SRBLJANOVIĆ: Čume je kreator DSS kampanje "Različak"!

  • 5

Biljana Srbljanović, književnica, iznenađena kreativnošću kampanje Demokratske stranke Srbije, na svom Tviter nalogu objavila je moguće asocijacije na reč "različak".

Kako navodi Srbljanovićeva, "različak leči i od plača i od konjuktivitisa, ali bi za ovaj nemačko, estonsko, finsko, švedski simbol liberala, u ćiriličnom izdanju, bilo bolje da je samo krmivo, te da cela kampanja izgleda kao da je Ljubiša Buha Čume bio kreativni direktor".

Objašnjavajući simboliku različka, književnica otkriva i da je rado nošen na reveru zaljubljenih momaka u narodnoj nošnji.

- Različak, srce DSS kampanje, nacionalni je estonski simbol, ali i pan nemački i desničarski - piše Srbljanovićeva, i dodaje da bi idući dalje tom analogijom, Vojislav Koštunica mogao biti zaljubljeni mladić.

Nju je "pederski preokret u DSS-u" i izbor kandidata za gradonačelnika zabavio do suza, a rado bi čestitala i marketinškom kreatoru projekta, ako takav uopšte postoji.

- Aca Pop za gradonačelnika, ljudi plačem! - napisala je Srbljanovićeva na Tviteru povodom kandidature Aleksandra Popovića  za prvog čoveka Beograda.

(Telegraf.rs)

Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA