе у словенији, хрватској, босни и на Косову. Вишегодишња дегенерација и денационализација под окупационом пропагандом комунистичке секте хрватског бандита тита, је довела до генетских промена, да потомци комуниста чим се докопају власти одмах распродају Српски народ и Српске територије. А најтрагичније је што највеће комунистичке штеточине које су нанеле небројено зло Српско народу покушавају да се представе као патриоте, јер захвањујући тиме што није извршена још увек лустрација, комунисти нису одговарали за историјске злочине против Српског народа од 1941 године до сада.

  • Goran Cvetkovic

    13. decembar 2015 | 16:30

    U Dubrovniku nije bilo nijednog Hrvata po Austrougarskom popisu 1895., vecina su bili Srbi katolici, a manjina Srbi pravoslavci, nesto malo Italijana. Toliko o hrvatskoj naciji

    • 13. decembar 2015 | 16:38

      SRBIN

      @Goran Cvetkovic

      Daj ne lupetaj,,kakvi SRBI KATOLICI??

    • 13. decembar 2015 | 17:00

      ANTE BAN

      @Goran Cvetkovic

      A- gospodine; zato ste vi 1991.godine častili Dubrovčane onolikim silnim granatama,raketama, mecima! DAKLE; pošto su Dubrovčani "vaši" a ne znaju, smatrali ste da je najbolji način uvjeriti gradjane UNESCO-ova grada u suprotno- darivanjem granata!A što bi tek radili da su u njemu živjeli Albanci?

    • 13. decembar 2015 | 17:38

      renato

      @Goran Cvetkovic

      ti bre citas krive informacije. za vrijeme Austrougarske u Vojvodini je zivjelo 80% hrvata. u Dubrovniku su se Crnogorci pojavili tek u 19 stoljecu, hrvati od boke Kotorske, nazvani crveni hrvati.

    • 13. decembar 2015 | 19:30

      Перагеније

      @Goran Cvetkovic

      Да ли вам је познато име Дубровчанина "Руђер Бошковић", и ЧИЊЕНИЦА да су почетком '90их Хрвати хтели да промене име свог института у Загребу - јер је он био српски исусовац (језуита)? Да је Србија јака и поштована, сви би за њом трчали - као што је то и било крајем 19. и почетком 20. века. Данашња Србија то једноставно не заслужује.

  • Dr Lune

    13. decembar 2015 | 16:26

    Veoma je ruzno i tuzno da " opijum za narod", utice i odredjuje nacionalnost.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA