Dečak došao u radnju ruku punih sitnine, koju je mesecima sakupljao za igračku. Trgovac ga izvređao

 
 
 ≫ 
  • 4

Dečak je bio ponosan što je konačno zaradio i uštedeo za ono što želi da kupi

kasica dečak štednja novac džeparac Foto: Shutterstock

Dečak je mesecima štedeo novac, a kada je u pratnji majke hteo da ga potroši u radnji u centru Osijeka, doživeli su niz uvreda od trgovca kome njihov novac nije bio prihvatljiv. Reč je o još jednom slučaju koji svedoči kako trgovci sve češće odbijaju gotovinu u manjim apoenima, piše Glas Slavonije.

- Dečak je došao u radnju da kupi skupu igračku, za koju je štedeo mesecima. Njegova ušteđevina bila je džeparac u novčanicama manjih apoena i kovanicama. Roditelji ga na taj način uče vrednosti mukotrpnog rada i štednje da bi ostvario ono što želi. On je bio ponosan što je konačno zaradio i uštedeo za ono što želi da kupi. Međutim, odnos prema detetu i roditelju u radnji bio je neprihvatljiv. Kad je prodavac video da dete plaća gotovinom, što je službeni i legalan način plaćanja, počeo je da psuje i iščuđava se, i to samo zato što je potrajalo dok dete izbroji svoj vredno ušteđeni novac.

- U prodavnici nije bilo drugih kupaca i dečak nije smetao nikome dok ga je brojio. Štaviše, on je potrošio veliki iznos novca u toj radnji, a trgovac ga je izvređao. Majka i dete zahvalili su trgovcu i izvinili se zbog vremena koje su mu oduzeli, ali trgovac njima nije zahvalio na kupovini, čak ih nije ni pozdravio na izlasku. Čudan odnos preduzetnika prema kupcu u vreme pandemijom narušene ekonomije - iskustvo je mlade porodice koje je prenela njena prijateljica, s obzirom na to da je majka strana državljanka koja ne govori najbolje hrvatski jezik.

Svesna je, kaže, da u vreme pandemije trgovci preferiraju beskontaktno plaćanje, ali, ističe, novac je novac, a u ovakvim bi situacijama trgovci trebalo da budu deo društva koji podržava nove generacije kada je reč o odgovornom stavu prema novcu.

Iz osječkog Centra za edukaciju i informisanje potrošača zgroženi su ovakvom poslovnom praksom. Ističu, svaki je apoen jednako vredan kao sredstvo plaćanja i ovakve, za kupce ponižavajuće, situacije odraz su loše poslovne politike.

(Telegraf.rs)

Video: Adam: Za 20 godina spasilačkog rada, nisam doživeo ovakvu intervenciju

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • sveznalica

    18. mart 2021 | 04:26

    Bravo za roditelje i nacin vaspitanja, a bahati trgovac je mogao da stavi rukavice ako nije zeleo da pipa sav taj novac. Nisu svi srecni da imaju roditelje koji ne pitaju sta kosta.

  • DRagutin

    18. mart 2021 | 02:54

    Kakav Bivo od prodavca...! Sram ga bilo... Ali šta drugo očekivati od nacije pune zla...

  • Peks

    18. mart 2021 | 09:26

    Osijek...baš me čudi tamo sve fine ujke žive.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA