Ovo je Uroš koji je stradao u nezgodi kod Umke: Od siline udarca iz autobusa ispala i umrla majka dvoje dece

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Marko
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • V8

    27. januar 2025 | 13:25

    Traži se licenca za vožnju kamiona i autobusa, koja košta boga oca, i sad vi ako imate C D E nemozete da vozite dok ne platite harač Okanoviću, a to svake pete godine obnova, zato voze stariji ljudi jer mladi neće da se upliću u to za male pare, pre neki dan čovek ima preko 70 godina jedva je doterao autobus do slavije, ono je mučno gledati..Neka je bog u pomoć ali teško posle ovakvih slučajeva...

  • Mslm

    27. januar 2025 | 13:12

    Kreneš na posao i odeš u smrt..😢

  • Sloba

    27. januar 2025 | 13:07

    Ugasiše se dva života. Da li je tu propust samo vozača ili i sistema? Nedostatak vozača prati dodatno polaganje za licencu, koja em sto je skupa i dugačka je. U sloveniji 500 evra za tri dana, kod nas oko 1500 za mesec dana. A onda su umesto da to smanje, smanjili broj periodične obuke a koje ima u celoj Evropi. Sve naopkao radimo. Sve stručnjaci vode politiku saobraćaja a niko valjda nema saobraćajni fakultet. Rezultati se vide na drumovima, umesto da smanjujemo mi povećavamo broj stradalih.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA