Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
nikola
pa fiat zabarsko americki,kakve veze Srbija ima sa fiatom,sem sto sisaju nase resurse besplatno
Harms
Fiat više nije Italijanski već je reč o "Fiat Chrysler Automobiles" sa sedištem u Americi. DAkle nema govora o nekom "srpskom nacionalnom proizvodu".Vidimo i sami kakvi su rusko američki odnosi ovih dana tako da je komentar suvišan. Ja iskreno žalim,zato što dogovor nije realizovan, zato što sam očekivao kontigent ruskih lada u Srbiji koje su pristupačne srpskom čoveku, za razliku od preskupog fiće.
Aca
Ali fijat nije nas