≫
Spasena devojčica (14): Spasioci se 4 sata borili za njen život i izvukli iz ruševine Železničke stanice
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Peđa
To su te veliki uspešni radovi i ta velika ulaganja na novoj Železničkoj Stanici u Novom Sadu
Struka
Pa zar kraj nasih cuvenih inzenjera, arhitektonskog fakulteta i gradjevinskog nama kinzi zidaju.A aerodromska zgrada u Bgd je takodje kartonska kutija koja prokisnjava.A izgoreli mineski centar skroz nebezbedan i dalje radi.
Alo
Kakav bre stari deo autobuske stanice?! Kakve su to floskule?!