Na Danima komunikacija o poslovnom uspehu govoriće jedna od najuspešnijih žena marketinške industrije
Susan Credle, jednu od najmoćnijih žena marketinške industrije iz New Yorka u Rovinj dovode zadovoljna.hr i festival Dani komunikacija.
O poslovnom uspehu Susan Credle najbolje govore prestižne nagrade: Most Creative Woman in Advertising i Chicago Ad Woman of the Year 2013 uz činjenicu da je primljena u dve kuće slavnih: American Advertising Federation's Hall of Achievement i North Carolina Advertising Hall of Fame.
Susan je u industriji poznata kao briljantna i intrigantna žena koja beleži nezaustavljiv napredak te niže poslovne uspehe. Na Danima komunikacija govoriće o važnosti dobrog upravljanja, kreativnosti i snazi velikodušnosti. Njeno predavanje pod nazivom What Got You Here Won’t Get You There omogućili su organizator festivala HURA i portal zadovoljna.hr.
Susan Credle ikona je kreativnog sveta i jedna od najmoćnijih žena u industriji. Među svoje uspehe ubraja kreiranje nezaboravnih animiranih likova M&M's bombona, kao i globalno poznatu Mayhem kampanju osiguravajuće kompanije Allstate. Često je upoređivana s likom Peggy Olson iz hvaljene televizijske serije Mad Men.
Svoju karijeru započela je u agenciji BBDO gde je od pripravnice napredovala do pozicije izvršne kreativne direktorke. U karijeri je radila za klijente kao što su Pepsi, FedEx, McDonald’s, Allstate, Kellogg’s i P&G. Obavljala je funkciju potpredsednice BBDO Worldwide grupacije te glavne kreativne direktorke Leo Burnett Worldwide. Trenutno je globalna kreativna direktorka Foote, Cone & Belding agencijske mreže s predstavništvima širom sveta.
Susan je primer kako se celoživotno učenje isplati i donosi napredak. Upravo je celoživotno učenje u fokusu portala zadovoljna.hr koji radi na tome da osvesti društvo o toj temi, ali i osnaži žene i podstakne ih na rad na sebi. Utelovljenje te misije je i projekat Zadovoljna Akademija, stoga je sponzorstvo predavanja Susan Credle još jedan korak u misiji portala zadovoljna.hr.
O Danima komunikacija:
Tehnologija i kreativnost teme su šestog izdanja nadolazećeg festivala. Iz godine u godinu Dani komunikacija beleže sve veći porast posetilaca. Uz navedenu predavačicu, organizatori su najavili ovogodišnje predavače: Jayantu Jenkinsa, kreativnog direktora Twittera, Brada Parscalea, direktora digitalnih medija predsedničke kampanje Donalda J. Trumpa te stručnjake za odnose s javnošću: Gabrielu Lungu, direktorku agencije za konzalting WINGS i Hermesa Holma iz agencije PRIME Weber Shandwick. Organizatori najavljuju izrazito zanimljiv i raznolik sadržaj. Za više informacija o Danima komunikacija posetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Željka Bojić je jedna od njih, ona čeka na transplantaciju jetre i ima samo jednu poruku
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.