Putnički voz jurio preko 100 km/h, najmanje 6 poginulih: Novi detalji stravične nesreće kod Novske

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Bonaparta
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Bonaparta

    10. septembar 2022 | 00:23

    Koliko je meni poznato na toj pruzi postoji tkz.prostorna signalizacija i ukoliko je signal pokazivao crveno svetlo ili zabranjenu vožnju balize koje su pored šina uključuju sistem automatskog kočenja na vozu ukoliko motorovođa nije regovao i zaustavio voz. Zato mi nije jasno da je voz prošao signal, a da uređaj nije reagovao. U svakom slučaju strašna tragedija.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA