7 APOSTOLA MODERNOG BEOGRADA (3. deo): Kako je Branko Pešić od velegrada preko noći 4. decembra 1970. napravio metropolu (FOTO)
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mile
Ako je Pesic hvalio Tita zasto vi Beogradani onda hvalite Pesica, a istovremeno kritikujete Tita. Nema logike.
Абе
Zaista, a kao i što stoji u tekstu, teško bi bilo zamisliti život u Beogradu bez onoga što je učinio Branko Pešić. Šta izdvojiti? Ja bih izdvojio brzi protok Evropa-Bliski istok i brzi protok vozila u samom Beogradu. Šta bi bilo da su Gazela, autoput, Autokomanda, Terapijski tunel...izgrađeni samo 10 godina kasnije. A gdje su škole, sportski objekti i mnogi drugi koji spadaju u simbole Beograda. Srbija a posebno Beograd nisu se odužili ovom čovjeku.
chamdzija
Ko je gledao dokumentarac “hjustone imamo problem” moze da poveze odakle Pesicu pare za sve te investicije.. Sve se moze kad se ima para..