Mr. Bingo, od Guardiana prozvani "troll for hire", dolazi na Dane komunikacija
Na Dane komunikacija, iz Londona u Rovinj, dolazi nam Mr. Bingo još jedan izrazito zanimljiv govornik koji svojim nastupom i delovanjem iskače iz mase. Mr. Bingo vrhunski je ilustrator, arhitekta uspešnih, kontroverznih projekata poput projekta Hate Mail u kojem su ga nepoznati ljudi plaćali da im šalje uvredljive, unikatno ilustrirane razglednice.
Nakon uspeha ovog projekta i par sličnih, moglo bi se reći suludih projekata, Mr. Bingo je odlučio je da se oprosti s radom isključivo za klijenta i kompaniju te zarađivati za život kao slobodni umetnik.
- O intrigantnom karakteru Mr. Binga govori i činjenica da ga je upravo prestižni The Guardian prozvao "troll for hire". On oživljuje ideje koje bi se mnogi posramili reći na glas, a Mr. Bingo upravo provokativne i naizgled apsurdne ideje vrlo uspešno unovčuje i na njima gradi karijeru - izjavila je direktorka Dana komunikacija i direktorka programa festivala, Dunja Ivana Ballon.
Na predavanju u Rovinju pod nazivom Alternativni način kako zaraditi za život na svoj duhovit i dinamičan način provešće nas kroz poslednjih 20 godina života koje je obiležio nizom uspešnih projekata i pokojim neuspešnim, poput onoga da pokuša prodati godinu dana svog prijateljstva.
Mnogima još uvek nije jasno kako to uspeva, ali Mr. Bingo za život zarađuje smišljajući naizgled apsurdne projekte. U okviru jednog od projekata nagrađivao je učesnike svoje Kickstarter kampanje čišćenjem po kućama, opijanjem u vozu, slanjem kraljičinog pornografskog crteža ili nepristojnim pozivom na Božić. Mr. Bingo, globalno poznati majstor provokacije koji ne mari za tuđa mišljenja, danas iza sebe ima hvale vredan portfelj u kojem se nalaze klijenti poput Microsofta, BBC-a, Nike-a, Volkswagen-a i MTV-a
O Danima komunikacija:
Tehnologija i kreativnost teme su šestog izdanja nadolazećeg festivala. Iz godine u godinu Dani komunikacija beleže sve veći porast posetioca. Uz Mr. Binga, organizatori su najavili ovogodišnje predavače: Jayantu Jenkinsa, kreativnog direktora Twittera, Brada Parscalea, direktora digitalnih medija predsedničke kampanje Donalda J. Trumpa, Susan Credle, jednu od najmoćnijih žena marketinške industrije te stručnjake za odnose s javnošću: Gabrielu Lungu, direktorku agencije za konzalting WINGS i Hermesa Holma iz agencije PRIME Weber Shandwick. Organizatori najavljuju izrazito zanimljiv i raznolik sadržaj. Za više informacija o Danima komunikacija posetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Željka Bojić je jedna od njih, ona čeka na transplantaciju jetre i ima samo jednu poruku
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Miks
Šta sve neće zaludni svet da smisli da potroši višak para
Podelite komentar