SRBIJA UDARILA ŠAMAR HRVATIMA U EU: Hrvatska je BRUTALNO UBIJALA SRBE u OLUJI i Evropa to MORA da osudi!

Komentari

  • lena

    25. jul 2016 | 12:45

    Uvijek ista prica. A npr. Bleiburg...?

  • Manda

    29. decembar 2015 | 14:39

    21. Srpska Partizanska Divizija, 25. Srpska Partizanska Divizija i 45. Srpska Partizanska Divizija oslobodile su Zagreb 1945. godine. Srpska Vojska je oslobodila Zagreb 1918. Godine tokom Drugog Svetskog Rata dok je Srpska Partizanska Vojska oslobidla Zagreb 1945. godine u Drugom Svetskom Ratu. Srpske Partizanske Divizije iz Srbije - 21. Srpska Partizanska Divizija NOVJ, 25. Srpska Partizanska Divizija NOVJ i 45. Srpska Partizanska Divizija NOVJ oslobodile su Zagreb 1945. godine. Srpska Vojska bila je Saveznicka u Prvom Svetskom Ratu. Takodje u Drugom Svetskom Ratu, Srpska Vojska bila je Saveznicka Vojska.

  • Rastko

    14. decembar 2015 | 19:26

    Hrvatima to nije prvi put i uvijek se izvuku.

  • Manda

    17. jul 2015 | 19:59

    Proboj Sremskog Fronta su izvrsile sledece Srpske Partizanske Jedinice: 1. Proleterska Divizija 2. Proleterska Divizija 3. Krajiska Divizija 5. Krajiska Divizija 11. Krajiska Divizija 6. Licka Divizija "Nikola Tesla" 21. Srpska Divizija 22. Srpska Divizija 23. Srpska Divizija 16. Vojvodjanska Divizija 36. Vojvodjanska Divizija 17. Divizija 11. Lovacka Divizija JA 42. Vazdusno Jurisna Divizija JA 1. Konjicka Brigada 2. Tenkovska Brigada Inžinjeriska Brigada

  • Крајишник

    17. jul 2015 | 17:29

    Продали сте плави Јадран зионисту Ротшилду као некада Мусолинију а сада глумите и славите неку неовисност. Дејвид Ајк је био у Загребу и упозоравао вас али ви сте слушали своју зионистичку власт као и 18 i 41. Ово вам је била идеална прилика да након 1995. напокон постанете независни али ви сте и задњу шансу прокоцкали надајући се да сте ушли НАПОКОН у праву демократску асоцијацију народа а не у угњетачке као до сада. Мени вас је искрено жао...

  • Manda

    17. jul 2015 | 13:27

    Ajmo sada da vidimo koje su sve Srpske Partizanske Jedinice tukle Nemce i Hrvate - Domobrane i Ustase na Sremskom Frontu. Hrvatske Domobrane, Ustase i Nemce su na Sremskom Frontu tukli i razbili i pregazili Srbi iz Srbije, Srbi iz Krajine i Srbi iz Bosne. Srpske Partizanske Jedinice na Sremskom Frontu 1944-1945: 1. Proleterska Divizija. 2. Proleterska Divizija. 5. Krajiska Divizija. 6. Licka Divizija "Nikola Tesla". 11. Krajiska Divizija 17. Divizija 21. Srpska Divizija 22. Srpska Divizija 23. Srpska Divizija 16. Vojvodjanska Divizija 36. Vojvodjanska Divizija 11. Lovacka Divizija 42. Jurisna Vazduhoplovna Divizija JA U Svim Partizanskim Divizijama na Sremskom Frontu osim u 42. Makedonskoj Diviziji i u 44. Makedonskoj Diviziji, Srbi su bili ogromna vecina.

  • Manda

    17. jul 2015 | 09:49

    80% "Hrvatskih" Partizana bilo je Srba odnosno Srpskog Porekla. Izmedju 95% i 100% Jugoslovenskih Partizana bilo je Srba odnosno Srpskog Porekla. Manda nije nista rekao, da li mu je deda ispricao pricu kako su Partizani tukli Hrvatske Domobrane i Ustase na Neretvi i na Sutjesci.

    • 17. jul 2015 | 13:58

      Nada

      @Manda

      Manda je muško, žensko ili nesto treće ? Vidim da pises o Mandi kao da je muskog roda. :-)

  • Pobogu

    16. jul 2015 | 20:32

    A sta cemo sa 500 miliona neprijavljenih Kineza?! Pa pobogu bre ljudi, dokle vise sa ovakvim prepucavanjima? Da li vi stvarno mislite da to neko “odozgo” stvarno gleda? Svake godine, ma sta svake godine, SVAKI PUT kada se otvori neka tema vezana za SRB-HRV odnose odmah krene “paljba” komentara. BiH je izvukla najdeblji kraj u YU ratu, i to neka se stidi onaj koji kaze da to nije tacno. Dok su se Srbija i Hrvatska borile da prisvoje sto veci deo teritorije, napaceni narod BiH se nasao u nebranom grozdju. Jadni ljudi se i dan – danas oporavljaju i ne mogu da izadju iz krize. Kako su Srbi prihvatili odluku o genocidu? Sa rezervom, ali postavljajuci 7000 listova i paleci svece ispred Skuptine Srbije. Nije bilo nasilnog skidanja dvojezicnih ploca niti nemira, jel tako? Nije poenta u tome da smo mi sve vreme jadni, napaceni i nevini narod, ali nas boli to sto se nase zrtve ne priznaju. Nema nevinih u YU ratu, odnosno retki su. Politika je to braco Srbi i braco Hrvati. Ovakva prepucavanja nijednom narodu nisu od pomoci. Priznavanje necega se moze postici samo inicijativom, zajednickom drustvenom inicijativom. Podrobnim ispitivanjem i istrazivanjem radi utvrdjivanja dokaza, sa obe strane, a zatim zajednistvom naroda da to obelodani i da se neke stvari priznaju kako jesu. Zato, manje kuckanja po webu, a vise izlaska na ulice braco moja. Samo tako mozete naterati sve domace i strane “glavesine” da uvide situaciju i da se trgnu iz svog politickog, ekonomski ususkanog i dvolicnog sna.

  • Manda

    16. jul 2015 | 13:50

    U Bitki na Sutjesci na strani Partizana borilo se je 7.000 Srba iz BiH, 4.000 Srba iz Hrvatske i 2.000 Srba iz Srbije. Ukupno je na strani Partizana tokom Bitke Na Sutjesci ratovalo 13.000-14.000 Srba. Od 6.391 Poginulih Partizana na Sutjesci, 3.222 bilo je Srba. Skoro 4.000 poginulih Partizana na Sutjesci bilo je Srba odnosno Srpskog Porekla.

    • 16. jul 2015 | 20:21

      Manda

      @Manda

      Pametnim i stalnim komentatorima je jasno da si mi ukrao nick. čak ni tvoji ne vjeruju u ovo što si natrkeljao.

  • Manda

    16. jul 2015 | 12:01

    @hr Četnička stran je bila ANTIfašisticka stran u Drugom Svetskom Ratu. Cetnici su bili na strani Saveznika u Drugom Svetskom Ratu. Za Hrvatske Ustase i Domobrane se to ne moze reci. Cetnici su bili na strani Antifasista i Antinacista u Drugom Svetskom Ratu. Cetnici su bili Antifasisti i Antinacisti u Drugom Svetskom Ratu. U preko 60 razlicitim bitkama, operacijama, ofanzivama i ustancima, su se Cetnici borili protiv Nemaca i Italijana u Drugom Svetskom Ratu. Cetnici nikada nisu bili pod komandom Nemaca i Italijana.

  • stjepan frazi

    16. jul 2015 | 11:14

    da je mozag radio brze nego mrzjna u bivsoj SFRJ ovih zrtva nikada ne bilo i moglo se zivjet kao braca u miru-

  • Manda

    16. jul 2015 | 10:22

    Za razliku od Hrvatskih Ustasa i Hrvatskih Domobrana, Srpski Cetnici nisu bili (pod komandom) Nemaca i Italijana. 80% Hrvatskih Partizana bilo je zapravo Srpskog porekla. 6. Licka Divizija NOVJ "Nikola Tesla" imala je 96% Srba u svojim redovima. 7. Banijska Divizija NOVJ imala je 92% Srba u svojim redovima. 8. Kordunaska Divizija NOVJ imala je 95% Srba u svojim redovima. 12. Slavonska Divizija NOVJ imala je 85% Srba u svojim redovima. 28. Slavonska Divizija NOVJ imala je 1.266 Srba i samo 447 Hrvata u svojim redovima. 35. Licka Divizija NOVJ imala je 1.845 Srba i 1.623 Hrvata u svojim redovima. Prvi Korpus NOV Hrvatske imao je 11.111 Srba i samo 7.983 Hrvata u svojim redovima.

  • Manda

    16. jul 2015 | 09:03

    @hr Za razliku od vaših Hrvatskih Domobrana i Ustasa, Cetnici su bili Antifasisti. Cetnici su u Drugom Svetskom Ratu bili na strani Saveznika. Cetnici su se borili protiv Nemaca, Italijana i naravno protiv Hrvatskih Ustasa i Domobrana. Za razliku od Hrvatskih Domobrana i Hrvatskih Ustasa, Cetnici su bili ANTIfasisti. Kosovo je Srbija.

    • 17. jul 2015 | 21:50

      frederica

      @Manda

      Wannabe Manda, istinitost svih tvojih navoda dokazuje tvoja zadnja rečenica.

  • Ljiljana

    16. jul 2015 | 07:12

    Šta reći krovovi slave Oluju da Bog da ih kazni.

  • sasa

    16. jul 2015 | 07:03

    Cine se mi na Ballanu bavimo u 21. Veku, kao da zivimo u izobilju!

  • Petar Arsenijevic

    16. jul 2015 | 06:29

    A gde je baba Biserko?

    • 16. jul 2015 | 12:15

      Озрен

      @Petar Arsenijevic

      Баба Бисерко испија кафу са баба Наташом!

  • misa Z

    16. jul 2015 | 04:31

    Nikad fasizam nije pobijedjen do kraja,zato sto se nezna gdje je nastao

  • Djordjevic

    16. jul 2015 | 04:23

    I nas su samarali,moramo sad i mi da samaramo

  • XXMilorad

    16. jul 2015 | 04:19

    Pustite ih neka slave ,to nije samo njihovo djelo,to su napravili evropa ,sad,britanija,hrvatska jesamo ratovala protiv civila,djece i sl.

  • Ivan

    16. jul 2015 | 03:47

    Hrvati bi se trebali ugledati na Židove i proglasiti zabranu omalovažavanja uspjeha oluje jer će svatko takav biti proglašen antihrvatom i procesuiran kao ratni zločinac! Pa gdje je tu zdravi razum i kod jednih i kod drugih? Jedni ubijaju i tjeraju Palestince, a drugi su to radili prema Srbima, građanima Hrvatske.

  • istina

    15. jul 2015 | 23:01

    ZAR SMO OPET KRIVI Naša patnja će obojiti nebo krvavim bojama I tu kažu neće biti kraj. I Boga će zaboleti svaki naš loš trenutak, Svaki nametnut nam loš dan. Otvorene rane na telu i duši, Niko naše boli ne želi da vidi, Zar smo opet krivi i kada Svet se ruši Zar se niko od vas baš nimalo ne stidi. Uperite još jednom u naše grudi, U ime i veru, ponos i trud. Kažite da smo opet dežurni krivci I recite sada. KO JE OVDE LUD?! Istoriju nam ne brišite i ne prepravljajte Za sopstvene grehe se pred Bogom spremajte. Vi nemate pravo greške da nam brojite, Život da nam krojite i dušu da nam lovite. Sa puta našeg trnje i zamke uklonite U jamu ne bacajte naše molitve. Ne terajte nas više u vir. Ponovo vas pitam KO JE OVDE KRIV?! Ne možete da znate ono što ne znate Da sudite, kažnjavate i tuđe suze prosipate Nečije srce bez kajanja da zakopate i posle toga obraz lako da operete. Jer mi znamo mnogo dalje od nečistog novca, Od novca što vam se polako rasipa uz put Znamo da ničija moć ne traje večno I recite sada. KO JE OVDE LUD?! Ne otimajte nam dedovinu znojom zalivanu. Ne dirajte nam bašte i mirisna polja. Ćirlicu ne skrnavite, crkve ne palite Ne prljajte nam sećanje na junake kosovskog boja. Zar smo opet krivi i kada nismo tu Zar smo opet krivi kada krene sve po zlu Zar smo opet krivi za vaše nemirne snove Zar smo opet krivi svima i svakome. Zar smo opet krivi i uvek smo meta Zar smo opet krivi i za druge šteta Zar smo opet krivi za propast sveta Ali mi smo ŽIVI da vam to još više smeta.

    • 16. jul 2015 | 02:19

      Lidija

      @istina

      Ovo je genijalno napisano veliko hvala

    • 16. jul 2015 | 06:49

      Gago

      @istina

      Bilo bi dobro da ima više kazanih istina i na ovakav način, ne smemo dozvoliti da nam nametnu ono što nismo, moramo se dozvati pameti jer kroz istoriju uvek smo Mi bili žrtva zato i žele da zaboravimo prošlost kako bi, eto kada im zatreba opet ispirali mozak. ŽIVELA SRBIJA

    • 16. jul 2015 | 07:15

      Ljiljana

      @istina

      Da u pravu si u potpunosti. Mi ni smo krivi. Ljiljana

  • Nata

    15. jul 2015 | 22:06

    Ako su Srbi sami napustili hrvatsku zašto onda slave to kao veliku pobedu? Ako su proterali Srbe sa svojih ognjišta (a jesu )onda su izvršili genocid? Neka se odluče za jednu od tih varijanti?

    • 15. jul 2015 | 22:37

      Dus

      @Nata

      Ajde meni objasni zašto sam ja otišao iz Imotskog?Vjerovatno znaš bolje od mene,pa me prosvijetli.

    • 15. jul 2015 | 23:17

      Nada

      @Nata

      Totalno su kontradiktorni.

    • 15. jul 2015 | 23:49

      Cro

      @Nata

      Da li su Hrvati proterani ili otisli dobrovoljno iz "RSK" pre Oluje i da li bi se vratili na svoja ognjista da su Srbi dobili rat? Kako bi trebala da se zove akcija u kojoj je deo teritorije vracen pod jurisdikciju maticne drzave i da li se to u svakoj normalnoj zemlji zove i slavi kao oslobodjenje.

  • Vlah

    15. jul 2015 | 21:59

    "Hrvati su najopasniji narod na svetu, ne zato sto nesto vrede, vec sto se ama bas nicega ne stide..."

  • CROX

    15. jul 2015 | 21:59

    Evo već su osudili...cijela EU...odmah nam i Francuzi ukinuli radne dozvole hahaha...sretno u žici!

  • Prle

    15. jul 2015 | 21:51

    Pa zaista ih " niko nije terao", oni su ," svojevojevoljno" to ucinili. Valjda Im je Jasenovac u pamcenju. Ne mogu da shvatim takve ljude.. Pa veca polovina su poreklom Srbi! Tolika kolcina mrznje, proterali, zauzeli domove, spaljivali i jos uvek im Srbi smetaju. Po Srbiji se slobodno setaju, mi ih docekujemo... Ko smo mi? Sto konacno ne izadjemo sa pravom istinom i podacima?

  • Cro

    15. jul 2015 | 21:47

    Koliko je Hrvata proterano iz "Krajine" dok su je Srbi drzali do Oluje? Toliko da su se Srbi kada su videli da se njihova vojska povukla pred hrvatskom spakovali i otisli. Da li je bilo zlocina nad Srbima koji su ostali? Verovatno jeste,ali glavnina je otisla sama i to Srbi iz Krajine dobro znaju ali nece javno da pricaju.

    • 15. jul 2015 | 22:27

      stari cika bole

      @Cro

      ujko ako te skontaju ujke da citas srpske novine i slusas narodnjake naje... si ! zato nazad u svoju "ljepu" koju jos zovu i HEMOROID NA EVROPSKOJ GUZI! Jadni li ste samo kad shvatite bice kasno!!.

    • 15. jul 2015 | 23:01

      Srpkinja

      @Cro

      Bolje i to nego zlotvoru pasti u sake. Moj deda je ratovao u drugom svetskom ratu i dobro pamtim njegove reci... bolje i svabi pasti u ruke pre nego hrvatu, jer sta ti oni mogu uraditi i hitleru bi bilo mucno...zivotinje!

  • mi vi oni

    15. jul 2015 | 21:47

    Srbe u Oluji ubio je onaj ili oni koji su im obecavali Srbiju od virovitice do karlbaga .......

    • 16. jul 2015 | 02:29

      Lik

      @mi vi oni

      Ne laži bre. Da je taj odlučivao tako bi i bilo.

  • Шта глумиш

    15. jul 2015 | 21:17

    Иви мораш да пазиш како причаш открићеш сe!! Долазим свако лето у Дубровник НИЈЕСИ ти дубровчанка већ црногорка ха ха ха!! ЂЕ тачно живиш? ха ха

    • 16. jul 2015 | 11:22

      Ivy

      @Шта глумиш

      Ne glumim ja nista! To su vase nebuloze! Inace, pazim kako pricam jer ipak sam ODJE gost pa nije lijepo da pripovijedam po svoju! Tako da oprostite, izlecelo mi je! I jest, jest, svako ljeto ste u Dubrovniku! Kako da ne! Pustit cu vas da zivite u uvjerenju kako ste ispali pusto pametni! Svako dobro!

  • REALNO BRATE

    15. jul 2015 | 20:57

    Jeste Srbija lupa samare svima. Juce smo videli kako to izgleda od Grcke.

  • Tudjman ih je pozvao da ostanu

    15. jul 2015 | 20:52

    Nitko ih nije tjerao da napustaju

    • 15. jul 2015 | 21:27

      ja

      @Tudjman ih je pozvao da ostanu

      "Moramo zadati takav udarac da srbi prakticno nestanu",to su reci tudjmana je*ao te on

    • 15. jul 2015 | 21:55

      milos

      @Tudjman ih je pozvao da ostanu

      hahah nije samo ste ih ubijali ,neka ostanu vi ce te ih iseliti metkom cccc kako neko lupa to je haos .i svi ste vi sada normalni i nevini ,samo je srbija genocid,ubice i ludaci!kako jadno,uhh Bog sve vidi!

    • 15. jul 2015 | 22:06

      TT

      @Tudjman ih je pozvao da ostanu

      Je li tako što je dao naredbu da Srbi nestanu?‚ Ili možda tako što je posle rata izneo svoj stav i izjavio da bi: “Masovni povratak Srba mogao prouzrokovati destabilizaciju i vracanje na stanje koje je prethodilo pobuni dela srpskog stanovnistva protiv hrvatske drzave i njihovom sudelovanju u velikosrpskoj agresiji"? Tuđmanu nisu verovali ni mnogi Hrvati a kako bi Srbi.

    • 15. jul 2015 | 22:39

      Gg

      @Tudjman ih je pozvao da ostanu

      stidi se!!!!!!!!!

    • 15. jul 2015 | 23:45

      Crna trojka

      @Tudjman ih je pozvao da ostanu

      Da nisi mozda iz Plavna? Nisi, tamo nije bilo hrvata ni za zivu glavu! A i sad ne znamo da li ih ima.

    • 16. jul 2015 | 05:21

      M1

      @Tudjman ih je pozvao da ostanu

      POZNAVAO sam neke sta su ostali nisu vise medju zivima.To sve govori sta je Tudjman mislio.

  • !!!!

    15. jul 2015 | 20:43

    TT razvali ih

  • Daka

    15. jul 2015 | 20:43

    I treba svi da odgovaraju za zlocine nad Srbima jos kako,dokle bre samo mi Srbi da odgovaramo,kao da mi nismo imali zrtve...!!!!

  • XXMilorad

    15. jul 2015 | 18:52

    Kakva hrvatska takva evropa,uostalom oni su joj pomogli da napravi zlocin,kako u hrvatskoj tako i u bosni.Srbi otvorite oci,......

  • TT

    15. jul 2015 | 18:03

    Za samo 4 dana UZP oluje uništeno je i spaljeno 25000 srpskih kuća, 78 crkava SPC, oskrnavljeno 181 pravoslavno groblje isl. a to sve ukazuje na namere hrvatske državne i vojne vlasti da trajno proteraju većinu srpskoga stanovništva ili što bi rekao tuđman: da trajno reše srpsko pitanje. Takođe ubijanje srpskih staraca i starica koji su bili ostali je imalo za cilj da pošalje poruku svim proteranim Srbima da bi tako prošao svaki Srbin da je ostao. To sve ukazuje na plansko, organizovano, sistemsko i smišljeno etničko čišćenje od strane hrvatske vlasti.

  • REALNO

    15. jul 2015 | 17:14

    Samar? Buhuahuahuaha. Ne moze Srbija predloziti rezoluciju KAD NIJE U EU!!! Nada umire zadnja!

  • Ekica

    15. jul 2015 | 17:14

    Super . Hrvatska u evropu a mi. Bijemo smare Nemackoj Hrvatskoj..

  • Wait

    15. jul 2015 | 15:01

    "Imena kolega, imena, ništa brojevi" Ako uzmemo u obzir statističke podatke sa mjestom stanovanja do 3. mj 1990. podatak o protjeravanju srba je jednostavno nemoguć. jer naseljavanje okupiranih područja od '91-'95. i uvaljivanje u tuđe kuće

    • 15. jul 2015 | 17:11

      TT

      @Wait

      Znaš li ti da su neki Srbi i po 2 puta proterivani? Prvo proterani tokom ili početkom rata 91-95 iz svojih domova a koji su ostali pod kontrolom Hrvata u RSK a posle UZP oluje iz RSK u beli svet???

  • Dragan

    15. jul 2015 | 14:48

    Srbi moraju da se reše svojih izdajnika na svim nivoima.Pa tek onda dalje.Kandić i Biserko vladaju

  • Gavrilo

    15. jul 2015 | 14:46

    Ona (hrvatska)Srbiji udara samare od drugog svetskog rata do dana dsnasnjega, i udarati ce sve dok mi ovako cutimo.

  • Hrvatska istina je svetska laz

    15. jul 2015 | 14:37

    Draga Hrvatska istino molimo te da ako si toliki seljak i ne znas sta je bilo nista ne odgovaras!Volim Hrvatsku jer mi je mama polu Hrvatica ali iako ima u sebi te krvi nju su proterali iz Hrvatse evo ovde u Odzake gde se i sada naladi...Bila je izbeglica i morala je ziveti kod jednih dobrih ljudi(srecom pa su je prihvatili)kod jednih Slovaka!Tata mi je Licanin i kada se zavrsilo to ciscenje kuce u lici vise nije bilo kao ni domacih zivotinja.Tako da podrzavam Srbiju zato sto nju svi optuzuju za zlocine a u stvari ona je toliko genocida i zlocina izdrzala koliko ni jedna druga drzava nije!

  • Gavrilo

    15. jul 2015 | 14:34

    Moj dacicu onda smatraj svaku u evropi, osim rusije i GR.

  • Koordinator

    15. jul 2015 | 14:31

    250.000 prognanih da uzmu Hrvatske pasoše, na koje imaju pravo i sa njima pravo u Nemačku da traže azil...

  • Kosta

    15. jul 2015 | 14:03

    Vise je ubijeno u vukovarskoj bolnici nego u cijeloj Oluji.

    • 15. jul 2015 | 14:46

      Zoki

      @Kosta

      Evo ja ti kao cista srpkinja opalih plus. Najvise zbog dela u kojem kazes da nas svi pljuju a mi se zalimo. Apsolutno se slazem sa tobom, na zalost ovi moji nikako da shvate da nas svet ne voli sa debelim razlogom!

    • 15. jul 2015 | 15:12

      Maverick

      @Kosta

      Kazeš mi imamo mitove,hvala bogu da je tako zato što smo star narod.Hrvati pak,pominju se u novijem datumu,dakle dzaba vi izmišljate neke vaše banove i kraljeve.Vi ste još zelembaći!

    • 15. jul 2015 | 15:25

      likizhr

      @Kosta

      Slazem se ..

    • 15. jul 2015 | 17:53

      Kobra

      @Kosta

      Laž,kao karakterna osobina,oličena u croatima!!!

  • Slovenija

    15. jul 2015 | 14:03

    Dragi komšija pod pseudonimom "Istina", verovatno si hrvat, zato te molim da pustiš Sloveniju na miru i ne uvlačiš u svoj komentar. Slovenci poštujemo braču Srbe i Srbiju, večiš nacionalistov od Hrvata i Basanaca nema nigde na stetu. Pozz u Srbiju iz vroče Slovenije.

    • 15. jul 2015 | 14:34

      Snezana яяя

      @Slovenija

      Eto mene jednom priliko. isprozivase kada sam napisala da volim Sloveniju i Slovence, ali za razliku od njih, ja sve sto si napisao znam, volim i ja vas.

    • 15. jul 2015 | 14:48

      ЊЕГОШ ЈЕ ПИСАО О ТОМЕ

      @Slovenija

      Ако ћемо погледати распад Југославије,ви сте први отишли,толико о национализму,а имате сада зашто да жалите... није исто бити први међу једнаким,и предзањим међу великим,поззз од Србина из Шумадије који се тренитно налази у прелепом српском граду Требињу. :))))

    • 15. jul 2015 | 15:07

      CROX

      @Slovenija

      Hahaha...pa ti kroz Sloveniju nisi ni prošao, a kamoli da si Slovenac..."nacionalistov" čiji je to jezik majke ti...a ajmo sad malo i o pravim Slovenskim riječima "verovatno" "nigde" jedino si pogodio "vroče" i Slovenci kažu "lep pozdrau, ne kažu ni Hrvat ni Hrvatska nego "Hrvaška" e ti si gori i od snežane hahaha

  • Rale

    15. jul 2015 | 13:24

    Evo sve im usi zvone od tog samara,bas mi je sada to potvrdilo ovih 250 000 prognanih dusa iz Krajine.Ali dobro bar neka udje u arhivo te nakaradne tvorevine EU da smo se zalili.

  • Jeretik

    15. jul 2015 | 13:20

    Srbija pod hitno da 5.avgust proglasi danom secanja na zrtve svih hrvatskih zlocina ,I II ,i poslednji rat a narocito na genocid hrvata u Jasenovcu.

    • 15. jul 2015 | 13:54

      Duki

      @Jeretik

      Apsolutno podržavam! Ako sve ostane na tome znaju oni na zapadu sve to . Ne vredi pisati. Ne vredi i tako. Jednog dana ako neko i pokrene neko pitanje? Pdgovor će biti. Istinu znate. A to što Srbi sada govore ? Toga nije bilo jer nikada nisu ni pomenuli ili zapisali.

  • Istina

    15. jul 2015 | 13:19

    Drage komšije, nekoliko srpskih mitova o Oluji (ionako ste kroz povijest krcati mitovima): 1. na području takozvane Krajine nije živjelo ni 100.000 ljudi, dakle nemoguće je da je izbjeglo 250.000 ljudi 2. u odnosu na akciju (matematički gledano) poginulo je jako malo vojnika i nesretnih civila 3. 4 godine ste napadali sve hrvatske gradove, pobili 10.000 ljudi i sve pišete pod nekakav "obramdbeni rat". Od koga ste se branili kada ste imali 10 puta više naoružanja od Hrvatske u to vrijeme? 4. zaratili ste protiv: -Slovenije, -Hrvatske, -Bosne i Hercegovine, -Kosova, fali vam još Makedonija i Crbna Gora pa da na popis stavite sve dijelove bivše Juge - i vidi vraga, svugdje ste bili "u pravu". Pa nemoguće da su svi protiv "nebeskog" naroda?!? Ionako ovaj komentar vjerojatno nećete objaviti (jer ima argumenata) pa neću više, a ako ga objavite biti će nekoliko stotona negativnih komentara... Pozdrav svima! Lopate i krampove u ruke i počnite već jednom raditi, a ne više ratovati!

    • 15. jul 2015 | 14:08

      Rale

      @Istina

      Jeste,a one kolone izbeglica nisu bombardovali avioni Hrvatske vec avioni RV Srbije.Daj molim te hoces jos da kazes da ni Jasenovac nije postojao.

    • 15. jul 2015 | 14:13

      Mile

      @Istina

      Znaci mi lazemo da je bilo 250.000, po tebi je bilo 100.000. Pa i da si u pravu, zar 100.000 nije dovoljno da dobijete po nosu i to debelo, pogotovo sto jos nikad niste dobili po nosu ni za onih 700.000+, u Jasenovcu i kojekuda po vasoj lijepoj. Razlog zasto se taj narod digao na noge 91. je upravo to da ih ne pobacate u jame ni krive ni duzne kao sto ste radili u drugom svetskom ratu. Mozete da slavite jer su vam svetski mocnici u ovom momentu to omogucili, ali se nikad necete izvuci odgovornosti, istina ce vas stici kad tad, i bice bolno.

    • 15. jul 2015 | 14:16

      Alf

      @Istina

      Dragi brate jel ti pradeda objasnio da si pokatoliceni Srbin...pozzz

    • 15. jul 2015 | 14:24

      xy

      @Istina

      Vojna krajina je bila srpska dok ste vi bili austrijski konjušari! Dobili ste državu proteravši srbe iz krajine koji su tu živeli od pamtiveka, a što je najgore da niste imali pomoć NATO nikada ne bi uspeli u etničkom čišćenju kojim se danas ponosite i slavite umesto da se sakrijete u mišiju rupu!

    • 15. jul 2015 | 14:25

      pero

      @Istina

      1. Samo iz Zagreba je protjerano 100000 ljudi još prije oluje, 2. Akcija je bila dogovorena sa Miloševićom pa su i žrtve bile minimalne(Mrkšić je stručnjak za povlačenje vojske), 3. Napedana su isključivo područja sa većinskim srpskim življem. Mi mislimo ipak da su branjena, 4. Kao pod 3.

    • 15. jul 2015 | 14:34

      Miki

      @Istina

      Ovo je istina iz tvog ugla iz mog opet izgleda drugacije tako da sto se tice takvih tema (rata) tesko da se ljudi mogu sloziti jer svako ima svoju istinu, neko realnu a neko laz u koju veruje i to je njegova istina.

    • 15. jul 2015 | 14:45

      Tomy

      @Istina

      Da niste isprovocirali rat bili bi manjina u sopstvenoj drzavi. Zato vam je trebala Oluja, !

    • 15. jul 2015 | 15:23

      iznogud

      @Istina

      dragi moj sused procitaj neku knjigu na izvornom hrvatskom jeziku iz 18 veka,nema ih .istorijska licnost iz npr juraj strosmajer pa on je nemac.probudi se ujutro i pozdravi svoju decicu i upitaj se kojim recima npr pozdravlja svoju decu neko iz cacka.sve je to srpsko i na srpskom.vukovar na srpskom izvornom znaci vukova utvrda kao i karlove vari...pocinjen je kobtinuiran zlocin od 1840 ka je v,s,karadzic napravio kovanicu srpskohrvatski jezik do danas i svaki dan se tekstovima poput tvog cini

    • 15. jul 2015 | 15:50

      Purger

      @Istina

      Sve potpisujem

    • 15. jul 2015 | 23:12

      Srpkinja

      @Istina

      Hrtu jedan,kako te nije sramota( vi i nemate obraza..ljige)Kosovo je SRPSKO I UVEK CE BITI a ove ostale zemljice sto si spomenuo silom prilika smo bili sa vama . Zahvaljujuci Titu izgradjena je kockica a to sto ceo svoj zivot,sa kolena na koleno prenosili komleks vas SRBIJE I SRBA to nije nas vec vas problem i bice dok god postojite. Idi leci svoj komleks i odvuci ove tvoje iz nase zemlje.

    • 16. jul 2015 | 05:32

      M1

      @Istina

      VEROVATNO SU I TVOJI KORENI SRPSKI POSTO VAS JE VELIKI BROJ POKRSTEN A TAKO JE BILO I SAD U OVOM POSLEDNJEM RATU KO JE ŽIVIO U ŠIBENIKU. ZADRU. SPLITU...ILI JE POKRSTEN ILI JE PROTERAN

  • lol...

    15. jul 2015 | 13:12

    kme,kme,kme

  • lol

    15. jul 2015 | 12:51

    kme,kme

  • Kingdom of heaven

    15. jul 2015 | 12:43

    Bog sve vidi,plasite se njega "braco" KRVATI!

  • mondy

    15. jul 2015 | 12:16

    Ovo je smešno, ništa od toga.....Ameri drmaju

  • Aleksandar

    15. jul 2015 | 12:11

    E moj Marijo HRAVTU nas..

  • Ivy

    15. jul 2015 | 12:09

    Ja ne slavim nikakvu Oluju i u mojoj kuci je taj dan kao i svaki drugi, ali ne znam zasto bi se trebala prestati slavit i obiljezavat! Pa nije Oluja samo ono ruzno i dogovoreno "humano" preseljenje, vec i niz borbenih akcija koje su oslobodile moju zemlju! Druga je stvar sto sve zlocine treba osuditi i sto odje nazalost jos uvijek postoje oni, kojima su spodobe i zlocinci poput Norca i slicnih heroji!

    • 15. jul 2015 | 15:31

      iznogud

      @Ivy

      u tzv tvojoj zemlji moja porodica je zivela od pocetka..nema podataka da smo se doseljavali ili preseljavali ali ima podataka koliko je bilo pokatolicenih i ubijenih .u ovom ratu je od mojih najmilijih ubijeno troje u zadnjem danu oluje i to staraca,i silovana moja sestra..kazi mi kako je to tvoja zemlja a nije moja pricas istim jezikom kao ja,govoris kao ja,nas ima vise,deda ti se pokatolicio pred nozem 40te u boboti a ti hrvat...ajde bre svak od nas ima svoju sramotu,a opravdavanje zlocina je saucesnistvo..

  • Gaga

    15. jul 2015 | 12:03

    Samo zato što smo pravoslavci,mora ovo zlo da nam se dešava!!

  • sever

    15. jul 2015 | 12:01

    da,marijo ti si nepismen hrvat

  • gradjanka

    15. jul 2015 | 11:57

    A jasenovac

    • 15. jul 2015 | 17:48

      Manda

      @gradjanka

      Šta Jasenovac? Jasenovac je najveća mrlja u povijesti hrvatskog naroda od stoljeća 7. Prestanite ga upotrebljavati da bi opravdali vlastite zločine. I prestanite uvečavat brojeve, djelujete glupo.

  • radivoje pantic

    15. jul 2015 | 11:49

    Jadno i bedna proslava etnickog ciscenja i ubijanja golorukog srpskog naroda, uglavnom neduznih seljaka, koja je pocela 1941. a zavrsena 1995. To Nemci i Amerikanci znaju, da ne govorimo Englezi, zato i ne dolaze na " paradu " KLOVNOVSKE "drzave " koju je stvorio Vatikan. Zastava i dresovi Hrvata su dokaz tog cirkusa od drzave.

  • Vladimir

    15. jul 2015 | 11:47

    A jeste i udarila !!! Zaboli njih sve briga za nas, a sto je najgore oni uzivaju u toj nasoj borbi da dokazemo istinu. I kakvo spominjanje genocida....

  • Slobo

    15. jul 2015 | 10:49

    Najveci etnicki genocid Srpskog naroda u Evropi koji je pocinila Hrvatska . Kao nagradu za taj neprevazidjeni etnicki genocid nagradjeni su ulaskom u EU .

    • 15. jul 2015 | 11:34

      Stari lav

      @Slobo

      Brate Marijo, ne moraš naglašavati da si HRVAT, pa nije to sramota!

    • 15. jul 2015 | 12:05

      PCK

      @Slobo

      To nam keze neko ko je pljunuo na svoj narod i svoju veru i svoje poreklo, zna se odakle su vam korenja. Davno se reklo gora je poturica od turcina

    • 22. jul 2016 | 15:54

      milan

      @Slobo

      Hrvatska nije počinila nikakav zložin ,a tribala je da četnicima jedno dokaže da je ovo Hrvatska koju moraju poštivati svi narodi koji u njoj žele živjeti u suprotnom doviđenja kao svugdje u svijetu.

    • 16. avgust 2016 | 22:59

      Filip

      @Slobo

      Ma kaj vi pricate... Pa nismo mi krenuli u rat, nego vi.. Da ste ga dobili, ne bi A rekli, a sad serete..

  • Mila...3

    15. jul 2015 | 10:21

    Bravo, i naše zrtve i stradanja moraju se svrstati u genocid.

  • Neggra

    15. jul 2015 | 10:19

    Nema od ovoga ništa. Neće Evropa dozvoliti rezoluciju o svojoj članici, a mi nismo usvojili njihovu rezoluciju o Srebrenici. Fašisti štite fašiste!

  • Marijo

    15. jul 2015 | 10:12

    Ja sam HRAVT i ponosim se time. A vis sto samo izazivate rat ili neznam tome treba stati na kraj. Ja nisam rasista, nedaj Boze, ali samo kazem onako kako jest, umjesto da pomazete jedni drugima kako bi bili jedinstveni i onda bi mozda i nekad usli u EU ali ovako necete nikaaad!

    • 15. jul 2015 | 11:46

      ЊЕГОШ ЈЕ ПИСАО О ТОМЕ

      @Marijo

      То ви измислиште још једну нацију ХРАВТ? Ма ви сте чудо кажем ја!

    • 15. jul 2015 | 12:13

      Jeretik

      @Marijo

      Cega se pametan stidi, tim se budala ponosi.

    • 15. jul 2015 | 12:29

      Ja

      @Marijo

      E,Mario,Mario,kakvi li su tek ekstemni Hrvati,a moras priznati da oni cine veliku vecinu,ako li si ti"umereni"Hrvat?Takvi bi i danas,20(ej,20god.!?)godina posle rata,pekli zive Srbe na raznju.Francuzi i Nemci,20god.posle 2.sv.rata,dakle 1965.god,nisu vise ni znali kada je ono bio rat,a vi Hrvati obelezavate progon cetvrt'miliona ljudi,kao da ste pobedili u nuklearnom ratu.Smanjite malo dozivljaj!Mi nudimo ruku pomirenja,izvinjavamo se svima,maltene se ponizavamo,a za uzvrat nam umalo nisu lincovali premijera.Pa jel su to dobrosusedski odnosi?Vi svi(vi,Bosnjaci)ste jos u 90tima..puni mrznje.To je bolesno..Dok god ne prestanete ziveti u proslosti,nema u regionu progresa..

    • 15. jul 2015 | 13:15

      Ja

      @Marijo

      Ko kaze da mi hocemo u eu?P.s.brkas terminologiju....jel znas ti sta je rasista?

    • 15. jul 2015 | 13:36

      Drgag

      @Marijo

      Ali stvarno, ne mogu da ukapiram da si ograničeniji od saksije.

    • 15. jul 2015 | 13:50

      Super Hik

      @Marijo

      Jel ti nije glupo da dobijes ovoliko minusa? Ili da potrazis druge novine

    • 15. jul 2015 | 15:40

      iznogud

      @Marijo

      moja sestra se udala za pokatolicenog srbina,citaj kako hoces.vencala se u katedrali prihvatila katolicizam i ima 2 divna sina koji na fejsbuku postavljaju svoje slike kao velikih hrvata.njihov deda je prihvatio katolicizam ispred ustaskog noza.koji ste vi to poseban narod.promenis veru i odmah promenis i narodnost zasto tog nema u francuskoj npr menjaj sto vera ostajes francuz pa ma koje vere bio...

    • 15. jul 2015 | 15:49

      Pavle Šumadinac

      @Marijo

      PUTUJ IGUMANE... ''SREĆAN VAM PUT...''

    • 15. jul 2015 | 21:19

      MarinaC

      @Marijo

      Prekide mi se komentar. Bolje bi ti bilo da cutis imas svoje Hrvate pa vodite debate. Ja u Hrvatsku nikada vise sto rece bozanstveni Ducic "Necu da se rukujem sa njihovim krvarim rukama". U Bg niko vas ne dira i boli nas uvo setkajte slobodno, niste nam bitni, Bog sve vidi i svima po pravdi sudi, mirno spavajmo

  • Lav

    15. jul 2015 | 10:08

    Pa ta nasa Eu je to i uradila

  • Milosav Milovanović Jagodina

    15. jul 2015 | 10:01

    Vreme je za istinu, dosta su izigrava heroje.

  • yurist

    15. jul 2015 | 10:01

    Ako evropa tu nista ne uradi onda je i sama u velikom sosu,etnicko ciscenje se nesme tolerisati.

  • Симо Бадрљица

    15. jul 2015 | 10:01

    Mi njima lupili šamar...a oni će uz pomoć svojih nemačkih i engleskih prijatelja nas da "oderu" od batina...

  • sudija

    15. jul 2015 | 09:49

    U Moskvi marsirale anti-fasisticke armije a u Zagrebu fasisticke.

  • sudija

    15. jul 2015 | 09:48

    Nije moguce da su se i Srbi konacno sjetili svojih zrtava.

  • Krajisnik

    15. jul 2015 | 09:45

    I mi jurimo da budemo dio takvih... E moj Srbine

  • Nada

    15. jul 2015 | 09:44

    Trebalo je mnogo ranije i intezivnije da se borimo za priznanje ogromnih srpskih zrtava, bar toliko zaslužuju od nas. Posto i medije kontrolisu saranisti sa zapada onda sto vise siriti istinu preko interneta.

    • 15. jul 2015 | 18:01

      Manda

      @Nada

      A da nas tužite što smo se branili i nebeskom narodu donijeli žrtve. Recite lijepo da ste vi trebali pobijedit jer ste imali svo oružje i dobru volju istjerat Hrvate i uzet im zemlju. I reci im da nisu fer što ste morali pobit Muslimane u Srebrenici.

  • denis

    15. jul 2015 | 09:36

    koliko vidim u zadnje vrime srbija samo daje šamare, a najbolje bi bilo da ga daje sama sebi. Hrvatska je pobijedila i slavi Dan Pobjede i vi tu ne možete ama baš ništa. Pjenite se koliko hočete i dijelite virtualne šamare jer vam je to jedino preostalo. Jedno je sigurno da se ama baš nikad nećemo složit u bilo čemu i zato se okrenite sebi i svom dvorištu.

    • 15. jul 2015 | 11:10

      DH

      @denis

      Kakva vam je to pobeda???Ubijanje,silovanje i proterivanje civila?!Po toj tvojoj teoriji mi smo pobedili u Srebrenici..

    • 15. jul 2015 | 11:11

      :@

      @denis

      Ajde se i ti okreni u svoje dvoriste i svoje portale pa tamo pametuj. Hvala.

    • 15. jul 2015 | 11:20

      cirko

      @denis

      bili ste i ostali ustaska drzava

    • 15. jul 2015 | 11:59

      Srbin Dalmatinac

      @denis

      Moje dvorište je u Dalmaciji, kao i grobovi mojih pradjedova i pra-pradjedova. Ja nisam dosao iz Srbije ratovati u Hrvatsku, kako vi volite tvrditi. Ja sam se rodio u Hrvatskoj i bio građanin i državljanin Hrvatske, kao i većina drugih. U oluji sam morao napustiti to dvorište o kojem ti pričaš da mu se okrenemo. Šta ćemo s tim???

    • 15. jul 2015 | 12:15

      Jeretik

      @denis

      Pa sta ti trazis u nasem dvoristu?

  • Lili

    15. jul 2015 | 09:28

    Konacno da I mi nekome lupamo samare.Videcemo hoce li Evropa stati na stranu nacista ili nasu.?

    • 15. jul 2015 | 09:45

      hr

      @Lili

      Koja je vaša strana????Četničko-fašisticka,partizanska-antifašistička ili turska strana

    • 15. jul 2015 | 09:55

      denis

      @Lili

      opet lupaš kao inače

    • 15. jul 2015 | 10:32

      joehr

      @Lili

      Slavi se pobjeda nad neprijateljima ,onima koji su unistili Vukovar zajedno sa ljudima ,Srebrenica i dr.

    • 15. jul 2015 | 11:04

      Sir Oliver

      @Lili

      Evropa je 90% nacistička tako da se ne pitaš.

  • J

    15. jul 2015 | 09:12

    To nije samar, to je istina

  • Nana

    15. jul 2015 | 09:04

    Ko je i zašto dao našim zvaničnicima zeleno svetlo da odjednom govore o broju Srpskih žrtava i prognanih?

  • Ccc

    15. jul 2015 | 09:00

    Ko je odgovarao za tu sramotu??proterivanje???gde je tada eu i gde je sada da osudi to...

    • 15. jul 2015 | 10:53

      Nina Jerković

      @Ccc

      Odgovoran je prevarant Milošević koji je lažnim govorima zavarao sve Srbe na Balkanu rečima: "Varaju se oni koji misle da se odcepe od Jugoslavije da će pri tome odvesti i Srpski narod" a onda je počeo da tvrdi kako njegova komunjarska Srbija nije u ratu, dajući jasno zeleno svetlo ustašama, turcima i šiptarima da nastave sa proterivanjem i ubijanjem. Miloševiću je bilo bitnije da dobija od Tudjmana naftu za auto trke sina Marka nego sav Srpski narod u hrvatskoj...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA