Šta u životu rade ljudi koji voze kola skuplja od 80.000 evra? Da li verujete u njihovu priču
Jedan korisnik, programer sa sopstvenom kompanijom, objasnio je kako finansira svoj luksuzni automobil putem lizinga, što mu omogućava da smanji profit svoje kompanije jer se trošak odbija od poreza.
Možda se većina nas pita šta rade ljudi koji voze automobile vredne 80.000 evra i više. Ova tema je objavljena u popularnoj aplikaciji Reddit, gde je jedan korisnik odlučio da istraži čime zarađuju ovi vozači luksuznih automobila i kako i on može da dostigne taj nivo prihoda.
"Šta rade ovi ljudi?" upitao je, izražavajući interesovanje za to kako bi se do takvih sredstava moglo doći. Njegov upit izazvao je brojne komentare i rasprave, a mnogi ljudi su se javili sa svojim stavovima i iskustvima.
Jedan korisnik, programer sa sopstvenom kompanijom, objasnio je kako finansira svoj luksuzni automobil putem lizinga, što mu omogućava da smanji profit svoje kompanije jer se trošak odbija od poreza. „Umesto da državi dam 8.000 evra poreza na dobit, isti novac mogu da iskoristim za lizing i vožnju skupog automobila. U oba slučaja gubim taj novac, ali bar imam nešto zauzvrat. Dakle, opcija je da vozite dobar auto ili bicikl, a platite isti novac. Ako vam je cilj da vozite takav automobil, imate pogrešan pristup i nećete ga voziti. Promenite svoje razmišljanje, pogledajte sliku iz šire perspektive“, objasnio je on.
U debati su bili i komentari u kojima se ističe da su ova vozila često kupljena na lizing, pri čemu banka ostaje vlasnik automobila do otplate kredita. „Kada uzmete auto na kredit, banka je i dalje vlasnik dok ne otplatite kredit“, istakao je jedan korisnik. Pored toga, neki komentatori sugerišu da mnogi vozači skupih automobila svoje prihode zasnivaju na poslovima sa vladom, gde osnivaju kompanije koje imaju obezbeđene projekte. Pametni ljudi to koriste kao bazu i dalje proširuju posao“, napisao je jedan od njih.
Naravno, nije svima lako doći do takvih finansija. Mnogi su istakli da je za uspeh neophodno imati dobre kontakte i sposobnost navigacije. „Morate poznavati klijentelu i predstaviti im svoj proizvod“, stoji u jednom komentaru, naglašavajući važnost umrežavanja.
„Zar to nije tako nerealno, kada imaš firmu i firma ima neka primanja, a imaš i auto od ranije. Prodaš stari auto, dodaš nešto para, uzmeš na lizing, od tih 80, 30-35 je već unutra (od prethodnog auta i nešto što si dodao) i onda lizing na 3 rate, po jedna svake godine. Otplatio si polovinu auta, što znači da je auto 72, a pola si već ubacio i sad nije loša ideja da uplatiš godišnju ratu od 12-15 hiljada. I plus, auto je uračunat u vaše troškove, sve ide na vaše troškove, usluge, osiguranje, gorivo, vraća vam se sav PDV na sve što je vezano za auto. I sve ti je lakše da nadogradiš, otplatio si auto za 2-3 godine, vredi ubaciti gomilu, dodati malo i već si korak skuplji na autu. Jednostavno je“, piše na Redditu.
(Telegraf.rs / Večernji list)
Video: Električni automobil MG4 proglašen za automobilom godine
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Map
Ne rade nista osim lopovluka i kradje
Podelite komentar
AutoBild
Naravno da se sLazem, pa evo ja vec desetine godine sanjam taj san.
Podelite komentar