Vučić što obeća to i ispuni.Sada kada već imaju dovoljno iskustva sa ponašanjima onih koji su gradili i radili u vreme DS režima,sigurno je da im neće dozvoliti ležernost i nepoštovanje rokova izgradnje puta.
Super svi cemo da idemo na zlatibor necemo nista vise da radimo idemo na jedenje i pijenjei provod udri brigu na veselje i kukaj kako da sastavis kraj s krajem.
Moramo se postaviti prema sektoru gradjevinarstva I infrastructure drugacije, u smislu da ti sektori ponovo budu okosnica razvoja buducnosti ove zemlje.
Vucic je upravu, kod nas ranije rokovi su postojali samo na papiru, a u realnim situacija izvodjaci radovi su samo odlagali I odlagali rokove zavrsetka radova. To vise ne sme da se desava ukoliko se poslu pristupi odgovorno.
Увек треба контролисати градилишта и водити рачуна да се сви рокови испоштују и има право премијер не треба више дозвољавати да свако ради шта он хоће него треба поштовати пројекте и рокове.
E da je ovako ozbilna atmosfera vladala prethodne decenije sad bi bili deset puta modernija država što se infrastrukture tiče. Mada, bolje ikad nego nikad.
"Sit sam aneksa, do 30. aprila 2017. ima sve da bude gotovo"... E tako se to radi, pritisak mora stalno da postoji da bi se u urušenom građevinskom sektoru završavalo na vreme.
Neophodno je da se ulaze u infrastrukturu I puteve ali ne koa ranijih godina dok su demokrate bile na vlasti . Radovi pocinju oni se slikaju I posle niko vise I nehaje za taj puit. Mislim da ce ova vlada ispostovati sve rokove I shvata da je gradjenvinarstvo osnova razvoja zemlje.
Činjenica je da imamo najlošije puteve u regionu i ovo što se sada radi je za svaku pohvalu. Samo da ne bude da se za svakih deset metara izgrađenog puta ne preseca vrpca kako je to radio Mrkonjić.
Danonoćna prisila i nadzor nad radom onih koji učestvuju u infrastrukturnim projektima je nužnost - u suprotnom nikad ništa nećemo dovršiti. Jednostavno, takav nam je mentalitet - sve na o-ruk i kampanjski.
@emma:Bolje da ima malo i prisile nego da se sve izmakne kontroli. Dosadašnja praksa nam pokazuje da su svi radovi znatno kasnili i zbog toga povećavana cena.Međutim na ovom projektu su uključeni Kinezi i oni će sigurno ispoštovati sve rokove.
Izgradnja infrastrukture je neophodna stavka za privlačenje ulaganja i dslji razvoj privrede. Na žalost, kod nas se sve odvija suviše sporo. Nadam se da će Vucic, na sebi svojstven način, uspeti ds stvari u ovoj oblasti postavi na nove temelje.
@tamara:Nema više zabušavanja. Prosto mi se smiči kada se setim kako je Mrkinjić za svakih deset metara izgrađenog puta presecao vrpcu i hvalio kako uspešno izgrađujemo auto puteve.
Nema teoretske sanse da se dodje za 90 minuta do Zlatibora zato sto od Beograda do Pozege ce biti 148 kilometara a to je sat i petnaest minuta,ali zato od Pozege do zlatibora ima oko 45 kilometara pa kad se vozi po ogranicenju za tu deonicu treba barem 40 minuta te je to u najboljem slucaju dva sata.
Bravo i ja sam se slatko nasmejao. Glupim izjavama nikad kraja u ovoj nasoj Srbiji. U prevodu. Blablabla. Na zalost nas i nase politicare niko ne moze promeniti.
Bitno je da ne bude zastoja u radu, kao što je do sad bila praksa, jer taj auto-put je preko potreban, kako bi se rasteretila ''magistrala smrti'' Ibarska magistrala.
Krajnje je vreme vec jednom da kriticari malo stanu na loptu, nela puste malo da vreme pokaze ko je u pravu, jer ovako se samo svi nerviramo, Vi koji napadate ako se desi sta cete posle toga, mi koji imamo poverenje i nadu da ce ono sto Aleksandar Vucic kaze to se i desiti. Jer on vodi odgovornu politiku kako u drzavi, tako i u svojoj stranci, i tu nema puno filozofije. Ako zelimo da se izvucemo iz krize jasno je da samo racionalnim ponasanjem to mozemo i postici. Bice dosta vremena za kritiku ukoliko se to ne desi.
Eh, da je Srbija pre imala ovako posvećenog lidera ko zna dokle bismo dogurali danas i da li bi nam se desile sve one loše stvari posle 2000-ite godine.
Verujem Vucicu svaku izgovorenu rec jer se radi o coveku kome se vervati moze .Energican pametan i na da sve radan.Pored takvog coveka i lenstina se preznojava od rada.Verujemo mu!
Aleksandar Vučić voli svoju državu i narod i drago mi je da će se stanje u našoj državi promeniti na bolje.Drago mi je da će se poboljšati saobraćaj i deonica od Beograda do Zlatibora stići za sat i po, a da će biti skraćen put do mora. Tačno tunel može da se prokopa od Beograda do Požege. Drago mi da će Aleksandar Vučić zaista oporavti našu privredu, proizvodnju i industriju. Aleksandar Vučić i treba da pregovara sa kineskim kompanijama, koji zaista rade da svoj rad malo ubrzaju. Naravno da EU traži od Srbije da imaju uređenu infrastrukturu i nove puteve, i da deonice moraju da bude gotove do 2017 godine, jer je to kranji rok.
Велики инфраструктурни објекти су нужна потреба Србије како због подизања скоро угашене грађевинске индустрије, тако и због значајних финансијских ефеката које ће ти пројекти дугорочније донети нашој држави. Оно што поражава јесте, такође, чињеница да постоје и противници подухвата као што је овај, затим моста Земун-Борча, па на крају и Београда на води. Још занимљивија чињеница је да они долазе из редова странака које су имале власт пуну деценију, а ништа нису урадиле да се иоле побољша квалитет живота и стандард грађана.
Novi Sad-Ruma-Sabac-R.Srpska dnevni prolaz 10000 vozila nema auto-puta ni u najavi a ovoj put o kome se prica 1500-2500 vozila u danu.Ovaj podatak moze se proveriti na sajtu CIP -a.Pitanje isplativosti.
Neka strucnjaci objasne zasto je to bio prioritet pre najprometnije trase u Srbiji.
Zasto Dodik ne nauci nesto od Vucica pa da krene sa radom a ne da dobije na gotovo a to koliko vozila prolazi kojim pravcem mislim da nisi upoznat sa stanjem opterecenosti puteva
Eto, i Kinezi znaju da je naša vlada efikasna i sposobna, samo mi čija je to vlada uvek nešto sumnjamo, kritikujemo, ne pristajemo na dobro. Stvarno ne znam šta više da kažem, čim je nešto dobro i kao takvo odskače od drugih, odmah kritikujemo.
Radovi odmicu planiranim tempom i to je dobar znak da ce biti ispostovani rokovi. Dobro je sto Vucic stalno kontrolise dokle se stiglo sa izgradnjom jer na taj nacin eleminise mogucnost zastoja radova.
nikolija
Konačno da i ovaj deo Srbije dobije auto put i dobru povezanost sa ostatkom države. Ovo će uticati i na privrednu aktivnost
Podelite komentar
nikola
Konačno da počne ozbiljna izgradnja ove zemlje, a ne kao ona Mrkonjićeva ,,i pre roka''.
Podelite komentar
nikola
Tako se to radi, a ne kao socijalisti ranije. Prugu Valjevo loznica uradili 50 metara i tri puta su svečano otvaralin kao da je završena.
Podelite komentar
Kale
Nema više krađa i kraduckanja, došlo vreme kad mora da se radi.
Podelite komentar
DOKTOR
Vučić što obeća to i ispuni.Sada kada već imaju dovoljno iskustva sa ponašanjima onih koji su gradili i radili u vreme DS režima,sigurno je da im neće dozvoliti ležernost i nepoštovanje rokova izgradnje puta.
Podelite komentar
Mitar
Super svi cemo da idemo na zlatibor necemo nista vise da radimo idemo na jedenje i pijenjei provod udri brigu na veselje i kukaj kako da sastavis kraj s krajem.
Podelite komentar
Garibi
Moramo se postaviti prema sektoru gradjevinarstva I infrastructure drugacije, u smislu da ti sektori ponovo budu okosnica razvoja buducnosti ove zemlje.
Podelite komentar
Frida Kalo
Vucic je upravu, kod nas ranije rokovi su postojali samo na papiru, a u realnim situacija izvodjaci radovi su samo odlagali I odlagali rokove zavrsetka radova. To vise ne sme da se desava ukoliko se poslu pristupi odgovorno.
Podelite komentar
bojann90
Svaka cast!!
Podelite komentar
пасарела
Увек треба контролисати градилишта и водити рачуна да се сви рокови испоштују и има право премијер не треба више дозвољавати да свако ради шта он хоће него треба поштовати пројекте и рокове.
Podelite komentar
Dexter
E da je ovako ozbilna atmosfera vladala prethodne decenije sad bi bili deset puta modernija država što se infrastrukture tiče. Mada, bolje ikad nego nikad.
Podelite komentar
mordecai
I TO JAPANSKIM VOZOM
Podelite komentar
Prix
"Sit sam aneksa, do 30. aprila 2017. ima sve da bude gotovo"... E tako se to radi, pritisak mora stalno da postoji da bi se u urušenom građevinskom sektoru završavalo na vreme.
Podelite komentar
Branko00
Neophodno je da se ulaze u infrastrukturu I puteve ali ne koa ranijih godina dok su demokrate bile na vlasti . Radovi pocinju oni se slikaju I posle niko vise I nehaje za taj puit. Mislim da ce ova vlada ispostovati sve rokove I shvata da je gradjenvinarstvo osnova razvoja zemlje.
Podelite komentar
O2
...pitanje koje se zaobilazi: Gde prolazi deonica od Beograda do Obrenovca?
Podelite komentar
Jovo
Mi Srbi smo najpametniji,a od silne pameti nismo kogli taj autopit napraviti pre 30 godina?! Putujes os Beograda do Cacka kao od Melburna do Sydneya!
Podelite komentar
Obrad Savčić
Činjenica je da imamo najlošije puteve u regionu i ovo što se sada radi je za svaku pohvalu. Samo da ne bude da se za svakih deset metara izgrađenog puta ne preseca vrpca kako je to radio Mrkonjić.
Podelite komentar
Branko
Hleb dinar i po, do Zlatibora za sat ipo....
Podelite komentar
Ambitus
Odlicana vest! I brze cemo stizati i putevi ce biti bezbedniji. Jedva cekam...
Podelite komentar
emma
Danonoćna prisila i nadzor nad radom onih koji učestvuju u infrastrukturnim projektima je nužnost - u suprotnom nikad ništa nećemo dovršiti. Jednostavno, takav nam je mentalitet - sve na o-ruk i kampanjski.
Podelite komentar
Miro Đokić
@emma
@emma:Bolje da ima malo i prisile nego da se sve izmakne kontroli. Dosadašnja praksa nam pokazuje da su svi radovi znatno kasnili i zbog toga povećavana cena.Međutim na ovom projektu su uključeni Kinezi i oni će sigurno ispoštovati sve rokove.
Podelite komentar
ivana
Ovo ce biti velika stvar za sumadiju izapadnu Srbiju
Podelite komentar
Mišo Ćuković
@ivana
@Ivana:Velika stvar za Srbiju i za celi region.Još kada se spoji sa Crnom Gorom , onda će biti prava stvar.
Podelite komentar
ime
Planovi za ovaj i druge autoputeve vec dugo stoje. Hvala bogu da se radi nesto ali nemojte sad samo vucica da hvalite.
Podelite komentar
Viktor
Sjajna vest!
Podelite komentar
opajdara
@Viktor
Izgradnja infrastrukture je neophodna stavka za privlačenje ulaganja i dslji razvoj privrede. Na žalost, kod nas se sve odvija suviše sporo. Nadam se da će Vucic, na sebi svojstven način, uspeti ds stvari u ovoj oblasti postavi na nove temelje.
Podelite komentar
tamara
Napokon neko da stane na put neodgovornim izvodjacima radova
Podelite komentar
Pero Ćivša
@tamara
@tamara:Nema više zabušavanja. Prosto mi se smiči kada se setim kako je Mrkinjić za svakih deset metara izgrađenog puta presecao vrpcu i hvalio kako uspešno izgrađujemo auto puteve.
Podelite komentar
Aleksa
Ova komunikacija Srbiji treba, da priblizi centralni i juzni deo severu.
Podelite komentar
Milan
Nema vise praznih obecanja i beskrajnih prica, Srbije se gradi.
Podelite komentar
Slavisa
U Srbiji je pocelo ozbiljno da se radi jer premijer obilazi sva mesta gde god su bitni poslovi za Srbiju.
Podelite komentar
aleksandar
Nema teoretske sanse da se dodje za 90 minuta do Zlatibora zato sto od Beograda do Pozege ce biti 148 kilometara a to je sat i petnaest minuta,ali zato od Pozege do zlatibora ima oko 45 kilometara pa kad se vozi po ogranicenju za tu deonicu treba barem 40 minuta te je to u najboljem slucaju dva sata.
Podelite komentar
kurir Mojsije
@aleksandar
Bez razmisljanja prihvatate zdravo za gotovo? Prosecna brzina da se predje taj put treba biti140km/j?koristite malo i logiku bez obzira ko rece?!!
Podelite komentar
Milos jankovic
@aleksandar
Bravo i ja sam se slatko nasmejao. Glupim izjavama nikad kraja u ovoj nasoj Srbiji. U prevodu. Blablabla. Na zalost nas i nase politicare niko ne moze promeniti.
Podelite komentar
Proton
Bitno je da ne bude zastoja u radu, kao što je do sad bila praksa, jer taj auto-put je preko potreban, kako bi se rasteretila ''magistrala smrti'' Ibarska magistrala.
Podelite komentar
BOZANA -63
Krajnje je vreme vec jednom da kriticari malo stanu na loptu, nela puste malo da vreme pokaze ko je u pravu, jer ovako se samo svi nerviramo, Vi koji napadate ako se desi sta cete posle toga, mi koji imamo poverenje i nadu da ce ono sto Aleksandar Vucic kaze to se i desiti. Jer on vodi odgovornu politiku kako u drzavi, tako i u svojoj stranci, i tu nema puno filozofije. Ako zelimo da se izvucemo iz krize jasno je da samo racionalnim ponasanjem to mozemo i postici. Bice dosta vremena za kritiku ukoliko se to ne desi.
Podelite komentar
???
Zasto ste toliki pesimisti, i svima koji su hvalili Vucica, minusi!!?? I ja mu verujem, covek radi!!! Samo napred!!!
Podelite komentar
Milosevic KG
Bravo Vucicu jos samo tebi Verujem. Slobodno lupajte minuse, boljeg od njega trenutno nemamo.
Podelite komentar
Đorđe
Eh, da je Srbija pre imala ovako posvećenog lidera ko zna dokle bismo dogurali danas i da li bi nam se desile sve one loše stvari posle 2000-ite godine.
Podelite komentar
Rale
Verujem Vucicu svaku izgovorenu rec jer se radi o coveku kome se vervati moze .Energican pametan i na da sve radan.Pored takvog coveka i lenstina se preznojava od rada.Verujemo mu!
Podelite komentar
nenad Zimonjic
Napokon da imamo premijera koji je obavesten i koji ne ceka od drugih naredjenja...
Podelite komentar
Marko Nikolic
Verujem da ce ovo biti najbrze izgradjen autoput u istoriji ove zemlje,jer premijer posla koji se prihvati,istera ga do kraja
Podelite komentar
Hestija
Aleksandar Vučić voli svoju državu i narod i drago mi je da će se stanje u našoj državi promeniti na bolje.Drago mi je da će se poboljšati saobraćaj i deonica od Beograda do Zlatibora stići za sat i po, a da će biti skraćen put do mora. Tačno tunel može da se prokopa od Beograda do Požege. Drago mi da će Aleksandar Vučić zaista oporavti našu privredu, proizvodnju i industriju. Aleksandar Vučić i treba da pregovara sa kineskim kompanijama, koji zaista rade da svoj rad malo ubrzaju. Naravno da EU traži od Srbije da imaju uređenu infrastrukturu i nove puteve, i da deonice moraju da bude gotove do 2017 godine, jer je to kranji rok.
Podelite komentar
boki
čitavu Srbiju treba premrežiti modernim putevima, pojačavajući na taj način i našu atraktivnost kao državu u kojo je opravdano investirati
Podelite komentar
vidan
Ukoliko bi se realizovala izgradnja koridora 11 i do Beograda stizalo do Zlatibora za samo sat i po. to bi zaista bio veliki uspeh vlade
Podelite komentar
Медо Брундо
Велики инфраструктурни објекти су нужна потреба Србије како због подизања скоро угашене грађевинске индустрије, тако и због значајних финансијских ефеката које ће ти пројекти дугорочније донети нашој држави. Оно што поражава јесте, такође, чињеница да постоје и противници подухвата као што је овај, затим моста Земун-Борча, па на крају и Београда на води. Још занимљивија чињеница је да они долазе из редова странака које су имале власт пуну деценију, а ништа нису урадиле да се иоле побољша квалитет живота и стандард грађана.
Podelite komentar
FYOU
Novi Sad-Ruma-Sabac-R.Srpska dnevni prolaz 10000 vozila nema auto-puta ni u najavi a ovoj put o kome se prica 1500-2500 vozila u danu.Ovaj podatak moze se proveriti na sajtu CIP -a.Pitanje isplativosti. Neka strucnjaci objasne zasto je to bio prioritet pre najprometnije trase u Srbiji.
Podelite komentar
Sutra
@FYOU
A Ibarska je baš neopterećena.
Podelite komentar
Rale
@FYOU
Zasto Dodik ne nauci nesto od Vucica pa da krene sa radom a ne da dobije na gotovo a to koliko vozila prolazi kojim pravcem mislim da nisi upoznat sa stanjem opterecenosti puteva
Podelite komentar
bmw
Ja i sad stizem za 1h 45'
Podelite komentar
Polo zensko
@bmw
Ja stizem za sat i pedeset minuta.
Podelite komentar
kurir Mojsije
@bmw
Odakle dokle??
Podelite komentar
Vesna BG
Pa red je više da se neko pozabavi ovim pitanjem. Eto odmah više kretanja turista i vikendaša. Vreme je da više ne budemo bermudski trougao Balkana
Podelite komentar
DarkoDare
Drago mi je da se radi punom parom i da ce se jasno videti rezultati. Ova investicija je dugorocnog karaktera i obecava bolju buducnost Srbije.
Podelite komentar
Stannko
Ovo je grandiozni projekat i isto takav i uspeh! Za sat ipo do Zlatibora?! To je sjajna vest! Ništa drugog nemam do čestitki. Svaka čast.
Podelite komentar
Mirce
Putevi su velika baza. Oni omogucavaju razvoj i drugih oblasti. Ovo puno znaci svim gradjanima, a narocito gradjanima Sumadije i zapadne Srbije.
Podelite komentar
Dragan
Lepo je to sve gospodine Vucicu, samo nam izbacite naplatne rampe (ruglo Srbije) i uvedite vinjete kao u svim drugim zemljama.
Podelite komentar
Retro
Eto, i Kinezi znaju da je naša vlada efikasna i sposobna, samo mi čija je to vlada uvek nešto sumnjamo, kritikujemo, ne pristajemo na dobro. Stvarno ne znam šta više da kažem, čim je nešto dobro i kao takvo odskače od drugih, odmah kritikujemo.
Podelite komentar
Stefani Majer
Verujem u Vuciceve reci. Jer sve sto je rekao, to je i realizovao.
Podelite komentar
SlobodanBg
Radovi odmicu planiranim tempom i to je dobar znak da ce biti ispostovani rokovi. Dobro je sto Vucic stalno kontrolise dokle se stiglo sa izgradnjom jer na taj nacin eleminise mogucnost zastoja radova.
Podelite komentar