Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Neznam
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • FANTOM

    05. novembar 2021 | 10:44

    Reka Željeznica se sama brani od gradnje mini hidrocentrala. Pregradili su je 1946. hidrocentralom Bogatić iznad Kijeva a onda je njena bujica zbrisala hidrocentralin objekat sa leve strane krajem devedesetih dvadesetog veka. Sada na potezu od 6 km. grade tri male hidrocentrale koje će ova sadašnja bujica razbiti kao Panta pitu. Kolika je njena bujična snaga dokaz je da je put Sarajevo—Foča preko Trnova zatvoren za saobraćaj. Priroda opet pokazuje koliko je moćna a čovek sitan, glup i inferionaran a i dalje se ponaša kao Don Kihot.

  • Neznam

    05. novembar 2021 | 08:49

    Da li je ovakvih katastrofa ranije bilo ili smo bili slabije Informisani.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA