Muškarac koji je izgubio život kod Subotice bio muzičar: Mnoge je uveseljavao na proslavama
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Branko
Gargamel,ti lupas ko otvoren prozor.Covek koji skrece mora da se uveri da je to bezbedno pa da skrene,prvenstveno i uvek ,po ZOBS-u ,sto ne iskljucuje odgovornost drugog vozaca ako nije bio u ogranicenju ili preticao kolonu.Govorim iz licnog iskustva pa sam odlicno upucen.
Hggh
Ma da, ko još gleda u retrovizor kada krene u preticanje (ne daj bože još i žmigac da koristi). O brzini kretanja da i ne pričamo, probajte zedničkim putem voziti 80, niko neće biti iza vas...pretiču svi!!
Sasa
Cekaj cekaj meni ovde nesto nije jasno dzip preticao kolonu vozila verovatno u okviru ogranicenja a prvo vozilo u koloni da obrati paznju??????