Promovisan vizuelni identitet 15. Beogradskog festivala igre (FOTO)
Sinoć je u Skupštini grada Beograda promovisana kampanja i vizuelni identitet 15.Beogradskog festivala igre, koji će se pod sloganom PRESTONICA, održati od 15. marta do 4. aprila, 2018 godine.
- Već je za očekivati da mi danas imamo program za 2018 godinu, kao i da prodajemo ulaznice. Otkriću vam da sam srećna zbog selekcije programa koja donosi neka sasvim nova ostvarenja, vraća neke trupe koje smo silno želeli da ponovo vidimo, ali i dovodi neke kompanije po prvi put u ovaj deo sveta, poput velikih baleta iz Hongkonga i Sidneja. Da ne zaboravim da pomenem Dimitrisa Papajoanua, ne samo zbog novog komada koji ruši sva očekivanja na svetskim blagajnama, već i zbog Nagrade Jovan Ćirilov koja ce pripasti baš ovom čarobnjaku pokreta koji je u naš prostor scene, ušetao iz sveta vizuelnih umetnosti - istakla je Aja Jung, direktorka Beogradskog festivala igre.
Za otkrivanje autora i opširniju priču o svim produkcijama, tim Beogradskog festivala igre je najavio tradicionalnu konferenciju krajem februara, a povod ovog okupljanja bio je vizuelni identitet festivala i kampanja koja će se polako otkrivati sve do proleća. Sam slogan, pokrenuo je priču koja je dalje vodila u kreiranje filma i fantastičnih vizuala. Reč je o prestonici, koja se zove Beograd. Tokom narednog festivala igre, prestonica igre ce biti i Novi Sad.
Prema rečima Aje Jung "prestonica može biti svaki grad koji ima ovakvu ponudu najreferentnijih naslova iz oblasti savremene umetničke igre, prema kojoj se šteluju planovi domaće i planiraju putovanja inostrane publike, i to 15 godina u kontinuitetu."
Autor filma je reditelj Mihajlo Savić. Balerina koja se pojavljuje u filmu je jedna Beograđanka koja nikada nije igrala u Beogradu, ali je solistkinja Baleta Državne opere u Beču. Njeno ime je Gala Jovanović, i upravo će ona poneti priznanje Vip poziva u okviru narednog festivala igre. Njen kostim za igru kroz Beograd je osmislila Angelina Atlagić.
Realizaciju snimanja na različitim lokacijama, pomogao je Grad Beograd. Ovo je prvi put da umesto od gotovih materijala koje šalju trupe koje gostuju u Beograd, Beogradski festival igre krene u produkciju sopstvenih fotografija i slike, koji će osim o festivalu i o igri, govoriti o Beogradu. Na početku priče o svojoj narednoj ediciji, Beogradski festival igre se zahvalio kompaniji Vip mobile koja je glavni partner ove manifestacije već 11 godina zaredom, i bez koje , manifestacija danas sigurno ne bi izgledala ovako.
Organizatori su istakli dragocenu i kontinuiranu podršku ambasada i kulturnih centara, Ministarstva kulture, Grada Beograda, Pokrajinskog sekretarijata za kulturu IV Vojvodine, Grada Novog Sada, kao i brenda Nivea, kompanija Nestlé Adriatic i DDOR Novi Sad, Fondacije Hemofarm, kompanija Heineken, Marbo Product, Ball Packaging Srbija, Vahali Production Services, Telegroup, Advokatske kancelarije Karanović i Nikolić, hotela Hyatt Regency Beograd, i mnogih drugih.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Ogromne gužve na granici sa Hrvatskom: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.