Nestaje još jedan simbol bivše Jugoslavije: Čuveni poštarski motocikli "tomos" odlazi u prošlost
Zaposleni u slovenačkoj fabrici motora Tomos, nekadašnje dike i ponosa socijalizma, predložili su stečaj kompanije, objavila je danas RTV Slovenija.
Kako se navodi, oni su taj predlog uputili prošle nedelje zato što nisu primali plate, doprinose, naknade i u nekim slučajevima ni solidarnu pomoć.
Fabriku, čije je sedište u Kopru, pre tri godine kupio je Iztok Pikl, koji je tada najavio oživljavanje proizvodenje, ali su se problemi od tada samo gomilali, prenose slovenački mediji.
Poslednjih meseci, kako prenosi RTV SLO, osim neisplaćenih plata, kompanija je prestala da plaća dobavljače, a račun firme je bio blokiran.
Predstavnik sindikata Tomosa Sašo Ristič je za slovenačku TV izjavio da mu je žao što se to dešava kompaniji koja ima dugu tradiciju i svetski priznati brend.
Za pola veka postojanja, sa proizvodnih traka sišlo je pedesetak modela, u proseku jedan godišnje. Bez obzira na to što je na popisu pedeset modela zaista ih ima mnogo manje: svi Tomosovi mopedi mogu se svesti svega na četiri tipa: "poštarski", "radnički", "momački" i "dečji".
A, tek da vidite kako ovaj klinac vozi motor
(Telegraf.rs/Tanjug)
Video: Osuđenici u Okružnom zatvoru okitili jelku!
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Igor
Motor svih vremena....
Podelite komentar
MrX
Vozili bi ga mi u Srbiji samo da ne mora da se polaže za A kategoriju za njega, jer pametnjakovici kažu da je to opaka masina koja juri preko 45 km/h...pojedini modeli razvijaju i sumanutih 48 km/h, pa mladi sve vise prelaze na Jeep Chiroki, BMW X5, Auri Q7...
Podelite komentar
Krctivoje
Ctx tomos 80cm3 belo plavi mogao je uz masnu banderu da se penje .Kakva jawa i mz .
Podelite komentar