Promovisan vizuelni identitet 15. Beogradskog festivala igre (FOTO)

  • 0

Sinoć je u Skupštini grada Beograda promovisana kampanja i vizuelni identitet 15.Beogradskog festivala igre, koji će se pod sloganom PRESTONICA, održati od 15. marta do 4. aprila, 2018 godine.

- Već je za očekivati da mi danas imamo program za 2018 godinu, kao i da prodajemo ulaznice. Otkriću vam da sam srećna zbog selekcije programa koja donosi neka sasvim nova ostvarenja, vraća neke trupe koje smo silno želeli da ponovo vidimo, ali i dovodi neke kompanije po prvi put u ovaj deo sveta, poput velikih baleta iz Hongkonga i Sidneja. Da ne zaboravim da pomenem Dimitrisa Papajoanua, ne samo zbog novog komada koji ruši sva očekivanja na svetskim blagajnama, već i zbog Nagrade Jovan Ćirilov koja ce pripasti baš ovom čarobnjaku pokreta koji je u naš prostor scene, ušetao iz sveta vizuelnih umetnosti - istakla je Aja Jung, direktorka Beogradskog festivala igre.

Za otkrivanje autora i opširniju priču o svim produkcijama, tim Beogradskog festivala igre je najavio tradicionalnu konferenciju krajem februara, a povod ovog okupljanja bio je vizuelni identitet festivala i kampanja koja će se polako otkrivati sve do proleća. Sam slogan, pokrenuo je priču koja je dalje vodila u kreiranje filma i fantastičnih vizuala. Reč je o prestonici, koja se zove Beograd. Tokom narednog festivala igre, prestonica igre ce biti i Novi Sad.

Foto: Promo

Prema rečima Aje Jung "prestonica može biti svaki grad koji ima ovakvu ponudu najreferentnijih naslova iz oblasti savremene umetničke igre, prema kojoj se šteluju planovi domaće i planiraju putovanja inostrane publike, i to 15 godina u kontinuitetu."

Autor filma je reditelj Mihajlo Savić. Balerina koja se pojavljuje u filmu je jedna Beograđanka koja nikada nije igrala u Beogradu, ali je solistkinja Baleta Državne opere u Beču. Njeno ime je Gala Jovanović, i upravo će ona poneti priznanje Vip poziva u okviru narednog festivala igre. Njen kostim za igru kroz Beograd je osmislila Angelina Atlagić.

Foto: Promo

Realizaciju snimanja na različitim lokacijama, pomogao je Grad Beograd. Ovo je prvi put da umesto od gotovih materijala koje šalju trupe koje gostuju u Beograd, Beogradski festival igre krene u produkciju sopstvenih fotografija i slike, koji će osim o festivalu i o igri, govoriti o Beogradu. Na početku priče o svojoj narednoj ediciji, Beogradski festival igre se zahvalio kompaniji Vip mobile koja je glavni partner ove manifestacije već 11 godina zaredom, i bez koje , manifestacija danas sigurno ne bi izgledala ovako.

Organizatori su istakli dragocenu i kontinuiranu podršku ambasada i kulturnih centara, Ministarstva kulture, Grada Beograda, Pokrajinskog sekretarijata za kulturu IV Vojvodine, Grada Novog Sada, kao i brenda Nivea, kompanija Nestlé Adriatic i DDOR Novi Sad, Fondacije Hemofarm, kompanija Heineken, Marbo Product, Ball Packaging Srbija, Vahali Production Services, Telegroup, Advokatske kancelarije Karanović i Nikolić, hotela Hyatt Regency Beograd, i mnogih drugih.

Foto: Promo

(Telegraf.rs/ PR)

Video: Ogromne gužve na granici sa Hrvatskom: Kilometarske kolone

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA