Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Britky
Saobraćajne nezgode su se uvek dešavale. Razlog za učestale sbn treba videti u tome da se iz godine u godinu povećava broj motornih vozila i vozača u saobraćaju i to procentualno mnogo brže nego pre 20 godina, te iz toga i proizilazi nažalost ovakav bilans. Faktori koji utiču su različiti, od neiskustva mladih vozača i vozačica, upotreba droga i alkohola, neispravnosti vozila bilo trenutne ili zanemarene od strane vozača do krajnje nekulture i bahatosti u saobraćaju. Potrebne su nove mere u Zakonu o bezbednosti saobraćaja na putevima ( evidentiranje bahatih i rizičnih vozača gde bi se kao mera prevencije uvela trajno oduzimanje vozačke dozvole nakon npr. dva takva postupka u saobraćaju i time bi se spasili životi drugih i sačuvala imovina, a bezbednost u saobraćaju podigla na viši nivo).
Dr
Čim sedneš u kola ti si na frontu. To ti je kao da budali daš oružje.
😋
Šta je više ovo ljudi?ne prođe dan a da nema neke strašne saobraćajne nesreće i mrtvih.