United Media u saradnji sa Direct Mediom ulaže 10 miliona evra u nove projekte sa Dandelion productions
Nakon izuzetno uspešne saradnje na produkciji Ubica mog oca 2 i velikog uspeha prve i druge epizode druge sezone serije, premijerno prikazane na novom Top kanalu u okviru platformi United Grupe (SBB, Total TV, Telemach), United Media je, u saradnji sa Direct Mediom, postigla dogovor sa američkom kompanijom Dandelion productions o višegodišnjoj saradnji.
Pomenuta saradnja sa Dandelion productions, pod rukovodstvom Predraga Gage Antonijevića, podrazumeva ulaganje od čak 10 miliona evra! Na realizaciju odmah dolaze 3. i 4. sezona Ubica mog oca i serija Zaspanka za vojnike. U okviru ovog budžeta, za potrebe TOP kanala, takođe će ekskluzivno biti proizvedeni i drugi serijski programi i formati.
Prva i druga epizoda UMO bile su najgledaniji program kod gledalaca SBB platforme. Gledanost je u proseku bila čak preko 20% “share-a”, daleko iznad nacionalnih kanala u periodu od 20:00 do 21:00, prema podacima TVbeat-a merenih na celoj bazi korisnika. TVbeat (tvbeat.com) je najmoderniji sistem merenja gledanosti koji se koristi na evropskim kablovskim, IPTV i drugim digitalnim platformama za gledanje TV-a.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Ovo je kuća u kojoj je uhapšen Alija Balijagić
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Nikola
Share serije na rts-u 48% a na topu je nesto iznad 20 i njima je to uspeh????
Podelite komentar
Plavi patlidzan
Bitno je da nasi glumci imaju angazman i da rade svoj posao a ne da reklamiraju banke i ostale gluposti
Podelite komentar
BlackHand
Iskreno, ja vise volim malo srecnije serije, ovo.je klasicna drama... Dajte malo serija koje su kao Srecni Ljudi ili Porodicno blago... To su lepe serije, o srpskim porodicama i problemima, prava stvar za gledanje... Ovo je isto super i produkcija i prica ali je vise drama neka.... Samo nastavite i sto neko rece pre mene, samo nek glumci rade i zaradjuju, to je bitno.
Podelite komentar