Kompanija Procter&Gamble donirala tople obroke deci u Srbiji
Važnost toplih obroka za decu, kao i odrasle je tema o kojoj je veoma važno pričati. Upravo zbog toga, brend Fairy kompanije Procter&Gamble, početkom 2021. godine pokrenuo je kampanju 1 Fairy Extra+ = 1 topli obrok, u saradnji sa neprofitabilnom organizacijom Prijatelji dece Srbije. Sada, kada je kampanja završena, Fairy i Prijatelji dece Srbije sa ponosom saopštavaju da je započeta realizacija donacija preko 5000 dečijih obroka namenjena socijalno ugroženoj deci.
Ova prelepa kampanja počela je početkom godine, sa ciljem da pored same donacije toplih obroka deci, podigne svest o važnosti ove teme, kao i ozbiljnosti situacije kroz koju socijalno ugrožena deca prolaze svakodnevno.
Fairy je neizostavni deo gotovo svakog domaćinstva u Srbiji i smatra se sinonimom za deterdžent za pranje posuđa. Uz unapređenu formulu, Fairy Extra + uklanja tvrdokornu masnoću čak tri puta brže, u poređenju sa Fairy Fresh & Clean. Ipak, pranje sudova podrazumeva da je u njima prvobitno bila hrana, a nažalost mnoga socijalno ugrožena deca u Srbiji nemaju mogućnosti i uslova ni za jedan pristojan obrok tokom dana. Zahvaljujći uspešnim rezultatima kampanje 1 Fairy Extra+ = 1 topli obrok, mališanima iz Svratišta za decu Beograd omogućeno je bezbrižno konzumiranje toplih obroka u narednih nekoliko meseci.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Prljavo kazalište održalo koncert u Domu omladine: Publika uživala uz stare hitove
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Fairy limun
Bravo kampanja sa smislom i suštinom. Briga za ugrpženu decu.Smislite ih jos ovakvih i nije nam zao da damo svoj doprinos kroz cenu proizvoda pa pohvalite i kupce.Vi organizujte i vodite a mi cemo se pridruziti.
Podelite komentar