Vozači, pažnja! Obustava graničnog saobraćaja za teretna vozila na prelazu Bogojevo!

E. H.
E. H.  

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Mile
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Mile

    10. mart 2025 | 16:59

    Evo sta je tu problem: taj most trebao je vec odavno da se renovira i prosiri terminal. Sanaciju mosta dele dve drzave po pola. Dok je Hrvatska clanica EU samim tim dobija pare od iste za sanacija,a Srbija sama finasira. Jednostavno Hrvati vise nece da cekaju da se mi smilujemo i platimo nas deo ,a most se ljulja kada god teretnjak naidje.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA