"Prekjuče mi je rekao da ga sahranim kod majke u grob": Potresne scene na mestu gde je preminuo vozač GSP-a
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Stoja
Da vozači ne rade 6 dana u nedelji po 8 sati ne bi se ovo ni dešavalo. Konstantno im uzimaju i slobodne dane i posle očekuju da ljudi budu zdravi pored konstantnog sedenja i stresa. Sramota.
Gandravi
Ranije se lako islo u invalidsku penziju, sad ne moze ni u regularnu
V8
A i da nije vozio to bi mi se desilo, kući, u stanu ili na ulici,mom kolegi na kontrolnom lekarskom pregledu urade EKG i kažu mu da mora hitno da se javi kod kardiologa, otišao je odmah kod njega i tamo su mu ugradili 3 bajpasa, rekli su mu da nije došao kresnuo bih ga negde infarkt, a do tada čovek nije osećao nikakve simptome...