Sad će vozač starosti 60 godina, pred penzijom, odgovarati zbog otkazivanja komandi na vozilu, a lica koja su dozvolila da taj autobus izađe u saobraćaj po običaju nisu kriva. Ko redovno koristi Lastu ili je se seća iz vremena kad su radili u gradskom u Beogradu zna u kakvim stanjima su im bila ta "ispravna" vozila. Vozač je tu da sedne i da vozi, a druga lica odgovaraju za ispravnost vozila. Nažalost, Lasta je gotovo u potpunosti uništena firma sa rukovodstvom koje samo zna da se ugrađuje i profitira. Zato je u ovom slučaju vozač jedini krivac i niko drugi.
AcaBg
Sad će vozač starosti 60 godina, pred penzijom, odgovarati zbog otkazivanja komandi na vozilu, a lica koja su dozvolila da taj autobus izađe u saobraćaj po običaju nisu kriva. Ko redovno koristi Lastu ili je se seća iz vremena kad su radili u gradskom u Beogradu zna u kakvim stanjima su im bila ta "ispravna" vozila. Vozač je tu da sedne i da vozi, a druga lica odgovaraju za ispravnost vozila. Nažalost, Lasta je gotovo u potpunosti uništena firma sa rukovodstvom koje samo zna da se ugrađuje i profitira. Zato je u ovom slučaju vozač jedini krivac i niko drugi.
Podelite komentar