Region je stepenica ka velikim tržištima
Kompanijama iz zemalja Adriatik regije prva stepenica za širenje poslovanja je tržište regije, a za one najuspješnije i najhrabrije ima mesta i na svetskom tržištu, zaključak je panela na kojem su učestvovali generalni direktori najvećih regionalnih kompanija.
Učesnici diskusije održane na Weekend Media Festivalu u Rovinju, direktor Nectar Grupe Mihailo Janković, direktor Direct Media Jovan Stojanović, predsednik Uprave Podravke Marin Pucar i predsednik uprave BAT Adria Ram Adanki, poručili su da je za izlazak na nova tržišta važna snaga brenda.
- Uspeh Nectar grupe, lidera u regionu, oslanja se na četiri stuba poslovanja, i to su ljudi, inovacije, operativna efikasnost i konstantno unapredjenje i rast - istakao je Mihailo Janković CEO Nectar Grupe.
- Regionalne kompanije bi trebalo da čuvaju lokalne brandove. Nektar je, pored organskog rasta, rastao i kroz akvizicije, poput preuzimanja slovenačkog Fructala. Imajući u vidu komplementarnost Nectar i Fructal portfolija, fokusirali smo se da obezbedimo duogorčan rast i razvoj oba brenda. Kao rezultat imamo jaku Nektar Grupu, lidera u regionu jugoistočne Evrope sa prometom od preko 110 miliona eur i izvozom na preko 50 tržišta. Planiramo da nastavimo sa konstantim i značajnim ulaganjima u nove linije, nove zdrave proizvode i kategorije. Imamo velike ambicije i ulaganja u organsku proizvodnju sa ciljem da se unapredi i proširi poslovanje i odgovori na potrebe potrošača u celom regionu - kaže Janković.
Direktor Direct Media Srbija Jovan Stojanović izjavio je da je za uspeh poslovanja Direct Media sistema u osam zemalja jugoistočne Evrope zaslužna ekspertiza zaposlenih i da zemlje regiona imaju ogroman ljudski potencijal koji može da nadmaši svetski standard.
- Direct Media je nastala u Srbiji pre 16 godina kao neka vrsta današnjih startap kompanija i brojala je samo pet ljudi, a danas ima 270 zaposlenih u osam zemalja jugoistočne Evrope. Bili smo i ostali domaći brend koji ne pripada lancu stranih agencija i koji puno ulaže u ljude. Naš put je bio atipičan u odnosu na druge agencije, od medijske agencije postali smo agencije koja pruža zaokruženu komunkacijsku uslugu – transformacija je recept za rast u današnje vreme.
Stojanović je dodao da je Direct Media poslujući u regiji u potpunosti upoznala njene makroekonomske specifičnosti, potrošače i medije, kao i da je konstantnom edukacijom svoju uslugu podigla na nivo svetskog standarda.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Ogromne gužve na granici sa Hrvatskom: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.