10. PRilika Društva Srbije za odnose s javnošću
Kako će izgledati transformacija komunikacije u narednim godinama, etička pitanja i inovacije, iskustva najboljih stranih i domaćih komunikologa, biće predstavljeni na ovogodišnjoj jubilarnoj konferenciji PRilika. Deseto po redu okupljanje profesionalaca pod nazivom “Umetnost komunikacije” održaće se 22. novembra 2018. godine u hotelu „Hilton Beograd“ u organizaciji Društva Srbije za odnose s javnošću.
- Ponosni smo što smo i ove godine u prilici da pred više od 200 gostiju iz Srbije i regiona predstavimo najinteresantnije teme i aktuelnosti u našoj profesiji – kako tehnološke inovacije utiču na komunikaciju, komunikacija u regionu koja se odnosi na najznačajnije festivale, iskustva komunikologa iz pozicije člana Forbsovog saveta za komunikaciju i mnogo drugih zanimljivih tema. Velika je čast okupiti toliko značajnih imena koji su spremni da svoja znanja podele sa kolegama. Pozivamo sve profesionalce, ali i ljubitelje komunikacija da nam se pridruže i saznaju kako će izgledati budućnost komunikacija - kaže Jelena Šarenac, predsednice Upravnog odbora Društva Srbije za odnose s javnošću.
Među učesnicima ove godine publika će imati priliku da čuje Tanju Tatomirović, komunikologa, direktora komunikacija za region od 24 zemlje i člana Forbsovog Saveta za komunikacije, Barbaru Krajnc, iskusnog međunarodnog konsultanta za javne poslove sa bogatim radnim iskustvom i sertifikovanog faciltatora LEGO® SERIOUS PLAI® metode; Deniz Dulgeroglu, senior copywriter-a u najvećoj turskoj nezavisnoj oglašivačkoj agenciji Rafineri i Teodoru Migdalovici, internacionalnog govornika i trenera koja je poslednjih 18 godina učestvovala na najvećim svetskim događajima koji se tiču marketinga i komunikacija a ujedno je i Cannes Lions Ambasador u Rumuniji.
DSOJ je ove godine pripremio tri panel diskusije. U panelu „Etika u komunikacijama“ svoje stavove će podeliti Zoran Stanojević, novinar, Petar Stanojlović, filmski i televizijski reditelj, Vladimir Radomirović, predsednik Udruženja novinara Srbije, Biljana Stepanović, osnivač i generalni direktor Business Info Group i Vedran Ivanković, predsednik Suda časti DSOJ.
Predstavnici najpoznatijih i najposećenijih festivala u regionu kao što su Exit festival, Weekend Media festival, Sarajevo filmski festival i Balkan Tube fest učestvovaće u panelu „Umetnost komunikacije regiona – festivali“. O ulozi komunikacija u predstavljanju inovativnih projekata govoriće Milica Marković, Direct Media, Marina Petrović, British American Tobacco, Zoja Kukić, Startit i Marijana Jović, Schneider Electric.
Na temu “Kako nam je cilj postao novi start: Nimma Hub - end2end communications” govoriće Dragan Radić, CEO Ninamedia, Zoran Santovac, Headmade i Anđelko Trpković, CEP Publicis Grupe Adriatic.
Više o programu i načinu prijave na konferenciju na linku prilika.pr.org.rs ili putem mejla drustvo@pr.org.rs.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Predstavljena knjiga "Smej se ako imaš zube" Zite Rucke
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.