Oni su stradali u nesreći kod Novog Sada: Lazar završio pod točkovima kamiona, drug mu umro na putu do bolnice
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Miško
Pri brzoj vožnji motora najvažniji je balans... Iskusan vozač i vešt može da upravlja koliko toliko, ako ne pretera... Ali onaj pozadi je balast, kao teg i on obično poremeti ravnotežu pri vik cak vožnji, što uzrokuje obaranje motora... Ko gleda moto trke zna o čemu se radi... To je kao da staviš teži ranac na ledja, pa u trku menjaš pravac. Ti na jednu, ranac na drugu stranu...
Cc
Zabrana za motore u saobracaju,samo na stazama predvidjenim za to! Voze sportske motore na ulicama pa to vam je gore nego sportski automobili a oni se voze na stazama napravljenim za tu vrstu!!!
Mijo
Na žalost istina je da postoje dve vrste motociklista, oni koji su pali sa motora i oni koji će da padnu....