Druga strana autizma, novi svet, novi jezik: Otac osmislio najlepši poklon za svoju autističnu ćerku (FOTO)
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
. Anica
Koliko će dete sa posebnim potrebama biti prihvaćeno u školi zavisi isključivo od pristupa nastavnika i roditelja njegovih drugova iz odeljenja. Deca se uče po modelu i kopiraju odrasle iz svoje okoline.
Nikola
Neki nikada ni ne otkriju da imaju autizam, ceo život se muče, drugi ih omalovažavaju, a oni onda steknu mišljenje o sebi da su loši ili nesposobni. Škole treba da posvete više pažnje deci sa posebnim potrebama i da im pomognu da izdrže ovo naše društvo. Biti osoba sa posebnim potrebama ne znači da je neko nesposoban, samo znači da razmišlja na nesvakidašnji način i da mu treba podrška okoline.
Velinka
Bar svaka treća škola bi morala da ima stručnjake za decu sa posebnim potrebama, ako ne mogu sve škole.