DANAS JE DAN IZBEGLICA: Ne zaboravimo egzodus Srba iz Hrvatske i s Kosova! (VIDEO) (FOTO)

U dva egzodusa Srba iz Kninske Krajine - Hrvatske i s Kosova i Metohije, Srbija je prihvatila preko 300.000 izbeglih i raseljenih ljudi koji su iz svojih kuća pobegli od rata i ratnih razaranja

Komentari

  • Srbin iz Srbije

    28. oktobar 2016 | 13:06

    Ja znam samo jedno...Beograd je kriv I Ljubljani I Zagrebu I Kninu I Sarajevu I Banjaluci I Prištini I Kosovskoj Mitrovici I Novom Sadu I Skoplju...Činjenica je da su Srbi krenuli da od 1912-te oslobadjaju ,,svoju braću'' koja su na njih pucala I ubijala ih...Posle je nastala Jugoslavija I bivši podanici Otomanskog carstva I Habzburške monarhije su postali Jugosloveni, a neki Srbi...90-tih se sve moglo rešiti mirno, a opet nije...Braća preko Drine(Krajišnici, Hrvati, Muslimani I Republikosrbijanci) su se poklali oko svojih interesa...Isto se desilo I na Kosovu, poklali se Kosovari koji se izjašnjavaju kao Srbi I Kosovari Šiptari...E sad Srbija je debelo platila cenu, bili smo gladni, popljuvani, bombardovani I satanizovani...A onda je usledila duga I bola tranzicija...Kako ja gledam je to da su svi sem Srba dobili neki profit, Hrvati, Muslimani i Šiptari nezavisnost, izbeglice iz Krajne su došle u Srbiju I dobile bolja radna mesta I nadoknadu, Republikosrbijanci su dobili Dejton itd itd...Srbija da je bila pametna bi gledala svoja posla I štitila svoje gradjane...Slovenija je najbolje prošla u ratu 90-tih jer je uzela samo što joj pripada I nastavila da živi, dok mi Srbi I naša zemlja Srbija I dan danas plaćamo cenu te famozne šljive pod koju treba da stanemo I svi se okoriste o nas...Žao mi je samo što se o bombardovanju 99-te naše zemlje Srbije I ljudima koji su ubijani 78 dana bombama I krili se po podrumima kao miševi ne priča toliko u medijima kao o izbeglicama iz Krajne I sa Kosova...To vam govori dečko koji je ceo život gledao šta se dešava I trpeo zbog drugih...

  • baki

    21. jun 2014 | 23:40

    Hrvatska je priznata 92 godine,i to prvo od Nemačke sve pre toga je oružana pobuna protiv SFRJ i ništa drugo.Prvi ste krenuli u secesiju i gotovo.A tukli ste se sa regularnom armijom države Jugoslavije koja je bila legitimna oružana sila i dobili ste po tamburi samo tako.A onda ste junački krenuli na slabo naoružan narod i izbacili iz vaše famozne države.I na kraju stvorili etnički naj čistiju državu u Evropi.Srpski narod je želeo samo da živi u Jugoslaviji da bude stanje kao do rata, a vi ste krenuli u vaše šovinističko i nacionalističko ludilo toliko.

  • White Eagle

    21. jun 2014 | 14:13

    Jagodinac ti ili si mentalno poremecen ili si neki balavac pa stvarno neznas sta se desavalo u Hrvatskoj!Samo bi te pitao sta se nije narod kosova branio!?Pa naravno da nije mogao kad je vojsci naredjeno povlacenje!Ista stvar se desila nad Srbima u Hrvatskoj!Milosevicevo maslo i nemoj da zaboravis da 20 000 rezervista se borilo 5 godina protiv 200000 hrvata Za dom spremno!

  • LukaMateMedjugorac

    21. jun 2014 | 12:55

    U problem Kosova ne ulazim niti me to interesira, ali u svezi Srba iz Hrvatske: digli ste se balvanima i puškama protiv svoje države, protiv Hrvatske, niste htjeli živjeti u Hrvatskoj, niste ju priznavalai, rušili ste, žarili i palili po okupiranom teritoriju razapete i ranjene domovine Hrvatske, a na koncu ste požnjeli pravični gnijev i konačno završili u majčici Srbiji, stoga uživajte i ne vraćajte se, ovdje vas nitko ne želi niti voli. Pozdrav od srca od Hrvata!

    • 21. jun 2014 | 13:49

      Dado RS

      @LukaMateMedjugorac

      Koji ste vi paranoici. Kao prvo njihova država nije bila Hrvatska nego Jugoslavija.Kao drugo narod se nije digao na vas balvan ima nego je stao uz svoju vojsku koja je tada bila i vaša vojska i konačno vas i ne pitamo dali ćemo da se vraćamo a polako sve će te da platite i vratite što ste ljudima uradili.O ljubavi sa vama neću ni da raspravljam jer ljudi kao vi ne znaju nikoga doli samo sebe voljeti.

  • ramona Ilok

    21. jun 2014 | 00:22

    Zao mi je svih koji su morali napustiti svoje domove.Takodjer zalim za svim zrtvama nije bitno tko su i na cijoj su strani bili ginili su ljudi na zalost....a Milosevic,Tjudman i Izetbegovic(mislim da se tako prezivao)podjelili veliku lovu ucinili mrznju jos vecom pa mislim da ne pocivaju u miru!!!

  • Pravoslavni Hrvat

    21. jun 2014 | 00:06

    Ja sam rodjen u okolini Knina.....pobjegao sam,ali se vratio i nikad vise u Srbiju...dosta je izdaja i lazi....moja domovina je Hrvatska ,tu sam rodjen tu i umirem

    • 21. jun 2014 | 02:41

      Ma nemoj da lazes simulantu odvratni

      @Pravoslavni Hrvat

      Ne nisi ti si ili onaj rimokatolik ili ante ban.Ili vec neki drugi simulator koji se pravi da je ozlojedjeni Srbin. To su vase metode simuliranja i pravljenja laznog javnog mnjenja.Time se koristite vise od decenije.To je za vas vasa "ustaska misija".Vas fanaticni klerofastisticki sveti rat protiv "zlih" Srba koji vi sprovodite...Vi ste obicni lazovi i simulanti koji se sluzite naj jadnijim i bednicikm metodama a davni dana ste oprobanim a nama vec odavno poznatim.Takva vam je i drzava i propaganda koju sprovodite dugi niz godina.Na zalsot jadni i proterani Srbi iz hrvatske koji su dosli ili su se vec snasli zive rade i kohabituju koliko mogu i znaju.Neki su se snasli bolje neki losije a neki nikako i danas i neki zive u neki improvizovanim naseljima i ali veruj mi nemaju vecina njih nameru da se ikada vrate sem nekih staraca baka i deka koji su pozeleli da umru na svom ognjistu jer im je to samo jos ostalo.Mladji koji su se vrcali i dozivljavali da ih bijete i da im pretite.Nece i ne zele u zemlju koja ih je "ubijala" protereala popljackala i popalila im sve sto su imali a da su im samo 50 god pre toga trpali u logore i sprovodili gencid nad njima i veruj mi bolje im je da umru sa svojim narodom nego da zive sa svojim krvnicima.E to ste vi i to ce te za nas uvek ostati,ma mozete da se pravite naj bolji na svetu.Znamo mi dobro sta nam mislite i zelite.Veruj mi,ja od raspada bivse juge nisam otisao na more u hrvatsku niti usao u istu tu zemlju.Cak i ako putujem idem preko Madjarske ne ulazim u tu zemlju iz principijelnih razloga,nisam ucesnik rata odma da znas malo sam samo malo mladji a dovoljno "mator" da se secam svega.Tako da daleko vam lepa kuca sto dalje od vas....

    • 21. jun 2014 | 06:09

      nina

      @Pravoslavni Hrvat

      Pravoslavni Hrvat je nesto sto ne postoji pa tako ni tvoje Srpstvo u Hrvatskoj.Zemljaci smo i da se ne lazemo ti si niko i nista u Hrvatskoj i to je tvoj izbor.Domovina moze biti bilo koja zemlja na svijetu u kojoj zivis i ne bojis se da kazes ko si i sta si .Srbija je domovina Krajisnicima,nije bilo lako ali sa vremenom uvidis gdje pripadas.Sritno ti bilo u suzivotu sa Hrvatima.

  • jagodinac

    20. jun 2014 | 23:14

    Da je tih tristotine hiljada Srba uzelo pushku u ruke i odbilo da bezhi danas biziveli na svojim ognjistima u Hrvatskoj i na Kosmetu. No izmedju otpora i zrtvovanja i bezhanja izabrali su ovo drugo. Stoga ne trba ih zhaliti. Da li je bolje umreti kao covek ili ziveti kao glista ? Da bolje je zhiveti kao crv.

    • 20. jun 2014 | 23:44

      mali

      @jagodinac

      Curane dao Bog pa ti nas razumeo! Srbija nas je gurnula u rat pa nas je potom izdala i ostavila ustasama na milost! Da vam nije prekodrinskih srba ne bi ni znali sto je srbin! Mnogo su na vas turci uticali, nema vam spasa! Dokaz je i serija Sulejman Velicanstveni kao najgledanija ikad u Srbiji! Poslednji pravi srbi iz Srbije su nestali sa Drazom i cetnicima! Slava im!

    • 21. jun 2014 | 00:37

      Neon

      @jagodinac

      Nemas pojma jagodinac!

    • 21. jun 2014 | 01:05

      Marija

      @jagodinac

      Pitala bih tebe sta bi radio da te u pet ujutru probude granate a dva sata nakon toga vojska naredi iselenje civila! Kninska krajina je prodata, bas kao i Kosovo. Cime je mogao da se brani onaj sto nema oruzje u kuci??? Da krene viljuskama i nozevima na naoruzane hrvate zeljne srpske krvi? Nemas pojma, sedi tu gde si i cuti.

    • 21. jun 2014 | 08:58

      Prvi smo rekli, bre!!

      @jagodinac

      Zemljak imaš plus od mene za sve što si napisao..,.

    • 21. jun 2014 | 15:30

      toplistanadrealista

      @jagodinac

      Brate na zalost u pravu si!!! Oni su kukavice, i to je dokaz o "slavnim" brigadama iz tih krajeva!!! Ja sam Srbin iz bosne i dobro znam kroz sta smo mi prosli, nikada necu rijec reci protiv Milosevica, a pogotovo za bracu preko drine, mada kod nas jna niti je dejstvovala niti je bilo dobrovoljaca, ali ne zaboravljam sta je sve narod pretrpio tih ratnih godina u Srbiji. Mogu samo da vam kazem hvala i hista drugo!

  • Rimokatolik

    20. jun 2014 | 21:55

    Moje misljenje je da svi izbjegli pravoslavni Hrvati imaju pravo da se vrate svojim domovima.....

    • 20. jun 2014 | 22:48

      Dado RS

      @Rimokatolik

      A moje da ti pališ odavde.Jesili ti uopšte svestan koliko sa svojim komentarima postaješ dosadan.

    • 20. jun 2014 | 23:01

      Stepa

      @Rimokatolik

      U pravu si katolički Srbine!

    • 21. jun 2014 | 00:38

      Neon

      @Rimokatolik

      Nek ti se vrate hrvati.

    • 21. jun 2014 | 02:53

      Srbin Pravoslavac

      @Rimokatolik

      Moje licno misljenje da svi oboleli Srbi od bolesti zvana katolicanstvo sa uspostavljenom dijagnozom zavanom "hrvat".Imaju pravo na fer tretman ako izraze zelju da se izlece i vrate korenima ;)...

  • Dag

    20. jun 2014 | 21:23

    Izbeglica,tuzno zvuci, al', covek - bez lica. K'o da nije sa ovoga sveta,bez svojine i bez - identiteta. Ko to ima pravo da se ruga,otkud ti znas, sta je ljudska tuga?...

  • ANTE BAN

    20. jun 2014 | 20:31

    Imala je i Hrvatska 1993.g. preko 600.000 izbjeglica(skupa sa onima iz BH) pa niko za to nije mario.Mi se sa Srbima iz Srbije nismo ozbiljnije ni posvadjali, a što se tiče naših Krajišnika, neka im je sretan put i mirno more!

    • 20. jun 2014 | 20:55

      Stepa

      @ANTE BAN

      I vama nek je srećan put u pakao bando NDH-aoska,vatikanska tvorevina, u 21 veku ste etnički očistili državu i nikome ništa,znači vatikan brale!

    • 20. jun 2014 | 21:07

      Znas ti dobro sta je i kako je :)

      @ANTE BAN

      Imali ste 600.000 izbeglica ma daj ne lupetaj zivota ti pogledaj medjunarodne statistike i nemoj lagati.Aj razumem da si to na nekom stranom sajtu hteo da napises da bi nas ocrino ali da nama dolazis da pricas te nebuloze odakleti mozga i pameti majke ti rodjene da se tako sramotis?!?Da si mi rekao da vas ima 600.000 hrvata a da su sve ostalo pokatoliceni Srbi pa bi ti i poverovao ali ovo brate slatki jos nisam cuo da neko tako laze.Pa jos nama prodaje tu pricu,pogresio si ti i mesto i vreme.A boga mi i crkvu u kojoj ces da se molis.Pogresan portal ustasa.dot.com je na drugu stranu ;)...

    • 21. jun 2014 | 04:37

      renato

      @ANTE BAN

      nemaju ovi srbijanci iz pasaluka pojma s kime imaju posla.

  • Butragenjo

    20. jun 2014 | 19:57

    Ne zaboravimo ni egzodus Hrvata I Bosnjaka iz Republike Srpske..

    • 20. jun 2014 | 20:23

      Dado RS

      @Butragenjo

      U RS više nema zemlje i kuće da vlasnici nisu ostvarili pravo na povratak.To što su to prodavali to je njihov problem a ne RS.

  • jasam

    20. jun 2014 | 19:42

    Ma nije samo srba nego i ostalih. Treba ljudi da se volimo i da se slazemo kao pre! A ne da se sad jos vise koljemo nego tad!

    • 20. jun 2014 | 20:05

      Radoslav

      @jasam

      neka hvala ako ti se zivi sa njima idi u Hrvatsku ili Albaniju,nikad vise sa ubicama u jednom drzava!

    • 20. jun 2014 | 20:09

      Dado RS

      @jasam

      Nećemo se mi vise klati.Uradjeno je ovdje šta su zamislili.Nego će mo se voljeli kada svi ovi ljudi ostvare pravo na povratak u obnovljene domove.Kada svi zločini budu kažnjeni kao što su Srbi kažnjeni, kada se izvinu kao i mi njima i prihvate činjenicu da smo mi svi jedan narod.

    • 20. jun 2014 | 20:25

      Stepa

      @jasam

      Ni Srba iz BIH federacije!

    • 20. jun 2014 | 23:15

      Znas ti dobro sta je i kako je :)

      @jasam

      Pa dobro lepo ti razmisljas ali vidi dali su oni spremni da pruze ruku dali su oni sposobni da se ne rugaju nasim zrtvama i da ne provociraju a da pri tome traze razumevanje za njihove?Dali su oni spremni da prestaju da ne negiraju holokaust i jasenovac.Dali su sposobni da krivicu ratova preuzmu isto tako na sebe umesto da samo upriu prstom u druge?Dali su oni spremni da se poklone nasim zrtvama kao sto su nasi politicari uradili za njihove?Dali su oni spremni da se izvinu i da kazu da im je zao?Dali su oni spremni da isto pruze ruku?I poslednje dali su oni spremni da vide sumu od drveca?Mozda ali mi se cini da su oni samo "spremni" i to znaju za sta jesu ;)!!!

  • Najprovokator

    20. jun 2014 | 19:38

    Da se ne zaboravi!

    • 20. jun 2014 | 20:24

      Stepa

      @Najprovokator

      Ja sam izbjeglica iz hrvatske i živim u Beogradu i mogu reći da se nisam baš integrisao i nema mesta na svetu gde bi to uspeo u potpunosti,jednostavno nešto se iskida u čoveku i sve ti je jedno gde živiš,imaš taj prekid i neke stvari što su te nekada činile srećnim sada ti ne znače mnogo,jednostavno si pomalo zombi,čudna je to stvar,praznina u čoveku ogromna.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA