Čuveni glumac iz "Anore" otkrio detalje sa snimanja: Juri Borisov za Telegraf o filmu koji je dobio Oskara

A. G.
A. G.    
Čitanje: oko 3 min.
  • 0

U Los Anđelesu održana je ceremonija dodela Oskara za 2025. godinu. Za najbolji film proglašen je "Anora", drama prožeta teškom ljubavnom pričom Amerikanke i sina ruskog oligarha. Prestižnu nagradu dobili su i Šon Bejker, reditelj "Anore", kao i glumica je Majki Medison, zvezda ovog ostvarenja. Juri "Jura" Borisov, glavni glumac, gostovao je na Kustendrof film festivalu i sa ljubiteljima kinematografije porazgovarao o ovom filmu. Ekipa Telegrafa bila je na licu mesta i tom prilikom saznala koja je scena bila najteža za snimanje i zašto, kakav je reditelj Šon Bejker, ali i kako su se on i Majki slagali.

- Kada sam prvi put pročitao scenario, mogu da kažem da je to bilo pre oko dve godine, moj engleski je bio strašno loš, gori nego danas, i samo sam se pitao kako da ga prevedem. Kada sam napokon uspeo da ga prevedem bilo je jako čudno, neobično. To je neki lik u Americi i apsolutno nisam mogao da ga razumem. Otišao sam u Njujork i korak po korak to je sada jedan poptpuno drugačiji projekat u poređenju sa prvom verzijom scenarija - objasnio je Juri svoj prvi utisak o filmu.

Juri je otkrio i da on ne može da posmatra film na isti način kao što ga gleda publika, jer to za njega nije film nego uspomena.

- Ja ne mogu da gledam film na isti način kao vi. Možda nakon deset godina, ali sada ne, jer je to za mene kao video sa mog telefona, uspomena. Jer za mene to nisu karakteri, to su moji prijatelji. To su kao delovi videa. Znam šta je bilo stvarno, tokom svih tih momenata. Zato ne mogu - ispričao je.

Na pitanje koja je scena bila najteža za snimanje istakao je da je to bila poslednja.

- Tri ili četri dana su bila brže snimljena od ove scene. Radili smo prvo nju, bio je loš sneg. Brisači su stalno stajali  jer je bio sneg od papira ili tako nečega. Bio je to veoma glasan zvuk. Neprijatan. Bilo je nemoguće glumiti uz to. Ljudi su pokušavali to da očiste vodom sipali su vodu na taj sneg da bi rešili problem. I naravno ta atmosfera, to nije dobra atmosfera da neđeš pravu energiju za ovu scenu, ali trudili smo se i radili smo ovu scenu iznova i iznova. Ne znam koliko dugo. Šon je govorio da moramo ponovo da snimamo jer nemamo scenu, i onda smo snimali ponovo. I imali smo druge probleme ponovo. I još uvek smo pokušavali da nađemo sinergiju. I napokon ne znam zašto, nakon stotinu pokušaja da snimimo ovo Šon je i dalje pokušavao da nađe to što traži iznova, iznova i iznova - rekao je.

Film Foto: Tanjug/AP/Neon

Objasnio je da on i Majki nikako nisu uspevali da shvate šta Šon traži.

- Majki i ja nismo, nikako nismo mogli da razumemo šta se dešava. Šta je pokušavao da nađe? Šta je hteo od nas? Napokon smo uspeli. I sada kada vidim film, napokon razumem - zaključio je.

Borisov je istakao da je rad na ovom filmu bio divno iskustvo, a da je Šon odličan reditelj koji ume da izvuče iz glumca baš ono što treba.

(Telegraf.rs)

Video: Konjević: Film "Luda godina" nije rimejk nego nastavak "Žikine dinastije"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA