Pojavili se nezvanični podaci o mrtvima u tragediji kod Novske: Plenković odbio da "spekuliše o identitetu"
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Megido
Kao i uvek ljudski faktor zakaže. Da li su ti vozači autobusa, mašinovođe, kamiondžije i drugi prevoznici toliko nepažljivi, umorni... Bespredmetno je spekulisati. Zanim,jivo je da u svakoj modernijoj lokomotivi postoji jedno signalno dugme koje mašinovođa u kratkim intervalima mora pritisnuti. Na taj način daje signal da nije zaspao ili umro. Izgleda da je ovaj mašinovođa bio potpuno svestan u trenutku tragedije. Opet su kao i uvek nastradali ljudi. Saučešće njihovim porodicama. Treba nam novi svet bez ovih užasa. Svet od Boga.