Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Anonymus
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Anonymus

    13. februar 2022 | 12:54

    Bitno je da se ne prekorači brzina, sve ostalo je dozvoljeno, po rečima saobraćajca, mi radimo SAMO ono što nam načelnik naredi, preventivno NE SMEMO da radimo, ako se nešto desi, tu smo da napravimo uviđaj, ostala odgovornost je na svakome individualno! Toliko o tome!

  • Acko

    13. februar 2022 | 11:53

    Da li je traktor imao ukljucenu zutu rotaciju? Mislim da sam jedno 5 puta ukocio tik ispred neosvetljenog traktora na putu.

  • Ivan

    13. februar 2022 | 11:01

    Gde ide ovaj sa traktorom i plugovima u ponoć.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA