Pritvor za vozača autobusa koji je usmrtio radnike Železare: Vozilo i dalje na veštačenju
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
AcaBg
Sad će vozač starosti 60 godina, pred penzijom, odgovarati zbog otkazivanja komandi na vozilu, a lica koja su dozvolila da taj autobus izađe u saobraćaj po običaju nisu kriva. Ko redovno koristi Lastu ili je se seća iz vremena kad su radili u gradskom u Beogradu zna u kakvim stanjima su im bila ta "ispravna" vozila. Vozač je tu da sedne i da vozi, a druga lica odgovaraju za ispravnost vozila. Nažalost, Lasta je gotovo u potpunosti uništena firma sa rukovodstvom koje samo zna da se ugrađuje i profitira. Zato je u ovom slučaju vozač jedini krivac i niko drugi.