TAJNA POSETA BEOGRADU: Toni Bler došao na sastanak s Aleksandrom Vučićem!

Komentari

  • Veliki princ

    21. jun 2014 | 22:45

    Ne znam koliko je ova poseta tajna ali znam da Vučić nije zvao Blera bez veze, već da bi učinio sve što je moguće da bi se osigurao ulazak u EU.

  • Iznogud

    21. jun 2014 | 22:15

    Možda Blerova persona i nije baš najomiljenija na ovim prostorima ali vremena su se promenila, sad nam on može mnogo pomoći na putu ka EU, a to je najvažnije.za Srbiju.

  • Kasandra

    21. jun 2014 | 22:02

    Zašto da ne, svaka moderna država angažuje lobističke firme pa je vreme da se i mi pridružimo. Da smo to uradili ranije možda bi izbegli mnoge nedaće koje su nas zadesile.

  • Nelson

    21. jun 2014 | 21:51

    Dobrodošao je svak oko svojim znajem i ugledom može da nam pomogne da brže i lakše pristupimo Evropskoj Uniji.

  • Carapa

    21. jun 2014 | 15:17

    Svaki pametan politicar I pravi diplomata zna da je najbitnije imati jake I pametne ljude uz sebe. Ljude koji ce svojim uticajem I novcem mnogo toga uciniti, e takav je Bler, covek koji moze mnogo toga da ucini samo ukoliko hoce.

    • 21. jun 2014 | 20:48

      Dexter

      @Carapa

      Bler nam nije ostao u najlepšem sećanju ali tada su okolnosti bile potpuno drugačije. Sada je najbitnije da nam pomogne da lakše uđemo u EU.

  • Lepojka

    21. jun 2014 | 14:56

    Ukoliko su mogli I svi ostali narodi I ostale drzave da ostave proslost iza sebe mozemo I mi… sve dok se budemo cvrsto drzali proslosti buducnost nikada necemo videti.

    • 21. jun 2014 | 20:49

      Dexter

      @Lepojka

      Sa devedesetim godinama prošlog veka treba raskrstiti, od žalopojki nema nikakve koristi. Sad moramo sve resurse da iskoristim okako bi brže ušli u EU.

  • Trifun

    20. jun 2014 | 13:16

    Srbiji predstoje bolji dani i ovaj dogadjaj je pokazatelj, da se na nasu zemlju gleda sa ozbiljnijeg aspekta.

    • 20. jun 2014 | 23:17

      jexon

      @Trifun

      Za naklonost sveta se moramo izboriti a lobiranje Tonija Blera sigurno može doprineti toj boljoj slici o nama.

  • Ocekivano

    20. jun 2014 | 13:14

    Vucic je ozbiljno zasukao rukave i radi u interesu gradjana Srbije!Iako sam mislio da ne moze nista da uradi...

    • 20. jun 2014 | 23:20

      Jexon

      @Ocekivano

      Ovim angažovanjem agencije Tonija Blera Vučić je uneo novu dimenziju u državničke poslove. Za pozitivnu sliku o sebi danas se treba boriti.

  • Dragutin Dragutinovic

    20. jun 2014 | 13:12

    Ovo je dobar znak za Srbiju!

    • 20. jun 2014 | 23:22

      Jexon

      @Dragutin Dragutinovic

      Svakako je dobar znak što smo raskrstili sa prošlošću i konačno počeli da igramo po modernim pravilima igre. Prošlost ostaje u istoriji.

  • Drejko

    20. jun 2014 | 12:41

    Nije on ono što je bio nekad, izgleda da su ga isterali i Engleske, pa sad se hvata za slamku, ne znam baš da’l će biti od neke koristi, možda došao samo da okaje grehe, pa da se vrati nazad.

  • Sasko

    20. jun 2014 | 12:38

    Trebao je Bler da nam pomogne kad su nas bombarodovali, da to ne čine, tada kad su svi bili protiv nas, sada neka bar pomogne ono što ume, ima on iskustva u diplomatiji i vođenju države, možda bude od koristi.

  • Dag

    20. jun 2014 | 12:25

    Nit' posteno, a ni fer,ko je danas - Toni Bler?Izgubio svoje mesto,izgubio svoju firmu,al'i dalje ost'o u - crtanom filmu...

  • Djordjeee

    20. jun 2014 | 09:45

    Poseta nije tajna. Za tajne posete niko ne zna. Mislim da se nepotrebno dize prasina oko ove posete. Bler, kakvo god misljenje imali o njemu, je mocan covek koji moze da nam pomogne. Nema potreb da se inatimo velikim silama .zbog pogresnih politika koje su vodjene.

  • Fifika

    20. jun 2014 | 09:28

    Premijer je pametan covek,zna da treba imati na svojoj strani mocnike iz bilo koje oblasti, dok se privatna misljenja i emocije ostavljaju kuci, jer nije bitan pojedinac, vec interesi Srbije.

    • 20. jun 2014 | 15:19

      toplistanadrealista

      @Fifika

      Uranijum djeluje na tebe opasno, i to onaj uranijum sto ti je bacao "prijatelj" bler!

  • dexter

    20. jun 2014 | 09:21

    U vremenu kada nam je svaka pomoć na putu ka EU potrebna, ozbiljan pristup u formiranju uticaja na ključne faktore u EU je neophodan.

  • hannaB

    20. jun 2014 | 08:30

    Bitno je da je tu,tajno, slucajno, namenski-kako god, jer je neko ko ima veze u svetu u svim sferama, te njegovo misljenje o Srbiji, koje je ocigledno promenjeno na bolje, uspesnim radom, zalaganjem i odlucnoscu da se reforme sprovedumogu imati uticaja i na misljenja kod drugih, te ovakav dolazak signalizira otvaranje mnogih puteva od kojih Srbija moze i te kako imati koristi.

  • ANA NIS

    20. jun 2014 | 00:09

    Niko ovog coveka ne voli u Srbiji, ali u politici nema ljubavi, mnogo puta mora da se sedne, "zapusi nos" i sa neprijateljem da se razgovara.Ovaj covek sada vodi jaku agenciju za lobiranje koja moze mnogo pomoci Srbiji za popravljanje njenog imidza u svetu. Svaka pomoc je dobrodosla, kamo srece da smo i u proslosti imali nekog da lobira za nas.

    • 20. jun 2014 | 12:34

      Dimitrije

      @ANA NIS

      Ne radi se o tome ko koga voli ili ko koga ne voli. Vazno je da iskoristimo ovu posetu na najbolji moguci nacin. Ratovli su Nemacka i Britanija u 2.sv.ratu, pa su danas povezani ekonomski, politicki i na svaki drugi moguci nacin.

  • Страхиња

    19. jun 2014 | 23:16

    Ma voli nas on, to nas je bombardovao iz zezanja.

  • Rivaldo

    19. jun 2014 | 21:57

    Dobra stvar je sto je Srbiju posetio nekadasnji premijer Britanije.Poseta ce sigurno imati pozitivnog odjeka u zapadnim diplomatskim krugovima.Sta god neko mislio licno o njemu radi se o coveku koji moze puno da pomogne.

    • 19. jun 2014 | 22:18

      Jovana

      @Rivaldo

      U svakom slucaju, njegova poseta je dobar znak. Loši komentari su, naprotiv, loš znak za nivo svesti u Srbiji.

    • 20. jun 2014 | 07:48

      Rade Jovicevic

      @Rivaldo

      Ona stara poslovica "S kim si naki si (onakav si) Mogu ti reci da mnogi zapadni politicari koji pretenduju da ostanu u politici nebi Tonija ni stapom dotakli a kamo li sa njim saradjivati. Merkele je prva koja se nikad nebi s njim sastala izuzev ako bi morala. Ipak ljudi dtze do sebe, s kim se sastaju i o cmu razgovaraju. Ovaj je i veru promenio samo da bi profitirao i usao u drustvo koje moze da mu pomogne.

    • 20. jun 2014 | 09:47

      Djordjeee

      @Rivaldo

      Oni kojima se ne svidjaju ovakve posete neka iznesu argumente zasto su protiv. Ako budemo rovarili po istoriji i gledali sta je ko kome uradio, odmah se mozemo izolovati od citavog sveta.

  • Sokarijus

    19. jun 2014 | 21:44

    Da se manje kralo, do 2012., ovaj nam sad ne bi ni bio potreban. Al tako nam je, kako nam je.

    • 19. jun 2014 | 22:06

      Sasa

      @Sokarijus

      Da se manje kralo, mi bismo sada bili u EU ili blizu nje. Sada kada pokušavamo svim snagama da idemo ka EU, ti isti lopovi koče.

  • Darude83

    19. jun 2014 | 21:43

    Ne pitam ko, vec sta moze da se uradi za Srbiju. Tacka.

    • 19. jun 2014 | 22:01

      Milana

      @Darude83

      To je pragmatičan stav kojeg treba da prihvatimo, a kojeg je premijer već prihvatio. Ako možemo da imamo koristi od njega zašto ne bi sarađivali.

  • Avramova

    19. jun 2014 | 21:40

    Realno, ocima ne mogu da ga gledam, a verujem i vecina u Srbiji. Ali pravila su takva. Brz jakih lobi grupa, mozemo samo da sednemo pod sljivu.

    • 19. jun 2014 | 22:15

      Vuk

      @Avramova

      Tako to funkcionise danas u svetu. Lobiranje je dosta bitno.

  • miladinka simonovic

    19. jun 2014 | 21:32

    Licno ne volim Blera, ali je to covek sa hiljadu lica i hiljadu politickih i finansijskih veza. Politika nije stvar emocija vec mudrosti i prakticnog delanja, tako da prihvatanje njegove ponudu za lobiranje moze biti Srbiji od velike koristi.

    • 19. jun 2014 | 21:51

      Milos

      @miladinka simonovic

      Lobiranje je postalo veoma traženo u svetu. Ovaj nas gost ima veliki uticaj i snažne veze.

    • 19. jun 2014 | 22:13

      Kosta

      @miladinka simonovic

      Slazem se, prvo treba videti koja je tačno tema sastanka. Ako je lobiranje u pitanju, on je pravi izbor.

  • iznenađeni POSMATRAČ

    19. jun 2014 | 20:14

    Merkelova,Lavrov,Džozef Bajden pa sada Bler,šta je bre ovo navalili svi da nas pridobiju,očito se nešto krupno u svetu događa.Ono što je bilo nezamislivo za režim ds kod naprednjaka je to sasvim normalno ovoliko interesovanje.Samo mudrom politikom Vučića i Nikolića sačuvaćemo se od blokovskog svrstavanja.

    • 19. jun 2014 | 20:54

      Seljacina

      @iznenađeni POSMATRAČ

      Ovo, kao da se TITO vratio, svi dolaze i nude saradnju, sutra Obama i Putin zajedno, nista cudno.

    • 19. jun 2014 | 21:47

      Maja

      @iznenađeni POSMATRAČ

      Slazem se, generalno ovo su prilično dobre vesti za našu zemlju.

    • 20. jun 2014 | 09:49

      Djordjeee

      @iznenađeni POSMATRAČ

      Mudrosti nam je nedostajalo u proslim decenijama, ulazili smo u sukobe sa citavim svetom i zbog toda smo tu gde smo.

  • Lora

    19. jun 2014 | 19:32

    Toni Bler i treba da pravi prijateljske odnose i da se iskupi za sve ono što je uradio napaćenom narodu u Srbiji. Toni Bler nije više niko i nšta, ali njegova politička iskustva govore da narod u Velikoj Britaniji živi dobro. Toni Bler je sproveo reforme koje će doneti ekonomski prosparitet Britancima, uradio je ipak pozitivno za svoju državu, ali spoljna politika mu je bila katastrofa. Nadam se da je Toni Bler došao da podrži Aleksandra Vučića i da pomogne oko sproveđenju reformi. Srbiji su potrebni prijatelji.

    • 19. jun 2014 | 21:10

      Tata Ikun

      @Lora

      Kakav prijatelj je on? Kome? Ovom narodu sigurno nije i takvi nam ne trebaju.

  • rebeka

    19. jun 2014 | 19:08

    Ono sto je cinjenica, bez ozbiljnog lobiranja tesko se postize zeljeni cilj, Srbija je cini se tu cinjenicu u proslosti zanemarivala, pa je bila gubitnik, jer nije htela da prhvati cinjenicu da lobisti "pokrecu svet".

    • 19. jun 2014 | 22:10

      Milica

      @rebeka

      Sigurno se može naći bar nekoliko važnih istorijskih trenutaka kada nismo imali lobiste u spoljnoj politici. To se sve loše odrazilo po nas.

  • made in great britain

    19. jun 2014 | 18:44

    Rekao sam da je Toni Bler zlocinac,zajedno sa tadasnjim ministrom odbrane Dzordzom Robertsonom. Zar se ne sme objaviti???

    • 19. jun 2014 | 21:58

      Danko

      @made in great britain

      Sto je on lošiji od premijera bilo koje druge zemlje. To je interesna sfera, ne treba da budemo vođeni emocijama, niti istorijm, već da gledamoo šta je najbolje za nas u budućnosti.

  • Kristijan

    19. jun 2014 | 18:26

    Englezi dosli da kazu da se oni ipak pitaju..ne Rusi,ne Nemci nego ONI!

    • 19. jun 2014 | 19:52

      Mk

      @Kristijan

      Moze al nemora da znaci. Nemacka je i za vas i za nas bolji partner, videlo se unazad ko je bio sa nemcima bolje je prosao, snjim si nacisto ovi su hulje, ugurali vas u sve ratove i jos vas kaznili, ali sta ce te predstolonaslednik vam je englez, tolko godina a ja bolje pricam srpski nego on.

  • Joka

    19. jun 2014 | 18:13

    Nadam se da se sastanak odnosi iskljucivo na pitanja koje su u interesu Srbije.

    • 19. jun 2014 | 18:38

      rac

      @Joka

      Srbija mora da počne da se ponaša mudrije u spoljnoj politici i da od nekadašljih ljutih neprijatelja stvara saradnike koji će početi da lobiraju za interese Srbije, i verujem da je ovaj sastanak i organizovan sa tim ciljem.

    • 19. jun 2014 | 22:23

      Dragana

      @Joka

      A na šta bi se drugo odnosili, naravno da je to u interesu naše zemlje.

  • Istoricar

    19. jun 2014 | 17:56

    Bivši britanski premijer Toni Bler objavio je da je odigrao ključnu ulogu u NATO bombardovanju Srbije 1999. godine i da je njegovo insistiranje na vojnom rešenju stavilo pod veliki pritisak odlične lične odnose koje je imao sa tadašnjim američkim predsednikom Bilom Klintonom

    • 24. jun 2014 | 09:46

      toplistanadrealista

      @Istoricar

      Njegovo "lobiranje" a ne insistiranje!

  • Graje

    19. jun 2014 | 17:44

    Za Toni Blera ništa verovatno je hteo da proveri situaciju u Srbiji, ili po ko zna koji put zapreti našim političarima. Toni Bler zaista treba da odgovara za bombradovanje Srbije 1999 godine, i ne bi trebalo više da se meša u politiku Srbije.Mnogi smatraju da je Toni Bler odgovoran za ratne zločine u Iraku i nagomilavanja velikog bogatstva za sebe.Bivši premijer Toni Bler treba biće predmet istrage šestogodišnje kampanje, i lobira za glasove u Evropi da bude prvi predsednik EU.

  • Pera

    19. jun 2014 | 17:30

    Zlobnik, zaboravljate....

  • Player

    19. jun 2014 | 17:20

    Pazi se to su najj igraci Nedajmo sr

  • Zivadinka

    19. jun 2014 | 17:04

    Drago mi je cuti ovako lepu vest da je Blerr dosao u posetu Srbiji i da ce razgovarati sa premijerom Vucicem

  • Zivko Zivkovic

    19. jun 2014 | 17:03

    Nas su do sada svi bili obilazili u visokom luku a sad zahvaljujuci premijeru Vucicu smo postovani od svih

    • 19. jun 2014 | 18:03

      Omladinac

      @Zivko Zivkovic

      Zapad poštuje one vrednosti na kojima je taj isti zapad izgrađen, a to su rad, disciplina i stvaranje. To je ono što će ova Vlada da forsira i sva ova širom otvorena vrata velikih zemalja nisu slučajnost.

    • 19. jun 2014 | 22:27

      Iva

      @Zivko Zivkovic

      Primetno je da sada mnogo češće dolaze strani zvaničnici, i to veoma čuveni. Takodje, naš premijer veoma cesto odlazi kod njih.

  • u soku sam

    19. jun 2014 | 16:46

    ...da li je gospodin premijer zaboravio da je ovaj Bler bio predvodnik bombardovanja Srbije zajedno sa Klintonom? Sramota da ga ugosti u Srbiji!

    • 19. jun 2014 | 17:41

      Jamia

      @u soku sam

      A odakle vi znate iz kog razloga je Bler u Srbiji. Sigurno da nije dosao u razgledanje, vec najverovatnije kao pomoc ,jer ako ste procitali, Bler ima organizaciju koja se bavi lobiranjem. Ako pratite trenutnu situaciju u Srbiji bice vam sve jasno.

    • 19. jun 2014 | 18:05

      Omladinac

      @u soku sam

      Mi nemamo niti snage niti vremena da rovarimo po prošlosti i da gledamo šta je neko nekome uradio. Od bombardovanja je prošlo petnaest godina i sad su potpuno druge okolnosti. Politika pomirenja i povezivanja jedino nas može spasiti, ništa više.

  • novica952

    19. jun 2014 | 16:43

    Pa naravno visoki državni poslovi, Vučiće je političar koga priznaju svi u EU pa je verovatno i Bler došao sa određenim zadatkom i namerom.Neki ovde zagovaraju teoriju zavere, tajnovitost i svakojake izmišljotine, a radi se o susretu dvojice lidera jednog bivše i jednog trenutnog jes male ali cenjene Srbije.

    • 19. jun 2014 | 17:54

      Đuro Strašni

      @novica952

      Eeee blago tebi. Da mi je tvoja pamet bar dva dana pa da se odmorim kao čovek.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA