Drugi dan festivala "Dani komunikacija" otvorio je šef kontroverzne kampanje Donalda J. Trampa (FOTO)

  • 0

Na Danima komunikacija u Rovinju, stručnjacima iz komunikacijske industrije, govorio je ni manje ni više nego Brad Parscale, koji je bio na čelu kampanje američkog predsednika Donalda J. Trampa.

Kontroverzna kampanja koja se vodila 2016. godine još uvek je predmet žustrih rasprava, a podstakla je brojne dileme o korišćenju ličnih podataka koji su oglašivačima dostupne putem društvenih mreža, lično Facebooka. Za vreme predsedničkih izbora 2016. godine Parscale je bio direktor za digitalne medije, a na temelju ostvarenih rezultata na izborima, nedavno je unapređen u šefa celokupne kampanje.

Parscale je u Rovinju održao predavanje pod nazivom "The Future Of Data-Driven Advertising" u kojem je govorio o mogućnostima koje se pružaju s veštim upravljanjem podacima, a za koje smatra da su presudile o pobedi na američkim predsedničkom izborima.

Foto: Promo

Parscale je otkrio kako su veštim segmentiranjem oglasa uspeli da utiču na odluku neodlučnih birača i da privuku njihove glasove koji su bili ključni za pobedu na izborima. Istakao je kako su real time data i social response putem digitalnih kanala omogućili formiranje političkih poruka na način kako nikada pre to nije učinjeno ni u jednoj kampanji.

Foto: Promo

Parscale je istakao kako je pogrešno da odvojeni timovi rade na kreiranju sadržaja i prikupljanju podataka te definiciji ciljnih grupa. Nužna je saradnja i donošenje odluka na temelju dobijenih podataka. Parscale je ispričao kako su podatke dobijene digitalnim putem davali kreativcima da stvore sadržaj te ga plasirali korisnicima i beležili reakcije.

Napomenuo je kako su u kampanji kreirali 5.9 miliona različitih verzija oglasa. Sav sadržaj unosili su u bazu pa su uz pomoć machine learninga dolazili do novih saznanja koja su koristila kreativnom timu, konstantno su učili što su više mogli.

Foto: Promo

Naveo je kako je predsednička kampanja koju je vodio posebna po tome što je komunikacija bila bazirana na digitalnim kanalima, tj. prikupljenim podacima putem digitalnih kanala te da je na temelju toga upravljano komunikacijom u svim ostalim segmentima.

Foto: Promo

Nakon predavanja, predsednik Uprave HURA-e Davor Bruketa, na pozornici je imao ekskluzivni intervju, jedan na jedan, sa Brad Parscaleom, postavljao mu je pitanja koja su zanimala sve u prostoriji, od medija do digitalnih stručnjaka, te potom naveo:

- Verujem da smo dobili odgovore na pitanja koja su nas sve zanimala. Mnogi se zapravo pitaju zašto smo odabrali tako kontroverznog predavača poput Parscalea, razlog je u tome što su Dani komunikacija festival na kojem se predstavljaju aktualne svetske prakse iz komunikacijske industrije. Cilj nam je da kolegama omogućimo da diskutuju i postavljaju pitanja pojedincima koji kreiraju globalne trendove, slagali se s njima ili ne, ne možemo zanemariti činjenicu koliki je njihov uticaj na industriju.

Foto: Promo

- Sa gotovo 20 godina iskustva u strategijama digitalnih medija, Brad Parscale danas je predsednik kompanije Parscale Strategy koja se bavi političkim consultingom i digitalnim medijima za Fortune 500 najvećih američkih korporacija - istakla je direktorka Dana komunikacija i direktorka programa festivala, Dunja Ivana Ballon i nastavila:

- Smatramo da je veliki uspeh omogućiti kolegama diskusiju sa svetskim liderima koji diktiraju trendove naše industrije, zbog toga sam ponosna na ovogodišnji sastav predavača Dana komunikacija koji je zasigurno najjači do sada.

Za više informacija o Danima komunikacija posetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com.

(Telegraf.rs/ PR)

Video: Muzej grada Beograda otvorio izložbu o nobelovcu Ivi Andriću u Pekingu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA