SRBLJANOVIĆ: Čume je kreator DSS kampanje "Različak"!
Biljana Srbljanović, književnica, iznenađena kreativnošću kampanje Demokratske stranke Srbije, na svom Tviter nalogu objavila je moguće asocijacije na reč "različak".
Kako navodi Srbljanovićeva, "različak leči i od plača i od konjuktivitisa, ali bi za ovaj nemačko, estonsko, finsko, švedski simbol liberala, u ćiriličnom izdanju, bilo bolje da je samo krmivo, te da cela kampanja izgleda kao da je Ljubiša Buha Čume bio kreativni direktor".
Objašnjavajući simboliku različka, književnica otkriva i da je rado nošen na reveru zaljubljenih momaka u narodnoj nošnji.
- Različak, srce DSS kampanje, nacionalni je estonski simbol, ali i pan nemački i desničarski - piše Srbljanovićeva, i dodaje da bi idući dalje tom analogijom, Vojislav Koštunica mogao biti zaljubljeni mladić.
Nju je "pederski preokret u DSS-u" i izbor kandidata za gradonačelnika zabavio do suza, a rado bi čestitala i marketinškom kreatoru projekta, ako takav uopšte postoji.
- Aca Pop za gradonačelnika, ljudi plačem! - napisala je Srbljanovićeva na Tviteru povodom kandidature Aleksandra Popovića za prvog čoveka Beograda.
(Telegraf.rs)
Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
INDEX
Koliko grama je sad uzela?
Podelite komentar
Viva
Kako je nije sram da daje komentare,strasno
Podelite komentar
pedja
Razlicak je ono, kad umesto 1g dobijes 0.87g :) za 50 evra
Podelite komentar