Najveći komunikacijski festival u regionu uključen je u najpoznatiju društvenu igru na svetu
Weekend Media Festival, najveći komunikacijski festival u regionu dobio je svoju karticu u hrvatskom izdanju omiljene porodične društvene igre Monopol. U stvaranju hrvatskog izdanja ove legendarne igre, koju od 1935. godine igra više od milijardu ljudi u 114 zemalja sveta, učestvovali su hrvatski građani dajući svoje predloge šta bi voleli videti na ploči za igranje. Tako je među većim hrvatskim gradovima i ostrvima, popularnim kulturnim znamenitostima i prirodnim lepotama, svoje mesto dobila i kartica s Weekend Media Festivalom.
- Razveselila me informacija da se Weekend našao u Monopol-u. To nam samo potvrđuje ono što oduvek znamo: Weekend je festival koji se ne propušta - izjavio je Tomo Ricov, direktor festivala.
Veliko je ovo priznanje za festival koji se održava već 12. godinu za redom, a koji donosi najnovije trendove i izazove koji nas očekuju u komunikacijskoj industriji. Osim što je nezaobilazan događaj, ne samo među brojnim stručnjacima iz komunikacijske i marketinške branše, Weekend je dobio i novu generaciju posetilaca i postao nezaobilazan deo druženja uz Monopol.
- Weekend već toliko dugo postoji da imamo i novu generacija posetilaca. Broj klinaca koji posećuju festival svake je godine sve veći pa mi je normalno da deca naših prijatelja i saradnika, kao i naši klinci, znaju za Weekend i prate što se događa. Bio sam oduševljen kada je Nina, kćerka našeg producenta s kojom inače razmenjujemo Dylan Dog-ove, poslala sliku kartica Monopol-a s Weekendom. A i ja sam kao dete s tatom i bratom napravio našu verziju Monopol-a koji je postao hit u kvartu u kome sam odrastao. Ovime svih 11 dosadašnjih Weekend Media Festivala dobijaju neko sasvim novo značenje - istakao je Boris Kovaček, izvršni direktor i producent festivala.
Najbolji Weekend u godini održaće se od 19. do 22. septembra u Rovinju. Na 12. Weekend Media Festivalu očekuje se rekordan broj posetilaca, zanimljivi paneli, atraktivni predavači i najbolja zabava tokom sva tri dana festivala. Novost je i Weekend paket koji omogućava rezervaciju smeštaja i kotizaciju. Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstaviće najvažnija regionalna digitalna nagrada - SoMo Borac.
Za više informacija pratite wekendmediafestival.com.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Na Kopaoniku metar snega, skijaši uživaju
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.