TAJNI PLAN KNEZA PAVLA I HITLERA: Srbija stub EU i ekonomski jača od Švajcarske, a šokiraće vas koliko bi Srba bilo! (FOTO) (VIDEO)

Komentari

  • Dragan

    20. februar 2018 | 11:07

    Englezi su nam najveći dušmani u novijoj istoriji ! " Bolje grob nego rob " izdajnika genarala Simovića, načelnika srpskog generalštaba i njegove klike engleskih špijuna , Brozovih miljenika, svedoka protiv Draže Mihajlovića na sudjenju...

  • Goxy

    20. februar 2016 | 13:21

    Da je ovo, da je ono....Svi su mudri danas, a tada su jedino komunisti imali onu stvar da se suprostave.

  • Nenad

    19. februar 2016 | 21:42

    Svaka cast i postoane Profesoru Oliveru Anticu ali!!!!Profesor verovatno zna a i ljudi koji se poznaju malo u Istoriju da Hitler kao licnost je bio jako neodlucan i nestalan i nije bas drzao do dogovora i paktova...Cinjenica da je prekrsio pak o primirju sa Rusima i napao ih sve govori!!!Alui isto tsko stoji i cinjenica da bi svakako bili srecniji a i bilo bi nas i mnogo vise i ne bi bili razruseni ni tada a ni 99god da smo mozda usli u taj trojni pakt...Komunisti su postavljeni od strane Britanije jer se znalo da ce se uci u trojni pakt..I bili bi na vlasti svakako..Tako da ostaje zal za necim sto je moglo da bude a nije ...Isto bi nam bilo kako god okrenes ali mozda u mnogo manjoj meri nego sto je sada...

  • neman

    19. februar 2016 | 21:06

    da beeeeeeeee,ispostovao hitler i ruse pa ce i srbe,ljudi ne zxanosite se

  • vladimir

    18. februar 2016 | 23:05

    U tom trenutku je to svakako bio najbolji potez Kneza Pavla, jer u onakvom okruzenju i u onakvom trenutku krenuti u rat je bilo ravno totalnom unistenju i zemlje i naroda i kraljevine . Treba reći da je on kao veliki anglofil doneo odluku o pristupanju trojnom paktu. Iza sebe je imao ogromnu odgovornost i tezinu odluka koje je morao da donese. Onakavi avanturista tipa Mirkovic i Simovic nisu bili sposobni nista uraditi osim unistiti sve oko sebe. A rat kako bi tekao, ko zna. Mozada bi Hrvatska tada pokušala uz pomoć Britanije da dobije NDH. Jugoslavija bi sigurno morala da salje trupe na ist. front kao i Rumunija. SSSR bi verovatno opet zauzeo ono sto je i dobio 1945g A po dogovoru o novoj podeli Evrope. I verovatno da bi Jugoslovenska vlada donela odluku 1944 mozda da okrene ledja Nemackoj kao sto je ucinila Rumunija... ali to je ono , sta bi bilo kad bi bilo........

  • Filipolit

    18. februar 2016 | 09:31

    Ovaj članak ne uzima u obzir zloglasnu Hitlerovu osobinu da ne obraća pažnju potpisane dogovore, razuzdane apetite naših suseda Italijana, Mađara i Bugara koji su svi pretendovali na teritoriju Jugoslavije, kao i separatizam Hrvata. Vrlo je verovatno da bi se od Jugoslavije ubrzo tražilo mnogo više. Saveznici su iovako uništili naše gradove, a zamislite kako bi bilo da smo Hitlerovoj vojsci dali pravo prolaska (što je jeste bio deo ugovora, iako je to u članku zabašureno).

  • Dusan

    18. februar 2016 | 09:04

    Srbi tada nisu mogli drugacije jer su sledili slobodarski gen svojih predaka i opet pobedili rat, bez obzira na Britance koji su tako nesto probali sa Cesima, za razliku od danasnje kolaboracije pa se vidi kako prolazimo.

  • zelje

    18. jul 2015 | 04:38

    lupetajte pa ostanite zivi ....znaci sve sto sam ucio treba da zaboravim pa ovo nije ni za casopis zona sumraka xaxaaxxxaxaa

  • Milovoje

    27. mart 2015 | 20:02

    @HRVAT Cetnici su u Drugom Svetskom Ratu bili strani Saveznika.Cetnici su u Drugom Svetskom Ratu bili Antifasisti i Antinacisti. Srbi i Cetnici u Drugom Svetskom Ratu nikada nisu pili s Hitlerom. Cetnici su se u Drugom Svetskom Ratu borili protiv Nacista , Fasista i protiv Sile Osovine. Cetnici i Srbi nikada nisu pili ni s Hitlerom ni s Nacistima ni s Fasistima.

    • 18. februar 2016 | 16:10

      Charlton-Durlan

      @Milovoje

      ..e da ti nisu bili CETNICI, sad bi ste vi croasani pricali italijanski.....

  • Goran

    6. mart 2015 | 22:14

    Da,Hitler je baš bio jedan razuman čovek koji je poštovao dogovoreno...Broz je bio posledica socijalne revolucije koja se na ovim prostorima odvijala uz svetski rat zato što je zemlja bila u bedi i čemeru,baš kao i danas

  • misa pisa

    6. mart 2015 | 11:52

    kakvo laprdanje praznih glava. meni je mama govorila kad vidis idiota koji misli da je pametan, bezi od njega. evo vam besplatno na znanje ; kada su bugari po obicaju, hteli da otmu Hilendar, ss pukovnik je doneo dekret gde se kaze da su Srbi vlasnici Hilendara i da ce njemu odgovarati oni koji ne budu postovali ovu odluku, sa hitlerovim potpisom !

  • Maxa

    6. mart 2015 | 11:18

    Eeee... da je bilo srece da tako i bude ali nazalost dobili smo ogromno stradanje Srpske populacije mereno u milionoma stanovnika manje , gradjanski brato ubilacki rat , komunizam , bedu i sta sve ne. Strasnooo je sve to sto nam se dogodilo za vreme drugog Sv..rata. Partizani najvece srpsko zlo u istoriji Srba su ubijali Nemce iako je na snazi bio odnos za jednog ubinenog nemca 100 Srba a sve je to komunisticka stoka planski radila da bi narod od stradanja i ubijanja bezao u sume i da bi oni oformili narodno oslobodilacli pokret koji je prakticno bas ovako nastao u Srpskoj krvi ubijanjem desetina hiljada neduznih civila. Tragedija

  • Milan Davidović

    6. mart 2015 | 10:29

    Svaki "prosvećeni"Srbin isto tako zna da Srbija nema šta da traži u savezu sa Hrvatskom,i da je to najveća budalaština u našoj istoriji,ta veštačka tvorevina-Jugoslavija.

  • srdj

    6. mart 2015 | 09:33

    Sramna i pogresna pretpostavka. Mi smo imli zakrzljalu industriju, nepismen narod i medjunacionalna trvenja, stvari koje nisu mucile svedsku i svicu. A, imamo i polozaj zbog kog smo predmet raspri velikih sila, opet nasuprot svici i svedskoj, te nam to onemogucava konstantan razvoj. Jedino bismo bioloski bokje stajali, nista drugo. Nista drugo. Ali, kao da bi hitler drzao rec. Nije on nama popustao jer nas se plasio, nego jer je gro6nicavo gledao u samo jednom pravcu, ka sssr.

  • nesa

    6. mart 2015 | 08:19

    ma kako da ne....da li taj profesor zna da je jugoslavija sedamdesetih godina bila drzava sa najvecim ekonomskim rastom u evropi i bila uzor nekim evropskim zemljama...a sa hitlerom ne bi docekali ni kraj rata...zgazili bi nas rusi,a dobro znamo kakvo je mišljenje imao o slovenima...

  • Aleksandar

    6. mart 2015 | 08:08

    Da, sigurno je hteo najbolje. Ali Nemci su ispoštovali dogovor o nenapadanju sa Rusijom pa bi i ovaj dogovor ispštovali.

  • Vernik

    6. mart 2015 | 07:37

    Da smo sledili Pavla i Hitlera postali bismo satanisti i veliki gresnici. I na krju svega toga bi nas unistile druge zemlje. U mnogima trazimo krivce a mi smo zapravo krivi. Ljudi volite se , naucite da uzivate i u malim stvarima, u zivotu, budite srecni i pozitivni, ne zavidite i ne mrzite, pokusajte da razumete druge osobe, jer svi smo mi razliciti. S verom u boga !

  • Sokrat

    6. mart 2015 | 07:14

    Sledeći njihovu logiku,mogli bi zsključiti da što nas je više pre bi bankrotirali.Što pre rata nije bilo toga?Da li bilo Tita da kralj i vojska nisu zaboravili državu!

  • JA

    6. mart 2015 | 04:10

    Mozda bi nas i pod knezom Pavlom,1944.pregazio SSSR,pa bi prosli kao Rumunija ili Bugarska,a mozda bi bili kao Grcka,na Zapadu,u NATO-u?Jedno je sigurno,nebi nam se desio genocid od strane ustasa.I pogledajte,napr.Bugarsku,jeste,siromasna je,ali ima reseno pitanje granica od 1878.A mi?U 1veku smo 2 puta ulazili u juznoslovensku drzavu,umesto da smo pravili cvrstu i veliku srpsku drzavu.Bili od1944 do1989 u Varsavskom Paktu ili NATO-u,bili bi kao Velika Srbija.Pa bi od 1989.sigurno krenuli putem kapitalizma,o granicama i gradjanskim ratovima nebi mislili.

  • Aleksandar

    6. mart 2015 | 01:07

    E da baba ima muda deda bi je zvali!

  • Igor

    6. mart 2015 | 00:55

    I bili bi odgovorni za holokaust i za druge zlocine nacista i bili bi PORAZENI, prvi puta u istoriji...

    • 6. mart 2015 | 01:44

      jovan Usa

      @Igor

      Bolje na papiru poraženi nego u realnom životu! 2 miliona Srba su izgubili život, granice su sada koje jesu i Srbi žive kako žive... Šta je bolje? Krivi za ono i ovo ali ugodan život sa 5 puta više Srba, velika kraljevina i šta ćeš više

    • 6. mart 2015 | 03:25

      Milan

      @Igor

      A ovako smo pobedili?

  • MI6

    6. mart 2015 | 00:12

    Ali to nije odgovaralo britancima i desilo se: " Bolje rat nego pakt" i " Bolje grob, nego rob".

  • dragan

    6. mart 2015 | 00:05

    Ko je taj ko bi Hitlera naterao da postuje obecano,zabranio mu baze na tlu Jugoslavije i prolaz njegovim trupama na jugo-istok.Aj'te molim vas gluposti.

  • pejo961

    5. mart 2015 | 23:56

    Alaa lupetaju...pa nasi istoricari neznaju sta se dogodilo 91 godine , a tu piasu kojekakve gluposti ... svasta...

  • lu

    5. mart 2015 | 23:48

    Švedski stadard.

  • Misha

    5. mart 2015 | 23:38

    Svakako bi bili pod komunizmom jer je taj isti Hitler izgubio rat, a mi bi potpali pod vlast Sovjeta, tako da nas komunizam svakako ne bi zaobisao...

    • 6. mart 2015 | 00:23

      zx

      @Misha

      Nesto bas nisam primetio da su sve neutralne zemlje za vreme 2 s.rata(Svedska,Svajcarska)dospele pod vlast Sovjeta!

  • Slobodan

    5. mart 2015 | 23:34

    Pozdrav dr.Kosti Nikolicu od domara Doma kulture u Starom Selu!

  • dušan

    5. mart 2015 | 23:25

    istina je da je knez pokušao da izvuče taadašnju jugoslaviju istina je da su bunu dizali hrvatski komunisti ali u beogradu ne u zagrebu istina je da smo ispali hlupi i namagarčeni od nekolicine usijanih glava koje su uništile srbiju i srbski narod i sad je srbija tamo gde treba. A ako bog da vratiće se monarhija a samim povratkom srbija bi dobila podršku engleske švedske norveške svih kraljevina. A za pisanje istorije nemože se tu nipta istoriju oiše ko stigne al istina na krajunispliva

  • Pjotr

    5. mart 2015 | 23:04

    Istoričari koji vole da se bave nagađanjem budućnosti koja se mkogla desiti. Svašta...

  • Lune

    5. mart 2015 | 23:03

    Nasa vojska, nije bila pregazena,ona je bila izdana,otpravljena je u stocnim vagonima, njih do 400.000 u nemacke logore.."vrhovna komanda" kapitulirala, pobegla..ostavila sirotinju raju na cedilu.Te bajke,omeksavanje naroda zarad povratka monarhije je manipulantska igra sa narodom.A, knez sa smeskom, milki Hitlerovu butkicu...svasta !

  • Zurkolomac

    5. mart 2015 | 22:27

    Dzabe je to sve pricati, suludi Srbi vole samo njihovog jedinog titu. Rezultati tog slepila su svaki dan sve vidljiviji…

  • Srećko

    5. mart 2015 | 21:48

    Pitanje je da li bi se tajsporazum poštovao? Staljin je sklopio sporazum pa je Nemačka napala SSSR, insceniravši početak napada. Kako bi Nemci došli do Crnog mora a da ne prođu kroz Srbiju? Možda bi bilo još gore da su Nemci napali SSSR u martu ,kako su planirali.Rusi još nisu bili ojačali a i ne bi ih sprečila zima da dođu do Moskve i Staljingrada.Nisu bili spremni za zimsko ratovanje jer su smatrali da će brzo zauzeti Moskvu.Da su to uradili ,potonji život svih evropljana bi bio sasvim drugačiji.

    • 6. mart 2015 | 00:29

      xcx

      @Srećko

      I mnogo bolji-sasvim sigurno!1)Komunizam bi bio sasecen u korenu 2)Saveznici bi svakako,prije ili kasnije,povratili Evropu ali ociscenu od komunista!

    • 6. mart 2015 | 07:44

      Lomunac

      @Srećko

      Hmmmm, kako bi Vermacht dosao do crnog mora ako ne preko Srbije??? Paaaa recimo mozda preko svojih saveznica Madjarske, pa u Rumuniju i/ili Bugarsku, eto!?

  • sasa

    5. mart 2015 | 21:37

    Samo da se zna: Oficiri, koji su srusili vlast 27.3., su pristali na uslove koje su Nemci trazili. Tako da je to bila samo cista borba za vlast. Komunisti su bili tada samo u naznakama u Bg. Propaganda je cudo.

  • Zoki

    5. mart 2015 | 21:14

    Stvarno ima budala. Ziveli bi divno kao Rumuni i Bugari iza Gvozdene zavese.

  • Aleksandar

    5. mart 2015 | 20:47

    Nismo mi bili dovoljno veliki ni tada, kao sto nismo ni sada... Nasa vojska '41 je bila pregazena od strane Nemacke, a Beograd je predat skoro bez ispaljenog metka. Ne zanosite se da smo bili neka sila, nismo nazalost...

  • jeste

    5. mart 2015 | 19:50

    ovi uslovi su istiniti sto je Jugoslavija zahtevala, ali pitanje da li bi nas ne dirali jer rat je promenljiv vodi se na sve strane.... on je i sa staljinom podelio poljsku pa je napao SSSR. ? mozda bi imali manje zrtava i manje bi ratovali ali ono sto jos treba da znate da su Rulju tada potpaljivali Britanci....

    • 5. mart 2015 | 22:33

      Bobo

      @jeste

      Naravno. To je bio prvobitno rat između Švaba i Engleza/Amerikanaca. Imali su iste ciljeve, osvajanje i absolutna kontrola nad svijetom, samo što je Hitler prvi počeo. I dan danas Englezi imaju iste žudnje. Otvorite oči malo, gledajte šta se dešava u svijetu. Mi smo samo mali mravi i kolateralna šteta.

  • Novak

    5. mart 2015 | 19:32

    Sigurno je da ne bi bilo toliko zrtava koliko ih je bilo.Ali taj isti sporazum su imali i Italija,Rumunija,Bugarska i Madjarska.Posle rata znamo kako su prosli do ujedinjenja Nemacke.Bugari su jos u buli kao i mi.Mi smo do 85-te i ziveli lepo.

    • 6. mart 2015 | 00:34

      zx

      @Novak

      Sporazum uopste nije isti-elementarno nepoznavanje istorije.Nabrojane drzave su ili bili direktni saveznici(Madjarska)ili su dobili odredjene teritorijalne ustupke na racun trecih drzava za sta su,nakon sloma,morali i da "plate"!

  • Hogar

    5. mart 2015 | 18:42

    Mnogo smo danas priklonjeni Rusima i zaslepnjeni istorijom kojom nas uce oni ogorceni rusofili koji "se krste sa tri prsta" a niti znaju sta je post,u crkvu retko idu a o poznavanju vere i nacionalne istorije i da ne pricam.

  • Božidar

    5. mart 2015 | 18:16

    Eeeeeee... Šta bi bilo, kada bi bilo i da je bilo... Da sada nije Haarpa koji hara Srbijom i ostalim zemljama bivše Jugoslavije, bilo bi mnogo bolje nego sada. Izbacimo Haarp iz Srbije, pustite to šta je bilo i moglo biti. Šta nam je sada svima ???

  • Aleksandar Bojic

    5. mart 2015 | 18:07

    Stvarno mislite da ja kao covek koji se krsti sa 3 prsta mogu da poverujem u ovako nesto....

  • ex

    5. mart 2015 | 17:23

    jos jedan dokaz da nam rusi nisu nikad bili braca vec samo zaklon i igracka

  • SLOBODAN

    5. mart 2015 | 17:03

    I Saljin je imao sporazum sa Hitlerom, pa umalo da ga popusi zanavek!

  • Mls

    5. mart 2015 | 16:23

    Mi nismo bili jaki kao Švajcarska (koja je bila sve sem neutralna) pa da smo im potrebni, a to koliko Hitlerova reč vredi najbolje su videli rusi

    • 6. mart 2015 | 00:38

      xcx

      @Mls

      Svajcarska snaga nije bila presudna u odrzanju neutralnosti te zemlje.U pitanju su slozena geostrateska i geopoliticka pitanja.Hitleru je Kraljevina SHS odgovarala kao neutralna iz vise razloga.

  • Dale

    5. mart 2015 | 16:00

    Da, ali bi bili saveznici sa onima koji su ubili 6 miliona ljudi u koncentracionim logorima. Štagore, bili bi kao Hrvati! Nemoguće je da bi Srba bilo 30 miliona, jer je činjenica da stepen nataliteta Srba nije ni blizu toga!

  • vuk

    5. mart 2015 | 14:38

    kraljevi su bili blentavi..posle 1 svetskog rata kao pobednicka nacija pravi kraljevinu srba, hrvata itd..ludost..neutralnost bi bilo tesko ali nije nemoguce..turska je bila ist relativno neutralna..naravno bi dobili Hrvati i albanci neke drzava ali ne takva kakve jesu..bosna, makedonija, 80% albanije i hrvatske ne bi bilo..jos da smo slali borce...itd nebi bile te drzave..

  • srBIA-AIBrs

    5. mart 2015 | 14:22

    Vidim saveznici mnogo naudili nemackoj, italiji, japanu oni jaci nego sto su bili a ovi sto komentarisu da je bolje grob nego pakt sa vukovima to kazite deci koja su izgubila roditelje tad roditeljima koja su izgubila decu i svim zrtvama koji su pali za britansko bolje sutra i americko a rusi koga brane tesko njemu. Trebali smo da ispostujemo sporazum pa se dobro naoruzati neverovatno dobro drzati se po strani pa ko proba da krene na srbiju dali su to ustase nemci komunisti rusi ili ameri udariti na njih iz svih raspolozivih sredstava JER SRBINU JE BRAT SAMO SRBIN UPAMTITE TO VEC JEDNOM

    • 6. mart 2015 | 03:32

      Milan

      @srBIA-AIBrs

      A i Srbin ponekad nije Srbinu brat,a kamoli ostali

    • 27. maj 2017 | 23:37

      SrbinBG

      @srBIA-AIBrs

      Ljubi te brat Srbin u čelo! Tako je! Tako smo trebali da uradimo! <3

  • U toku

    5. mart 2015 | 14:16

    A drug Staljin bi s radošću gledao na tu malu, prebogatu Srbiju i ne bi je na silu ugurao u varšavski pakt. Možda bi Nemci bolje iskoristili tih 20 divizija na istočnom frontu koje su ovde čuvale red. Šta bi bilo kad bi bilo... Suvišno je raspredati o tome.

  • Milijan Vuković

    5. mart 2015 | 14:10

    Njih je spajala ljubav prema antikvitetima, ništa više. Obbojica su voleli dragocenosti.

  • sasas

    5. mart 2015 | 14:09

    Neverovatno kakvi komentari na ovaj tekst. Da li je iko od vas procitao knjigu "Istina o 27. martu". I jos jedno pitanje: Sta su to Ameri i Rusi uradili Nemcima i Italijanima '45., a da nisu uradili nama (procitaj: saveznicko bombardovanje Jugoslavije tj. Srbije u WW2 ) i gde su sad Nemacka i Italija u odnosu na Srbiju? Koliko neznanja kod ljudi koji komentarisu.

    • 5. mart 2015 | 15:58

      Branko

      @sasas

      Bravo!

    • 6. mart 2015 | 02:25

      jaaaaa

      @sasas

      Izvini za minus slučajno.

    • 27. mart 2015 | 21:42

      Milivoje

      @sasas

      Saveznicko bombardovanje u Jugoslaviji odnosno u Srbiji je bilo bombardovanje Nemacke vojske Kada su Saveznici bombardovali na podrucju Jugoslavije odnosno na podrucju Srbije u Drugom Svetskom Ratu , Saveznici su bombardovali Nemce i Nemacku vojsku u Jugoslaviji odnosno u Srbiji a ne Srbe , Srbiju i Jugoslaviju

  • Niksicanin

    5. mart 2015 | 14:09

    To nije bio pakt sa Silama osovine, vec sporazum sa njima. Isti je napravila i Svajcarska, pa pogledajmo je danas. Knez Pavle je jedan od poslednjih sjajnih diplomata naseg naroda. Zivjela kraljevina!

  • zomel

    5. mart 2015 | 14:08

    Komunjare i levi desnicari , procitajte, sve tacke po tacku trojnog pakta , pa onda komentarisite, od transparenta , *bolje grob nego rob * i *bolje rat nego pakt*, zavrsili smo bez 800 000 srpskih glava , JEL TO ODGOVORNA NACIONALNA POLITIKA

  • HRVAT

    5. mart 2015 | 14:03

    Jeli ovo dio cetnickog " antifasistickog pokreta " ?....znaci jesti i piti sa Hitlerom kao i Vitez Ante Pavelic....cetnici borci za slobodu a Ustase fasisti......samo jedno pitanje...u cemu je svha kriti istinu mladjim generacijama....?

    • 5. mart 2015 | 16:27

      MikiDuki

      @HRVAT

      Koje to istine ? ajde da cujemo vasu verziju istine ? sta je ovde pogresno napisano osim da je postojala mogucnost da se izbegne rat ? vama to nije odgovaralo to je ocigledno kao i svaki put a kad dobijete po nosu kukate i molite ajde bas da cujem koji to vid istine ?

    • 5. mart 2015 | 18:37

      Скакавац

      @HRVAT

      Kakve veze imaju cetnici i knez Pavle?

  • Sale

    5. mart 2015 | 14:01

    Napomena, Srbija nije izgubila KiM vec je pod okupacijom. Ko je isao u skolu zna o cemu govorim

  • SSrba

    5. mart 2015 | 13:50

    Ma da.... sigurno... ŠBB-KBB... Nikada Srbija ne bi bila Švajcarska. Nismo mi taj mentalitet, a sa druge strane, bilo bi sve pokradeno još pre nego što bi se rat završio...

  • trlababalan

    5. mart 2015 | 13:50

    Pričam ti priču. Pregazili bi nas prvom prilikom. Sloveni su za njih narod trećeg reda.

  • Steva

    5. mart 2015 | 13:45

    Od komentara sve vrvi od meznanja.Uputite se vise pa onda komentarisite.Govoro se o dugoseznim reperkusijama jer su to kljucni trenuci za Srbiju u novijoj istoriji.Prekid Kraljevine,odvajanja od pupcane vrpce,smena sistema,vrednosni elementi srpskog drustva i jos mnogo toga.Najveca je steta po nas sto je Knez zbacen,27 marta je izdejstvavana smrtna kazna cije posledice i danas osecamo.

  • Janez

    5. mart 2015 | 13:40

    Kad bi baba...... Samo mi nista ne znamo niti mozemo da učinimo!

  • Jugoslavija - grobnica Srba

    5. mart 2015 | 13:37

    Glupost na kub. Rumuni koji su usli u pakt su izgubili gomilu teritorije koja je data Madjarima. Isto bi se desilo i s Jugoslavijom tj. Srbima, sve preko Drine bi bilo dato Hrvatima koji bi ratovali za Rajh. Jedino bi sve teklo sporije nego sto se odigralo, ali sve kako je rasparcana zemlja bi se desilo i tad, i ovakva zavaravanja kao u tekstu i dovode nas narod, kad je u pitanju promisljanje o svojoj drzavnosti, na nivo nezrelog deteta. Ko god pise ovo, i posle svih pokolja i stradanja Srba, i dalje veruje da Hrvati, Albanci i muslimani nisu jedva cekali da stvore svoju drzavu prvom prilikom - taj je Jugosloven. A najveca greska Srba u 20. veku je sto smo se odrekli identiteta i postali Jugosloveni, zato su ostali napravili sebi drzave a mi ostali s ovim parcetom koje se sad zove Srbija.

    • 5. mart 2015 | 14:59

      Andjelija

      @Jugoslavija - grobnica Srba

      Slazem se potpuno, nama nije trebala Jugoslavija.Na kraju kako smo izgubili ulaskom tako i izslaskom iz te tvorevine pogubne za Srbiju.

    • 6. mart 2015 | 00:43

      xcx

      @Jugoslavija - grobnica Srba

      Hrvati bi bili zauzdani i pod kontrolom i ne bi nastala NDH!

  • dragomir

    5. mart 2015 | 13:29

    hitler nije postovao nikakav dogovor sa nikim,to je moje misljenje mozda nisam u pravu

  • Толе-Боле

    5. mart 2015 | 13:12

    Е па да је у бабе китулин, била би ђед!!!!!

    • 5. mart 2015 | 16:45

      Acko

      @Толе-Боле

      ..a'da djedo ima trole bio bi trolejbus..

  • Shone

    5. mart 2015 | 13:11

    Kakva zamena teza. Da je tako bilo i tako prihvaceno, Srbija, tj Jugoslavija ne bi bila neutralna jer bi pristupila Trojnom paktu. Nemoguce je da potpises pristupanje paktu i da budes neutralan. Mozda bi za vreme rata bili postedjeni ali bi 1945, bili etiketirani kao saradnici neprijateljskog rezima i verovatno bi pripali Rusiji kao i Bugarska i bili pod Sovjetskim represivnim rezimom i ziveli kao Bugari, naravno rasparcani, jer ne bi vise bilo Jugoslavije vec bi pripojili drugim zemljama. Zato da ne lupamo sta bi bilo kad bi bilo...

  • Jovica

    5. mart 2015 | 12:47

    Sto je babi milo.... Da li neko moze da poveruje ds bi nas ovaj izdajnik i lopov spasio ?! Mozete zamisliti sta bi nam uradili rusi i ameri posle ? Dokle ide ovo razaranje srbije da hoce i istoriju da nam primene.

  • on

    5. mart 2015 | 12:30

    Šurovao je Draza sa nemcima pa opet izvukosmo deblji kraj

    • 5. mart 2015 | 13:15

      Penzioner

      @on

      Od Karadjordja do Tita uvek je Britanija stajala iza ustanka i ratova koji smo vodili kao narod u njenom interesu.Da nije toga bilo,naseg naroda bi bilo oko 50.miliona,kazu nacionalne i strane enclikopedije.To nije tajna!.

    • 27. mart 2015 | 20:22

      Milovoje

      @on

      Draza Mihailovic nikada nije suradjivao s Nemcima. Draza Mihailovic i Cetnici nikada nisu suradjivali ni s Nemcima ni s Italijanima.

  • zoran

    5. mart 2015 | 12:28

    pa i rusi sklopise sporazum o nenapadanju pa je hitler to prekrsio ovo i da je tacno bio samo njegov trik kao i sa rusijom

  • smile

    5. mart 2015 | 12:26

    Koliko ja znam i Staljin je imao dogovor sa Hitlerom... Pa....

  • Dag

    5. mart 2015 | 12:23

    Svi znamo ,sta je bilo sa Hitlerom.Zar mislite, da bi njegovi prijatelji bolje prosli?Inace srpske banke, su oduvek, bile poznate - po tajnosti uloga...

  • MISIRAC

    5. mart 2015 | 12:20

    Šta bi bilo kad' bi bilo?Da nije onaj uradio ono ili ovaj ovo mi bi smo imali 250miliona stanovnika i mutirali bi u ljude žabe.

  • Sreten Zujkic-Penzioner

    5. mart 2015 | 12:19

    Tu je bila malo umesana i Britanija da se taj sporazum ne dogodi, zato je i poslao kaznenu ekspediciju na nas.Inace mi smo puno puta kroz istoriju imali sansu da se razvijemo kao vodece zemlje u evropi ali sudbina nas je uvek terala na tezi i bolniji put.

    • 5. mart 2015 | 13:42

      Andjelija

      @Sreten Zujkic-Penzioner

      Da bas je tako, Englezi su tu odlucivali.Prepustili su Srbiju Rusima.Znali su da je njihova odluka presudna.Cercil nas je posteno sredio.

  • Zez

    5. mart 2015 | 12:07

    Ma mi smo glupi,ne bi ratovali I ne bi nas napali...sve bi bilo ispostovano...dodju nemci pevamo njima dodju rusi pevamo njima...tj.kako vetar duva tako se I mi njisemo I sve bi bilo u redu

  • Rolat s mesom

    5. mart 2015 | 11:57

    Hitler burazer

  • Bfrend

    5. mart 2015 | 11:56

    Komunizam je gori od fašizma a demokratija od oboje...

  • The Illuminati

    5. mart 2015 | 11:48

    Bolje rat nego pakt, sa vukovima. Nikad protiv brace Rusa. Ako je ovaj voleo zapad , narod nije. I njima se nikada ne moze verovati, cuj Hitleru verovati da te nece pokoriti. Hahahahahaha. Dajte ljudi opametite se vise, ovo je davno bilo, dosta toga vise, bilo proslo, dobili su po tamburi od Rusa i to je to. Hitlera, staljina vise nema. Bolje bi nam bilo da sad se okrenemo Rusiji , jer sta mi mozemo izvoziti Nemackoj, sta jabuke, kruske, meso, automobile, pa necemo se zezati. A Rusima mozemo sve ovo. Pa vi gledajte sa te strane kome se bolje okrenuti. Postati rob zapadu dok nas ne isisaju do kraja, ili Rusiji i krenuti ogroman izvoz nasih proizvoda. Amin.

  • Banderaš

    5. mart 2015 | 11:47

    Šta bi bilo da je bilo.... tra la la

    • 5. mart 2015 | 12:55

      топлистанадреалиста

      @Banderaš

      Нема шта бити, глупост обична! Зашто не опише стање у "краљевини"?........десио се грађански рат исто као 91, то је чињеница и могли смо бити у савезу и са марсовцима то нема везе!

  • Buco

    5. mart 2015 | 11:29

    Sta ovaj trabunja ma koji je to ubica ugovor ispostovao.

  • Strucnjakowsky

    5. mart 2015 | 11:28

    Izgleda da ko kod je satadjivao sa Hitlerom danas ta zemlja ima vise privilegija nego oni koji su bili protim.Pocev od Hrvata,Albanaca,Bugara i ostalih.

  • Acko

    5. mart 2015 | 11:20

    ..šta bi bilo da je bilo..!?!?!?!?!?

  • Baron

    5. mart 2015 | 11:17

    Pa dal ima neko normalan da moze da poveruje u ovu glupost!

  • Kiza

    5. mart 2015 | 11:15

    Sta bi bilo kad bi bolo. To je ta prica. A odgovore niko ne zna. Samo pusta nagadjanja i zal za nekim boljim zivotom. Surova realnost nam govori da smo izmedju istoka i zapada i da cemo uvjek biti na sudaru tih sila.

  • Kosta

    5. mart 2015 | 11:14

    Zar nebi bilo bolje da je komunizam jos onda unisten. Da nije bilo Hitlera i Njemacka bi bila komunisticka a kako bi mi bez gstarbajtera?

    • 5. mart 2015 | 14:19

      obilic

      @Kosta

      E pa vidis imas pravo nemci su svi hteli komunizam ali to im je objasnjeno i uguseno jer je za istok spremljena ta ideologija

  • Borac

    5. mart 2015 | 11:09

    Najbolje od svega je izjava da ne bi imali Jasenovac. Ovi istoricari bolje da nalo prošetaju po bivsoj Jugi umesto sto samo čitaju i piskaraju. Jos ce Hrvati ispasti srboljubci samo im je bio los dan u Jasenovcu

  • Vladan

    5. mart 2015 | 10:41

    Prvo, tvrdnje ovog teksta jednostavno nisu tačne. U potpisanom sporazumu jasno stoji da prolazak trupa III rajha mora biti neometan i može biti bez najave itd Kao drugo, da li iko veruje da bi Hitler ispoštovao dogovoreno? Prošle godine se pojavio snimak Hitlera sa generalima na kome posle protesta u Beogradu, besni i kaže "... Opet ovi Srbi prave probleme, treba ih uništiti jednom za svagda..." (parafraziram) Kao treće, da li treba praviti "pakt sa đavolom" pa makar imao koristi od njega?

    • 5. mart 2015 | 12:27

      Neopredeljen

      @Vladan

      Švajcarska i Švedska su bile neutralne pa to po tvom viđenju znači da su imali "pakt sa đavolom", a vidim gde su sad i vidim koliko im svet na tome zamera. To što parfraziraš da je Hitler rekao, je rekao posle puča 27. marta, koji je inače finansiran engleskim novcem. Ali s obzirom da ne čitaš dovoljno na tu temu, preporučujem ti da malo proširiš znanje i vidike, pa počni prvo sa knjigom "Istona o 27. martu". Bez uvrede, uz dužno poštovanje kao ka svom sunarodniku. Ne dozvolimo da nas neznanje satre. Sve najbolje.

    • 5. mart 2015 | 21:40

      Алекса

      @Vladan

      Не пише тако! Пише да Немачка и њене савезнице неће тражити прелаз преко територије Југославије и да ће на територије Југославије од страних војника бити само војни аташеи. Текст пакта је и на гуглу доступан, ако немаш при руци књигу Бранка Петрановић, Историја Југославије, где је објављен факсимил уговора.

    • 6. mart 2015 | 00:49

      xcc

      @Vladan

      Pravi pakt sa djavolom je napravljen nakon 2 svetskog rata-posledice vidimo i danas!

  • Ban

    5. mart 2015 | 10:35

    Izdrzali bi do 1945...kada bi usli Sovjeti,okupirali drzavu i uveli upravu ili postavili komuniste na vlast,kao sto je bio slucaj sa Rumunijom,Bugarskom...Tako da samo Titu mozemo zahvaliti sto danas ne pricamo ruski,inace da smo bili sovjetski satelit danas bi bili u jos gorem stanju nego sto smo sad.A ovaj fasista "knez pavle" bio je nesposoban ...njega ni sami Srbi nisu podnosili(zbog B.Hrvatske,smenjivanja Stojadinovica,potpisivanja pakta....),a kamoli drugi narodi.

    • 5. mart 2015 | 11:26

      FEX

      @Ban

      Slazem se da bi posle rata imali problema sa SSSR-om, takodje je pitanje da li bi u jednom momentu Svabe trazile od Srba da idu Istocni Front da se bore protiv Sovjeta

    • 5. mart 2015 | 11:56

      Zez

      @Ban

      Ajd ne lupaj bre,a sta je bilo sa svajcarskom.?vidim njima ide bas ekstra

    • 5. mart 2015 | 14:14

      obilic

      @Ban

      Tonije tako pavle nije bio fasista vecje hteo mirotvorni plan ali su komunisti bili spremniji

    • 5. mart 2015 | 14:17

      obilic

      @Ban

      To ti je kao sada hrvati. I ukrainci hoce fasizam sto se hvalite sa tim a druge budale masu mi smo komunisti cuti nije dobro iako si ti provokativan bojim se da vas ne sravne sa zemljom jer politika menja pravila a budale iskacu same.

    • 27. mart 2015 | 21:12

      Milivoje

      @Ban

      Knez Pavle nije bio ni Fasista ni Nacista. Knez Pavle nije bio suradnik ni Fasista ni Nacista. Knez Pavle je bio izdajnik Srbije i Jugoslavije ali nije bio ni Fasista ni Nacista.

  • Stefan

    5. mart 2015 | 10:32

    Ali se ne bi usprotivili nacizmu i fasizmu koji su najveca zla!!! Srbi nikada nisu mirno posmatrali nepravdu i tako treba i da ostane.

    • 5. mart 2015 | 12:50

      Lazarev grad

      @Stefan

      Zato nas sad ima 5milion... Dok drugi napreduju mi se raspravljamo sta je bilo na kosovskom boju ko je pobedio ko nas je izdao... Pa dok dodjemo do kneza pavla... A ljudi oko nas odose u buducnost...

    • 5. mart 2015 | 14:13

      obilic

      @Stefan

      Ono vidite sve je to diskutabilnoodprrilike da su svedski kreatori imali savrsenu organizaciju i jos traje i fasizam i komunizam i jedno i drugo je najvece zlo jer i jednan i druga strana se finansiraju za krvoprolice nijedna nije pozitivna. Jednostavno jedna je strana dosta jaca od druge a ta druga je iako je sa narodom bogata nisu sa tehnikom. To je sad ispitivano na raznim modelima ratovanja Ratovi su potreba vodjama sveta.

  • Slobo

    5. mart 2015 | 10:29

    Politika je opasna igracka.Nazalost I danas ljudi sumljivog morala nalaze se na odgovornim funkcijama u drzavi.Kada bih neko pokusao I sada da napravi u interesu drzave,mnogo vise njih koji ce praviti haos radi svoje licne koristi.

    • 5. mart 2015 | 11:12

      Lux

      @Slobo

      Izvinjavam se, ali, primecujem da rec "bih" mnogi ne znaju gde se upotrebljava.

  • Obućar

    5. mart 2015 | 10:29

    To je tačno! 100%

  • Južnjak

    5. mart 2015 | 10:28

    Ovo je bio dobar plan,ali probritanski oficiri su izvršili puč 27.marta,i tako gurnuli Kraljevinu Jugoslaviju u rat.

    • 5. mart 2015 | 10:59

      Spasoje

      @Južnjak

      Englezi i njihovi agenti (Simovic i kompanija) su nas gurnuli u rat.

    • 5. mart 2015 | 13:39

      45

      @Južnjak

      A gde bi nam bio obraz???

    • 5. mart 2015 | 14:05

      obilic

      @Južnjak

      Tako je juznjak to su bili englezi posto su ziveli u eng inace su povodni jevreji. Karl marks i fidrirh engels su tvorci velikog sistema a u isto vreme je i poceo fasizam. Nikad ne ide samo jedna ideologija obicno idu dve kako bi inace bilo ratova. Tako i fasizam i komunizam je ista filozofija jer vodi ljude u smrt. A sta pise u toj ideologiji do je samo mazanje ociju. Piitao sam jednog profesora sociologije koji je predavao na nemackom fakultetu inace je doktorirao ako je to vazno ko je stavio nemacku na noge i uveo disciplinu ired Rekao je hitler ali ima pravo

  • BILI

    5. mart 2015 | 10:25

    Šteta što Srbi nikada nisu imali i slušali pravog SRBINA za vođu nacije!

  • Isstoričar

    5. mart 2015 | 10:20

    A šta Hitler je postovao dogovore!? Nisam verovao da su i istoričari glupi. Ovo vise govori o našim istoričarima nego i Hitleru.

  • JoB

    5. mart 2015 | 10:18

    Kasno Marko na Kosovo dodje!

  • Zivot

    5. mart 2015 | 10:17

    Ja mislim da je to preterivanje,mi nismo mogli da izbegnemo rat iz vise objektivnih cinjenica,prvo ustase I Pavelic bi podigli pobunu protiv Srba,drugo Englezima nebi odgovarala neutralna Jugoslavija I oni bi zakuvali rat,trece Hitleru nije bio problem da prekrsi sporazum I mozda bi rat poceo samo kasnije,a Staljin bi sigurno podigao rat I doveo komunizam I Tita na vlast.

    • 5. mart 2015 | 10:50

      Перица

      @Zivot

      Па Енглези и јесу закували рат.

    • 5. mart 2015 | 11:29

      Južnjak

      @Zivot

      Ustaški pokret se nalazio u inostranstvu,tako da nikako nije mogao da podigne bunu. Kada je Ante Pavelić čuo,da je Jugoslavija potpisala pakt,on je rekao "sa mnom i mojim pokretom je svršeno"...Sa njim bi bilo svršeno,ali probritanski oficiri su izvršili puč,i tako gurnuli više od milion Srba u smrt.

  • MikaSRB

    5. mart 2015 | 10:13

    Ovo je jako bolna tema za svakog srbina koji poznaje istoriju svoje zemlje. Sa jedne strane imaš kneza bačenog pred svršen čin, da bira između dva zla, sa druge strane najveće zlo 20veka. Još uvek se sagledavaju svi aspekti te priče. Možda nas hitler ne bi ni dirao a možda bi nas svakako napao,kao što je i ruse sa kojima je prethodno potpisao sporazum o nenapadanju. Trebala mu je naša teritorija a i osveta za ono šamaranje 1914-1918 tako da je taj rat bio neizbežan po mom mišljenju.

    • 18. februar 2016 | 11:43

      Nenad

      @MikaSRB

      Rat za nas nije bio neizbežan, naprotiv, ili ne onakav, za nas je nažalost bio neizbežan Komunizam gore zlo od nac-socijalizma, nac-socijalizam živimo poseldnjih dekada....ali u našoj dzulovskoj varijanti.

  • Ceca

    5. mart 2015 | 10:09

    A, MI NASELI NA ONOG ĆOPAVOG ZLOTVORA!!!

    • 5. mart 2015 | 11:32

      Delija

      @Ceca

      Bravo Ceco. Kratko i jasno rečeno. Pametnom dovoljno da shvati.

    • 5. mart 2015 | 12:08

      Rade

      @Ceca

      Taj čopavi zlotvor je omogučijo da su se tvoji roditelji upoznali negde i stvorili tebe.Da je istorija išla na stranu četnika,bojim se da se tvoji roditelji nikada ne bi sreli.

  • Emi

    5. mart 2015 | 10:06

    E pusti snovi tu smo gde smo

  • Slep kod ociju

    5. mart 2015 | 10:06

    A mozda bi zbog toga Nemacka pobedila u II Svetskom ratu i fasizam bi postao vladajuca ideologija.Profesoru Antic,kao velikom strucnjaku u nekim oblastima prava,ne prilici da se bavi "sta bi bilo kad bi bilo" procenama i da daje pausalne izjave o stvarima u koje se,ocigledno ne razume.

  • Браде

    5. mart 2015 | 10:06

    Sve je receno...

  • Перица

    5. mart 2015 | 10:05

    Други светски рат је било нешто најстрашније што се догодило у историји човечанства. Пре тога најстрашније у историји човечанства што је пропало римско царство као шатро примило хришћанство и променило га из корена. И за сам почетак 2 рата тако и за стварање римокатоличке цркве треба написати нову тачну исторју. Историчари је крију као змија ноге.

    • 5. mart 2015 | 21:45

      Алекса

      @Перица

      Јеси ли ти на мастерсу метафизике?

  • Bukovski

    5. mart 2015 | 10:02

    Kako ne, evo hrvate je postedeo, sve im cveta

  • sale88

    5. mart 2015 | 10:02

    Ma to je genocid kriv, da nisu u prvom 2,5 milijona srba poubijano, i u drugom svjetskom 2 dosada bi nas bilo na celom svetu sigurno izmedju 30-40 milijona..!

    • 5. mart 2015 | 11:03

      Aha

      @sale88

      Sve što kažeš je tačno, samo obrati pažnju na pravopis

  • DD

    5. mart 2015 | 10:01

    DOŠAO TITO DA NAS UNIŠTI. PO ZADATKU ILUMINATA.

  • Pravda

    5. mart 2015 | 10:00

    Uf,sta bi bilo, kad' bi bilo?

  • Ivan Stojiljkovic

    5. mart 2015 | 10:00

    Da se sledio put kneza Pavla saveznicke trupe i Rusi bi Jugoslaviju sravnile sa zemljom tako da ti na isto dodje.

    • 5. mart 2015 | 11:02

      Spasoje

      @Ivan Stojiljkovic

      Zasto nisu Svajcarsku i Svedsku sravnili?

    • 5. mart 2015 | 11:51

      М

      @Ivan Stojiljkovic

      @Ivan Stojilkovic Da li znas kako je izgledala Nemacka po zavrsetku rata a kako izgleda sada???!

  • Srbin

    5. mart 2015 | 10:00

    Englezi su naši najveći neprijatelji. Nikad im nije bilo u interesu da Srbija bude jaka i razvijena.

  • Lazarev grad

    5. mart 2015 | 09:57

    Da je moja baba devojka... Mi smo dozvolili stranim placenicima i komunistima da nas uvucu u rat bolje rat nego pakt... Glup smo narod nepismen i dan danas se nismo promenili... Zasto u zagreb nisu bile demonstracije dosli nemci oni docek njima pevaju danke dojcland dosli rusi oni opet smrt fasizmu sloboda narodu... Ustase ubijale srbe masovno a posle ovi partizani cistili od vetnika sto mu dodje na isto u mesto da smo uzeli pare hitleru i da mu damo sta hoce pa posle i ovima da uzmemo pare...

    • 5. mart 2015 | 11:28

      Milan

      @Lazarev grad

      Pa ti i jesi nepismen, jer kazes uvucu, umesto uvuku. A to sto nzs ni zareze da stavis, jasno govori o tebi.

    • 5. mart 2015 | 12:02

      Zez

      @Lazarev grad

      Pa normalno ljudi pametni,znaju da iskoriste

    • 5. mart 2015 | 13:48

      obilic

      @Lazarev grad

      Nazalost to se tako nesto dogodilo ali evropa nas je planirala jos od balkanskih ratova pa na dalje jednostavno engleska i nemacka nece srbiju celovitu i veliku Najgore smo unisteni od 1912 pa do 19120 tako posle je ostalo nesto pametnih i hrabrih pa su nas u daljemprogramu dotukli. Vidite uvek je problem istok zapad od pre Hrista. Sta da radimo ceo istok je razdeljen i umanjen

  • Mare

    5. mart 2015 | 09:51

    Pa kad su nam smestili. Kao i uvek. Moramo mi da ratujemo. .

  • Gandolfini

    5. mart 2015 | 09:51

    Šta bi bilo kad bi bilo ...

  • Tiago

    5. mart 2015 | 09:51

    Nema sanse. Neko bi nas urusio, ako ne Hitler posle 6 meseci, onda neko drugi posle npr.10 god. Jednostavno, Srbi su osudjeni na stradanje.

    • 5. mart 2015 | 13:07

      100% Nislija

      @Tiago

      Osudjeni su zato sto misle da su osudjeni !

  • Srx Bg

    5. mart 2015 | 09:48

    Pobednik pise istoriju.....

  • Sremac

    5. mart 2015 | 09:42

    E da Vuk Brnković nije izbegao kosovski boj, ili da je Atila Hunski onomad zauzeo i sravnio Rim sa zemljom, ili da je Ahil nosio cokule umesto sandala... Šta bi bilo kad bi bilo...e pa nije!!!! I ajde dosta bre više sa tim! Treba živeti danas, sutra...a ne, e da smo pre 100 godina!!!

    • 5. mart 2015 | 11:07

      Igor

      @Sremac

      Vuk Brankovic nije bio izdajnik, mani se te komunisticke istorije brate Srbine! Stavise, njegov odred je jedini izdejstvovao pobedu na Kosovu, Vlatko Vukovic i Lazar Hrebeljanovic su "porazeni"... Istorija mu je dodelila epitet "izdajnik"a zato sto smrt nije nasao na Kosovu nego je preziveo bitku.

  • Анти Антифа

    5. mart 2015 | 09:41

    Нажалост Енглези су извели свој паклени план и основали НДХ и поставили Пљвелића иначе њиховог агента а касније Броза.Енглези су Србима крвни непријатељи већи од Шваба

    • 5. mart 2015 | 13:24

      Acko

      @Анти Антифа

      ..ajd'da negledamo ko nam je kriv..! ..okrenimo se sami sebi da nam se tako nešto više ne desi..

    • 5. mart 2015 | 13:39

      obilic

      @Анти Антифа

      Ttako je

    • 5. mart 2015 | 13:42

      45

      @Анти Антифа

      Jesu englezi su sve krivi. Mnogo me zanima, i molim te mi odgovori, ko je po tebi bio po meri u tom ratu? Po tvom nadimku bih pretpostavio da si protiv antifasista, znaci da si za nemce, italijane i ustase?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA