Bivši načelnik autom udario Ivanu (20), umrla je 5 meseci nakon nesreće: Nisam kriv, na njoj je odgovornost...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
teorija zavere
Kada su krivi vozače treba ozbiljno kažnjavati. Recimo, ja sam za to da se vozaču koji ubije nekoga, a bio je pod dejstvom alkohola, droge ili vozio bez vozačke, ne sudi po Zakonu o bezbednosti u saobraćaju, već da mu se sudi po Krivičnom zakoniku, za ubistvo iz nehata. To je ubistvo, a ne saobraćajna nezgoda. Sa druge strane, ne može uvek vozač da bude kriv. Pri prelazu preko pešačkog prelaza biciklista je dužan da siđe i gura biciklo pored sebe, upravo iz razloga da ne bi brzo naleteo na neko vozilo. Ako je sve istina, da joj je bilo crveno, da je vozila preko pešačkog, nije imala prsluk i imala slušalice u ušima, onda vozač nije kriv. Može da bude kriv u određenoj meri ukoliko je vozio brže od dozvoljenog.