Weekend Media Festival bez jednokratne plastike
Na 12. izdanju najvećeg komunikacijskog festivala u regionu koji se održava od 19. do 22.9. u Rovinju, po prvi puta će se koristiti posebno dizajnirane perive čaše kako bi se smanjilo korišćenje i bacanje jednokratne plastike. Na čašama će uz logo festivala biti utisnuta i prigodna poruka kako korišćenjem ove čaše čuvamo planetu. Nakon korišćenja, posetioci će čašu moći poneti kući kao dodatni suvenir s najboljeg Weekenda u godini.
- Weekend oduvek misli zeleno, što se može videti i na vizualnom identitetu i uređenju samog festivalskog prostora. Ekologiju nikako ne smatramo samo trendom, već stilom života. Festivalom bez jednokratne plastike želimo podići svest o ekologiji i brinuti o prirodi koliko god možemo - istaknuo je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.
Perive čaše moći će se preuzeti na šankovima smeštenima unutar festivalskog kompleksa u Staroj tvornici duhana Rovinj. Posetitioci će čaše moći poneti sa sobom, ali i ostaviti ih na za to predviđenim mestima/punktovima.
Ovogodišnji Weekend dovodi više od 150 predavača i panelista, a kroz tri dana preko 5000 učesnika iz svih zemalja regiona moći će uživati u bogatom festivalskom programu koji će se održavati u pet paralelnih dvorana. Novitet je i Weekend Masterclass koji u najprestižnijem hrvatskom hotelu, Grand Park Hotelu Rovinj dovodi legendarnog lidera Tag Heuera i Hublota Jean-Claude Bivera koji će u četvrtak, 19. septembra u 11 sati otkriti tajne vođenja luksuznih brendova i time otvoriti ovogodišnji program festivala. Koje nas aktualne medijske teme i zanimljivi predavači i stručnjaci očekuju na ovogodišnjem Weekendu možete pronaći u detaljnom programu na službenoj stranici festivala.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Na Kopaoniku metar snega, skijaši uživaju
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.