Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Mihailo
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • .

    27. januar 2022 | 07:13

    Niko me radi na edukaciji pešaka od kojih 90% smatra da su uvek u prednosti.

  • Zeljko

    27. januar 2022 | 07:10

    "strucnjaci"...hahhahahhahahahaa

  • Sabina

    27. januar 2022 | 06:42

    Svugdje u svijetu postoji posebna traka kuda idu odnosno voze auotobusi i tu ostala vozila nemaju šts da traže.Isto tako autobuske stanice nisu na sred ulice nego autobus mora da skrene na stanicu sa glavne ulice kako bio "pkupio" ili ispustio putnike.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA