Evo zašto su SRBI I FRANCUZI ZAUVEK BILI I OSTALI prava BRAĆA! (FOTO)

Komentari

  • Role

    25. septembar 2024 | 12:33

    У 1. светском рату нам јесу помогли, али сте масно слагали за Карађорђев устанак, све су урадили да помогну Турцима да га сломе. Чак им је Наполеон слао своје артиљерце, инжењерце и војне инструкторе, да директно ратују уз Турке против наших устаника.

  • Mila

    1. jun 2018 | 17:27

    U prvom ratu nas je izbavila Italijanska mornarica a ne ove bitange u drugom su Srbe iz Dalmacije spasili Talijani od ustaskog noza i niko rec da napise o nasoj pravoj Italijanskoj braci koji nas inace smatraju za svoj narod! Ko nije znao!

  • Aleksandar Jovanović

    8. februar 2018 | 01:01

    Braća ?? Kako Grčka nije htela da bombarduje Srbiju ? Francuska je mogla da odustane ali nije htela nema sta tu da pisemo..

  • Nada@

    19. novembar 2015 | 08:45

    Sve su uprskali kad su se ukljucili u fasisticki NATO i bombardovali nas.

  • skole

    18. novembar 2015 | 07:30

    crno beli svet...

  • Ruski misil

    17. novembar 2015 | 21:41

    Koja braca?! Ne solite nam vise mozak sa tim glupostima! Zaboravili ste 99?!!!!!

    • 18. novembar 2015 | 14:44

      Vlade Uzice

      @Ruski misil

      Tako je ! BILI braca, PRESTALI 1999 i kad su priznali KOSOVO !

  • Deks

    17. novembar 2015 | 14:25

    Bili su nam nekad, braca... To mi pokojni deda pricao u svoje price al samo su ostale neke slike i pisme koje su od stare vremenama. Od devedesete godine, postali smo necivilizan narod za vecinu Francuza. Ocete priznati ili ne,i dalje nas tako cene,a jedino je ostalo da nas na neki nacin postuju za to sto smo hrabri.Zato onaj mali broj ljudi sa nase prostora u stvari svi ex-jugosloveni su kod njih cenjeni kao ozbijlni a i opasni ljudi(kriminalci) E posle svega, svaki na svoj nacin moze to da razume, da li su to pohvale ili mrzjne... To je samo moj osecaj ,a sigurno i osecaj mnogo nasi koji odavno zive u Francuzku.

  • Deki

    17. novembar 2015 | 14:16

    Ma kakva francuska. Jos pokazujete Karadjordja. Pa Napoleon je bio saveznik Turaka. Dobri smo I'm jedino kada ginemo za.njihovu stvar.

    • 18. novembar 2015 | 08:15

      GROBARCINA

      @Deki

      A molim te reci mi odakle je Konstantin i po cemu je nazvan Turski grad Konstantinopolj, sto nas nije branio od Turaka

  • Srbija majka

    17. novembar 2015 | 13:34

    A 1999 nismo bili braca

  • Zoran.Montreal

    17. novembar 2015 | 13:26

    Je ne znam ko pise ove nebuloze o bratstvu sa Francuzima,pogotovo o njihovoj pomci u prvom svetskom ratu. I tada su nas prodali jer to famozno naoruzanje koje su poslali da nam pomognu nije nista vredelo jer su topovi i puske bile jedan kalibar a municija drugi. Hvala im za sve ali sto dalje od nas.

  • Ševarice

    17. novembar 2015 | 13:12

    Naša jedina prava braća su Rusi i Grci!!!

  • Sasa

    17. novembar 2015 | 12:20

    Postojali su nekad ti politicari Francuske koji su nas voleli i generacije cele nacije Francuske,danas pa i 99 Francuska je imala od bombardovanja para dosta,ljudi su ziveli lepo,Nato je nacisto okrenuo Francusku protiv nas,politicari seju stranovve ratove.. Narod Francuske danas ima mnogo crnih Francuza i muslimana generalno,obicnim pravim Francuzima nije lako imaju taj problem a sada se videlo i sta rade muslimani. Opet sami su krivi napadali su Mali itd kolonije svoje po Africi..Pravi Francuzi svo postovanje,ovi satro, muslimani,politicari ne.

  • Djeneral

    17. novembar 2015 | 12:13

    Mnogo gluposti pisete,tacno mi nije dobro od komentara. Kad shvatite da se narod Francuske ne pita nista,vec njihova vlada i diplomate drugacije cete razmisljati. Priznala je i CG Kosovo u UNESCO pa ja kao njen gradjanin ne mogah nista ucinjet a ni 80% ostalih,sramota me. Niko te nista ne pita. I moje misljenje,Francuski narod jeste nastrojen prijateljski prema Srbiji,sto se za njihove zvanicnike ne moze reci,ali kad pogledas ostale drzave i oni su zlatni.

    • 17. novembar 2015 | 13:49

      Nešo

      @Djeneral

      Narod se ne pita ništa nego vlada ? A ko je izbrao tu vladu ?

  • japaja

    17. novembar 2015 | 12:13

    Nema prijateljstva sa francuzima i nikad ga nije ni bilo.Nasi najveci prijatelji su nemci.Zasto zato jel su mogli da nas pobiju sve u 2 ratu a nisu,zapitajte se zasto

    • 17. novembar 2015 | 13:45

      ser bia

      @japaja

      Pa zato sto su nastali od srba soraba ali nazalost to nasa deca ne uce u skolama niti ce

    • 17. novembar 2015 | 14:41

      Nešo

      @japaja

      Glupi smo,ti nam reci zašto?

  • pavle

    17. novembar 2015 | 12:11

    Uporno nas ubedjujete da je Francuska nama prijateljska zemlja i da su nam Francuzi braca, ali dzaba. Ima nas koji smo nesto ucili, a i dalje ucimo, koji smo knjige citali, a i danas citamo i zato nam mozak nije ispran, zato nismo slepi kod ociju i gluvi kod usiju, zato smo sacuvali proces misljenja i zato znamo da nam Francuska nije prijateljska zemlja i da nam Francuzi ne mogu biti braca. Stop varikini!!!

  • Pravoslavac Srbin

    17. novembar 2015 | 11:59

    Srbi i Francuzi su bili braca samo kad je Francuzima trebalo nesto od Srba tj. kad su imali neku vrstu profita. Srbi su oduvek gresili i mesali ko im je pravi prijatelj, a ko nije. Francuzi su u sustini, kada se kroz istoriju pogleda radili protiv Srba i Srbije. Zalim ljude koji su tamo pobijeni jer su neduzni, ali Francusku kao drzavu ne zalim ni malo.

  • Mirjana milosavljevic

    17. novembar 2015 | 11:57

    Ne mogu zaboraviti bombardovanje i nekoliko hijada nevino ubijenih i porušene mostove na svim rekama ko god daje na može reći da nije zločin A stoje naj cinicnije to ubijanje se zvalo MIlOSDNI ANĐEO

  • beduin

    17. novembar 2015 | 11:56

    nikad mi nece biti jasna ta srpska sklonost 'bratstvu' medju narodima. cemu to? pa to nikad nije, niti ce ikad postojati. za sve vas koji cete se sada obrusiti na mene, samo jedno pitanja. ajde, koliko od vas s rodjenom bracom i sestrama ne prica godinama? poprilican broj, jel tako. ljudi su ljudi, mjenjaju se....mjenjaju im se interesi i prioriteti. skupa s tim, i sve ostalo se mjenja. dakle, srbi, nitko vam nije brat. sto prije to shvatite, bolje po vas kao narod.

  • Aaa

    17. novembar 2015 | 11:55

    Kakva braća!? Da su nam braća ne bi nas napali. Kako su Grci mogli da nas ne napadaju a bili su članica NATO od 52ge. Nisu! Još su nam stigli 200 dobrovoljaca koji su se borili na našoj strani. Ali Francuzi ne. Oni su nas ubijali. A Grci i Rusi su nam prava braća i tako će uvek da bude! Drugi se samo prave kako bi smo mi njima udovoljili! Francuzi su nas voleli tačno je, ali pre 100 godina. Danas ne.

  • dobrica

    17. novembar 2015 | 11:45

    ne preterujte,bio sam u to vreme nekoliko puta tamo,nesto se nesecam njihovih masovnih protesta!

  • Sasa vukicevic

    17. novembar 2015 | 11:44

    Zbog prevelike ljubavi 1999 nas bombardovali veliko hvala nasoj braci istom merom im se vratilo

  • Djole

    17. novembar 2015 | 11:44

    Lepo je napisano ,,Volite Francusku kao sto je ONA VOLELA nas ". A posto nas nisu nikada voleli to se vidi iz mnogih njihovih dela koje su uradili poceti sa prvim sveckim ratom kada nisu hteli brodove da posalju sve dok ruski car nije rekao da ce da izadje iz rate i tek tada su poslali ali to njje sve kada su poslali u brodove su prvo stavili konje i oruzje a ljudima su rekli da sidju jos jedno 200-300km . alo bre o cemu pritati vise . a niko nece zabiraviti ni bombardovanje i jos dosta situacija u kojima francuzi su vise odmogli nego pomogli

  • Miljan

    17. novembar 2015 | 11:41

    Zašto nisu pokazali na glasanju za ili protiv bombatdovanja Srbije da su nam braća!! Svi su nam braća kada su u nevilji, a kada mi imamo probleme, nigde nikoga nema!! Zašto priznaše Kosovo? Ispade da su im i naši neprijatelji braća!! Ne ide to tako!!

  • Алекса

    17. novembar 2015 | 11:40

    Јесу Французи слали муницију Србији у Првом светско рату, али су послали гранате 2 милиметра већег калибра. Што се тиче да су помогали у медицинској опреми јесу, али много мање од Руса, Енглеза и Белгијанаца. Што се тиче помоћи на Солунском фронту Луј Франше д' Епере лицемерно изјављује да француски коњаници нису могли да стигну српску пешадију у силовитом продору и да су зато заостајали за Србима 40 километара!? Чувао своје коње и коњанике и то је та Француска помоћ у Првом светском рату. ПС Сва помоћ од газа, завоја, болничара, лекара, превоза болесних и рањених Французи су наплатили.

  • Ljuba

    17. novembar 2015 | 11:35

    Mnogi ne znaju osim malog broja onih koji se bave istorijom za tu nameru da se likvidira Karadjordje tako da nije rec o putu kroz vreme nego o istorijskoj cinjenici. Hvala osobi sa tipicnim Srpskim imenom Vavilonac na oceni, eventualno je u prilici da proveri i nauci kod onih koji se time bave bice kompetentniji navijac ?

  • Aca

    17. novembar 2015 | 11:32

    Ako su nam oni istinski prijatelji kuku nama,kakvi li su nam tek onda neprijatelji.nadjite podatak na netu koliko su nasi prijatelji imali nadletanja 1999 iznad srbije.pa opet I medju prvima priznali kosovo,pravi prijatelji nema sta

  • Dragan

    17. novembar 2015 | 11:32

    Ja sam rodjen u Pariz i bio sam 99 na manifestacijama i znam i kako smo prosli sa batinama od francuske policije i tvrdim da su onda samo Srbi manifestovali!!!! Francuzi nisu smeli u ono vreme da stanu na nasu stranu jer su nas onda francuske medije predstavljale kao agresore itd...

  • Nebojsa

    17. novembar 2015 | 11:32

    Ја сам остао жив 1999год захваљујући Француској јер само пар дана пред крај бомбардовања тог јутра када су се спустили облаци ниско неких 20 метара од земље нагло је изронио британски харијер који је лебдећи у мом правцу пилот из кабине гледао право у мене а ја који сам био на стражи само са аутоматском пушком.То се догодило у кругу једине фабрике на Косову која није смела да се бомбардује а то је фабрика амортизера у Приштини.Наравно Француска је забранила јее је имала заједнички капитал.ХВАЛА ТИ ФРАНЦУСКА ШТО САМ ОСТАО ЖИВ.

    • 18. novembar 2015 | 12:16

      Жељко

      @Nebojsa

      Што ниси пуцао и оборио га ако сте се гледали очи у очи...ти си издајник и ратни дезертер....

  • Velislav

    17. novembar 2015 | 11:20

    Nisam siguran. Šačica Francuza je učestvovala u demonstracijama protiv bombardovanja Srbije...verovatno isti oni koji su protiv svih bombardovanja u svetu. Šta su nam oni pomogli u ratu? Da nije cara Nikolaja ni ovo nas ne bi preživelo.

    • 17. novembar 2015 | 11:35

      milos

      @Velislav

      ljudi,shvatite vec jednom da su na slici srbi koji rade u francuskoj,i mozda 5 francuza,kakav smo narod dokazuje i to sto je doslo pola procenta od svih srba koji rade u parizu,bojali su se za svoj posao...dakle,ponovicu,na slici nisu francuzi nego srbi sa par francuza...nije dobro kad svoje dzelate smatras za zrtve..

  • 21

    17. novembar 2015 | 11:17

    nikada nam nisu bili niti će nam ikada biti braća, jedina braća su nam Rusi svidelo se to vama ili ne..a ovi su u celoj svojoj istoriji radili na našu štetu i protiv nas i zato me baš briga šta ih je snašlo i šta im se sprema jer kako seješ tako i žanješ.

  • Srpski borac

    17. novembar 2015 | 11:14

    Nemamo mi nikakvu bracu,a I ne treba nam niko,dovoljni smo mi sami sebi,samo da da bog da se jos malo slozimo I umnozimo,a dace,sto se francuza tice,mislim da ce francuski narod konacno shvatiti I razmisliti,zasto je neko pobio tolki narod,nije sigurno zbog slatkih kolaca,neka menjaju drustvo oni bar nikad nisu bili fasisti

  • Kiza

    17. novembar 2015 | 11:06

    Kakvo, bre, prijateljstvo? To je najveca zabluda u Srpskoj istoriji.

  • Aleksa

    17. novembar 2015 | 10:57

    Dali su nam princezu i mi mislimo da nas vole,nemoj te biti smjesni. U ono vrijeme niko nikoga nije volio,samo im je trebao jak saveznik na istoku Evrope. A sto se tice naoruzanja i brodova i toga nebi bilo da car Nikolaj nije rekao da ce se pridruziti centralnim sliama ako se Srbiji ne pomogne. Na kraju brat,brata ne bombarduje nego gleda da mu pomogne.

    • 17. novembar 2015 | 11:29

      Misa

      @Aleksa

      I Grčka je bila deo Nato pakta prilikom bombardovanja? Šta sad?? Ne vidiš ti dalje od nosa

    • 17. novembar 2015 | 12:12

      Boro

      @Aleksa

      Sto nisu princezu dali jednom Srpskom poljoprivredniku,e onda bi bilo da su dali princezu...a ona se udala za kralja...

  • Cvetic

    17. novembar 2015 | 10:56

    Bombardovali nas,priznali kosovo,ulazak u unesko,a da nije bilo Rusa koji su zapretili tokom Prvog svetskog rata,mogli smo i da umremo...njih ne bi bilo briga...vidi se na slikama da su to nasi Srbi iz Francuske...kakvi bre Francuzi

  • Brravo

    17. novembar 2015 | 10:48

    Sad pitajte gradjane francuske sta misle o srbiji i srbima.. Nazalost gledaju nas kao sirijce i teroriste od kojih beze

  • bilja

    17. novembar 2015 | 10:23

    Bombardovali su nas al opet to je politika i vlast koja nema veze s narodom mozda nas narod i postuje al kome je to vazno kad sami sebe ne postujemo ni svoju rodjenu bracu....

  • Dr Lune

    17. novembar 2015 | 10:21

    Volite nesvrstane,kao sto su oni voleli nas,saradjivali smo,gradili njih i sebe,dok nas Francuzi i ostali " prijatelji" nisu razbucali,na svetskom trzistu agresijama osakatili,i mnoge zemlje ratom razorili i iskrcarili !

  • Svabo

    17. novembar 2015 | 10:16

    Da da pomogli francuzi. Kako je se odigralo tada. Tek pod pritiskom ruskog Cara, je Francuska pomogla tj. poslala brodove da se srpska vojska prebaci na Krf. Prethodno je bilo taj savez samo na papiru izmedju FRA i SRB. sve to je Kraljevina Jugoslavija posle 1918 lepo platila i to sa kamatom. Nista to nije bilo besplatno. Oni su nas bombardovali 1999 a i nesmemo zaboraviti Republiku Srpsku 1995 a i Sepsku Krajinu. Kako su se ponasali tj. koju su politiku vodili ti >francuzi< Nismo mi braca, mozda nekad smo bili dobri prijatelji. Rece neko da mi Srbi sve to slabo pamtimo. NAZALOST

    • 17. novembar 2015 | 11:04

      Drug

      @Svabo

      Tada su podržali teroriste da ne bi povukli novac iz njihovih banaka, a sada ...?

  • zagondzija

    17. novembar 2015 | 10:15

    Koja bre braca nikad oni nisu bili nasi prijatelji

  • Sani

    17. novembar 2015 | 10:13

    Francuzi su nas u Republici Srpskoj bomardovali 1995.,tom prilikom od njihove"bratske" bombe poginuli su zajedno istog trenutka brat i sestra. Iza njega je ostalo dvoje male djecice. Imali su po 25 godina. A mjesec dana prije umro je njegov brat blizanac od misje groznice koju je zaradio u rovu. Meni francuzi nisu braca,vise cijenim islam, nego francuze, sa islamom znas na cemu si. Pravi islam je dobar islam i prije ce ti oni pomoci nego katolii.

  • Marija

    17. novembar 2015 | 10:08

    Zasto bi zalio kad su oni sami organizovali francuski 11. Septembar kao sto su ameri organizovali svoj. Pobijes malo svoje pa imas razlog da ubijas jos tamo neke

  • OTAC PAVLENTIJE

    17. novembar 2015 | 10:03

    Nikada mi nismo bili braca

  • Risto

    17. novembar 2015 | 10:01

    Kakva bre braca svaki put nam zabiju noz u ledja

  • zoran

    17. novembar 2015 | 09:43

    NISU ONI NAMA BRACA NASA BRACA SU SAMO RUSI

  • ACA

    17. novembar 2015 | 09:43

    TO NA SLIKU SU VECINOM SRBI KOJI SU PROTESTOVALI PROTIV BOMBARDOVANJA SRBIJE.

  • ko bi gore, dole pade

    17. novembar 2015 | 09:39

    nekada je ceo zapadni svet voleo Srbiju Danas isti ti ne vole Srbiju Neko se promenio, ili mi ili oni

    • 17. novembar 2015 | 10:23

      Simonida

      @ko bi gore, dole pade

      Uvek je bilo isto kao i danas. Jedina je razlika sto smo mi progledali..

  • Miki

    17. novembar 2015 | 09:35

    Znam ja sve ovo ali jedna losa kvari sto dobrih srvari oni su bili prvi za bombardovanje

  • Pravda

    17. novembar 2015 | 09:33

    Koja braca?

  • vuk

    17. novembar 2015 | 09:22

    sta bre lupate..nikada nisu..mozda 1 nesto ucinilu a 20 puta odbili..tako da ne zalim sa bilo koga...niti za francuza, amere itd..pobili ,trovali udarli najvece sankcije i sad da zalim..ne samo nama neko pola svetu..boli me ovu za NATO..a drugo to su njihovi borci bili..neka sam sto sam human mogu reci zao mi nevinih ali bilo je po srbiji mnoge vise..zato neka..

  • draleRS

    17. novembar 2015 | 09:14

    bobardovali su Republiku Srpsku,Srbiju.priznali Kosovo,nisu nam braca

  • Kušner prijatelj?

    17. novembar 2015 | 09:08

    Braća ne bombarduju brću,ne otumaju zemlju,a Francuska služba je promovisala Hašima Tačija u svog agenta i davala mu pomoć u svakom obliku. A i ta pomoć u prvom svetskom ratu je bila toliko dobra da su npr.uz topove koje su poslali, poslali i neodgovarajuću municiju za te topove, hrana koju su poslali tj.konzerve su bile pokvarene sa isteklim rokom... Tako da meni braća sigurno nisu!

  • М.П.

    17. novembar 2015 | 09:07

    Били некад, а више нису браћа. Како може да ти буде брат неко ко бомбардује твоју државу? И још гласа за улазак самопроглашене Републике Косово у УНЕСКО. Таква "браћа" нам не требају.

  • Lazar

    17. novembar 2015 | 09:06

    Francuske bombe nisu padale na srbiju već su uspeli da sačuvaju sve mostove u beogradu ko nezna naučiće

    • 17. novembar 2015 | 12:17

      Boro

      @Lazar

      A i u Novom sadu su svi sacuvani...ti mnogo znas,sigurno si neki naucnik

  • Ozrenac.

    17. novembar 2015 | 09:06

    Sve to lepo zvući i bilo bih lepo... Da nije bilo 90tih prošlog veka. Piši'te malo o tome, ko je bombardovao Srbe tokom Oluje 95? Francuzi, a da 99 nespominjem. Sve je lepo, al kad me jednom izdaš.... Gotovo je.

  • RS

    17. novembar 2015 | 09:04

    Zaboravi ste da napisete jednu stvar, a to je da je francuska htela da bombarduje nasu bracu u REPUBLICI SRPSKOJ posle pada Srebrenice ali su se Rusi usprotivili tome. Tako da mi nismo braca. Nasa braca su u REPUBLICI SRPSKOJ,RUSIJI I GRCKOJ.

  • Deksi

    17. novembar 2015 | 09:02

    A priznali Kosovo.Za UNESKO da i ne govorim

  • vuk

    17. novembar 2015 | 09:00

    Neka druga Francuska je volela neku drugu Srbiju....ne ova Francuska, ne ovu Srbiju.

  • zox

    17. novembar 2015 | 08:58

    Moram priznati da pola od ovog nisam znao o odnosima nase drzave i francuske,zato molim hejtere da se informisu pre nego sto pocnu pljuvanje po lesevima naroda.

    • 17. novembar 2015 | 10:42

      Nebojsa

      @zox

      Malo se ti informisi?

    • 17. novembar 2015 | 11:26

      мали ива

      @zox

      Види се колико те занима српска историја и чењенице везано за Француску која НИКАДА понављам НИКАДА, није била добронамерна према Србији. Протести који су се одржавали 1999. године у Француској су организовали и учествовали углавном наши људи...што се Првог светског рата тиче не спомиње се да су нам тзв. браћа французи послали као случајно погрешан калибар топовских граната у јеку аустро-угарске офанзиве што је индиректно довело до слома Српске војске и повлачења преко Албаније, затим под притиском Русије да ће се повући из борби на сваком фронту наша „браћа" французи пристају да пошаљу чамце и бродове да пребаце нашу изнемоглу војску...дакле свесно су гурнули Српску војску у пропаст и криви су за смрт многих наших прадедова и остале родбине...ово су историјске чињенице које ретко ко спомиње. Даље да не спомињемо шта се дешавало у скоријој историји а колика су нам „браћа" потврдили су гласањем у Унеску и надам се да ће већина схватити са каквим људима имамо посла...Жао ми је недужног народа који је изгинуо сасосећам са патњама али такође саосећам и са патњама недужног народа у Ираку, Либији, Сирији итд. да не набрајам. Само не разумем зашто су њихове жртве веће од било чијих других.

  • Ljuba

    17. novembar 2015 | 08:55

    Napoleon je inace hteo da likvidira Karadjordja kao vodju Srpskih ustanika ali mu Turci nisu dali jer su mu odgovorili da je on njihov problem i da ce oni zavrsiti sa njim odnosno Srbin i kum !

    • 17. novembar 2015 | 09:40

      Vavilonac

      @Ljuba

      Ti ko da si putnik kroz vreme. Sedi,jedinica.

  • Srbin

    17. novembar 2015 | 08:54

    Ej alo ljudi osvestite se ! Kakva braca pa prvi avioni 99-te su iz Francuske poleteli ti njihovi Mirazi . Bombardovali su nas svo vreme sa Amerikom zajedno !

    • 17. novembar 2015 | 09:35

      Zapitan

      @Srbin

      Slazem se. Mada, ruku na srce, zemlje sveta su se u to vreme, natecale ko najvise mrzi Milosevica.

    • 17. novembar 2015 | 09:36

      RR

      @Srbin

      Tako je. Oni nam nisu nikakva braca. Kroz celu istoriju su nas koristili za svoje ciljeve!

  • Maverick

    17. novembar 2015 | 08:54

    Stari francuzi u stara vremena su bili uz Srbiju,a ovi mladji u ovo mladje doba se nesto neckaju!

  • Milorad

    17. novembar 2015 | 08:52

    To je glupost,nema brace medu narodima, to su smislili Rusi iSrbi . To je velika zabluda. Use i u svoje kljuse i neplasite se nicega.

  • Deki

    17. novembar 2015 | 08:47

    1999 je nova istorija pocela , srbija je bombardovana od strane francuskih aviona , i molim bez amnezije jel kod nas srba je cesta pojava

  • Vesna

    17. novembar 2015 | 08:43

    Francuska je bombardovala Srbe u Bosni ,zatim bombardovala najstrasnije Srbiju 1999 priznala Kosovo zatim bila glavna da se Kosovo primi u UNESKo i toliko o "Prijateljstvu "A ko pominje onu ladju Francusku znate li da se ona dugo dugo cekala dok su ljudi umirali od iscrpljenosti i gladi a nasi "prijatelji ".Stigli su tek posle pritiska Rusije .namerno odugovlacili dolazak Slazem se volim Francusku koliko i ona nas .

  • Payton

    17. novembar 2015 | 08:33

    "Nema rata dok brat ne bombarduje brata"

  • Boro

    17. novembar 2015 | 08:31

    Niti smo bili,niti jesmo,niti cemo biti...

  • SRB IN

    17. novembar 2015 | 08:31

    Pa pomazu nam da ostanemo bez Kosova i Metohije i to iz sve snage.

    • 17. novembar 2015 | 11:39

      Misa

      @SRB IN

      Ostanemo bez čega? Kosova i Meto šta? Gde je to?

  • Miodrag

    17. novembar 2015 | 08:27

    Koja bre braća? Uvek glasali protiv nas bobardovali nas 1999god a na ovim slikama sve srbi gastarbajteri čak i natpisi na svi srpski napisani na našem jeziku pa prevodjeni!!!! Jel su ovo neka sala???

  • interes

    17. novembar 2015 | 08:26

    sve su to oni uradili zbog sopstvenog interesa... isto tako su nam namerno poslali neodgovarajucu municiju za topove itd... a o bombardovanju, vadjenju organa itd... da i ne pricamo...

  • Ivan

    17. novembar 2015 | 08:26

    Toliko nas vole da su nas besumocno ubijali 99 godine...ubili su izmedju ostalog i malo dete na noši.....toliko o tome....

  • gradjanka

    17. novembar 2015 | 08:25

    Sve ste to lepo napisali, ali dali je bas sve tako!!!! U Prvom svetskom ratu su nas docekali francuski i engleski brodovi tačno, ali samo jer je tadašnji car Rusije urgirao. Drugo za vreme bombardovanja 1999 du izlazili ljudi na ulice Pariza itd...ali ne i Francuzi vec naši gastarbajteri koji žive tamo...I jos mnogo toga....toliko o prijateljstvu i Francuske i Engleske itd...

  • Deja

    17. novembar 2015 | 08:24

    Setite se kako smo zamotali spomenik zahvalnosti Francuskoj kada su nas bombardovali ! Nijedno prijateljstvo nije večno, samo što smo mi Srbi glup i naivan narod. Oni nas nimalo nisu žalili kada su nas bombardovali u okviru koalicije. Budale ostaju budale.

  • Bili Piton

    17. novembar 2015 | 08:21

    Da nema Engleza Francuzi bi bili najgori!!Rasisti i prepotentni!!! PS. Da li ce nam opet naplatiti pertle kao u prvom svetskom ratau, nekoliko miliona komada istih,a srpski vojnik je nosio opanke( vecina )??

  • Južnjak

    17. novembar 2015 | 08:20

    Za vreme bombardovanja 1999. godine, francuski major Pjer Binel je krao važne podatke NATO pakta o bombardovanju Srbije, i predavao ih je našoj tajnoj službi. Spasio je na hiljade života, a tadašnjoj Vojsci Jugoslavije je pomogao da izbegne najvažnije NATO udare. Uhvaćen je i osuđen za špijunažu. Predsednik Srbije Tomislav Nikolić ga je odlikovao zlatnom medaljom za hrabrost "Miloš Obilić".

    • 18. novembar 2015 | 12:37

      Жељко

      @Južnjak

      Појединачни случајеви...колико је код нас у маленој Србији долазило изданика на власт од 2000 године па и данас...

  • popbosko

    17. novembar 2015 | 08:20

    Francuzi nam nikada nisu bili prijatelji i braca. To je jedna velika zabluda i to pricaju oni koji ne poznaju istoriju. Naprotiv uvek su radili na nasu stetu(mislim na francusko rukovodstvo i politiku). Zao mi je obicnih gradjana koji su stradali, ali za to su nista manje krivi francuska politika koja je i dalje kolonijalna i rusilacka prema drugim narodima i manjim drzavama.ko misli da su nam francuzi pomogli u ratu protiv turaka, to je zato sto su im Rusi zato debelo platili.

  • Serbon

    17. novembar 2015 | 08:09

    Ajd sto su nas i bombardovali, ali i u prvom svetskom ratu ta nasa "braca" su htela da ostave nasu vojsku i narod na obalama Albanije i gde bi im bio kraj! Ali da ne bese ruskog cara Nikolaja II Romanova i njegovog ultimatuma da ako se ne ukrca srbska vojska i narod na francuske brodove, da ce potpisati primirje sa Nemackom i Austrougarskom, "braca" su odmah dozvolila da se nasa vojska i narod ukrca na "bratske" brodove i izbegne totalno unistenje i to sve pred ocima te nase "brace"...SLAVA RODU!

  • Dana

    17. novembar 2015 | 08:05

    Braca ne ubijaju bracu i ne podrzavaju neprijatelje svoje braće . Toliko o bratstvu

  • victoria

    17. novembar 2015 | 08:02

    Sve sami Srbi u protestima! Razumljivo, narod je bio indoktriniran anti-srpskom propagandom i malo je onih na Zapadu koji su mislili svojom glavom. Posto narod nije isto sto i vlast, zato saosecam sa obicnim ljudima, kao sto su mozda neki na Zapadu tad saosecali sa nama. Da li oni, ali i mi, saosecamo sa mnogima ubijenim u teroristickim napadima od tih istih terorista u Libanu, Siriji, Iraku, Nigeriji? Ili ti zivoti manje vrede?

  • stvarno?

    17. novembar 2015 | 07:51

    Mozda mi njima jesmo bili braca. Oni nama nisu kolko se ja secam. Meni je moj narod iznad bratstva sa onima koji me bombarduju.

  • Mašina

    17. novembar 2015 | 07:45

    Možete da pišete šta ocete oni su za mene isto kao amerika.kakva braća oni nas bombardovali, da nam nisu mozda i englezi prava braća

  • Goxy 45

    17. novembar 2015 | 07:38

    Nikad mi nismo bili braca niti cemo, nemojte spajate nespojivo

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA