Oglasila se Železnica nakon tragedije u Novom Sadu: Radnika je ubila struja

   ≫ 
  • 1

U železničkoj stanici Novi Sad, danas oko 9.20 sati, nastradao je vozač kamiona od posledica strujnog udara iz kontaktne mreže, prilikom izvođenja radova na rekonstrukciji i modernizaciji deonice pruge Novi Sad – Rasputnica Sajlovo, stoji u saopštenju „Infrastruktura železnice Srbije“ . 

Vozač kamiona firme koja je bila angažovana za izvođenje radova na ovom projektu parkirao je svoje vozilo blizu prvog koloseka i podigao sanduk kamiona, kako bi izvršio istovar. Na žalost, sanduk kamiona ušao je u strujno kolo kontaktne mreže iznad pruge, što je izazvalo strujni udar. Vozač kamiona preminuo je na licu mesta.

Obavešteni su predstavnici Hitne pomoći, MUP-a i istražni sudija.

Zbog ovo nesreće na delu pruge Novi Sad – Petrovaradin i u železničkoj stanici Novi Sad isključen je napon u kontaktnoj mreži, dok se na mestu nesreće ne završi uviđaj.

Železnički saobraćaj na pruzi Beograd – Novi Sad, trenutno se odvija između Beograd Centra i Petrovaradina.

Saučešće

„Infrastruktura železnice Srbije“ izražava saučešće porodici nastradalog.

„Infrastruktura železnice Srbije“ i ovaj put ponovo podseća i upozorava da kroz kontaktnu mrežu prolazi struja visokog napona od 25 hiljada volti i da strujno kolo može da bude i po nekoliko metara od strujnih vodova. U takvim slučajevima nije neophodno da se dodirnu vodovi, već je dovoljno da se samo uđe u strujno kolo i doživi strujni udar, koji se tragično završava.

Zbog toga „Infrastruktura železnice Srbije“ još jednom upozorava da je svako nepažljivo i nepropisno kretanje u blizini kontaktne mreže opasno po život.

(Telegraf.rs)

Video: Na Kopaoniku metar snega, skijaši uživaju

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA