Posle kritika zbog spota u Jasenovcu, kompanija za naočare se izvinila: Samo su hteli da iskažu poštovanje prema arhitekturi
Australijska kompanija "Valley Eye Wear", koja se bavi prodajom naočara, snimila je reklamni spot i fotografije u Jasenovcu, što je izazvao lavinu negativnih komentara na društvenim mrežama
Kompanija "Valley Eye Wear" izvinila se nakon što su njene reklame, snimljene u Jasenovcu, izazvale oštre kritike na društvenim mrežama, i navela da je spotom samo htela da iskaže "poštovanje prema arhitekturi".
- Nismo znali da je to logor smrti u tom trenutku. Nismo hteli nikoga da uvredimo, mi smo pristojan brend. Izvinjavam se svima koji su uvređeni - izjavio je direktor firme Majkl Krouli i objasnio da su posetili Jasenovac na pola sata i to nakon zatvaranja, prenosi BBC.
Jasenovac je bio koncentracioni logor i logor smrti, koji je od 1941. do 1945. vodio hrvatski fašistički pokret Ustaše, saveznik nacističkog režima Adolfa Hitlera.
U njemu je ubijeno desetine hiljada Srba, Jevreja i Roma, kao i hrvatski politički protivnici ustaškog režima, navodi BBC.
Australijska kompanija "Valley Eye Wear", koja se bavi prodajom naočara, snimila je reklamni spot i fotografije u Jasenovcu, što je izazvao lavinu negativnih komentara na društvenim mrežama.
Jedan od korisnika kaže da je snimanje spota u Jasenovcu "užasna odluka", dok su pojedini korisnici pozivali na bojkot kompanije.
Stop using this symbol of the suffering Serbs,Jews and others in your campaign! Do yo know what the #Holocaust is? @valleyeyewear pic.twitter.com/MgbvUW1ztj— Crvena (@VSreca) July 2, 2018
- Prestanite da koristite ovaj simbol patnje Srba, Jevreja i drugih u svojoj kampanji. Znate li vi šta je holokaust? - napisala im je jedna tviterašica iz Banjaluke.
U spotu, inače, maneken šeta zavejanom poljanom po tmurnom zimskom danu, a kako se navodi, ideja marketinškog stručnjaka koji je smislio ovu, u najmanju ruku, degutantnu kampanju, je da se s naočarima koje proizvodi kompanija vidi kroz svaku tamu, pa i ovu monstruoznu koja je progutala na desetine hiljada ljudi koji su umrli u najstrašnijim mukama, prenosi B92.
U Javnoj ustanovi "Spomen-područje Jasenovac" nisu znali da je sniman reklamni spot. Rekli su da su iznenađeni i da će komentarisati slučaj tek kada budu u potpunosti ispitali o čemu se radi, pišu Novosti.
Pogledajte video:
(Telegraf.rs/Tanjug)
Video: Petra je prevremeno rođena beba: Na rođenju imala je svega 680 grama i 33 centimetra
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Гаврило Принцип
„Римокатолички злочиначки пројекат вештачке хрватске нације“.
Podelite komentar
Ђорђе
Немојте оптуживати компанију. Запитајмо се што су им локалне власти дале дозволу за снимање?
Podelite komentar
Qwer
Vidi se da su "pristojni". Džaba izvinje je. Prosuto mleko se ne vraca u šerpu.
Podelite komentar