Dani komunikacija: AdBlock na advertising festivalu
Brojna imena predavača na Danima komunikacija već su odavno najavljena, a danas je predstavljen celokupni program festivala.
Nikad jača imena na Danima komunikacije u Rovinju: Stiže i Appleova aplikacija Siri
Organizatori su otkrili još jednog intrigantnog predavača, na advertising festival dolazi ni manje ni više nego AdBlock. U ime AdBlock-a čija je primarna namena da blokira oglase govoriće Laura Sophie Dornheim, šefica odseka za komunikacijske softverske kompanije eyeo čiji su proizvodi AdBlock Plus, AdBlock Browser i Flattr.
Povodom predstavljanja programa predsednik Uprave HURA-e Davor Bruketa naglasio je:
- Festival Dani komunikacija mesto je gde se predstavljaju aktuelne svetske prakse iz komunikacijske industrije. Svakako, dovodimo predavače koji govore o najboljim globalnim praksama, ali ujedno posetiocima omogućujemo da diskutuju s pojedincima čiji način rada dovodimo u pitanje, ali ne možemo zanemariti činjenicu koliko taj rad utiče na smer razvoja industrije i njenu percepciju u očima šire javnosti.
Direktorka Dana komunikacija i direktorka programa festivala, Dunja Ivana Ballon nadovezala se:
- Ove godine dovodimo velika imena i pomeramo granice. Na Danima komunikacija govoriće voditelj kampanje za američkog predsednika, globalni kreativni direktor jedne od vodećih društvenih mreža – Twittera te predstavnica kompanije koja se bavi blokiranjem oglasa, a ujedno promiče i tzv. Acceptable Ads inicijativu. Učesnike festivala očekuju sadržaji interaktivnog karaktera, a uvodimo i novi format debate, na kojima ćemo da nastavimo sa postavljanjem pitanja i otvaranjem diskusija. O kvalitetu ukupnog programa i pohvalama dosadašnjih učesnika govori i činjenica da smo sa brojem prijavljenih već odavno premašili ukupan broj prošlogodišnjih učesnika.
Uz predstavnicu AdBlock-a, najavljen je dolazak Kodija Fostera, potpredsednika za podatkovnu strategiju u šestom najvećem medijskom konglomeratu na svetu – Viacomu. Viacom zapošljava gotovo deset hiljada ljudi, a poseduje produkcijsku kuću Paramount Pictures (Titanic, Iron Man i Forrest Gump i dr.) te popularne kanale poput MTV-a i Comedy Central-a. Kodi se bavi sintetiziranjem Viacomovih podataka te njihovim pretakanjem u sadržaj i integrirano marketinško komuniciranje, o čemu će govoriti na Danima komunikacija.
Dani komunikacija održaće se od 12. do 15. aprila u Rovinju. Za tri dana trajanja, program će se paralelno održavati u tri dvorane. Uz 16 vrhunskih predavača koji će nastupati u glavnoj dvorani, učesnici će moći da čuju i druge sadržaje, među njima prezentacije finaliste Effie takmičenja koji slavi učinkovitost kampanja, kao i finaliste takmičenja za mlade nade Young Lions Croatia. Dobre prakse i diskusije u kojima mogu učestovati svi posetioci festivala poput PPP-a, Piva posle programa, nastavljaju se i ove godine, ali su pojačane novim formatom – debatom.
Predavači koji su najavljivani poslednjih meseci, a koje ćemo slušati u glavnoj dvorani su: Jayanta Jenkins, globalni kreativni direktor Twittera, Brad Parscale, direktor kampanje Donalda J. Trumpa, Susan Credle, jedna od najmoćnijih žena marketinške industrije, Mr. Bingo vrhunski ilustrator, arhitekt kontroverznih projekata, Graham Fink jedan od najnagrađivanijih kreativnih direktora na svetu i multimedijski umetnik koji "crta pogledom", stručnjaci koji tehnologiju koriste u službi brand komunikacije: Steve Lok, Oliver Kibblewhite i Christoffer Malmer, nagrađivani stručnjaci za odnose s javnošću Gabriela Lungu i Hermes Holm, Laura Sophie Dornheim i iz AdBlocka, Kodi Foster iz Viacoma, Alemsah Ozturk Chief Happiness Officer agencije 4129Grey, James Kirkham, komentator na temu digitalnih medija i šest godina za redom predavač na festivalu Cannes Lions i drugi.
Uz selekciju vrhunskih predavanja, na Danima komunikacija biće proglašeni najbolji oglašivači i najbolje agencije u Hrvatskoj u sklopu nacionalnih strukovnih takmičenja – Effie za učinkovitost, IdejaX za kreativnost, Mixx za digital i Young Lions Croatia za mlade talente u industriji.
Za više informacija o Danima komunikacija posetite oficijalne stranice festivala www.danikomunikacija.com
HURA:
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih zakona i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.
IAB Hrvatska:
IAB Hrvatska je neprofitno udruženje posvećeno interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovše ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savetovanjem i edukacijom, kako industrije u celosti, tako i njenih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europskog udruženja IAB Europe i deo globalne mreže IAB udruga.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Da li je manje štetno ako pijemo piće "bez šećera" i zašto je plastika za jednokratnu upotrebu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.