Izabrano novo rukovodstvo IAB Serbia
Novoizabrani predsednik UO IAB Serbia je tom prilikom predstavio program organizacije za 2018. – 2019. godinu.
Prema ovom planu, u narednom periodu fokus je stavljen na unapređenja u sva 4 segmenta interesovanja IAB-a:
1. Kontinuirana promocija digitalnog marketinga i njegovih mogućnosti;
2. Nastavak rada na edukaciji članova organizacije, kako interno tako i eksterno kroz posete kongresima, organizaciju radionica, predavanja i razmene znanja sa članovima sa drugih tržišta;
3. Rad na održanju i unapređenju postojećeg standarda;
4. Povećanje potrošnje kroz edukaciju i uključivanje većeg broja oglašivača.
Jedan od glavnih fokusa IAB Serbia i u narednoj godini nastavlja da bude dalje unapređenje i razvoj DIMAQ programa obrazovanja, standardizacije i sertifikacije, pokrenutog prošle godine.
Izvršna direktorka IAB Serbia Danka Trbojević, izjavila je da je pored fokusa na unapređenju DIMAQ programa u planu i organizacija velike konferencije – Digital Day 2018, kao i IAB MIXX Awards 2018., a planirane su i druge inicijative koje će dodatno regulisati i unaprediti tržište digitalnog oglašavanja i marketinga u Srbiji.
IAB Serbia sa svojim telima i korporativnim članovima koje okuplja, predstavlja najveći samoregulativni, edukativni i ekspertski centar industrije internet oglašavanja, u našoj zemlji.
Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Muzej grada Beograda otvorio izložbu o nobelovcu Ivi Andriću u Pekingu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.