Gargamel,ti lupas ko otvoren prozor.Covek koji skrece mora da se uveri da je to bezbedno pa da skrene,prvenstveno i uvek ,po ZOBS-u ,sto ne iskljucuje odgovornost drugog vozaca ako nije bio u ogranicenju ili preticao kolonu.Govorim iz licnog iskustva pa sam odlicno upucen.
Ma da, ko još gleda u retrovizor kada krene u preticanje (ne daj bože još i žmigac da koristi). O brzini kretanja da i ne pričamo, probajte zedničkim putem voziti 80, niko neće biti iza vas...pretiču svi!!
A šta je tu nejasno? Valjda je pravilo kod skretanja u levo da se uveriš dali je to bezbedno. Čovek je već počeo preticanje i normalno je da ga propustiš. Ne ulazim u brzinu kretanja to je druga tema.
Branko
Gargamel,ti lupas ko otvoren prozor.Covek koji skrece mora da se uveri da je to bezbedno pa da skrene,prvenstveno i uvek ,po ZOBS-u ,sto ne iskljucuje odgovornost drugog vozaca ako nije bio u ogranicenju ili preticao kolonu.Govorim iz licnog iskustva pa sam odlicno upucen.
Podelite komentar
Hggh
Ma da, ko još gleda u retrovizor kada krene u preticanje (ne daj bože još i žmigac da koristi). O brzini kretanja da i ne pričamo, probajte zedničkim putem voziti 80, niko neće biti iza vas...pretiču svi!!
Podelite komentar
Sasa
Cekaj cekaj meni ovde nesto nije jasno dzip preticao kolonu vozila verovatno u okviru ogranicenja a prvo vozilo u koloni da obrati paznju??????
Podelite komentar
Raša
@Sasa
A šta je tu nejasno? Valjda je pravilo kod skretanja u levo da se uveriš dali je to bezbedno. Čovek je već počeo preticanje i normalno je da ga propustiš. Ne ulazim u brzinu kretanja to je druga tema.
Podelite komentar
Гаргамел
@Sasa
Назад у ауто школу ако сте уопште некад похађали исту.
Podelite komentar