Ko je kriv za jezivu saobraćajku kod Raške? Profesor Vujanić o 2 moguća scenarija nezapamćene tragedije
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Aleksandar Koval
Daaa, da je putničko vozilo išlo sporije, vjv. bi oklopno vozilo, teško 16 tona i u suprotnoj traci, samo ogrebalo pmv.Dajte ne bulaznite, 100% na, krivica vojnog vozila, i još sa alkoholom u krvi, bez pratnje.A vidjelo se i na drugim deonicama, na video snimncima, kako vojska bahato i bezobrazno vozi, eto kriv je vozać pmv, što je bio u svojoj traci sa svojom porodicom. Profesore STIDITE SE.
Podelite komentar
Lakomije
Profesoru vrlo često i odavno ništa nije jasno..
Podelite komentar
Vlada
E profesore, badava titula kad osnovne stvari ne znaš. Ili ne smeš da kažeš. U svakom slučaju, svejedno je! I ti učiš studente. Nije ni čudno što saobraćajni inženjeri dve raskrsnice ne mogu da regulišu.
Podelite komentar
Azazelo
A gde je bila pratnja?
Podelite komentar
Dušan Pilipović
@Azazelo
Pored vozača u vojnom borbenom vozilu u toku premeštaja odnosno transporta po pravilu je obavezno da bude prisutan starešina koji je po formacijskoj dužnosti komandir tog vozila. Isti dakle sedi desno na mestu suvozača i u kritičnoj situaciji brzom i pravovremenom reakcijom mogao je da spreči skretanje vozila sa saobraćajne trake kojom se kretao u traku namenjenu za kretanje vozila iz suprotnog smera. Bilo je dovoljno da svojom levom rukom povuče točak upravljača u desno videvši da dolazi do neplanirane i neželjene promene pravca kretanja vozila u trenutku kada je vozaču pozlilo ili kada je možda zaspao. Kao starešina zadužen i odgovoran za bezbednost vozila i ostalih lica u vozilu, ako su bila prisutna, bio je dužan da budno prati ponašanje vozača i spreči neželjeni događaj. Ukoliko je konkretno borbeno vozilo bilo bez nadležnog starešine onda je to ozbiljan propust pretpostavljene komande. To povlači krivičnu odgovornost onog ko je dao naredbu o kretanju vozila bez komandira borbenog vozila tog ranga i tog značaja.
Podelite komentar
Hm
Uvaženi gospodine, vratite naočare na mesto i pogledajte bolje sliku jer ne treba biti ekspert da bi shvatili šta se ovde desilo. Sto se mene tice, ja sam u šoku od 3. tj. 4. maja 2023. i sve posle toga što nam se dešava jeste posledica prihvatanja stanja (sistema) koje uopšte nije normalno! Gospodo, moraće neko da da ostavku u zemlji Srbiji! Sto se majke tiče, moje duboko i iskreno saučešće! Bog je za njene andjele pripremio krila, ali njeno srce nije pripremio za ovakav gubitak i najmanje što možemo jeste da joj damo reči utehe i budemo podrška.
Podelite komentar
Dare
Nema razloga da vojno vozilo izađe iz kolone koja je pod pratnjom, sem ako je vozaču pozlilo, što je najverovatnije bio slučaj ili se desio kvar na vozilu. Užasan, tragičan, neverovatan događaj. Saučešće porodici nastradalih.
Podelite komentar
Vlada
@Dare
Nije vozaču pozlilo, već je mamuran od sinoć seo da vozi, pa je verovatno zaspao. Nije saopšteno u koliko sati ujutru je konvoj krenuo . Verovatno u 7 h, i mamuran trebao je da vozi 6, 5 sati do trenutka nesreće , šta je radio njegov starešina. Zar se pijan ide na zadatak!
Podelite komentar
Moj profesore
Vojno vozilo je isalo iz kolone levo i pobilo decu, kakva pratnja napred nazad, kakve oni veze imaju sto je ovaj otisao u kontra smer ako su pod pratnjom ne znaci da je jednosmerna ulica i kolona vojnih vozila se uvek kretala 40km/h.
Podelite komentar
Zoran
@Moj profesore
Profesor ga mnogo tupi. Brani vojsku. Vojno vozilo je krivo u potpunosti. Čini mi se da je putničko vozilo išlo brzinom najmanje 80 km/h. A da je išlo 40km/h bilo bi sudara bez tragičnih posledica.
Podelite komentar
Vlada
@Moj profesore
A da je auto išao u rikverc, ništa se ne bi dogodilo ... Jel tako? Mnogo si mudar, svaka čast!
Podelite komentar