Kompanija Procter&Gamble donirala tople obroke deci u Srbiji

 
  • 1

Brend Fairy donirao preko 5000 toplih obroka deci u svratištu

Deca iz svratišta, topli obroci Foto: P&G

Važnost toplih obroka za decu, kao i odrasle je tema o kojoj je veoma važno pričati. Upravo zbog toga, brend Fairy kompanije Procter&Gamble, početkom 2021. godine pokrenuo je kampanju 1 Fairy Extra+ = 1 topli obrok, u saradnji sa neprofitabilnom organizacijom Prijatelji dece Srbije. Sada, kada je kampanja završena, Fairy i Prijatelji dece Srbije sa ponosom saopštavaju da je započeta realizacija donacija preko 5000 dečijih obroka namenjena socijalno ugroženoj deci.

Deca iz svratišta, topli obroci Foto: P&G

Ova prelepa kampanja počela je početkom godine, sa ciljem da pored same donacije toplih obroka deci, podigne svest o važnosti ove teme, kao i ozbiljnosti situacije kroz koju socijalno ugrožena deca prolaze svakodnevno.

Deca iz svratišta, topli obroci Foto: P&G

Fairy je neizostavni deo gotovo svakog domaćinstva u Srbiji i smatra se sinonimom za deterdžent za pranje posuđa. Uz unapređenu formulu, Fairy Extra + uklanja tvrdokornu masnoću čak tri puta brže, u poređenju sa Fairy Fresh & Clean. Ipak, pranje sudova podrazumeva da je u njima prvobitno bila hrana, a nažalost mnoga socijalno ugrožena deca u Srbiji nemaju mogućnosti i uslova ni za jedan pristojan obrok tokom dana. Zahvaljujći uspešnim rezultatima kampanje 1 Fairy Extra+ = 1 topli obrok, mališanima iz Svratišta za decu Beograd omogućeno je bezbrižno konzumiranje toplih obroka u narednih nekoliko meseci.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Vuk Vidor za Telegraf.rs o uzbudljivoj izložbi koja nas očekuje u Comtrade-u

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Fairy limun

    22. jun 2021 | 19:41

    Bravo kampanja sa smislom i suštinom. Briga za ugrpženu decu.Smislite ih jos ovakvih i nije nam zao da damo svoj doprinos kroz cenu proizvoda pa pohvalite i kupce.Vi organizujte i vodite a mi cemo se pridruziti.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA