Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Saša
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Sssa

    03. decembar 2023 | 21:38

    Dokle više ne bezbednih prelaza.to je mala investicija za državu ,ali ce spasiti živote.

  • Saša

    03. decembar 2023 | 19:18

    Ako nije radila rampa radio je 'Andrein krst'. Nekima ne vrede ni čelične rampe a kamo li ove od aluminijuma.

  • Veteran

    03. decembar 2023 | 19:08

    Ako su rampe polomljene ili ih uopšte nema, ne znači da možete preko pruge kako vi želite, tako je bar bilo kad sam ja polagao,znači oslusne se da li nailazi voz, a danas jaka muzika u kola i teraj a posle kuku lele, pa ne može ovaj masinovodja da zaustavi 1000 tona u mestu..

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA